eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Partyzantów i Bohaterów Warszawy w Busku - Zdroju.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-12

Busko-Zdrój: Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Partyzantów i Bohaterów Warszawy w Busku - Zdroju.
Numer ogłoszenia: 304982 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Partyzantów i Bohaterów Warszawy w Busku - Zdroju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na budowie linii kablowej oświetlenia ulicznego w ulicy Bohaterów Warszawy i Partyzantów w Busku - Zdroju wraz z kanalizacją teletechniczną. 2. Zakres prac: 2.1. Etap I Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z kanalizacją teletechniczną w ulicy Partyzantów (od skrzyżowania z ul. Bohaterów Warszawy przez północną stronę pl. Zwycięstwa do skrzyżowania z ul. Widuchowską). 1) Zaprojektowane oświetlenie ulicy Partyzantów (na odcinku od ul. Bohaterów Warszawy przez północną stronę pl. Zwycięstwa do skrzyżowania z ul. Widuchowską) zostanie przyłączone do projektowanej rozdzielnicy - ROU zlokalizowanej obok złącza kablowego ZK-3 (przy budynku ZUS). W skład przedmiotowego odcinka linii kablowej oświetlenia ulicznego wchodzi: a) Ułożenie linii kablowej YAKY 4x35mm2 około 910 m. b) Montaż słupów oświetleniowych o wysokości 9m malowanych w kolorze czarnym na fundamentach prefabrykowanych F-150 -26 szt. c) Montaż opraw oświetleniowych typu LED o mocy 80 [W] -27 szt. 2) Zaprojektowana kanalizacja teletechniczna na danym odcinku drogi obejmuje: a) montaż studni teletechnicznych typu Sk-o2 - 4 szt. b) montaż studni teletechnicznych typu Sk-o1 -2 szt. c) ułożenie rury optotelekomunikacyjnej HDPE 2x40 mm - około 715m. Etap II Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z kanalizacją teletechniczną w ulicy Bohaterów Warszawy (od ronda na skrzyżowaniu ulic Bohaterów Warszawy-Witosa-Dmowskiego do skrzyżowania z ul. Staszica). 1) Zaprojektowane oświetlenie uliczne ul. Bohaterów Warszawy na w/w odcinku zostanie przyłączone do projektowanej rozdzielnicy - ROU zlokalizowanej przy wejściu do stacji transformatorowej Busko Skarpa III. W skład przedmiotowego odcinka linii kablowej oświetlenia ulicznego wchodzi: a) Ułożenie linii kablowej YAKY 4x35mm2 około 1780 m. b) Montaż słupów oświetleniowych o wysokości 9 m malowanych w kolorze czarnym na fundamentach F-150 - 37 szt. c) Montaż opraw oświetleniowych typu LED o mocy 80 [W] - 39 szt. d) Montaż opraw oświetleniowych typu LED o mocy 40 [W] - 2 szt. 2) Zaprojektowana kanalizacja teletechniczna na danym odcinku drogi obejmuje: a) montaż studni teletechnicznych typu Sk-o2 - 7 szt. b) montaż studni teletechnicznych typu Sk-o1 -2 szt. c) ułożenie rury optotelekomunikacyjnej HDPE 2x40 mm - około 1.280m Uwaga: 1. Zamawiający informuje, że roboty budowlane dotyczące przedmiotowych linii oświetleniowych będą realizowane równocześnie z firmą PGE Dystrybucja S.A. , której zakres robót obejmuje przebudowę istniejącej napowietrznej linii niskiego napięcia z przyłączami do budynków na linię kablową w ul. Bohaterów Warszawy, Partyzantów. Zasady współpracy określa porozumienie zawarte pomiędzy Gminą Busko-Zdrój a PGE Dystrybucja S.A. z siedzibą w Lublinie (załącznik nr 13). 2. Zamawiający dokonuje zmiany mocy zastosowanych opraw oświetleniowych:- oprawy LED o mocy 107 [W] na oprawy o mocy 80 [W]. - oprawy LED o mocy 53 [W] na oprawy o mocy 40 [W]. 3. Zmiana długości wysięgnika: - na słupie nr 4/1 stacja Busko-Usługi należy zastosować wysięgnik o długości - 1,5m. - na słupach o nr 13/8 do 20/8 stacja Busko Skarpa III wysięgnik o długości -1,5 m. 4. Projektowany kabel linii oświetleniowej zlokalizowany w granicach pasa drogi powiatowej ul. Partyzantów, Bohaterów Warszawy należy prowadzić w rurach osłonowych (rurze ochronnej giętkiej fi 50) zgodnie z zaleceniem zarządcy drogi PZD w Busku - Zdroju. 5. Zastosowane zegary astronomiczne powinny posiadać możliwość automatycznej aktualizacji czasu oraz daty przez zewnętrzny modem GPS (będący w zestawie). Realizacja zadania w ramach projektu *SOWA* wymaga precyzyjnych danych w zakresie zastosowanego sprzętu, mocy systemu po modernizacji, skali redukcji mocy oraz potwierdzenia, że oświetlenie ulic po modernizacji będzie zgodne z zaleceniami normy PN-EN13201. 2.2. Wymagania w stosunku do zastosowanych opraw oświetleniowych: - oprawy powinny być wyposażone w stopniowy system redukcji mocy. 100% świecenia w godzinach do 23:00 70% świecenia w godzinach od 23:00 do 24:00 50% świecenia w godzinach od 24:00 do 5:00 70% świecenia w godzinach od 5:00 do 6:00 100% świecenia w godzinach od 6:00 - oprawa powinna legitymować się stopniem ochrony przed wnikaniem pyłu i wody nie mniejszym niż IP 66 - korpus oprawy wykonany z ciśnieniowego odlewu aluminiowego o bardzo wysokiej odporności na uderzenia min. IK 08 - klosz oprawy powinien być wykonany z płaskiego, hartowanego szkła (odporności na uderzenia min. IK 08) - w przypadku gdy oprawa wyposażona jest w zewnętrzny radiator rozpraszający ciepło emitowane przez diody LED, wymagane jest aby konstrukcja radiatora umożliwiała swobodne odprowadzanie wody i brudu osadzającego się na oprawie. - trzpień mocujący oprawę powinien umożliwiać regulację nachylenia oprawy: przy montażu bezpośrednio na słupie: 0, +5, +10, przy montażu na wysięgniku: od -10, -5, 0. W sytuacji gdy oprawa nie posiada takiej możliwości wykonawca powinien zastosować inny sposób regulacji umożliwiający ustawienie oprawy pod odpowiednim kątem. - elementy mocujące oprawę na słupie/wysięgniku ( śruby, podkładki ) powinny być wykonane ze stali nierdzewnej i gwarantować stabilny montaż - oprawa powinna być wyposażona w panel LED w diody o emitowanej barwie światła: 3800 K 4500 K i o wskaźniku oddawania barw Ra min. 70. - oprawa musi mieć zaprogramowany fabrycznie tzw. miękki start do 20 sekund od momentu włączenia zasilania do osiągnięcia 100% mocy, - panel LED powinien być wyposażony w kostkę przyłączeniową, która w razie awarii powinna umożliwiać jego szybką wymianę. Panel LED powinien stanowić integralną całość i nie być rozczłonkowany na pojedyncze moduły połączone ze sobą połączeniami lutowanym - oprawy muszą posiadać dostępne bazy danych dla ogólnodostępnych programów obliczeniowych parametrów oświetleniowych - oprawy wykonane w II klasie ochronności -oprawa powinna posiadać interfejs do sterowania sygnałami w standardzie analogowym 1-10 i cyfrowym według protokołu DALI - możliwość wymiany zasilacza bez konieczności zdejmowania oprawy ze słupa - współczynnik mocy przy mocy nominalnej *większy od* 0,9 - zakres temperatur pracy: -35 *stopni*C *większe lub równe* To *mniejsze lub równe* 35 *stopni*C - zakłócenia sieci elektrycznej THD *mniejsze od* 20% - oprawa powinna posiadać deklaracje zgodności CE i certyfikat ENEC - minimalny okres gwarancji obejmujący sprawne działanie kompletnej oprawy oświetleniowej powinien wynosić 7 lat - czas pracy źródeł światła, trwałość średnia min. 80 000 godzin Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych niż parametry wymienione w dokumentacji projektowej spełniające wymagania zamawiającego określone niniejszym SIWZ. 3. Szczegółowy zakres robót określają: a) projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ b) przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do SIWZ; d) projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 10 do SIWZ;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 najważniejszych zamówień polegających na budowie, lub przebudowie, lub rozbudowie kablowej linii oświetlenia ulicznego, w tym jedno zamówienie o wartości min. 100.000 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej z zakresu sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z oświadczeniem, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru w/g Załącznika 1, 2. Kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiarów robót (Załącznik nr 9 do SIWZ) oraz szczegółowych specyfikacji technicznych, zawierający wygenerowane ceny jednostkowe. Cena jednostkowa poszczególnych pozycji kosztorysowych musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, musi zawierać wszystkie narzuty i być podana bez podatku VAT. Cena brutto musi uwzględniać obowiązujący podatek od towarów i usług VAT oraz być podana cyfrowo i słownie w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy), c) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy w zakresie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 3.Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach gdy: - opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy t.j. siła wyższa (np.: klęska żywiołowa, niesprzyjające warunki atmosferyczne). Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności - do czasu ustąpienia tych okoliczności; - wystąpią roboty dodatkowe; - wystąpią na nieruchomości zdarzenia niemożliwe do przewidzenia wcześniej (np. odsłonięcia archeologiczne); - wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, niezbędnych do realizacji zadania; - wystąpią niezależne od Wykonawcy opóźnienia w dostawach materiałów budowlanych, których nie można pozyskać od innych producentów (dostawców); - przedłuży się procedura przetargowa w związku z wniesionym odwołaniem lub przedłużeniem terminu związania ofertą. 4.Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia różnic w obmiarach w stosunku do przedmiarów robót. 5. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach: a) rozliczenia wykonanych robót kosztorysem powykonawczym, na podstawie wskaźników cenowych ujętych w kosztorysie ofertowym, w oparciu o dokonany przez Inspektora nadzoru obmiar robót; b) zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy, c) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach, podatkowych, w tym zmiany w podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 36 c.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.