eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługa kolokacji serwerów wraz z usługami łączności światłowodowej dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-09-02

Ogłoszenie nr 304749 - 2016 z dnia 2016-09-02 r.

Gdańsk: Usługa kolokacji serwerów wraz z usługami łączności światłowodowej dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 59846300000, ul. ul. Nowe Ogrody  42594, 80803   Gdańsk, woj. pomorskie, państwo , tel. 583 236 129, e-mail bzp@gdansk.gda.pl, faks 583 236 529.
Adres strony internetowej (URL): www.um.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.um.gdansk.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Miejski w Gdańsku Biuro Zamówień Publicznych ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kolokacji serwerów wraz z usługami łączności światłowodowej dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Numer referencyjny: BZP-271-049/BI/16/MW.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kolokacji urządzeń komputerowych wchodzących w skład systemu informatycznego Gdańskiej Platformy Edukacyjnej (GPE). Do chwili obecnej urządzenia GPE są eksploatowane w komercyjnej serwerowni podmiotu trzeciego, zlokalizowanej w Gdańsku, ul. Trzy Lipy 3, tj. w budynku Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego. 2. Zamawiający wymaga, aby usługa kolokacyjna była realizowana przez okres 24-ech miesięcy od dnia zawarcia umowy. 3. Dla usługi kolokacyjnej Zamawiający określa wymagania techniczne, organizacyjne i łącznościowe. Urządzenia komputerowe GPE zajmują miejsce w 2-óch szafach przemysłowych (RACK). Szafy, w których obecnie zainstalowane są urządzenia GPE stanowią własność podmiotu trzeciego, jednocześnie Zamawiający informuje, że nie posiada szaf przemysłowych do montażu urządzeń będących przedmiotem kolokacji, co oznacza, że wynajem tych szaf stanowi także przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie www.um.gdansk.pl w zakładce Zamówienia Publiczne / Usługi.

II.5) Główny kod CPV: 72.51.41.00 - Usługi zarządzania eksploatacją sprzętu komputerowego
Dodatkowe kody CPV:72610000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 24


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony jeżeli: 1.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie usługi kolokacji serwerów dla co najmniej 14 serwerów przez okres co najmniej 1 roku, oraz 1.2. Wykonawca wykaże, że wyposażenie serwerowni dostępne Wykonawcy spełnia co najmniej następujące wymagania: 1) Posiadanie lub dysponowanie wolną przestrzenią w pomieszczeniu, które określa, jako serwerownia, do umieszczenia obok siebie dwóch szaf, teletechnicznych dla urządzeń komputerowych wchodzących w skład systemu Zamawiającego, tj. Gdańskiej Platformy Edukacyjnej (GPE). 2) Zapewnienie wymaganego przez Zamawiającego poziomu SLA - 99,5% dla GPE; Uwaga, należy zwrócić uwagę na możliwość zwiększenia deklarowanego poziomu SLA, które stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 3) Posiadanie Systemu kontroli dostępu do serwerowni; 4) Posiadanie Systemu wykrywania dymu; 5) Posiadanie Systemu gaszenia gazem obojętnym lub inne rozwiązanie równorzędne, tj. nieszkodliwe dla zdrowia ludzkiego. 6) Serwerownia posiada podłogę techniczną o nośności minimum 700 kg/m2; 7) Napięcie zasilania dostarczane do urządzeń komputerowych w serwerowni jest zgodnie z normą PN-IEC 60038:1999; 8) Zapewnienie pracy agregatu prądotwórczego, zasilającego autonomicznie serwerownię przez min. 24 godziny bez dodatkowego tankowania; Uwaga - czas pracy agregatu prądotwórczego stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 9) Zapewnione jest, że temperatura w serwerowni regulowana automatycznie w granicach od 18 do 24 st. C; 10) System klasy BMS do monitorowanie dostępu do poszczególnych szaf i warunków środowiskowych w serwerowni; 11) Zapewniona jest kontrola wilgotności w serwerowni. 12) Łączność serwerowni oferowana i realizowana przez wykonawcę wyłącznie na potrzeby urządzeń Zamawiającego, niezbędna dla pracy urządzeń GPE, gdzie Zamawiający wymaga, aby w ramach usługi kolokacji Wykonawca zapewnił łącza światłowodowe w postaci w sumie 8 (ośmiu) ciemnych włókien w następujących relacjach: a) Serwerownia wykonawcy (urządzenia Zamawiającego) - Budynek Zamawiającego w Gdańsku, przy ul. Nowe Ogrody 8-12, II piętro, pomieszczenie 275 - 6 szt. b) Serwerownia wykonawcy (urządzenia Zamawiającego - Serwerownia w budynku ZDiZ w Gdańsku, ul. Wyspiańskiego 9, II piętro - 2 szt. 13) Wykonawca udostępni 2 (dwie) szafy RACK z zastrzeżeniem, że muszą być umieszczone obok siebie bez ścianek działowych o parametrach: a) Wielkość szaf 42U, głębokość min. 1200 mm; b) Drzwi po obu stronach perforowane, zamykane na klucz; c) Dla każdej szafy dostępna przestrzeń robocza o minimalnych wymiarach: z przodu 1200 mm, z tyłu 700 mm; 14) Zapewnienie dla każdej szafy podlicznika energii elektrycznej, 15) Zapewnienie po stronie serwerowni wszystkich patchcordów o długości odpowiedniej do umiejscowienia przełącznicy ODF względem szaf i złączach: z jednej strony odpowiednich do typu ODF, po drugiej stronie: 6 x LC i 2 x SC; 16) Budynek, w którym mieści się serwerownia położony jest na terenie miasta Gdańska, tj. na jego obszarze administracyjnym.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w oryginale). 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt. 1. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 1. 6. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
o wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; o wykaz wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - tj. opis infrastruktury serwerowni dostępnej wykonawcy wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Potwierdzenie kryteriów selekcji odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji złożonego wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  5
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu z postępowania będzie większa niż 5 wówczas do złożenia oferty zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy uzyskają największą ilość punktów w kryterium selekcji określonym poniżej. Opis obiektywnego i niedyskryminacyjnego sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu; 1. Serwerownia posiada fizyczne zabezpieczenia i systemy bezpieczeństwa, wymagane minimum to drzwi stalowe, czujki podczerwieni lub/i linie podczerwieni, czytniki kart identyfikacyjnych obsługę (potwierdzenie tylko przy spełnieniu wszystkich wymienionych) - 1 punkt 2. Posiadanie Systemu monitoringu wizyjnego w serwerowni - 1 punkt 3. Posiadanie Systemu do monitorowanie dostępu do poszczególnych szaf i warunków środowiskowych w serwerowni - 1 punkt 4. Posiadanie Systemu sygnalizacji włamania i napadu oparty na dualnych czujnikach ruchu i czujnikach magnetycznych w drzwiach - 1 punkt 5. Serwerownia nie posiada okien - 1 punkt 6. Serwerownia posiada rampę lub/i windę towarową z drogą transportową dla sprzętu komputerowego - 1 punkt 7. Właściwości antystatyczne podłogi potwierdzonych atestem, który w przypadku składania oferty wykonawca dołączy - 1 punkt 8. Wysokość przestrzeni pod podłogą techniczną, min. 500 mm - 1 punkt 9. Zapewniona klasyfikacja ogniowa podłogi wg. ITB w klasie F30 - 1 punkt 10. Zastosowane osobne przepusty kablowe w podłodze dla każdej szafy - 1 punkt 11. Zastosowane osobne przepusty dla nawiewu w podłodze do każdej szafy - 1 punkt 12. Zasilanie serwerowni zapewnione przez własną stację transformatorową lub zasilanie doprowadzone z dwóch, różnych stacji transformatorowych, jako rozwiązanie równorzędne - 1 punkt 13. Zasilanie musi być zapewnione przez nadmiarowy system UPS-ów o czasie autonomii wystarczającym do uruchomienia spalinowego agregatu prądotwórczego, gdzie nadmiarowy system oznacza posiadanie, co najmniej UPS-a rezerwowego i automatycznego przełączania pomiędzy - 1 punkt 14. Zostało zapewnienie osobnego pomieszczenia dla UPS-ów pracujących na rzecz urządzeń w serwerowni - 1 punkt 15. Zostało zapewnienie zasilania energetycznego dla każdej szafy z dwóch oddzielnych obwodów z zastosowaniem złączy IEC309 - 1 punkt 16. Zapewniono, że instalacja elektryczna w serwerowni kolokacyjnej gwarantuje możliwość zwiększenia poboru obciążenia o min. 200% bez rozbudowy infrastruktury serwerowni, gdzie, jako obciążenie w zakresie poboru energii elektrycznej należy przyjąć pobór mocy przez urządzenia GPE łącznie 10 kW - 1 punkt 17. Serwerowni musi być wyposażona w nadmiarowy mechanizm klimatyzacji, co oznacza posiadanie, co najmniej dwóch systemów klimatyzacyjnych, który zapewni następujące parametry - 1 punkt 18. Parametry klimatyzacji w serwerowni kolokacyjnej zapewniają ciągły proces uzdatniania nawiewanego powietrza - 1 punkt 19. Powietrze z klimatyzatorów nawiewane z dolnej płaszczyzny podłogi technicznej poprzez odpowiednie otwory - 1 punkt 20. Zapewnienie możliwości zwiększenia obciążenia cieplnego serwerowni bez rozbudowy infrastruktury (przez dodatkowe urządzenia) o min. 200% w stosunku do obciążenia generowanego przez Zamawiającego - 1 punkt 21. Układ chłodzenia Klimatyzacji w serwerowni kolokacyjnej zbudowany jest w systemie zimnych korytarzy - 1 punkt 22. Zapewnienie możliwości zwiększenia zajętości serwerowni (przez dodatkowe urządzenia w szafach) bez rozbudowy infrastruktury o min. 100%, tj. o zawartość 2 szaf porównywalną z urządzeniami Zamawiającego - 1 punkt 23. Budynek, w którym mieści się serwerownia nie jest umieszczony na terenie zalewowym - 1 punkt 24. W okolicy budynku brak jest potencjalnie niebezpiecznych obiektów, przykładowo stacji paliw, gdzie za najbliższą okolicę należy przyjąć promień 100 m (w linii prostej wytyczony od geometrycznego środka serwerowni do najbliższego punkty granicznego takiego obiektu) - 1 punkt 25. Brak dodatkowych pięter w budynku nad pomieszczeniem serwerowni - 1 punkt *Uwaga: za każde powyższe kryterium wykonawca może otrzymać 1 pkt., co oznacza możliwość uzyskania sumarycznie 25 punktów za wymagania fakultatywne dotyczące serwerowni, jakie są w stanie spełnić.


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Czas zasilania autonomicznego serwerowni, lepszy od minimum wymaganego przez Zamawiającego, tj. powyżej 24 godzin 10
Poziom SLA deklarowany przez Wykonawcę, lepszy od minimum wymaganego przez Zamawiającego, tj. powyżej 99,5% w miesiącu 30


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Poza przypadkami określonymi w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany postanowień zawartej umowy są dopuszczalne w zakresie: 1) terminu realizacji, 2) warunków płatności, 3) zmiany wynagrodzenia, 4) numeru rachunku bankowego Wykonawcy, 5) zmiany poziomu SLA, 6) zmiany osób, o których mowa w § 8 ust.7 umowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1) w przypadku wystąpienia "siły wyższej" pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu lub zmiana poziomu SLA następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło lub na czas usunięcia skutków działania siły wyższej, 2) w przypadku zmiany przepisów prawnych, w oparciu o które realizowane jest zamówienie, 3) w przypadku zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, 4) w przypadku zmiany osób, o których mowa w § 8 ust. 7 umowy. 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy jest możliwa w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę. 4. Zmiana wynagrodzenia, określonego w § 7 ust. 1, może nastąpić w przypadku gdy zmiany, o których mowa w ust. 3 lit. b lub c, spowodują wzrost kosztów wykonywania Umowy o więcej niż 10% w okresie realizacji Umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości Umowy pozostałej do wykonania. 5. Zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian. 7.Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, z wyjątkiem zmian określonych w § 8 ust. 6, zmiany osób wskazanych w § 8 ust. 7 umowy oraz zmiany poziomu SLA w przypadku wystąpienia siły wyższej, które wymagają jedynie pisemnego powiadomienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/09/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania wniosków oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, a także spełnia kryteria selekcji. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od daty powzięcia informacji o Wykonawcach, którzy złożyli wnioski w postępowaniu, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający żąda zamieszczenia przez Wykonawcę, w oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania, informacji o podwykonawcach, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 ustawy Pzp odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.