eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Wykonanie usługi polegającej na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym oraz osobom bezdomnym z dziećmi z terenu Piekar Śląskich z podziałem na trzy części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-11

Piekary Śląskie: Wykonanie usługi polegającej na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym oraz osobom bezdomnym z dziećmi z terenu Piekar Śląskich z podziałem na trzy części
Numer ogłoszenia: 303504 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Bpa Nankera 103, 41-949 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 288 35 74; 287 95 03, faks 32 287 95 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym oraz osobom bezdomnym z dziećmi z terenu Piekar Śląskich z podziałem na trzy części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi polegającej na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym oraz osobom bezdomnym z dziećmi z terenu Piekar Śląskich z uwzględnieniem indywidualnej sytuacji osób kierowanych tj.: część nr 1 - udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom i kobietom z terenu Piekar Śląskich, część nr 2 - udzielenie schronienia bezdomnym osobom dorosłym wraz z dziećmi z terenu Piekar Śląskich, część nr 3 - udzielenie schronienia dla osób dorosłych wymagających zwiększonej opieki ze względu na wiek lub stan zdrowia z terenu Piekar Śląskich. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia. 1. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania placówki w miejscowości oddalonej od Piekar Śląskich maksymalnie 70 km. 2. Udzielenie schronienia nastąpi na podstawie pisemnego skierowania wystawionego przez Zamawiającego. Skierowanie zawierać będzie imię i nazwisko, adres, numer dokumentu tożsamości oraz czasookres przysługiwania schronienia oraz ewentualnie informacje o odpłatności za pobyt ponoszonej przez osobę bezdomną. 3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach przyjęcie to może nastąpić poprzez skierowanie przez Straż Miejską lub Policję, przy czym Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego nie później niż w ciągu jednego dnia roboczego. 4. Wykonawca powinien dysponować odpowiednimi warunkami lokalowymi określonymi w odrębnych przepisach tj. spełnić wymogi w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego, BHP oraz przepisy sanitarno-epidemiologiczne, które zapewniają możliwość całodobowego schronienia w placówce dla osób bezdomnych. 5. Wykonawca zapewni możliwość przebywania w pomieszczeniach gwarantujących poczucie bezpieczeństwa, intymności i poszanowania godności. 6. Wykonawca zapewni dostęp do węzłów sanitarnych z ciepłą wodą umożliwiających skorzystanie z natrysku. 7. Wykonawca zapewni pokoje z minimum jednym oknem, wyposażone w łóżka wraz z pościelą- poduszka, kołdra, materac, koc, prześcieradło, poszwa, poszewka (dopuszcza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, stół z krzesłami oraz zapewni możliwość spożywania posiłku w miejscu do tego wyznaczonym. 8. Wykonawca zapewni wyżywienie w postaci trzech posiłków dziennie - śniadanie, obiad w postaci gorącego posiłku oraz kolacji. W przypadku dzieci wyżywienie odpowiednie do wieku dziecka. 9. Wykonawca zobowiązany jest współpracować na bieżąco z pracownikami Zamawiającego. Przez współpracę rozumie się wymianę informacji (pisemnie na adres Zamawiającego, faksem na nr 32 2879503 wew. 44 lub na adres e-mail: biuro@mopr.piekary.pl) dotyczącą osób korzystających ze wsparcia w formie udzielenia schronienia, które to stanowią przedmiot zamówienia, a są związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj. w szczególności: a) prowadzenia oraz udostępnienie Zamawiającemu rejestru skierowanych przez niego osób, b) do pisemnego poinformowania Zamawiającego o sytuacji wydalenia klienta z placówki z podaniem przyczyny, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od dnia zdarzenia, c) pisemnie poinformować Zamawiającego o niezgłoszeniu się klienta do placówki przez okres dłuższy niż kolejne 2 dni. 10. Wykonawca winien posiadać wpis do rejestru schronisk i noclegowni, który prowadzony jest przez Wojewodę. 11. Zamawiający powierza Wykonawcy do przetwarzania dane osobowe podopiecznych Zamawiającego korzystających z ww. usług zgodnie z art. 31 ustawy o ochronie danych osobywych, w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia i w celu jego realizacji 12. Administratorem danych osobowch jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich. Wykonawca jest procesorem danych osobowch stosownie do art. 31 ustawy o ochronie danych osobowych i jest zobowiązany do jej przestrzegania. 13. Wykonawca zobowiązuje się do zaprzestania przetwarzania danych osobowych po okresie obowiązywania umowy. 14. Wykonawca zobowiązuje się dopuścić do przetwarzania danych jedynie pracowników posiadających imienne upoważnienie. 15. Wykonawca oświadcza, że spełnia wymogi określone w art. 31 ust.3 ustawy o ochronie danych osobowych oraz dołoży wszelkich starań celem należytego zabezpieczenia danych - w tym podejmie środki zabezpieczające zbiór danych, o których mowa w art. 36-39 ww. Ustawy. Usługi będą świadczone na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich. Szacunkowo przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie: - udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom i kobietom - około 2024 osobodni w skali zamówienia, - udzielenie schronienia bezdomnym osobom dorosłym wraz z dziećmi - około 1104 osobodni w skali zamówienia, - udzielenie schronienia dla osób dorosłych wymagających zwiększonej opieki ze względu na wiek lub stan zdrowia - około 368 osobodni w skali zamówienia. Ilość osobodni może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb klientów z uwagi na zmieniający się ich stan zdrowia, sytuację osobistą. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część ww. osobodni będzie realizowana. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmiany ilości osobodni przedmiotu zamówienia w zależności od wysokości posiadanych środków w roku budżetowym oraz w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany okoliczności powodujących przyznanie świadczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli do świadczenia usług jak również dokumentowania świadczenia usług w siedzibie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całością Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), wraz z załącznikami, które są integralną częścią niniejszej Specyfikacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.10.00 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 1 usługę w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wraz z załączeniem dowodu wskazującego, że usługa została wykonana należycie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców wraz z ofertą, oświadczeń i dokumentów określonych w Rozdziale VIII SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a w konsekwencji odrzuceniem jego oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe wymagane dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz Oferta wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba niewymieniona w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VII niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale VIII SIWZ, b) ponadto ww. Wykonawcy w myśl art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione Rozdziale VIII ust. 2 i 3 SIWZ przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich, d) dokumenty wymienione w Rozdziale VIII ust.1 pkt. b) SIWZ Wykonawcy składają wspólnie, e) oświadczenie wymienione w Rozdziale VIII ust.1 pkt. a) SIWZ, oraz formularz Oferta wymieniony w Rozdziale VIII ust. 5 pkt. a) SIWZ winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców, f) oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy (Załącznik nr 2 do SIWZ) składają wszyscy Wykonawcy wspólnie na jednym druku lub Pełnomocnik w imieniu wszystkich, g) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum, h) przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy są dopuszczone wyłącznie w zakresie zmiany wysokości stawek podatku VAT dotyczących przedmiotu umowy, podlegają one zmianie od dnia wejścia w życie nowych stawek podatku, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie kwota brutto, cena netto pozostanie bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich przy ul. Bpa Nankera 103, codziennie w godz. od 8:00 do 15:00 w Dziale Administracyjno - Gospodarczym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich ul. Bpa Nankera 103 (sekretariat pokój nr 19, piętro I).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.