Kraków: Dostawa części zużywalnych do urządzeń medycznych.
Numer ogłoszenia: 303580 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zużywalnych do urządzeń medycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem części zużywalnych do urządzeń medycznych, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, gdzie poszczególne części stanowią pakiety od 1 do 3. 4. Zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie poszczególne części stanowią pakiety od 1 do 3. 5. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, zostaną odrzucone. 6. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż: PAKIET 1: min. 3 miesiące od daty sprzedaży wraz z dostarczeniem PAKIET 2: min. 3 miesiące od daty sprzedaży wraz z dostarczeniem PAKIET 3: min. 3 miesiące od daty sprzedaży wraz z dostarczeniem.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.32.00 - Części i akcesoria do pojazdów i wózków inwalidzkich 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający - stosownie do normy z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotowego zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 3 do specyfikacji. Spełnia_nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a)oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie - załącznik nr 3 do specyfikacji, spełnia_nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a)oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji. spełnia_nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a)oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji. spełnia_nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a)oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji, Spełnia_nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
h) świadectwa dopuszczenia do obrotu (odpowiednio dla właściwości przedmiotu zamówienia. W sytuacji, gdy dany wymóg nie dotyczy przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien dołączyć do oferty stosowne oświadczenie): g.1. deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), g.2. certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna,I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), g.3. wpis /zgłoszenie/ powiadomienie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, g.4. w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, z zastrzeżeniem zapisów ust. 3. 3. Nabywca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) terminu wykonania umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Sprzedawcę okoliczności od niego niezależnych 2) numeru katalogowego produktu, 3) przedmiotu sprzedaży w szczególności w związku z zaprzestaniem produkcji lub dystrybucji pod warunkiem zaoferowania wyrobu o parametrach równorzędnych lub wyższych niż parametry przedmiotu oferty. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Nabywcy 4) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, 5) sposobu konfekcjonowania, 6) zmiany podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrydygier.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1 w sali numer 15b (II p.).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę w formie pisemnej należy złożyć na Dzienniku Podawczym Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., pokój 238 lub przesłać pocztą..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kombinezonu przeciwwybuchowego wraz z odzieżą ochronną.
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych II
- usługa renowacji i dokonania przeróbek łóżek stanowiących wyposażenie pokoi w Domu Studenckim nr 10 "Hajduczek" dla Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie- DE-dzp.272-144/24
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących "Termomodernizację północnego skrzydła budynku głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Krakowie przy ul. Krzemionki 30
- Świadczenie usług konserwacji na cmentarzu wojennym z I wojny światowej nr 308 w Muchówce w województwie małopolskim.
- Dostawa urządzeń AGD dla Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie DE.dzp.272-155/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Dostawa ładunków, staplerów, nożyczek oraz trokarów wraz z pozostałym sprzętem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Najem zgrzewarek do jałowego łączenia drenów wraz z zakupem materiałów zużywalnych (nożyków/liczników zgrzewów)
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego: wideolaryngoskopu z wyposażeniem - 1 kpl oraz stołu operacyjnego urologicznego - 1kpl
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Urządzenia elektrochirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.