eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Bieżące utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-11

Poznań: Bieżące utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej
Numer ogłoszenia: 30350 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 860 85 00, faks 61 860 85 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmpoznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej zgodnie z zakresem prac określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik od nr 2.1 do nr 2.7 do niniejszej specyfikacji. Na opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik od nr 2.1 do nr 2.7 do niniejszej specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: - przedmiary prac, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac, - mapki. ZADANIE NR 1 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie placu rekreacyjno-sportowego przy ul. Fabianowo w ramach zadania Rady Osiedla Fabianowo - Kotowo zgodnie z zakresem prac określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1 do niniejszej specyfikacji. ZADANIE NR 2 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie inwestycji - utrzymanie zieleni, prace porządkowe i konserwacja urządzeń oraz infrastruktury na placu zabaw przy ul. Górniczej w ramach zadania Rady Górczyn zgodnie z zakresem prac określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.2 do niniejszej specyfikacji. ZADANIE NR 3 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie placu zabaw przy ul. Krokusowej w ramach zadania Rady Osiedla Kwiatowe zgodnie z zakresem prac określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.3 do niniejszej specyfikacji ZADANIE NR 4 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie placów zabaw i boiska oraz zieleni na miejskich terenach Osiedla - zadanie Rady Osiedla Ławica zgodnie z zakresem prac określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.4 do niniejszej specyfikacji. ZADANIE NR 5 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie placów zabaw przy ul. Swoboda i ul. Jutrzenka w ramach zadania: utrzymanie terenów miejskich administrowanych przez ZZM - zadanie Rady Osiedla Grunwald Północ zgodnie z zakresem prac określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.5 do niniejszej specyfikacji. ZADANIE NR 6 Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy i remont placu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Wandy/Sabiny - zadanie Rady Osiedla Antoninek-Zieliniec-Kobylepole zgodnie z zakresem prac określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.6 do niniejszej specyfikacji ZADANIE NR 7 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zieleni osiedla: koszenie trawy w rejonie stacji gazowej od ul. Krańcowej, na wysokości budynku Swarzędzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. Warszawskiej - zadanie Rady Osiedla Warszawskie-Pomet-Maltańskie zgodnie z zakresem prac określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.7 do niniejszej specyfikacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub nadal wykonuje min. 2 usługi, polegającą na utrzymaniu terenów zieleni ogólnodostępnej - dla każdego zadania oddzielenie. W przypadku usług nadal wykonywanych pod uwagę brana będzie tylko wartość i okres wykonanej usługi do dnia składania ofert

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: a) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu prac wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; b) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: - wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zzmpoznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zarządzie Zieleni Miejskiej, Poznań 60-194, ul. Strzegomska 3, w sekretariacie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2016 godzina 08:45, miejsce: w Zarządzie Zieleni Miejskiej, Poznań 60-194, ul. Strzegomska 3, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: utrzymanie placu rekreacyjno-sportowego przy ul. Fabianowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie placu rekreacyjno-sportowego przy ul. Fabianowo w ramach zadania Rady Osiedla Fabianowo - Kotowo zgodnie z zakresem prac określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1 do specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: utrzymanie inwestycji - utrzymanie zieleni, prace porządkowe i konserwacja urządzeń oraz infrastruktury na placu zabaw przy ul. Górniczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie inwestycji - utrzymanie zieleni, prace porządkowe i konserwacja urządzeń oraz infrastruktury na placu zabaw przy ul. Górniczej w ramach zadania Rady Górczyn zgodnie z zakresem prac określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.2 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: utrzymanie placu zabaw przy ul. Krokusowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie placu zabaw przy ul. Krokusowej w ramach zadania Rady Osiedla Kwiatowe zgodnie z zakresem prac określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: placów zabaw i boiska oraz zieleni na miejskich terenach Osiedla - RO Ławica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie placów zabaw i boiska oraz zieleni na miejskich terenach Osiedla - zadanie Rady Osiedla Ławica zgodnie z zakresem prac określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.4 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: placów zabaw przy ul. Swoboda i ul. Jutrzenka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie placów zabaw przy ul. Swoboda i ul. Jutrzenka w ramach zadania: utrzymanie terenów miejskich administrowanych przez ZZM - zadanie Rady Osiedla Grunwald Północ zgodnie z zakresem prac określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.5 do specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy i remont placu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Wandy/Sabiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy i remont placu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Wandy/Sabiny - zadanie Rady Osiedla Antoninek-Zieliniec-Kobylepole zgodnie z zakresem prac określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.6 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: utrzymanie terenów zieleni osiedla: koszenie trawy w rejonie stacji gazowej od ul. Krańcowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zieleni osiedla: koszenie trawy w rejonie stacji gazowej od ul. Krańcowej, na wysokości budynku Swarzędzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. Warszawskiej - zadanie Rady Osiedla Warszawskie-Pomet-Maltańskie zgodnie z zakresem prac określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.7 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.