eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › MOSiR w dz. Orzepowice - zaplecze socjalne przy boisku piłkarskim; ukończenie budowy budynku zaplecza z zagospodarowaniem terenu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-12

Rybnik: MOSiR w dz. Orzepowice - zaplecze socjalne przy boisku piłkarskim; ukończenie budowy budynku zaplecza z zagospodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 304210 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MOSiR w dz. Orzepowice - zaplecze socjalne przy boisku piłkarskim; ukończenie budowy budynku zaplecza z zagospodarowaniem terenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ukończenie budowy budynku zaplecza boiska piłkarskiego MOSiR w dz. Orzepowice wraz z zagospodarowaniem terenu. Zakres robót obejmuje ukończenie robót budowlanych w zakresie zgodnym z przedmiarem i zaktualizowaną dokumentacją projektową dla budynku zaplecza socjalnego przy boisku piłkarskim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rybniku w dzielnicy Orzepowice, w tym m.in.: W zakresie zagospodarowania terenu: - utwardzenie nawierzchni kostką brukową betonową z częściową rozbiórką (przełożeniem) istniejącej kostki brukowej, w tym dla: dodatkowych 3 miejsc parkingowych i chodnika wokół budynku z podjazdem do sanitariatów (w tym do wc dla niepełnosprawnych), - wykonanie nowych schodków terenowych z kostki brukowej przed wejściem do budynku (przebudowa z rozbiórką istniejących), - wodościeki z korytek betonowych (od strony skarpy powyżej budynku). W zakresie robót instalacyjnych branży wod-kan: - przełożenie (do nowowykonanej wnęki) wodomierza z odcinkiem instalacji wewnętrznej wody, i przebudowa podejść wod.-kan. do umywalki w zakresie kolidującym z zabudową drzwi wewnętrznych, - likwidacja istniejącego zbiornika bezoodpływowego z wykonaniem włączenia kanalizacji do istniejącej na działce studzienki przyłączeniowej, - odprowadzenie wody deszczowej poza obrys budynku (przedłużenie kan. deszcz. od wylotów rur spustowych na teren zielony), - całość robót instalacyjnych w sanitariatach dla publiczności - włącznie z montażem przyborów sanitarnych (w tym dla osób niepełnosprawnych). W zakresie robót instalacyjnych branży elektrycznej: - przełożenie wyłączników kolidujących z przerabianymi (poszerzanymi) otworami drzwiowymi, - zabudowanie wentylatorów kanałowych (do osadzenia w przewodach z wyrzutniami dachowymi, do wykonania zgodnie z projektem), - zabudowanie kurtyny powietrznej nad drzwiami wejściowymi do budynku, - całość robót instalacyjnych (elektr.) w sanitariatach dla publiczności, w tym instalacja gniazdkowa, oświetleniowa, grzejniki elektryczne i elektryczne (przepływowe) podgrzewacze wody. W zakresie robót ogólnobudowlanych w części szatniowej (część wyższa budynku): - wymiana drzwi wewnętrznych o szerokościach w świetle niezgodnych z wymogami obowiązujących warunków technicznych dla budynków (wymiana na drzwi szersze - do wykonania zgodnie z projektem), - obudowanie płytami gipsowo-kartonowymi słupów drewnianych z rozebraniem istniejącej boazerii drewnianej, - wydzielenie ściankami i drzwiami systemowymi wc obok natrysków, - rozebranie kominka w jednej z szatni z uzupełnieniem posadzki gres, tynku wewnętrznego i robotami malarskimi, - montaż wyłazu rewizyjnego (do poddasza) w pomieszczeniu socjalnym, - naprawa drobnych ubytków glazury ściennej i płytek w posadzce ceramicznej, - uzupełnienie rozet maskujących przy przyborach sanitarnych i półpostumentów przy umywalkach, - malowanie wszystkich ścian i sufitów. W zakresie robót ogólnobudowlanych w obrębie sanitariatów dla publiczności (część niższa budynku): - zmiana układu funkcjonalno-użytkowego, w tym zamurowanie jednego z trzech istniejących otworów drzwiowych, rozebranie istniejącej wylewki betonowej i wykonanie nowych warstw posadzki na gruncie wg zaktualizowanego projektu; wydzielenie ściankami działowymi wc dla mężczyzn (oddzielny przedsionek) oraz wc dla kobiet i wc dla niepełnosprawnych (ze wspólnym przedsionkiem), - montaż drzwi zewnętrznych, - roboty tynkarskie wewnętrzne, - wykonie sufitu z płyt g-k na ruszcie z ociepleniem wełną mineralną, - wykonanie posadzki ceramicznej, okładziny ściennej z płytek glazurowanych i roboty malarskie, - wydzielenie ściankami i drzwiami systemowymi kabin wc. W zakresie robót elewacyjnych i izolacji fundamentów - całość obiektu (część szatniowa i sanitariaty dla publiczności): - odsłonięcie ścian fundamentowych z rozbiórką istniejącego utwardzenia z drobnowymiarowych elementów betonowych (bloczki i kostka brukowa), - naprawa uszkodzonego tynku i izolacja przeciwwilgociowa pionowa ścian fundamentowych izoplastem KL, - z ociepleniem płytami ze styropianu twardego (XPS gr.8cm) i osłoną z folii kubełkowej do poziomu terenu, - licowanie cokołu (poniżej elewacji akrylowej) płytkami gres - wg proj. kolorystyki, - zasypanie fundamentów gruntem przepuszczalnym z zagęszczeniem, - naprawa uszkodzeń elewacji poprzez ułożenie dodatkowej warstwy siatki zbrojącej na zaprawie klejowej na istniejącym ociepleniu z płyt styropianowych (powyżej cokołu), - wykonanie wyprawy cienkowarstwowej tynkiem akrylowym w kolorach wg projektu kolorystyki, w tym wykonanie (wymalowanie) motywu dekoracyjnego na ścianie wejściowej (przy wejściu do szatni), - uzupełnienie obróbek blacharskich i przemalowanie drewnochronem odsłoniętych elementów więźby i desek okapu, - zabezpieczenie antykorozyjne (odmalowanie) narażonych na korozję stalowych elementów wsporczych konstrukcji wiaty (zadaszenia) przy szatni i przy sanitariatach dla publiczności. Szczegółowy zakres prac precyzuje specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ----

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane (remontowe lub inwestycyjne) każda z nich w ramach odrębnej umowy o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje co najmniej jedna osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione o wartość wynikającą z protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione na podstawie aneksu o wartość wynikającą z protokołów konieczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.