eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Kompleksowa usługa serwisowa urządzeń fotokopiujących w Oddziałach ZUS wRybniku oraz podległych TJO, Bielsku-Białej oraz podległych TJO, Chrzanowie oraz podległych TJO, Krakowie oraz podległych TJO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-12

Rybnik: Kompleksowa usługa serwisowa urządzeń fotokopiujących w Oddziałach ZUS w: Rybniku oraz podległych TJO, Bielsku-Białej oraz podległych TJO, Chrzanowie oraz podległych TJO, Krakowie oraz podległych TJO
Numer ogłoszenia: 304808 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku , ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222600, faks 032 4224958.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa serwisowa urządzeń fotokopiujących w Oddziałach ZUS w: Rybniku oraz podległych TJO, Bielsku-Białej oraz podległych TJO, Chrzanowie oraz podległych TJO, Krakowie oraz podległych TJO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi serwisowej urządzeń fotokopiujących po gwarancji marki Sharp, Toshiba, Konica Minolta, Kyocera Mita, Gestetner, Ricoh, które stanowią własność Zamawiającego i Odbiorców usługi w Oddziale ZUS w Rybniku oraz podległych TJO, Oddziale Bielsko-Biała oraz podległych TJO, Oddziale Chrzanów oraz podległych TJO, Oddziale Kraków oraz podległych TJO z podziałem na zadania: ZADANIE I Kompleksowa usługa serwisowa urządzeń fotokopiujących, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ odbywać się będzie pod adresami: a) 44-200 Rybnik ul. Reymonta 2, b) 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 13, c) 43-200 Pszczyna ul. Kopernika 22, d) 47-400 Racibórz ul. Łąkowa 28, e) 44-300 Wodzisław Śląski ul. Witosa 30, f) 43-100 Tychy ul. Ch. De Gaulle a 16, g) 43-300 Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 34, h) 43-300 Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 38, i) 43-300 Bielsko-Biała ul. Traugutta 2, j) 43-400 Cieszyn ul. Bielska 29, k) 34-300 Żywiec ul. Piernikarska 2, l) 32-500 Chrzanów ul. Oświęcimska 14, m) 32-500 Chrzanów ul. Oświęcimska 12, n) 32-500 Chrzanów ul. Oświęcimska 19, o) 32-300 Olkusz Al. 1000-lecia 11, p) 32-600 Oświęcim ul. Chopina 13, q) 34-200 Sucha Beskidzka ul. Rynek 12, r) 34-100 Wadowice ul. Teatralna 3, s) 31-080 Kraków ul. Pędzichów 27, t) 30-015 Kraków ul. Świętokrzyska 12 - Inspektorat Krowodrza, u) 30-418 Kraków ul. Zakopiańska 33 - Inspektorat Łagiewniki, v) 31-946 Kraków oś. Teatralne 8 - Inspektorat Nowa Huta, w) 30-450 Kraków ul. Zakopiańska 62 - Inspektorat Podgórze, x) 32-200 Miechów ul. Podzamcze 14, y) 32-400 Myślenice os. 1000-lecia 15 A, z) 32-100 Proszowice ul. Reja 3. Zamawiający określa następujące maksymalne ilości wykonanych kopii: a) Oddział Rybnik wraz z TJO - 1 095 000 kopii b) Oddział Kraków wraz z TJO - 1 140 000 kopii c) Oddział Bielsko-Biała wraz z TJO - 1 030 000 kopii d) Oddział Chrzanów wraz z TJO - 400 000 kopii. Podane planowane ilości wykonanych kopii są wartościami maksymalnymi, jakie Zamawiający i Odbiorcy usługi zamierzają wykonać w ramach realizacji umowy. Niewykorzystana ilość kopii w czasie trwania umowy nie stanowi podstawy do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. ZADANIE II Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi serwisowej urządzeń fotokopiujących po gwarancji marki OCE, które stanowią własność Zamawiającego i Odbiorców usługi w Oddziale ZUS w Rybniku, Oddziale ZUS w Krakowie, Oddziale ZUS w Chrzanowie. Kompleksowa usługa serwisowa urządzeń fotokopiujących, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ odbywać się będzie pod adresami: a) 44-200 Rybnik ul. Reymonta 2, b) 32-500 Chrzanów ul. Oświęcimska 12, c) 31-080 Kraków ul. Pędzichów 27. Zamawiający określa następujące maksymalne ilości wykonanych kopii: a) Oddział Rybnik - 250 000 kopii b) Oddział Kraków - 290 000 kopii c) Oddział Chrzanów - 200 000 kopii. Podane planowane ilości wykonanych kopii są wartościami maksymalnymi, jakie Zamawiający i Odbiorcy usługi zamierzają wykonać w ramach realizacji umowy. Niewykorzystana ilość kopii w czasie trwania umowy nie stanowi podstawy do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zadanie I i II został określony w SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania na dane zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Dla ZADANIA I - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Dla ZADANIA II - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych)

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampubl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, pokój nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, pokój nr 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi serwisowej urządzeń fotokopiujących po gwarancji marki Sharp, Toshiba, Konica Minolta, Kyocera Mita, Gestetner, Ricoh, które stanowią własność Zamawiającego i Odbiorców usługi w Oddziale ZUS w Rybniku oraz podległych TJO, Oddziale Bielsko-Biała oraz podległych TJO, Oddziale Chrzanów oraz podległych TJO, Oddziale Kraków oraz podległych TJO..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi serwisowej urządzeń fotokopiujących po gwarancji marki Sharp, Toshiba, Konica Minolta, Kyocera Mita, Gestetner, Ricoh, które stanowią własność Zamawiającego i Odbiorców usługi w Oddziale ZUS w Rybniku oraz podległych TJO, Oddziale Bielsko-Biała oraz podległych TJO, Oddziale Chrzanów oraz podległych TJO, Oddziale Kraków oraz podległych TJO. Kompleksowa usługa serwisowa urządzeń fotokopiujących, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ odbywać się będzie pod adresami: a) 44-200 Rybnik ul. Reymonta 2, b) 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 13, c) 43-200 Pszczyna ul. Kopernika 22, d) 47-400 Racibórz ul. Łąkowa 28, e) 44-300 Wodzisław Śląski ul. Witosa 30, f) 43-100 Tychy ul. Ch. De Gaulle a 16, g) 43-300 Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 34, h) 43-300 Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 38, i) 43-300 Bielsko-Biała ul. Traugutta 2, j) 43-400 Cieszyn ul. Bielska 29, k) 34-300 Żywiec ul. Piernikarska 2, l) 32-500 Chrzanów ul. Oświęcimska 14, m) 32-500 Chrzanów ul. Oświęcimska 12, n) 32-500 Chrzanów ul. Oświęcimska 19, o) 32-300 Olkusz Al. 1000-lecia 11, p) 32-600 Oświęcim ul. Chopina 13, q) 34-200 Sucha Beskidzka ul. Rynek 12, r) 34-100 Wadowice ul. Teatralna 3, s) 31-080 Kraków ul. Pędzichów 27, t) 30-015 Kraków ul. Świętokrzyska 12 - Inspektorat Krowodrza, u) 30-418 Kraków ul. Zakopiańska 33 - Inspektorat Łagiewniki, v) 31-946 Kraków oś. Teatralne 8 - Inspektorat Nowa Huta, w) 30-450 Kraków ul. Zakopiańska 62 - Inspektorat Podgórze, x) 32-200 Miechów ul. Podzamcze 14, y) 32-400 Myślenice os. 1000-lecia 15 A, z) 32-100 Proszowice ul. Reja 3. Zamawiający określa następujące maksymalne ilości wykonanych kopii: a) Oddział Rybnik wraz z TJO - 1 095 000 kopii b) Oddział Kraków wraz z TJO - 1 140 000 kopii c) Oddział Bielsko-Biała wraz z TJO - 1 030 000 kopii d) Oddział Chrzanów wraz z TJO - 400 000 kopii Podane planowane ilości wykonanych kopii są wartościami maksymalnymi, jakie Zamawiający i Odbiorcy usługi zamierzają wykonać w ramach realizacji umowy. Niewykorzystana ilość kopii w czasie trwania umowy nie stanowi podstawy do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II - Kompleksowa usługa serwisowa urządzeń fotokopiujących po gwarancji marki OCE, które stanowią własność Zamawiającego i Odbiorców usługi w Oddziale ZUS w Rybniku, Oddziale ZUS w Krakowie, Oddziale ZUS w Chrzanowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi serwisowej urządzeń fotokopiujących po gwarancji marki OCE, które stanowią własność Zamawiającego i Odbiorców usługi w Oddziale ZUS w Rybniku, Oddziale ZUS w Krakowie, Oddziale ZUS w Chrzanowie. Kompleksowa usługa serwisowa urządzeń fotokopiujących, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ odbywać się będzie pod adresami: a) 44-200 Rybnik ul. Reymonta 2, b) 32-500 Chrzanów ul. Oświęcimska 12, c) 31-080 Kraków ul. Pędzichów 27, Zamawiający określa następujące maksymalne ilości wykonanych kopii: a) Oddział Rybnik - 250 000 kopii b) Oddział Kraków - 290 000 kopii c) Oddział Chrzanów - 200 000 kopii Podane planowane ilości wykonanych kopii są wartościami maksymalnymi, jakie Zamawiający i Odbiorcy usługi zamierzają wykonać w ramach realizacji umowy. Niewykorzystana ilość kopii w czasie trwania umowy nie stanowi podstawy do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.