eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubomia › "Przebudowa dróg gminnychCzęść I1.Przebudowa dwóch bocznych odcinków ul. Głównej w Bukowie 2.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 70 do pos. Nr 66 3.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 28 do ul. Kościelnej 4.Przebudowa drogi gminnej ul. boczna Dąbrowy w Syryni na odcinku od posesji 18 do posesji nr 17 Część II 1.Przebudowa ulicy Nepomucena w Lubomi".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-08-30

Ogłoszenie nr 303528 - 2016 z dnia 2016-08-30 r.

Lubomia: "Przebudowa dróg gminnych: Część I: 1.Przebudowa dwóch bocznych odcinków ul. Głównej w Bukowie 2.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 70 do pos. Nr 66 3.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 28 do ul. Kościelnej 4.Przebudowa drogi gminnej ul. boczna Dąbrowy w Syryni na odcinku od posesji 18 do posesji nr 17 Część II 1.Przebudowa ulicy Nepomucena w Lubomi".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubomia, krajowy numer identyfikacyjny 53737800000, ul. ul. Szkolna  1, 44360   Lubomia, woj. śląskie, państwo , tel. 032 4516614/ 4516128, e-mail , faks 324 516 614.
Adres strony internetowej (URL): www.lubomia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.lubomia.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.lubomia.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwle zamknitej koperce lub opakowaiu , za pśrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub z pośrednictwe posłańca
Adres:
Urząd Gminy Lubomia 44-360 Lubomia ul. Szkolna 1 Sekretarat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Przebudowa dróg gminnych: Część I: 1.Przebudowa dwóch bocznych odcinków ul. Głównej w Bukowie 2.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 70 do pos. Nr 66 3.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 28 do ul. Kościelnej 4.Przebudowa drogi gminnej ul. boczna Dąbrowy w Syryni na odcinku od posesji 18 do posesji nr 17 Część II 1.Przebudowa ulicy Nepomucena w Lubomi".
Numer referencyjny: RI.271.4.2016.RS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: "Remont dróg gminnych: Część I 1.Przebudowa dwóch bocznych odcinków ul. Głównej w Bukowie a) boczna ul. Głównej w Bukowie odcinek od ul. Głównej do farmy drobiu nr działki 148 dł.130,0 m szer.3,5m konstrukcja nawierzchni; -w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm -w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. AC16 50/70 4 cm -podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego gr. w-wy 20 cm -w-wa odsączająca z piasku gr. 10 cm Odwodnienie powierzchniowe na przyległe tereny b) boczna ul. Głównej w Bukowie odcinek od ul. Głównej do granicy pos. nr 16 działki nr 874/140, 675/133, 1146/139, 1145/139, 674/133 dł.50,0 m szer.3,0m -w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5 cm -w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. AC16 50/70 7 cm -podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego gr. w-wy 20 cm -w-wa odsączająca z piasku gr. 23 cm Jezdnia obramowana krawężnikiem 15*30 na ławie betonowej z oporem, na wjazdach krawężnik najazdowy. 2.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 70 do pos. Nr 66 Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. 3-do Maja bocznej na odcinku od posesji nr 70 (skrzyżowanie z ul. 3-go Maja; początek opracowania) do posesji nr 66. Ulica 3-go Maja boczna jest droga dojazdową (kl. D) i drogą gminną o kategorii ruchu KR 1. Długość remontowanego odcinka drogi wynosi 116,40 m. Szerokość jezdni będzie wynosiła 3,0-3,5 m. Nawierzchnia jezdni zostanie ograniczona krawężnikami: wtopionymi o wymiarach 12x25 cm posadowionymi na ławie betonowej, krawężnikami wystającymi o wymiarach 15x30 cm oraz najazdowymi (15x22 cm) posadowionymi na ławie betonowej z oporem. Ławy wykonane zostaną z betonu kl. C12/15. Zaprojektowano jednostronny spadek jezdni o wartości 2,0% w kierunku działek o numerach 1677/114, 2178/114 i 795/110. Od strony działek 2178/114 i 1677/114 ułożone zostaną krawężniki zwykłe i najazdowe. Na pozostałym odcinku zaprojektowano krawężniki wtopione. Zaprojektowano następujące warstwy konstrukcyjne na jezdni: - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4,0 cm -Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4,0 cm -Podbudowa tłuczniowa w - wa górna fr. 0/31,5 mm gr. 8,0 cm -Podbudowa tłuczniowa w - wa dolna fr. 31,5/63 mm gr. 15 cm -Warstwa odsączająca - podsypka piaskowa gr. 15,0 cm Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosiła będzie 46,0 cm. Odwodnienie Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na pobocze tłuczniowe, a następnie na istniejące pobocze trawiaste (działka gminna 795/110). 3.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 28 do ul. Kościelnej Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. 3-do Maja bocznej na odcinku od posesji nr 28 (skrzyżowanie z ul. 3-go Maja; początek opracowania) do skrzyżowania z ul. Kościelną. Ulica 3-go Maja boczna jest droga dojazdową (kl. D) i drogą gminną o kategorii ruchu KR 1. Długość remontowanego odcinka drogi wynosi 141,20 m. Szerokość jezdni będzie wynosiła 3,50 m. Nawierzchnia jezdni zostanie ograniczona krawężnikami wtopionymi o wymiarach 12x25 cm, wystającymi o wymiarach 15x30 cm i najazdowymi o wymiarach 15x22 cm (wg rysunku Projekt zagospodarowania terenu). Krawężniki zostaną posadowione na ławach betonowych z betonu kl. C12/15. Zaprojektowano jednostronny spadek jezdni o wartości 2,0% w kierunku remontowanego parkingu oraz stawu. Spadek parkingu (również o wartości 2,0%) skierowany będzie w stronę jezdni, zaś na połączeniu jezdni i parkingu zaprojektowano korytko odpływowe betonowe posadowione na ławie betonowej (kl. C12/15). Zaprojektowano następujące warstwy konstrukcyjne na jezdni: -Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4,0 cm -Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4,0 cm -Podbudowa tłuczniowa w - wa górna fr. 0/31,5 mm gr. 8,0 cm -Podbudowa tłuczniowa w - wa dolna fr. 31,5/63 mm gr. 15 cm -Warstwa odsączająca - podsypka piaskowa gr. 15,0 cm Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosiła będzie 46,0 cm. Odwodnienie Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na pobocze tłuczniowe, a następnie na istniejące pobocze trawiaste (w sąsiedztwie stawu) oraz do projektowanej kratki ściekowej zlokalizowanej w sąsiedztwie istniejącej studni rewizyjnej. Na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową do projektowanej kratki ściekowej ułożone zostanie korytko odpływowe z elementów betonowych. Projektowana kratka ściekowa z wpustem jezdniowym kl. D400 wykonana będzie z kręgów betonowych o średnicy O500 mm i połączona zostanie z istniejącą studnią rewizyjną przykanalikiem z rur PVC-U kl. S O160 mm. 4. Przebudowa drogi gminnej ul. boczna Dąbrowy w Syryni na odcinku od posesji 18 do posesji nr 17 Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. bocznej Dąbrowy na odcinku od pos.nr 18 do pos. Nr 17. Długość odcinka wynosi 118,5m szer.3,0mNawierzchnia jezdni zostanie ograniczona krawężnikami wtopionymi 12x25 cm oraz wystającymi 15x30 na długości skarpy. Zaprojektowano następujące warstwy konstrukcyjne na jezdni: -Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4,0 cm -Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4,0 cm -Podbudowa tłuczniowa w - wa górna fr. 0/31,5 mm gr. 8,0 cm -Podbudowa tłuczniowa w - wa dolna fr. 31,5/63 mm gr. 15 cm -Warstwa odsączająca - podsypka piaskowa gr. 15,0 cm Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosiła będzie 46,0 cm. Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na pobocze. Część II 1.Przebudowa ulicy Nepomucena w Lubomi" Celem opracowania jest zaprojektowanie remontu ul. Nepomucena w zakresie obejmującym przebudowę chodnika wraz z kanalizacją deszczową. Zakres kanalizacji do wykonania w ramach ogłoszonego postępowania obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku (zgodnie z załączonym rysunkiem zakresu kanalizacji) od D-19 km 0+820 do D-31 km 1+280. Studzienki ściekowe tylko po stronie prawej, wyprowadzenie zaślepionego przykanalika dla kratek po lewej stronie na długości chodnika. Na pozostałym odcinku chodnika wykonać nowe studnie rewizyjne na istniejącej kanalizacji oraz wyregulować istniejące kratki. Projektuje się wykonanie chodników na odcinkach jak niżej: od istniejącej skrzyżowania z ul. Asnyka do KM 1+277 s. prawa KM 0+735 - 0+755 s. lewa - peron przystankowy szerokości 2,00m od skrzyżowania z ul. Parkową do KM 1+277 s. lewa Konstrukcja projektowanych chodników jak niżej: kostka brukowa betonowa szara gr. 6cm podsypka cementowo - piaskowa gr. 5cm podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15cm Wjazdy indywidualne do posesji w ciągu projektowanych chodników posiadać będą nawierzchnię z kostki brukowej betonowej kolor, połączenie wjazdów z krawędzią jezdni wykonane za pomocą skosów 1:1. Wjazdy indywidualne do posesji w ciągu projektowanego pobocza będą posiadać będą nawierzchnię z betonu asfaltowego jak również nawierzchnię z kostki brukowej betonowej,

II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Dodatkowe kody CPV:45233260-9, 45231300-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówień uzupełniających obejmuje roboty o charakterze zamówienia podstawowego. Przewiduje się zwiększenie ilości krawężnika betonowego, kanalizacji deszczowej, nawierzchni bitumicznej oraz nawierzchni chodnika i wjazdów z kostki betonowej brukowej.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15/12/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: -dysponowanie środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej na poziomie nie niższym niż kwota dla części I 100 000,00 zł, dla części II 300 000,00 zł, -posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie niższej niż: dla części I 100 000,00 zł, dla części II 300 000,00 zł,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: Część I - budowa, przebudowa drogi na dł. min.100 m o wartości min. 100 000,00 zł. Część II - budowa, przebudowa chodnika, drogi na dł. min.300 m wraz z odwodnieniem o wartości min. 300 000,00 zł. Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, Zamawiający uzna takie, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a które zostały zakończone przed upływem terminu składania ofert i odebrane protokołem odbioru końcowego. - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy posiadający do dyspozycji przy wykonywaniu zamówienia odpowiednio wykwalifikowanych osób na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającego uprawnienia w branży: drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego zatrudniona na podstawie umowy o pracę- 1 osoba - do pełnienia funkcji kierownika budowy/robót. z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę kierownika budowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) wypełniony formularz oferty -załącznik nr 1 b)oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 2 c) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 d) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- załącznik nr 5 f ) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej -załącznik nr 6 g) informację o braku przynależności do grupy kapitałowej -załącznik nr 7 h) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 UPZP, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 UPZP; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców odpowiedni dokument musi być złożony przez każdego z nich). i) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt 13,14 i 21 Ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu w zakresie art.24 ust.5 pkt.5 i 6 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert. j)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców odpowiedni dokument musi być złożony przez każdego z nich); k) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców odpowiedni dokument musi być złożony przez każdego z nich); l) kosztorysy ofertowe ł) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; m) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2c Ustawy jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) dla części I. 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) dla części II. 1)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji i/lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. 4.Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: nr 42 8469 0009 0010 3408 2000 0004 w Banku Spółdzielczym Gorzyce W tytule przelewu należy wskazać, że jest to wadium w postępowaniu o numerze RI.271.04.2016.RS oraz podać część postępowania. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie przelewu środków na rachunek Zamawiającego.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena90
Okres gwarancji10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany do Umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy. Zmiana Umowy może nastąpić jedynie na piśmie pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa następujące warunki takiej zmiany poprzez zmianę odpowiednio sposobu realizacji robót, okresu i terminów ich realizacji i/lub ceny : a)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Robót; b) zmiany stawki urzędowej podatku VAT, przy czym w takim przypadku zmianie ulegnie stawka podatku VAT, kwota podatku VAT i kwota ceny brutto; c)rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji Umowy; d)wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany osób personelu Wykonawcy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; e) zawieszenia robót lub zmiany w przewidywanych terminach ich wykonywania; e)uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę przerw w realizacji Umowy spowodowanych siłą wyższą; f)wystąpienia w trakcie realizacji Umowy konieczności wykonania robót zamiennych, uzupełniających i dodatkowych, g)zmiany osób upoważnionych do kontaktów w związku z realizacją Umowy; h)zmiany rachunku bankowego i innych danych zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego; i)istotnych okoliczności mających wpływ na realizację robót, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy j)konieczności uzyskania decyzji o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę (tzw. pozwolenia zamiennego) skutkującej koniecznością wykonania tzw. dokumentacji zamiennej, k)konieczności usunięcia wad w dostarczonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i/lub innych dokumentach niezbędnych do realizacji Przedmiotu Kontraktu, l)nieuzyskania w terminie niezbędnym do rozpoczęcia lub zakończenia Robót dostępu do miejsca poboru wody i/lub energii elektrycznej na potrzeby realizacji Przedmiotu Kontraktu, z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, ł)wystąpienia w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy wykopalisk, niewypałów lub niewybuchów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/09/2016, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: I    Nazwa: "Przebudowa dróg gminnych: Część I: 1.Przebudowa dwóch bocznych odcinków ul. Głównej w Bukowie 2.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 70 do pos. Nr 66 3.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 28 do ul. Kościelnej 4.Przebudowa drogi gminnej ul. boczna Dąbrowy w Syryni na odcinku od posesji 18 do posesji nr 17

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I 1.Przebudowa dwóch bocznych odcinków ul. Głównej w Bukowie a) boczna ul. Głównej w Bukowie odcinek od ul. Głównej do farmy drobiu nr działki 148 dł.130,0 m szer.3,5m konstrukcja nawierzchni; -w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm -w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. AC16 50/70 4 cm -podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego gr. w-wy 20 cm -w-wa odsączająca z piasku gr. 10 cm Odwodnienie powierzchniowe na przyległe tereny b) boczna ul. Głównej w Bukowie odcinek od ul. Głównej do granicy pos. nr 16 działki nr 874/140, 675/133, 1146/139, 1145/139, 674/133 dł.50,0 m szer.3,0m -w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5 cm -w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. AC16 50/70 7 cm -podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego gr. w-wy 20 cm -w-wa odsączająca z piasku gr. 23 cm Jezdnia obramowana krawężnikiem 15*30 na ławie betonowej z oporem, na wjazdach krawężnik najazdowy. 2.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 70 do pos. Nr 66 Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. 3-do Maja bocznej na odcinku od posesji nr 70 (skrzyżowanie z ul. 3-go Maja; początek opracowania) do posesji nr 66. Ulica 3-go Maja boczna jest droga dojazdową (kl. D) i drogą gminną o kategorii ruchu KR 1. Długość remontowanego odcinka drogi wynosi 116,40 m. Szerokość jezdni będzie wynosiła 3,0-3,5 m. Nawierzchnia jezdni zostanie ograniczona krawężnikami: wtopionymi o wymiarach 12x25 cm posadowionymi na ławie betonowej, krawężnikami wystającymi o wymiarach 15x30 cm oraz najazdowymi (15x22 cm) posadowionymi na ławie betonowej z oporem. Ławy wykonane zostaną z betonu kl. C12/15. Zaprojektowano jednostronny spadek jezdni o wartości 2,0% w kierunku działek o numerach 1677/114, 2178/114 i 795/110. Od strony działek 2178/114 i 1677/114 ułożone zostaną krawężniki zwykłe i najazdowe. Na pozostałym odcinku zaprojektowano krawężniki wtopione. Zaprojektowano następujące warstwy konstrukcyjne na jezdni: - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4,0 cm -Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4,0 cm -Podbudowa tłuczniowa w - wa górna fr. 0/31,5 mm gr. 8,0 cm -Podbudowa tłuczniowa w - wa dolna fr. 31,5/63 mm gr. 15 cm -Warstwa odsączająca - podsypka piaskowa gr. 15,0 cm Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosiła będzie 46,0 cm. Odwodnienie Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na pobocze tłuczniowe, a następnie na istniejące pobocze trawiaste (działka gminna 795/110). 3.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 28 do ul. Kościelnej Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. 3-do Maja bocznej na odcinku od posesji nr 28 (skrzyżowanie z ul. 3-go Maja; początek opracowania) do skrzyżowania z ul. Kościelną. Ulica 3-go Maja boczna jest droga dojazdową (kl. D) i drogą gminną o kategorii ruchu KR 1. Długość remontowanego odcinka drogi wynosi 141,20 m. Szerokość jezdni będzie wynosiła 3,50 m. Nawierzchnia jezdni zostanie ograniczona krawężnikami wtopionymi o wymiarach 12x25 cm, wystającymi o wymiarach 15x30 cm i najazdowymi o wymiarach 15x22 cm (wg rysunku Projekt zagospodarowania terenu). Krawężniki zostaną posadowione na ławach betonowych z betonu kl. C12/15. Zaprojektowano jednostronny spadek jezdni o wartości 2,0% w kierunku remontowanego parkingu oraz stawu. Spadek parkingu (również o wartości 2,0%) skierowany będzie w stronę jezdni, zaś na połączeniu jezdni i parkingu zaprojektowano korytko odpływowe betonowe posadowione na ławie betonowej (kl. C12/15). Zaprojektowano następujące warstwy konstrukcyjne na jezdni: -Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4,0 cm -Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4,0 cm -Podbudowa tłuczniowa w - wa górna fr. 0/31,5 mm gr. 8,0 cm -Podbudowa tłuczniowa w - wa dolna fr. 31,5/63 mm gr. 15 cm -Warstwa odsączająca - podsypka piaskowa gr. 15,0 cm Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosiła będzie 46,0 cm. Odwodnienie Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na pobocze tłuczniowe, a następnie na istniejące pobocze trawiaste (w sąsiedztwie stawu) oraz do projektowanej kratki ściekowej zlokalizowanej w sąsiedztwie istniejącej studni rewizyjnej. Na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową do projektowanej kratki ściekowej ułożone zostanie korytko odpływowe z elementów betonowych. Projektowana kratka ściekowa z wpustem jezdniowym kl. D400 wykonana będzie z kręgów betonowych o średnicy O500 mm i połączona zostanie z istniejącą studnią rewizyjną przykanalikiem z rur PVC-U kl. S O160 mm. 4. Przebudowa drogi gminnej ul. boczna Dąbrowy w Syryni na odcinku od posesji 18 do posesji nr 17 Przedmiotem zadania jest przebudowa ul. bocznej Dąbrowy na odcinku od pos.nr 18 do pos. Nr 17. Długość odcinka wynosi 118,5m szer.3,0mNawierzchnia jezdni zostanie ograniczona krawężnikami wtopionymi 12x25 cm oraz wystającymi 15x30 na długości skarpy. Zaprojektowano następujące warstwy konstrukcyjne na jezdni: -Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4,0 cm -Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4,0 cm -Podbudowa tłuczniowa w - wa górna fr. 0/31,5 mm gr. 8,0 cm -Podbudowa tłuczniowa w - wa dolna fr. 31,5/63 mm gr. 15 cm -Warstwa odsączająca - podsypka piaskowa gr. 15,0 cm Łączna grubość warstw konstrukcyjnych wynosiła będzie 46,0 cm. Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne na pobocze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena90
okres gwarancji10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: II    Nazwa: "Przebudowa dróg gminnych:Część II 1.Przebudowa ulicy Nepomucena w Lubomi".

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem opracowania jest zaprojektowanie remontu ul. Nepomucena w zakresie obejmującym przebudowę chodnika wraz z kanalizacją deszczową. Zakres kanalizacji do wykonania w ramach ogłoszonego postępowania obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku (zgodnie z załączonym rysunkiem zakresu kanalizacji) od D-19 km 0+820 do D-31 km 1+280. Studzienki ściekowe tylko po stronie prawej, wyprowadzenie zaślepionego przykanalika dla kratek po lewej stronie na długości chodnika. Na pozostałym odcinku chodnika wykonać nowe studnie rewizyjne na istniejącej kanalizacji oraz wyregulować istniejące kratki. Konstrukcja projektowanych chodników jak niżej: kostka brukowa betonowa szara gr. 6cm podsypka cementowo - piaskowa gr. 5cm podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15cm Wjazdy indywidualne do posesji w ciągu projektowanych chodników posiadać będą nawierzchnię z kostki brukowej betonowej kolor, połączenie wjazdów z krawędzią jezdni wykonane za pomocą skosów 1:1. Wjazdy indywidualne do posesji w ciągu projektowanego pobocza będą posiadać będą nawierzchnię z betonu asfaltowego jak również nawierzchnię z kostki brukowej betonowej, połączenie krawędzi wjazdu z krawędzią jezdni łukiem R = 3,00m. Konstrukcja projektowanych wjazdów o nawierzchni z kostki brukowej: kostka brukowa betonowa kolor gr. 8cm podsypka cementowo - piaskowa gr. 5cm podbudowa z kruszywa kamiennego gr. 20cm Konstrukcja projektowanych wjazdów o nawierzchni z betonu asfaltowego: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5cm podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20cm warstwa odsączająca z piasku gr. 15cm
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8, 45233253-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena90
okres gwarancji10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.