Wrocław: Dostawa 2 samochodów osobowych w klasie SUV dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 304104 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 samochodów osobowych w klasie SUV dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 fabrycznie nowych (rok produkcji 2015), produkowanych seryjnie samochodów osobowych jednej marki w klasie SUV dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu, spełniających: 1.1. poniższe minimalne parametry techniczno-ekspoloatacyjne: a) Samochód przewidziany do rejestracji jako osobowy dla przewozu 5 osób; b) Nadwozie - 5 drzwiowe; c) Skrzynia biegów 6 stopniowa - manualna; d) Napęd 4x4; e) Prześwit nie mniejszy niż 130 mm f) Silnik benzynowy lub Diesla, o mocy nie mniejszej niż 135KM o momencie obrotowym min 200 Nm; g) Zbiornik paliwa nie mniej niż 53l; h) Średnie zużycie paliwa nie może przekroczyć 6,8l/100km; i) Emisja dwutlenku węgla oraz zanieczyszczeń tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów wg normy EURO 6 (samochód spełnia normę EURO6); j) Emisja CO2 nie większa niż 160 g/km; k) Zużycie energii: nie więcej niż 2,41 MJ/km w przypadku silnika Diesla oraz 2,14 MJ/km w przypadku silnika benzynowego; l) Lakier metalizowany szary, srebrny, brązowy, grafitowy, czarny; m) Minimalny okres gwarancji: - na silnik i podzespoły mechaniczne - 36 miesięcy (3 lata) - na powłokę lakierniczą - 24 miesiące (2 lata) - na akumulator - 24 miesiące (2 lata) - na perforację nadwozia - 12 lat. 1.2. poniższe wyposażenie minimalne: a) Poduszki powietrzne: 2 czołowe z możliwością dezaktywacji poduszki czołowej pasażera, poduszki boczne z przodu, kurtyny powietrzne; b) Sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa; c) Automatycznie włączane światła mijania z funkcją świateł dziennych; d) Składane fotele tylne zwiększające pojemność bagażnika; e) Klimatyzacja 2-strefowa automatyczna, filtr przeciwpyłowy; f) Regulacja wysokości fotela kierowcy, podłokietnik; g) ABS, system kontroli trakcji i stabilizacji pojazdu, system wspomagania pokonywania wzniesień, system wspomagania hamowania; h) Relingi dachowe i) Kierownica wielofunkcyjna z regulacją; j) Elektrycznie szyby - przód i tył; k) Komputer pokładowy, immobilizer, radio minimum 7 cali z nawigacją i mapą minimum Polski; l) Obręcze kół 16 cali ze stopów lekkich; m) Gniazdo 12V minimum jedno; n) Centralny zamek zdalnie sterowany, alarm; o) Czujnik parkowania - minimum tył; p) Trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica, podnośnik, dywaniki, zestaw naprawczy lub koło zapasowe (dojazdowe). 1.3. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 1.4. Oferowane i dostarczone samochody muszą spełniać minimalne wymagania techniczno-eksploatacyjne i posiadać wyposażenie nie gorsze niż określone w rozdziale I pkt 1.1. i 1.2. SIWZ. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do opisania cech, parametrów technicznych i wyposażenia oferowanych przez siebie samochodów poprzez wypełnienie, podpisanie i zamieszczenie w ofercie Opisu oferowanego samochodu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 1.6. Dostarczone samochody muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane w 2015 roku. 1.7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu CPV: 34115200-8 Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób 1.8 Zmawiający oświadcza, że Agencja Nieruchomości Rolnych (Biuro Prezesa oraz Oddziały Terenowe i Filie)dysponuje łącznie flotą samochodów osobowych w ilości ok. 300 szt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.1. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.2. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.3. Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.3. Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.4. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.80
- 2 - Okres udzielonej gwarancji - 0.20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT DACHU budynku administracyjno-biurowego DSDiK w Czadrowie Etap I (dach duży) i Etap II (dach kopertowy).
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Usługa dezynsekcji , deratyzacji, dezynfekcji i monitoringu w zakresie określonym w systemie HACCP
- SZP/242-059/2024 Dostawa drukarki 3D opartej na niskoenergetycznym addytywnym napawaniu laserowym dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa zestawu wirówek laboratoryjnych z wyposażeniem
- 37.2024 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Bus dla WTZ Hutka"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-towarowego pochodzącego z autoryzowanego salonu
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Dostawa pojazdu zadaniowego ze skrzynią samowyładowawczą
- "Zakup samochodu osobowego "Brygadówka""
- Zakup i dostawa samochodu osobowego przeznaczonego do przewozu co najmniej 8 osób (wraz z kierowcą)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.