eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korsze › Budowa hali widowiskowo-sportowej w Korszach wraz z przebudową części przyległego budynku szkoły wraz z finansowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-11

Korsze: Budowa hali widowiskowo-sportowej w Korszach wraz z przebudową części przyległego budynku szkoły wraz z finansowaniem
Numer ogłoszenia: 303228 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Korszach , ul. Mickiewicza 13, 11-430 Korsze, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7541828, faks 089 7540011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korsze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali widowiskowo-sportowej w Korszach wraz z przebudową części przyległego budynku szkoły wraz z finansowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są niżej opisane roboty budowlane wraz z finansowaniem. Obiekt przeznaczony jest do celów sportowych, rekreacyjnych, kulturowych jako sala widowiskowo - sportowa wraz za zapleczem socjalno-sanitarnym, widownią i pomieszczeniami towarzyszącymi. Budynek połączony będzie z istniejącą szkołą. Część główna budynku hali widowiskowo sportowej: długość - 52,16m, szerokość- 31,94m, wysokość - 12,00m Część łącząca halę widowiskowo - sportową z budynkiem szkoły: Długość - 13,50m, szerokość - 20,48m wysokość - 10,88m Kubatura: 17.604,00 m3 Budynek hali widowiskowo-sportowej składa się z części głównej w palnie zbliżonej do prostokąta (sala gimnastyczna, widownia oraz zaplecze) oraz z części łączącej główny budynek hali z istniejącą szkołą (pomieszczenia pomocnicze i uzupełniające). Dach dwuspadowy. Nachylenie połaci dachowych o kącie 12°. Dach przykryty blachą trapezową w kolorze ceglastej czerwieni. Ściany zewnętrzne wykończone tynkiem cienkowarstwowym oraz płytkami klinkierowymi. Budynek realizowany będzie w II kategorii geotechnicznej. W oparciu o badania geologiczne przeprowadzone przez firmę EKO - GEO SUWAŁKI s.c. można stwierdzić, że na badanym terenie występują złożone warunki gruntowe. Od powierzchni badanego terenu kolejno zalegają: - grunty organiczne (utwory glebowe) stanowiące grunt niebudowlany, nasypy niekontrolowane stanowiące grunt niebudowlany, - grunty spoiste (gliny, gliny piaszczyste) w stanie twardoplastycznym stanowiące nośne podłoże budowlane. W wykonanych otworach geotechnicznych nawiercono poziom wody gruntowej w postaci silnych sączeń w gruntach spoistych stabilizujących się na głębokości od 1,8 do 0,4m ppt. Strefa przemarzania dla badanego terenu wynosi 1,2m ppt. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu finansowania jego zobowiązań za wykonane przez Wykonawcę dostawy i usługi w ramach umowy zawartej w celu realizacji przedmiotowego zdania (Wierzytelności), polegającego na umożliwieniu Zamawiającemu zapłatę tychże Zobowiązań na następujących warunkach: - spłata Wierzytelności następować będzie w częściach (w ratach) miesięcznych w okresie do 31 grudnia 2025 r., z tym ustaleniem, że w okresie do dnia 31 grudnia 2020 r. Zamawiający będzie zobowiązany do spłaty nie więcej niż 2000zł miesięcznie Zobowiązań, - jeśli Wykonawca przewidzi obowiązek zapłaty przez Zamawiającego odsetek z tytułu odroczenia zapłaty Wierzytelności (Odsetki), to wówczas Odsetki będą płatne miesięcznie, - Odsetki liczone są wyłącznie od wartości faktycznego zadłużenia i będą naliczane w miesięcznych kalendarzowych okresach obrachunkowych z terminem ich zapłaty do dnia 15-tego następnego miesiąca - Zamawiający będzie miał uprawnienie do wcześniejszej spłaty Wierzytelności bez obowiązku z jego strony do zapłaty jakichkolwiek dodatkowych kosztów z tego tytułu. - Zamawiający będzie miał prawo w szczególnych okolicznościach leżących po stronie Zamawiającego do zmiany i wydłużenia harmonogramu spłat wierzytelności - Odsetki liczone są wyłącznie od wartości faktycznego zadłużenia. Zamawiający wyraża zgodę na zbycie przez Wykonawcę przysługujących mu wobec Zamawiającego wierzytelności o zapłatę wynagrodzenia z tytułu wykonanych dostaw i usług w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na instytucję finansującą po 25 dniach od daty prawidłowego wystawienia i dostarczenia faktury Zamawiającemu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp.(Dz. U. z dnia 09.08.2013 r., poz. 907 z późn. zm.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 150 000,00 złotych ( słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w gotówce należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy: w Banku Ochrony Środowiska S.A Oddział w Olsztynie ul. Plac Konsulatu Polskiego 6 10-900 Olsztyn nr 28 15 40 10 72 20 01 5050 38 25 00 03, z dopiskiem: Wadium postępowania przetargowego pn: Budowa hali widowiskowo-sportowej w Korszach wraz z przebudową części przyległego budynku szkoły wraz z finansowaniem 5. Wadium wniesione w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w kasie UM - I piętro w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert lub włożyć do koperty, w której znajduje się oferta (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi ) Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, ich treść ma być zgodna z załączonym wzorem 2.6 (bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania oferta tj. 30 dni - art. 85 ustawy). 7. Zaleca się by kopię dowodu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę - w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu lub osobę przyjmującą do depozytu - w przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, przykleić do koperty lub włożyć do koperty, w której znajduje się oferta przetargowa. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po unieważnieniu postępowania lub wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust.13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 14.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu kubaturowego w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uszczegółowienie - Obiekty winny być nie mniejsze niż 6.000m3 kubatury. Wymagane jest, wykazanie przez wykonawcę że wykonał 1 (jedną) usługę finansowania projektów inwestycyjnych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uszczegółowienie - Kwota finansowania nie mniejsza niż 6.000.000,00 PLN brutto poparte dokumentami potwierdzającym, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena zgodnie z formuła spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać, że Wykonawca/y dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo Budowlane/Dz.U. z 2006 r.Nr 156, poz.118 z późn. zm./ niezbędne do wykonania zamówienia, z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej w specjalności ogólnobudowlanej, sanitarnej elektrycznej oraz c.o. oraz przedłożą informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena zgodnie z formuła spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać że wykonawca posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 6 000 000,00 zł brutto. Ocena zgodnie z formuła spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wymogiem Zamawiającego ponadto jest, by wykonawca wraz z ofertą przedłożył promesę instytucji finansującej lub zawartą z instytucją finansującą umowę, która zapewni długoterminowe finansowanie spłaty Wierzytelności za wykonane przez Wykonawcę dostawy i usługi z uwzględnieniem pkt III Opis przedmiotu zamówienia ppkt 2 SIWZ oraz przedstawił warunki ich spłaty. Koszty finansowania będą brane pod uwagę w kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający posiada stosowną zgodę Rady Miasta na zaciągnięcie zobowiązania finansowego na przedmiotową inwestycję wraz z kosztami finansowymi wynikającymi zarówno z części stałej finansowania (marża instytucji finansującej) oraz części zmiennej zależnej stopy procentowej. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty oraz koszty związane z przygotowaniem umów z instytucją finansującą

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, a w szczególności zmiana zakresu robót wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenia nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem : 1) sytuacji wymienionych w ust. 3 2) dokonania zmian w projekcie budowlanym, 3) zmiany ceny, gdy: a) nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT, b) Zamawiający ograniczy zakres zamówienia, wprowadzi zamienne rozwiązania lub materiały. - podstawą ustalenia nowej ceny będą niezmienione ceny, stawki i narzuty z kosztorysu ofertowego. 3) Roboty zamienne rozliczane będą kosztorysami różnicowymi, 4) podwykonawstwa - za uprzednią zgodą Zamawiającego : a) powierzenia podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, b) powierzenia podwykonawcom części robót, mimo oświadczenia o samodzielnej realizacji zamówienia złożonego przez Wykonawcę w ofercie, 5) pozostałym, w szczególności : a) w przypadku zastosowania materiałów i technologii innych niż określone w umowie, pod warunkiem, że ich parametry techniczne i jakościowe nie będą gorsze niż wskazane w umowie - zmiana wymaga zgody obu stron, b) zmian korzystnych dla Zamawiającego w szczególności obniżenia kosztów realizacji robót lub podwyższenie standardu realizowanej roboty, c) nieprzewidywalnym na etapie wszczęcia postępowania, którego wprowadzenie jest niezbędne do realizacji zamówienia, d) zmiany formy organizacyjno prawnej, przekształcenia lub połączenia wykonawców, e) doprecyzowania zapisów umowy 6. Warunki zmian : 1) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) uzasadnienie zmian - w szczególności: prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, 3) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zamawiający nie przedłuży terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana będzie wymuszona uchybieniem (np. zbyt późne złożenie odpowiedniego wniosku) lub naruszeniem umowy przez Wykonawcę. a) opóźnienia przekazania w ustalonych terminach placu budowy przez Zamawiającego, b) zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres mają wpływ na pierwotny termin umowy, c) przerwy w realizacji robót powstałych na skutek przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego np. awarie instalacji wewnątrz budynku, długotrwały brak dostawy prądu. d) wstrzymania prac przez Zamawiającego albo przerw w wykonaniu prac powstałych z winy Zamawiającego a spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na prowadzenie i realizację usługi. 8. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku: a) dokładniejszego doprecyzowania zapisów umowy, b) wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia kosztów zadania lub podniesienia standardu wykonywanego zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Korszach ul. Mickiewicza 13 11-430 Korsze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Korszach ul. Mickiewicza 13 11-430 Korsze - sekretariat i piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.