eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem stropu pod widownią Sali Teatralnej Teatru Polskiego w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja stropu piwnicy pod widownią Sali Teatralnej w obiekcie zabytkowym Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-12

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem stropu pod widownią Sali Teatralnej Teatru Polskiego w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja stropu piwnicy pod widownią Sali Teatralnej w obiekcie zabytkowym Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie
Numer ogłoszenia: 304822 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie , ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8261725, faks 22 8269278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrpolski.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem stropu pod widownią Sali Teatralnej Teatru Polskiego w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja stropu piwnicy pod widownią Sali Teatralnej w obiekcie zabytkowym Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem stropu pod widownią Sali Teatralnej Teatru Polskiego w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja stropu piwnicy pod widownią Sali Teatralnej w obiekcie zabytkowym Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie. 1. Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: a) Załącznik nr 1 do TOMU II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia: Projekt Budowlany Remontu stropu pod widownią Sali Teatralnej Teatru Polskiego w Warszawie w ramach zadania Modernizacja stropu piwnicy pod widownią Sali Teatralnej w obiekcie zabytkowym Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie; b) Załącznik nr 2 do TOMU II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiar Robót remontu stropu pod widownią Sali Teatralnej Teatru Polskiego w Warszawie w ramach zadania Modernizacja stropu piwnicy pod widownią Sali Teatralnej w obiekcie zabytkowym Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie; c) Załącznik nr 3 do TOMU II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót remontu stropu pod widownią Sali Teatralnej Teatru Polskiego w Warszawie w ramach zadania Modernizacja stropu piwnicy pod widownią Sali Teatralnej w obiekcie zabytkowym Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie. 2. Dokładny zakres czynności i obowiązków, które winny być zrealizowane przez wyłonionego w drodze przetargu Wykonawcę - został opisany we wzorze umowy określonym w TOMIE III SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane w ramach przedmiotowego zamówienia w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 5 grudnia 2014r. Odbiór robót budowlanych w oparciu o protokół końcowy nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia zakończenia robót. Zamawiający informuje jednocześnie, że Sala Teatralna Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie musi być oddana do użytkowania nie później niż 19 grudnia 2014r.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 30 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 51.10.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ, tj. 26.09.2014r. godz. 11:30

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Formularzu nr 2 do SIWZ, na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek oceniony będzie na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów - podpisanych Formularzy nr 2 i 3 do SIWZ, na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku. Zgodnie ze wzorem Formularza nr 3 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy zostały one wykonane w sposób należyty, ponadto wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone: co najmniej dwoma zamówieniami polegającymi na wykonaniu prac budowlanych/konstrukcyjnych w obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków, polegających na przebudowie (w tym: naprawie i wzmocnieniu) konstrukcji żelbetowej - płyty stropowej, żeber i podciągów w technologii naklejanego zbrojenia z taśm kompozytowych (z włókien węglowych) na powierzchni betonu lub poprzez naklejenie płaskowników stalowych, wraz z zabezpieczeniem ppoż. - o wartości każdego zamówienia nie niższej niż 200.000,00 zł brutto. Wartość ta dotyczy wyłącznie robót budowlanych opisanych tą technologią.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Formularzu nr 2 do SIWZ, na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek oceniony będzie na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów - podpisanych Formularzy nr 2 i 3 do SIWZ, na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku. Zgodnie ze wzorem Formularza nr 4 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, w tym, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami dla każdej z poniższych funkcji: 1. Kierownik Budowy (jedna osoba), posiadający: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne, b) uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy przy robotach budowlanych w przypadku zabytków nieruchomych, zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz. U. Nr. 150, poz. 1579, c) zaświadczenie z właściwego oddziału Samorządu Zawodowego potwierdzające jego przynależność do tego Samorządu Zawodowego, d) co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe (praktykę na budowie) od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi, e) co najmniej 3 letnie doświadczenie jako Kierownik Budowy, w tym przy co najmniej jednej inwestycji w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości prac minimum 200.000,00 zł brutto; 2. Kierownik zespołu prac konserwatorskich (jedna osoba), posiadający: a) wykształcenie i praktykę zawodową określone w § 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz. U. Nr. 150, poz. 1579, b) co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe (praktykę na budowie) od momentu uzyskania uprawnień do kierowania pracami konserwatorskimi, w tym przy co najmniej jednej inwestycji w ogólnodostępnym obiekcie kulturalnym (PKOB 1261) wpisanym do rejestru zabytków o wartości prac minimum 200.000,00 zł brutto. 3. Kierownik robót w specjalności robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (jedna osoba), posiadający: a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne, b) co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie, w tym minimum 3 lata jako kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Formularzu nr 2 do SIWZ, na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a. Za roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i załączenia ww. dowodów, uznaje się co najmniej roboty budowlane niezbędne do oceny spełniania warunku określonego w pkt III.3.2) ogłoszenia. b. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie, inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. c. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. b;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Szczegóły dotyczące takiego przypadku zostały opisane w treści SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku podmioty występujące wspólnie o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo przedstawiają zamawiającemu wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkie upoważnione do tego osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych wspólnie występujących wykonawców (KRS, wyciąg z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) i musi być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W pełnomocnictwie powinny się znaleźć: oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, oznaczenie Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie pełnomocnika, oznaczenie czasu trwania i zakresu pełnomocnictwa. Wskazanym jest, aby Wykonawcy występujący wspólnie - przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia mieli uregulowany stan prawny w postaci umowy zawartej pomiędzy nimi, ustalającej zasady ich współpracy, przewidującej ich współdziałanie, sposób odpowiedzialności wraz z jej zakresem, pełnomocnictwa. Umowa taka może być zawarta już na etapie składania ofert i przedłożona zamawiającemu wraz z ofertą. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - Gwarancja - 20
  • 3 - Termin wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotowego zamówienia - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: a) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy żadnej ze Stron Umowy, b) zmian przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji projektowej, c) braku lub przerwania dofinansowania realizacji Zadania Inwestycyjnego ze środków Unii Europejskiej, d) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej zrealizowanie Zadania lub powodującej konieczność przesunięcia terminu jego realizacji. e) zmian obowiązujących przepisów - w tym przypadku Zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy, f) konieczności dokonania zmian w Wykazie osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu Umowy ze strony Wykonawcy - pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, iż osoby te spełniają wymagania określone w SIWZ, g) konieczności wprowadzenia zmian, które będą następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym m.in. instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, w ramach którego realizowane jest zamówienie, h) konieczności wprowadzenia zmian, które będą następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrpolski.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa, pokój nr 24, tj. w Sekretariacie Teatru Polskiego (piętro 2).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt, o którym mowa powyżej, będzie podlegał współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Oś priorytetowa 6 - Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji. Działanie 6.1. Kultura, nr projektu: RPMA.06.01.00-14-001/13.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.