eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › zawarcie umowy ramowej na wykonanie w Elektrowni "Rybnik" S. A. remontów zespołów młynowych wraz z przynależnymi do nich instalacjami pomocniczymi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2006-01-03

POZYCJA 303

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Rybnik: zawarcie umowy ramowej na wykonanie w Elektrowni "Rybnik" S. A. remontów zespołów młynowych wraz z przynależnymi do nich instalacjami pomocniczymi Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Elektrownia "Rybnik" S. A., do kontaktów: Michał Chudzik, Adam Legutko, ul. Podmiejska, 44-207 Rybnik, tel. 032 7391116, 7391263, fax 032 7391207, e-mail: mchudzik@elektrownia.rybnik.pl, alegutko@elektrownia.rybnik.pl, www.elektrownia.rybnik.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Tak. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zawarcie umowy ramowej na wykonanie w Elektrowni "Rybnik" S. A. remontów zespołów młynowych wraz z przynależnymi do nich instalacjami pomocniczymi. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia, na który zostanie podpisana umowa ramowa na wykonanie w Elektrowni "Rybnik" S. A. remontów zespołów młynowych wraz z przynależnymi do nich instalacjami pomocniczymi tworzącymi grupy urządzeń, są: a) młyny węglowe kulowo - misowe MKM-33, b) wentylatory młynowe WPM 95/2 i WPM 97/2, c) przekładnie 370 kW, d) podajniki ślimakowe węgla. 2. Pod pojęciem remontu w/w urządzeń instalacji należy rozumieć zestaw czynności, operacji i procesów technologicznych wyspecjalizowanych w przewidywanych do wykonania zakresach prac w SIWZ. 3. W zależności od obszaru objętego działalnością remontową remont może mieć charakter remontu bieżącego, średniego lub kapitalnego. Ze względu na charakter zdarzeń, których następstwem jest konieczność przeprowadzenia remontu, remonty mogą być planowane, bądź poawaryjne. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Elektrownia "Rybnik" S. A. Kod NUTS: PL227. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1. Przez remont Zamawiający rozumie, co najmniej zakres czynności wymienionych poniżej: a) dla młyna węglowego kulowo - misowego MKM-33: regeneracja i wymiana podzespołów młyna, w szczególności: elementów zsypowych węgla, elementów wylotowych pyłu, elementów mielących, przekładni 370 kW, instalacji powietrza uszczelniającego, układu olejowego oraz wszelkie prace warsztatowe związane z remontem młyna, b) dla wentylatorów młynowych: regeneracja i wymiana elementów układów: wirujących (wirnik, wał, łożyska), regulacji, smarowania oraz korpusów, c) dla przekładni 370 kW: prowadzona w warsztacie Wykonawcy regeneracja i wymiana podzespołów przekładni, w szczególności: elementów przełożeń i instalacji smarowania, d) dla podajnika ślimakowego węgla: regeneracja i wymiana podzespołów, w szczególności: korpusu, ślimaka układu łożyskowego, przekładni oraz m-ż wykładziny bazaltowej w korpusie podajnika. 2. W umowie ramowej ustalone zostaną warunki dotyczące zamówień, jakie mogą zostać udzielone w danym okresie, a w szczególności cen oraz przewidywanych ilości. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową na okres 3 lat. 3. W okresie obowiązywania umowy ramowej, zgodnie z art. 125 ust. 1 Ustawy PZP, Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy zamówień dotyczących przedmiotu zamówienia w trybie "z wolnej ręki". 4. Zamawiający w umowie ramowej zobowiąże Wykonawcę do każdorazowego przyjęcia zlecenia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 150 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego na "Zawarcie umowy ramowej na wykonanie w Elektrowni "Rybnik" SA. remontów zespołów młynowych wraz z przynależnymi do nich instalacjami pomocniczymi" (wzór nr 0) oraz oświadczenia (wzór nr l), że spełnia on wymagania określone w art 22 ust. 1, art. 23 (w przypadku Konsorcjum) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) (wzór nr 4) Wykonawca na potwierdzenie, źe spełnia warunki udziału w postępowaniu opisane poniżej, powinien dołączyć do wniosku wymagane dokumenty: Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku Konsorcjum, konsorcjanci powinni łącznie posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP. Wykonawcy będą podlegać wykluczeniu z postępowania w przypadku, gdy: - osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, - wspólnicy spółek jawnych, - partnerzy spółek partnerskich, - komplementariusze spółek komandytowych oraz spółek komandytowo-akcyjnych - oraz urzędujący członkowie organu zarządzającego osoby prawnej, zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (art. 24 ust. l pkt. 4-8 ustawy PZP). Ponadto podmioty zbiorowe tj. przedsiębiorstwa będą podlegały wykluczeniu w przypadkach, w których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (art. 24 ust. l pkt 9 ustawy PZP), Ponadto wykluczeniu z postępowania podlegać będą Wykonawcy: - którzy w ciągu ostatnich trzech lat (tzn. w latach 2002,2003,2004) przed wszczęciem postepowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, - w stosunku do których otwarto likwidacje lub których upadłość ogłoszono, - którzy zalegają, z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. Wykonawca powinien znajdować sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia tzn. powinien posiadać: - przychody łączne w latach 2003 i 2004 nie mniejsze niż 10 000 000,00 PLN***. W przypadku, gdy Wykonawca wchodzi w skład grupy kapitałowej powyższe przychody muszą wynikać z nieskonsolidowanego sprawozdania finansowego Wykonawcy. W przypadku, gdy rok obrotowy nie pokrywa się z rakiem kalendarzowym, Wykonawca powinien wykazać w/w przychody za 3 ostatnie zaudytowane lata obrotowe, - zdolność kredytową na nie mniejszą niż 700 000,00 PLN***. Zdolność kredytowa może być wykazana poprzez posiadane środki, w tym także środki posiadane w ramach kredytu odnawialnego lub poprzez inne instrumenty finansowe charakteryzujące zdolność kredytową., - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności na kwotę minimum 5 000 000,00 PLN***. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: - z należytą starannością wykonał w ciągu ostatnich 3 lat (tzn. w latach 2002-2004) co najmniej: - 15 (piętnaście) remontów kapitalnych młynów węglowych do przemiału węgla kamiennego, o wydajności co najmniej 25 Mg/h. w zakresie opisanym w sekcji II.1.6, pkt, 1 lit, a), - 10 (dziesięć) remontów kapitalnych urządzeń spośród grup opisanych, w sekcji II.1.6 lit. b) do lit. d), przy czym: Zamawiający nie wymaga, wykazania się remontem urządzeń w każdej grupie (sekcja II. 1.6 od lit. b) do lit. d), jednakże minimalna liczba grup, których dotyczą wykazane remomy nie może być mniejsza niż 2. - samodzielnie, bez zatrudniania podwykonawców wykona usługi demontażowo - montażowe w branży mechanicznej urządzeń wyspecyfikowanych w sekcji II.1.6 . od lit. a) do lit. d); - przy wykonywaniu prac i nadzorze nad realizacją przedmiotu zamówienia zatrudni osoby posiadające następujące aktualne uprawnienia i doświadczenie: a. do nadzoru pracowników zatrudni osoby z min. 5-letnim doświadczeniem przy nadzorze tego typu prac, posiadające stosowne do zakresu nadzorowanych robót ważne zaświadczenia kwalifikacyjne przy eksploatacji maszyn i urządzeń energetycznych dla dozoru (D) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. "w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci" Dz. U. Nr 89 poz. 828 dnia 21 maja 2003 r. W przypadku, gdy część zamówienia zostanie zlecona do wykonania podwykonawcy, Zamawiający dopuszcza złożenie pisemnego oświadczenia, że Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia podwykonawcy dysponującego personelem posiadającym odpowiednie zaświadczenia kwalifikacyjne dla dozoru (D) dla grup urządzeń jak wyżej, b. do realizacji zlecanych prac będzie dysponował minimum 15 pracownikami posiadającymi stosowne do zakresu realizowanych robót ważne zaświadczenia kwalifikacyjne dotyczące eksploatacji maszyn i urzadzeń energetycznych (E) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. "w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci" Dz. U. Nr 89 poz. 828 dnia 21 maja 2003 r. W przypadku, gdy część zamówienia zostanie zlecona do wykonania podwykonawcy, Zamawiający dopuszcza złożenie pisemnego oświadczenia, że Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia podwykonawcy dysponującego personelem posiadającym odpowiednie zaświadczenia kwalifikacyjne dotyczące eksploatacji maszyn i urządzeń energetycznych (E) dla grup urządzeń jak wyżej. *** - jeżeli Wykonawca przedstawi wartości w innej walucie niż PLN, to do przeliczenia zostanie przyjęty odpowiedni średni kurs walut NBP na dzień 30.01.2006 r. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku*. - wypełnione oświadczenie wg wzoru nr 4 - aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega, z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku*. - aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP dotycząca osób wchodzących w skład organu zarządzającego, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków**, - aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP dotycząca przedsiębiorstwa (podmiot zbiorowy), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków*. * - w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, Wykonawca składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. ** - jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - rachunki zysków i strat za lata 2003 i 2004. W przypadku, gdy rok obrotowy nie pokrywa się z rokiem kalendarzowym. Wykonawca powinien przedłożyć w/w dokumenty za 3 ostatnie zaudytowane lata obrotowe. Wykonawcy nie zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego, powinni przedstawić inne dokumenty określające obroty, zysk oaz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe (tj. 2003 i 2004) - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - opinia banku dotycząca zdolności kredytowej Wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia wniosków zawierająca informacje o wartości dostępnych linii kredytowych lub potencjalnej zdolności kredytowej wyrażonej w kwocie, - polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat (tzn. w latach 2002-2004) prac, obejmujący realizację zamówień o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, przy czym warunkiem koniecznym zakwalifikowania Wykonawcy do przetargu jest wskazanie i udokumentowanie, że w ciągu ostatnich 3 lat (tzn. w latach 2002-2004) wykonał co najmniej 15 (piętnaście) remontów kapitalnych młynów węglowych do przemiału węgla kamiennego, o wydajności co najmniej 25 Mg/h, w zakresie opisanym w sekcji II.1.6 pkt. 1 lit. a) oraz 10 (dziesięć) remontów kapitalnych urządzeń spośród grup opisanych w sekcji II.1.6 od lit. b) do lit. d)Wykaz ten powinien być opracowany zgodnie ze wzorem nr 5 - referencje z wykonanych umów. Referencje te będą stanowić załączniki do wykazu, sporządzonego według wzoru nr 5. Referencje powinny być potwierdzone przez Inwestora zgodnie z jego reprezentacją oraz zawierać następujące informacje: - przedmiot zamówienia, - termin realizacji, - zakres, - oceny jakości wykonanych prac. - wykaz kluczowych specjalistów, którzy bada nadzorować przedmiot zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz ten powinien być opracowany zgodnie ze wzorem nr 2, - oświadczenie, że do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie dysponował pracownikami posiadającymi wymagane, stosowne do zakresu robót, ważne zaświadczenia kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r (Dz. U. Nr 89, poz. 828). 2.1.4) Inne informacje: - Wykaz potencjalnych podwykonawców, którzy będą wykonywać przedmiot zamówienia wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności opracowany zgodnie ze wzorem nr 3. W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (Konsorcjum), powinni we wniosku poinformować o tym fakcie. - oświadczenie członków Konsorcjum, które winno zawierać między innymi następujące informacje: - wskazanie podmiotów tworzących Konsorcjum, - określenie celu wspólnych działań jak złożenie wspólnej oferty oraz realizacja przedmiotu zamówienia, - określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do dokonywania czynności oraz składania oświadczeń woli dotyczących niniejszego postępowania względem Zamawiającego jako pełnomocnik wszystkich uczestników konsorcjum (tzw. "lider Konsorcjum"). - podział obowiązków członków Konsorcjum przy realizacji przedmiotu zamówienia W przypadku, gdy ze strony Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia uczestniczyć będą osoby, które nie są uprawnione do jego reprezentacji w sposób bezpośredni, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wniosku stosowne pełnomocnictwa. - pełnomocnictwa generalne i/lub szczególne udzielone osobom fizycznym jeżeli nie są upoważnione do reprezentowania spółki na podstawie rejestru spółek i/lub osobom prawnym (w przypadku Konsorcjum), wraz z opłata skarbową. Wykonawca, powinien posiadać wdrożone, certyfikowane i utrzymywane systemy zarządzania jakością wg normy ISO 9001 oraz jakości w spawalnictwie wg normy EN729-2:1997, - Fotokopie Certyfikatów systemów zarządzania jakością, i jakości w spawalnictwie, potwierdzone za zgodność z oryginałem zgodnie z reprezentacją spółki. Załączniki jakie przywoływane były powyżej zawarte są w Instrukcji dla wykonawców, która jest dostępna u zamawiającego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 11 - 10694 z dnia 15.01.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 65% czas wykonania remontu kapitalnego - 20% gwarancje - 10% czas reakcji na wystąpienie zdarzenia awaryjnego - 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: EEU/ZP-026/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.01.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 30.01.2006 godzina 14:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 08.02.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 22.02.2006, godzina 12:00.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.