Sosnowiec: Dostawa materiałów biurowych i artykułów piśmienniczych na potrzeby Projektu pn. Wdrożenie aktów prawnych, szkoleń, doradztwa i platformy on-line do konsultacji społecznych związanych z budżetem partycypacyjnym w Sosnowcu.
Numer ogłoszenia: 303558 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i artykułów piśmienniczych na potrzeby Projektu pn. Wdrożenie aktów prawnych, szkoleń, doradztwa i platformy on-line do konsultacji społecznych związanych z budżetem partycypacyjnym w Sosnowcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa materiałów biurowych i artykułów piśmienniczych na potrzeby Projektu pn. Wdrożenie aktów prawnych, szkoleń, doradztwai platformy on-line do konsultacji społecznych związanych z budżetem partycypacyjnym w Sosnowcu: a.Segregator - ilość 20 sztuk, format A4, grzbiet 75 mm- 50 mm, b.Segregator - ilość 20 sztuk, format: A4, grzbiet: 40mm,c. Papier - ryza - 80 ryz, d.Koszulki - 5 opakowań, e.Nożyczki biurowe ergonomiczne - 5 sztuk, f. Długopis wkład czarny - 25 sztuk, g.Długopis wkład niebieski - 25 sztuk, h.Pióro kulkowe wkład niebieski - 10 sztuk, i. Pióro kulkowe wkład czarny - 10 sztuk, j Zestaw piśmienniczy komplet piśmienniczy - 10 sztuk: długopis, pióro kulkowe, etiu, wymiary etui: 156x43x20 mm. wymiar: 135x12 mm. materiał: ekoskóra, metal. k. Komplet piśmienniczy - 10 sztuk: długopis, pióro kulkowe, etiu,elegancki zestaw piśmienniczy pakowany w etui z ekoskóry, wymiary etui: 10x160x60 mm. wymiar (długopis i pióro kulkowe): 140x10 mm. materiał: ekoskóra, metal. l. Komplet piśmienniczy - 10 sztuk: długopis, pióro kulkowe, etiu, komplet piśmienniczy zawiera długopis i roller wykonane z metalu, oraz etui wykonane z ekoskóry. Elementy zapakowane są w czarne pudełko. Wymiary opakowania: 35x122x188 mm., materiał: metal, papier ozdobny. m. Dziurkacz - 5 sztuk, n. Zszywacz - 6 sztuk, o.Zszywki - 10 opakowań, p.Bloczki samoprzylepne - 10 sztuk, q.Bloczki samoprzylepne - 20 sztuk, r. Zestaw karteczek samoprzylepnych - 10 sztuk, s.Okładka A4 - 120 sztuk, t. Pudło archiwizacyjne, na teczki zawieszane - 10 sztuk. 2. Wykonawca będzie zobowiązany w ramach złożonej oferty do dostarczenia zapakowanych materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski Sosnowiec, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Aleja Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, po wcześniejszym ustaleniu terminu dostaw z Zamawiającym. Dostarczanie towaru (pakowanie, załadunek, transport, rozładunek) leży po stronie Wykonawcy i odbywa się na jego koszt.3. Wykonawca będzie realizował dostawę po uprzednim otrzymaniu zlecenia od zamawiającego zawierającego ilości poszczególnych asortymentów. Wykonawca dostarczy artykuły wymienione w zleceniu w ciągu 3 dni roboczych od dnia przekazania zlecenia wykonawcy. Zlecenie będzie uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego, a do rozliczenia posłużą ceny jednostkowe wyszczególnione przez wykonawcę Formularzu Cenowym. 4. Warunkiem realizacji zamówienia będzie podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę bez zastrzeżeń protokołu odbioru zamówienia. 5. Transport zapewnia Wykonawca na swój koszt do siedziby Zamawiającego, Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405. 6. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę artykułów, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez zamawiającego. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości, pełnowartościowy, pierwszego gatunku, bez wad, posiadać właściwe atesty, pochodzić z bieżącej produkcji, być fabrycznie nowy i nie być przedmiotem praw osób trzecich. Wykonawca umieści materiały biurowe i materiały piśmiennicze w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. 7. Warunki odbioru zamówienia: a)Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować materiały biurowe i artykuły piśmiennicze w miejsce wskazane przez zamawiającego. Artykuły te, powinny zostać umieszczone podczas transportu w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu. Zamawiający odbierze przedmiot zamówienia w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. b) Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 39.29.24.00 - Przybory do pisania 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego ceny na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego ceny na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego ceny na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego ceny na podstawie złożonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca do podpisania oferty ustanowi swojego reprezentanta, wówczas zobowiązany jest załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać dokładny zakres umocowania w tym uprawnienie do podpisania oferty, być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem u notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, piętro 3, pokój 405 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, piętro 3, pokój 405..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: Wdrożenie aktów prawnych, szkoleń, doradztwa i platformy on-line do konsultacji społecznych związanych z budżetem partycypacyjnym w Sosnowcu realizowanego w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie Działania 5.4. Rozwój potencjału trzeciego sektora Poddziałania 5.4.2. Rozwój dialogu obywatelskiego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Lider Projektu: Fundacja Praw Podstawowych z siedzibą w Warszawie, Al. Ujazdowskie 20. Partner Projektu: Miasto Sosnowiec z siedzibą, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Sosnowcu i w budynku Sądu Rejonowego w Czeladzi
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu"
- ZP-2200-13/24 USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
- Koszenie trawników oraz przycinanie żywopłotów na terenach przynależnych do nieruchomości administrowanych i zarządzanych przez MZBM-TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu
- Usługa ochrony przestrzeni miejskiej.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 34.2024 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- "Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na zaopatrzeniu w podziale na 4 zadania".
- Dostawa papieru A3 do drukarek i kserokopiarek
- Dostawa artykułów wyposażenia gospodarczo-higienicznego i biurowego na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu.
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu EDUODKRYWCY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.