eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014-2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-12

Mińsk Mazowiecki: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014-2015
Numer ogłoszenia: 304514 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014-2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzętowo - transportowe w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014-2015 do realizacji sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim. Miejscem realizacji zamówienia są ciągi dróg powiatowych, wyszczególnione w Rozdziale III siwz, z podziałem na: Zadanie 1: Służba Drogowo - Mostowa w Mińsku Mazowieckim, Zadanie 2: Służba Drogowo - Mostowa w Mińsku Mazowieckim, Zadanie 3: Służba Drogowo - Mostowa w Stanisławowie, Zadanie 4: Służba Drogowo - Mostowa w Stanisławowie. Zamówienie na każdym Zadaniu obejmuje następujące asortymenty usług: 1) zgodnie z CPV: 90620000-9 Usługi odśnieżania za pomocą pługów, równiarek, koparko-ładowarek, ładowarek; 2) zgodnie z CPV: 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń - zwalczanie śliskości przy użyciu piaskarek i mieszanki piaskowo - solnej; 3) zgodnie z CPV: 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego - obejmujące transport nadmiaru śniegu w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego i transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego oraz: interwencyjne odśnieżanie posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie; przygotowanie koparko-ładowarkami mieszanki piaskowo - solnej z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, na placu składowym właściwej Służby Drogowo - Mostowej ZDP ze względu na siedzibę dla danego Zadania; załadunek mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki koparko-ładowarkami; załadunek nadmiaru śniegu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego koparko-ładowarkami, ładowarkami..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, gdy zaistnieje konieczność rozszerzenia zakresu prac dla zachowania bezpieczeństwa pojazdów i pieszych na drogach powiatowych w trakcie trwania sezonu zimowego 2014-2015

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, główne usługi (związane z przedmiotem zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum w jednym sezonie zimowym usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg publicznych o wartości minimum 20.000,00 zł. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu usług oraz dowodów. Dowodami są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującym, niezbędnym sprzętem: Zadanie 1: dwa samochody pod piaskarkę i pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, samochód wywrotka pod pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, równiarka min. 100KM wyposażona w lemiesze jednostronne i dwustronne, trzyosiowa z napędem 6x6, koparko-ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 1m3, przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni, ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 2m3 przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni. Zadanie 2: dwa samochody pod piaskarkę i pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, samochód wywrotka pod pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, równiarka min. 100KM wyposażona w lemiesze jednostronne i dwustronne, trzyosiowa z napędem 6x6, koparko-ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 1m3, przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni, ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 2m3 przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni. Zadanie 3: dwa samochody pod piaskarkę i pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, dwa samochody wywrotki pod pług średni o ładowności min. 12t, z napędem min. na dwie osie, równiarka min. 100KM wyposażona w lemiesze jednostronne i dwustronne, trzyosiowa z napędem 6x6, koparko-ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 1m3, przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni, ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 2m3 przystosowana do pracy z samochodem wywrotką przeznaczonym pod pług średni. Zadanie 4: dwa samochody skrzyniowe o ładowności min. 6t lub dwa ciągniki rolnicze w zestawie z piaskarkami i pługami średnimi, równiarka min. 100KM wyposażona w lemiesze jednostronne i dwustronne, trzyosiowa z napędem 6x4, koparko-ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. 0,5m3. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentów potwierdzających, że polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia jest opłacona

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) wydłużenie terminu realizacji umowy może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb, które spowodowane będą zimowymi warunkami atmosferycznymi, a których mimo należytej staranności, nie da się dokładnie zaplanować ani przewidzieć; b) podział nakładów finansowych określonych w umowie może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu), w przypadku warunków atmosferycznych, których mimo należytej staranności, nie da się dokładnie zaplanować ani przewidzieć; c) zmiana danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); d) zmiana zapisów umowy dotyczących Podwykonawstwa. Zmiana musi być zgłoszona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana na piśmie przez Zamawiającego; e) zmiana osób odpowiedzialnych za kontrakt i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; f) zmiana numeru konta Wykonawcy lub Zamawiającego; g) ustawowa zmiana stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatminski.pl/pl/strona/Zamowienia_publiczne/3
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219, Dział Budowy i Nadzoru Dróg i Mostów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2014 godzina 13:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Służba Drogowo - Mostowa w Mińsku Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje gminy: Cegłów, Jakubów, Kałuszyn, Mińsk Mazowiecki, Mrozy, Siennica oraz następujące asortymenty usług: 1) praca samochodu (z piaskarką i pługiem średnim): - odśnieżanie pługami Zamawiającego, - zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Zamawiającego, 2) praca samochodu (z pługiem średnim): - odśnieżanie pługami Zamawiającego, - transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3) praca równiarki: - odśnieżanie, 4) praca koparko-ładowarki: - przygotowywanie mieszanki piaskowo - solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, - odśnieżanie koparko-ładowarką Wykonawcy, - załadunek nadmiaru śniegu oraz mieszanki piaskowo-solnej na samochód w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 5) praca ładowarki: - odśnieżanie, - załadunek nadmiaru śniegu oraz mieszanki piaskowo-solnej na samochód w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 6) interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Służba Drogowo - Mostowa w Mińsku Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje gminy: Cegłów, Latowicz, Mińsk Mazowiecki, Siennica oraz następujące asortymenty usług: 1) praca samochodu (z piaskarką i pługiem średnim): - odśnieżanie pługami Zamawiającego, - zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Zamawiającego, 2) praca samochodu (z pługiem średnim): - odśnieżanie pługami Zamawiającego, - transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3) praca równiarki: - odśnieżanie, 4) praca koparko-ładowarki: - przygotowywanie mieszanki piaskowo - solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, - odśnieżanie koparko-ładowarką Wykonawcy, - załadunek nadmiaru śniegu oraz mieszanki piaskowo-solnej na samochód w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 5) praca ładowarki: - odśnieżanie, - załadunek nadmiaru śniegu oraz mieszanki piaskowo-solnej na samochód w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 6) interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Służba Drogowo - Mostowa w Stanisławowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje gminy: Dobre, Dębe Wielkie, Jakubów, Mińsk Mazowiecki, Stanisławów oraz następujące asortymenty usług: 1) praca samochodu (z piaskarką i pługiem średnim): - odśnieżanie pługami Zamawiającego, - zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Zamawiającego, 2) praca samochodu (z pługiem średnim): - odśnieżanie pługami Zamawiającego, - transport nadmiaru śniegu oraz transport mieszanki piaskowo-solnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3) praca równiarki: - odśnieżanie, 4) praca koparko-ładowarki: - przygotowywanie mieszanki piaskowo - solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, - odśnieżanie koparko-ładowarką Wykonawcy, - załadunek nadmiaru śniegu oraz mieszanki piaskowo-solnej na samochód w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 5) praca ładowarki: - odśnieżanie, - załadunek nadmiaru śniegu oraz mieszanki piaskowo-solnej na samochód w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 6) interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Służba Drogowo - Mostowa w Stanisławowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje gminy: Halinów, Sulejówek oraz następujące asortymenty usług: 1) praca samochodu (z piaskarką i pługiem średnim): - odśnieżanie pługami Wykonawcy, - zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg z piaskarek Wykonawcy, 2) praca równiarki: - odśnieżanie, 3) praca koparko-ładowarki: - przygotowywanie mieszanki piaskowo - solnej z dowiezionych uprzednio przez Zamawiającego materiałów uszorstniających, tj. piasku i soli, - odśnieżanie koparko-ładowarką Wykonawcy, - załadunek nadmiaru śniegu oraz mieszanki piaskowo-solnej na samochód w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 4) interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników mechanicznie lub ręcznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.