eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Przygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego gadżetów promocyjnych dla dwóch projektów1) Utworzenie Muzeum Fortyfikacji i Broni w obrębie Bastionu III i Arsenału w Zamościu, 2) Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-12

Zamość: Przygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego gadżetów promocyjnych dla dwóch projektów: 1) Utworzenie Muzeum Fortyfikacji i Broni w obrębie Bastionu III i Arsenału w Zamościu, 2) Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki.
Numer ogłoszenia: 304600 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego gadżetów promocyjnych dla dwóch projektów: 1) Utworzenie Muzeum Fortyfikacji i Broni w obrębie Bastionu III i Arsenału w Zamościu, 2) Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu, nadruku i dostarczeniu w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego gadżetów promocyjnych dla dwóch projektów: 1) Utworzenie Muzeum Fortyfikacji i Broni w obrębie Bastionu III i Arsenału w Zamościu. Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe, Działanie 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym. 2) Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 2.Zamówienie udzielane jest w podziale na 2 (dwie) części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub dwie części zamówienia. 2.1 Część I zamówienia - Gadżety promocyjne dla projektu Utworzenie Muzeum Fortyfikacji i Broni w obrębie Bastionu III i Arsenału w Zamościu. Zakres Części I zamówienia obejmuje przygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego następujących gadżetów promocyjnych: a) długopis, marker, mazak - w ilości 5.000,00 szt. (długopis - 2.000,00 szt., marker - 1.500,00 szt., mazak - 1.500,00 szt. = 250 kpl.), b) klocki drewniane - w ilości 2.000,00 kpl., c) kubek ceramiczny - w ilości 5.000,00 szt., d) puzzle - w ilości 4.000,00 kpl., e) torba bawełniana na zakupy - w ilości 5.000,00 szt. 2.2 Część II zamówienia - Gadżety promocyjne dla projektu Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki. Zakres Części II zamówienia obejmuje przygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego następujących gadżetów promocyjnych: a) brelok - w ilości 1.000,00 szt., b) cienkopis - w ilości 900,00 szt. = 150 kpl., c) długopis - w ilości 1.000,00 szt., d) kubek ceramiczny - w ilości 1.000,00 szt., e) linijka drewniana - w ilości 1.000,00 szt., f) marker/zakreślacz - w ilości 1.000,00 szt., g) magnes - w ilości 1.000,00 szt., h) podkładka pod mysz komputerową z podpórką pod nadgarstek - w ilości 1.000,00 szt., i) torba bawełniana na zakupy - w ilości 1.000,00 szt. 3. Zakres obu części zamówienia obejmuje: 3.1. Wykonanie artykułów promocyjnych, w tym ich oznakowanie, tj. umieszczenie nadruku wykonanego wg wytycznych i wymagań określonych przez Zamawiającego (opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SzOPZ), który stanowi Załącznik nr 7a oraz Załącznik nr 7b do SIWZ i jednocześnie Załącznik nr 1 do umowy) oraz instytucji finansującej projekt (w tym elementów wizualizacji wymaganych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko). Nadruki na produktach i ich opakowaniach (w przypadku, kiedy opakowanie jest wymagane). 3.2. Pozyskanie znaków/logotypów graficznych (elementów wizualizacji) niezbędnych do opracowania zestawu znaków dla Programów Opracyjnych: Infrastruktura i Środowisko oraz Innowacyjna Gospodarka. 3.3. Opracowanie zestawu znaków/logotypów zgodnie z opisem dla Programów Operacyjnych: Innowacyjna Gospodarka oraz Infrastruktura i Środowisko, mi.n. proporcje poszczególnych znaków, czcionka, odstępy pomiędzy znakami, pola ochronne itp. 3.4.Umieszczenie na publikacjach znaków/logotypów wykonanych oraz rozmieszczonych zgodnie z wymogami Programów Operacyjnych: Innowacyjna Gospodarka oraz Infrastruktura i Środowisko. Proces technologiczny związany z naniesieniem obowiązkowych elementów promocji (znaków graficznych) nie może naruszać ich spójności identyfikacji wizualnej. 3.5.Wykonanie zdjęć: a) dla Części I zamówienia - prezentujących: obiekty wyremontowane/zrekonstruowane w ramach projektu Utworzenie Muzeum Fortyfikacji i Broni w obrębie Bastionu III i Arsenału w Zamościu, ekspozycje i wybrane eksponaty muzealne, b) dla Części II zamówienia - prezentujących: obiekty wyremontowane/ zrekonstruowane w ramach projektu Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki, c) wyjątek stanowią zdjęcia lotnicze, które zostaną przekazane przez Zamawiającego. 3.6.Przed przystąpieniem do produkcji docelowej artykułów objętych przedmiotem zamówienia w Części I i Części II, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji: a) egzemplarze próbne każdego artykułu wymienionego w pkt 2.1 i 2.2 w celu zatwierdzenia materiału i kolorystyki artykułów. Egzemplarz próbny musi odpowiadać wszystkim wymaganiom Zamawiającego określonym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (sposób wykończenia, wymiary, rozmieszczenie oznakowanie, nadruki itp.) lub być egzemplarzem zbliżonym parametrami do wymaganego, za wyjątkiem: -egzemplarz próbny artykułów nie musi posiadać nadruków identycznych z docelowymi, ale musi posiadać jakiekolwiek nadruki, -technologia użyta do naniesienia nadruków musi być identyczna z użytą przy wykonywaniu zamówienia i zgodna z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, -egzemplarz próbny nie musi posiadać opakowania wymaganego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, -egzemplarze próbne powinny różnić się, co najmniej modelem lub kształtem. Egzemplarze próbne różniące się jedynie kolorem nie są różne z punktu widzenia Zamawiającego. Spośród egzemplarzy próbnych (prototypów), Zamawiający wybierze jeden do produkcji gadżetów promocyjnych wykonywanych w ramach zamówienia, b) projekt graficzny artykułów (w skali 1:1) zawierający docelowe rozmieszczenie i wygląd nadruku, znaków/logotypów, zdjęć i pozostałych elementów artykułów, opisanych w pkt 6 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca opracuje projekt graficzny zgodnie z wymaganiami i wskazówkami Zamawiającego. Zamiast projektu graficznego, Wykonawca może przekazać egzemplarze artykułów z wykonanym docelowym nadrukiem. c) prototyp, który będzie podstawą do akceptacji kolorystyki przez Zamawiającego oraz wzorcem do wydruku docelowego wszystkich artykułów, objętych zamówienie. 3.7. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu materiały, o których mowa w pkt 3.6. na własny koszt, w miejsce wskazane w § 6 ust 6 pkt 1 umowy. 3.8. Zamawiający nie zwraca Wykonawcy materiałów, o których mowa w pkt 3.6. 3.9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia wszystkich przedstawionych przez Wykonawcę egzemplarzy próbnych, projektów graficznych i prototypów artykułów, o których mowa w pkt 3.6. i zażądać przedstawienia nowych. 3.10. Po wyborze i zatwierdzeniu przez Zamawiającego egzemplarza próbnego każdego artykułu, o którym mowa w pkt 3.6 lit. a oraz projektu graficznego, o którym mowa w pkt 3.6 lit. b, Wykonawca przystąpi do produkcji prototypu, o którym mowa w pkt 3.6 lit. c. 3.11. Wykonanie gadżetów promocyjnych odbędzie się po ostatecznej, pisemnej akceptacji przez Zamawiającego egzemplarza próbnego każdego artykułu, o którym mowa w pkt 3.6 lit.a oraz projektu graficznego, o którym mowa w pkt 3.6 lit. b (lub artykułu z wykonanym docelowym nadrukiem) oraz prototypu, o którym mowa w pkt 3.6 lit. c, przesłanej pocztą lub faksem lub drogą elektroniczną (poprzez e-mail). 3.12.Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać wszystkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego dotyczące wyglądu i formy gadżetów promocyjnych, o ile nie wpłynie to na zmianę kosztu wytworzenia danego artykułu. 4. Wykaz artykułów oraz wymagania dotyczące ich wykonania określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 7a oraz Załącznik nr 7b do SIWZ i jednocześnie Załącznik nr 1 do umowy. 5. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego o parametrach nie gorszych od podanych w SIWZ i w Załącznikach do SIWZ. 6. Realizacja przedmiotu zamówienia 6.1.Przekazanie przez Zamawiającego Wykonawcy materiałów, o których mowa w pkt 5.1 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia w terminie do 3 dni kalendarzowych, liczonych od dnia podpisania umowy. 6.2.Przygotowanie Zamawiającemu do akceptacji egzemplarza próbnego, o którym mowa w pkt 3.6 lit. a oraz projektu graficznego, o którym mowa w pkt 3.6 lit. b - w terminie 7 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów, o których mowa w pkt 6.1. Opracowany przez Wykonawcę projekt graficzny oraz egzemplarz próbny, będzie zawierał treści przekazane przez Zamawiającego i przygotowane przez Wykonawcę oraz zostanie wykonany według wymagań i wskazówek Zamawiającego, opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 6.3. Umieszczenie na artykułach głównych motywów nadruków opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 6.4.Akceptacja lub zgłoszenie uwag przez Zamawiającego do przedstawionego egzemplarza próbnego, projektu graficznego - do 5 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę materiałów, o których mowa w pkt 6.2, z zastrzeżeniem pkt 3.9. 6.5. Dokonanie poprawek egzemplarza próbnego oraz projektu graficznego, o którym mowa w pkt 6.2 zgodnie z uwagami Zamawiającego oraz dostarczenie do Zamawiającego poprawionych materiałów w celu ostatecznej akceptacji - w terminie 5 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania przez Zamawiającego poprawionych materiałów. Ten sam termin ma zastosowanie w przypadku odrzucenia w całości przygotowanego przez Wykonawcę egzemplarza próbnego i projektu graficznego. 6.6.W przypadku, gdy poprawiony egzemplarz próbny oraz projekt graficzny nadal będą wymagały poprawek, Zamawiający i Wykonawca będą uzgadniali ich treść, przy czym uzgodnienie ostatecznego wyglądu artykułów, potwierdzone pisemną zgodą Zamawiającego, powinno nastąpić najpóźniej do dnia 22.10.2014 r. 6.7. Przekazanie Zamawiającemu do akceptacji prototypu, o którym mowa w pkt 3.6 lit.c - w terminie 5 dni kalendarzowych liczonych od dnia uzgodnienia ostatecznego wyglądu artykułów, o którym mowa w pkt 6.6. W przypadku przekroczenia powyższego terminu z winy Wykonawcy, Zamawiający może naliczyć karę umowną zgodnie z § 8 ust. 2 lit. a Umowy. 6.8.Uzgodnienie ostatecznego wyglądu prototypów musi nastąpić w ciągu 3 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania Zamawiającemu materiałów, o których mowa w pkt 6.7. 6.9.Po akceptacji przez Zamawiającego prototypu, o którym mowa w pkt 6.8, Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym artykułów, w ramach części i zadań zamówienia. 6.10.Wykonanie oraz dostarczenie ostatecznej ilości artykułów objętych zamówieniem w ramach obu części zamówienia i wszystkich zadań zamówienia w terminie do dnia 28.11.2014 r. Przekroczenie powyższego terminu z winy Wykonawcy, skutkować będzie naliczaniem kar umownych zgodnie z § 8 ust 2 lit. c umowy. 6.11.Wszystkie egzemplarze i wydruki próbne, projekty graficzne oraz prototypy artykułów na poszczególnych etapach prac, Wykonawca będzie odbierał i dostarczał z/do Zamawiającego, w miejscu wskazanym w § 6 ust. 6 pkt 1 umowy oraz w sposób opisany w § 6 ust. 6 pkt 2-6 umowy. 6.12.Zamawiający nie zwraca Wykonawcy egzemplarzy próbnych, projektów graficznych i prototypów. 7.Okres gwarancji materiałów promocyjnych wymienionych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące, liczone od daty dostawy Zamawiającemu przedmiotu zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, które będą polegac na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7, 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium dla poszczególnych części zamówienia w wysokości: a) dla Części I zamówienia - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), b) dla Części II zamówienia - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający przy ocenie spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia będzie brał pod uwagę wyłącznie główne usługi wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dowodami wskazującymi, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: 1) dla Części I zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należyte wykonywanie co najmniej jednej usługi podobnej do przedmiotu zamówienia oraz załączy dowody określające, czy usługi te zostały wykonane należycie lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywana należycie. Przez usługę podobną należy rozumieć wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu gadżetów promocyjnych, obejmującej swoim zakresem: a) opracowanie projektów graficznych nadruków na gadżetach promocyjnych, umieszczenie nadruków na gadżetach promocyjnych i dostarczenie gadżetów zleceniodawcy, b) wykonanie mi.n.: klocków, kubków, puzzli (w ramach jednego lub odrębnych projektów (zadań)). UWAGA: Wykonawca wykaże się spełnieniem powyższego warunku, jeśli: -wykonał usługę obejmującą asortyment gadżetów określony w lit. b w ramach odrębnych projektów (zadań) lub wykonał usługę w ramach jednego projektu (zadania), zawierającego w sobie asortyment gadżetów określony w lit. b, -każda z wykazanych przez Wykonawcę usług obejmowała zakres prac określonych w lit. a. 2) dla Części II zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należyte wykonywanie co najmniej jednej usługi podobnej do przedmiotu zamówienia oraz załączy dowody określające, czy usługi te zostały wykonane należycie lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie. Przez usługę podobną należy rozumieć wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu gadżetów promocyjnych, której zakres obejmował opracowanie projektów graficznych nadruków na gadżetach promocyjnych, umieszczenie nadruków na gadżetach promocyjnych i dostarczenie gadżetów zleceniodawcy o wartości co najmniej 40.000,00 PLN brutto. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych przez Wykonawcę dotyczące warunków udziału w postępowaniu, podane w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Wykonawca powinien przyjąć kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców niniejszego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej: 1) dla Części I zamówienia - w wysokości co najmniej 70.000,00 zł, 2) dla Części II zamówienia - w wysokości co najmniej 30.000,00 zł. UWAGA: W przypadku składania oferty na obie części zamówienia, Zamawiający uzna za spełniony warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż suma wyżej wskazanych wartości (tj. 100.000,00 zł). Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych przez Wykonawcę dotyczące warunków udziału w postępowaniu, podane w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Wykonawca powinien przyjąć kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1) dla Części I zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należyte wykonywanie co najmniej jednej usługi podobnej do przedmiotu zamówienia oraz załączy dowody określające, czy usługi te zostały wykonane należycie lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywana należycie. Przez usługę podobną należy rozumieć wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu gadżetów promocyjnych, obejmującej swoim zakresem: a) opracowanie projektów graficznych nadruków na gadżetach promocyjnych, umieszczenie nadruków na gadżetach promocyjnych i dostarczenie gadżetów zleceniodawcy, b) wykonanie mi.n.: klocków, kubków, puzzli (w ramach jednego lub odrębnych projektów (zadań)). UWAGA: Wykonawca wykaże się spełnieniem powyższego warunku, jeśli: -wykonał usługę obejmującą asortyment gadżetów określony w lit. b w ramach odrębnych projektów (zadań) lub wykonał usługę w ramach jednego projektu (zadania), zawierającego w sobie asortyment gadżetów określony w lit. b, -każda z wykazanych przez Wykonawcę usług obejmowała zakres prac określonych w lit. a. 2) dla Części II zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należyte wykonywanie co najmniej jednej usługi podobnej do przedmiotu zamówienia oraz załączy dowody określające, czy usługi te zostały wykonane należycie lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie. Przez usługę podobną należy rozumieć wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu gadżetów promocyjnych, której zakres obejmował opracowanie projektów graficznych nadruków na gadżetach promocyjnych, umieszczenie nadruków na gadżetach promocyjnych i dostarczenie gadżetów zleceniodawcy o wartości co najmniej 40.000,00 PLN brutto.;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, to Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy, w tym również terminu realizacji i wynagrodzenia, 2) na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy mogą być dokonywane zmiany parametrów technicznych gadżetów promocyjnych. Dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązania są równorzędne lub lepsze od tych, jakie zostały przewidziane w umowie i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, podnoszą atrakcyjność gadżetów promocyjnych, a jednocześnie nie powodują zwiększenia kosztów usługi. Zmiany proponowane przez Wykonawcę wymagają akceptacji przez Zamawiającego, 3) Zmiana terminów realizacji umowy w następujących sytuacjach: a) w przypadku przedłużania się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty b) zmiana terminów i warunków realizacji, jeżeli zmiana terminu realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej, tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: - o charakterze niezależnym od stron, - którego nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: - powódź, pożar, - inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru. - zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, - nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, - promieniowanie lub skażenia, - nieprzewidziane uszkodzenie lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości, bez których zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy stało się niemożliwe, - wystąpienie na obszarze, na którym realizowany jest przedmiot umowy zakażeń lub zachorowań na chorobę zakaźną lub innych zjawisk związanych ze zdrowiem w liczbie większej niż zwykle albo wystąpienie zakażeń lub chorób zakaźnych dotychczas niewystępujących. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych, których wystąpienie musi być normalnie brane pod uwagę przy składaniu ofert. 4) Podwykonawstwo Zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. 5) Zmiany wskutek wystąpienia innych okoliczności niewynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 6) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach innych niż zmiany wymienione w pkt 1 ppkt 1-5 w następujących sytuacjach: a) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, b) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno -prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, c) dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Zmiany, o których mowa w pkt 1 ppkt 6 lit. b oraz lit. c wymagają zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3.Zmiany, o których mowa w pkt 1 ppkt 6 lit. a następują poprzez pisemne powiadomienie Zamawiającego i nie wymagają formy aneksu. 4. Zmiany umowy nie będą prowadziły do wzrostu wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust.1 umowy. 5.Strony umowy zobowiązują się do wzajemnego pisemnego powiadamiania się o zaistnieniu siły wyższej nie później niż w terminie 5 dni od dnia, w którym powiadomienie stało się możliwe, pod rygorem nieuwzględnienia siły wyższej, jako okoliczności wyłączającej odpowiedzialność Strony. 6. W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca, który wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniądz zobowiązany jest do przedłużenia terminu jego ważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, pokój nr 4 (Ratusz, I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 7 (Sekretariat Prezydenta Miasta) w Urzędzie Miasta Zamość, 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane dla dwóch projektów: 1)Utworzenie Muzeum Fortyfikacji i Broni w obrębie Bastionu III i Arsenału w Zamościu. Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe, Działanie 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym. 2)Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.09.2014 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość w pokoju nr 12 (Ratusz).Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Małgorzata Strzępek - fax (84) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia - Gadżety promocyjne dla projektu Utworzenie Muzeum Fortyfikacji i Broni w obrębie Bastionu III i Arsenału w Zamościu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia - Gadżety promocyjne dla projektu Utworzenie Muzeum Fortyfikacji i Broni w obrębie Bastionu III i Arsenału w Zamościu. Zakres Części I zamówienia obejmuje przygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego następujących gadżetów promocyjnych: a) długopis, marker, mazak - w ilości 5.000,00 szt. (długopis - 2.000,00 szt., marker - 1.500,00 szt., mazak - 1.500,00 szt. = 250 kpl.), b) klocki drewniane - w ilości 2.000,00 kpl., c) kubek ceramiczny - w ilości 5.000,00 szt., d) puzzle - w ilości 4.000,00 kpl., e) torba bawełniana na zakupy - w ilości 5.000,00 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7, 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia - Gadżety promocyjne dla projektu Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia - Gadżety promocyjne dla projektu Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki. Zakres Części II zamówienia obejmuje przygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego następujących gadżetów promocyjnych: a) brelok - w ilości 1.000,00 szt., b) cienkopis - w ilości 900,00 szt. = 150 kpl., c) długopis - w ilości 1.000,00 szt., d) kubek ceramiczny - w ilości 1.000,00 szt., e) linijka drewniana - w ilości 1.000,00 szt., f) marker/zakreślacz - w ilości 1.000,00 szt., g) magnes - w ilości 1.000,00 szt., h) podkładka pod mysz komputerową z podpórką pod nadgarstek - w ilości 1.000,00 szt., i) torba bawełniana na zakupy - w ilości 1.000,00 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7, 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.