eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › CTM/BZ/ZZ/16/15 roboty budowlane polegające na wykonaniu fundamentów pod maszynę udarową oraz sprężarkę

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Gdynia: CTM/BZ/ZZ/16/15 roboty budowlane polegające na wykonaniu fundamentów pod maszynę udarową oraz sprężarkę
Numer ogłoszenia: 30321 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej , ul. A. Dickmana 62, 81-109 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6665318, faks 058 6665304.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Naukowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CTM/BZ/ZZ/16/15 roboty budowlane polegające na wykonaniu fundamentów pod maszynę udarową oraz sprężarkę.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu fundamentów pod maszynę udarową oraz sprężarkę, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Pozostałe, szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.10 - Fundamentowanie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art.22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art.22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art.22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art.22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 ustawy jest dopuszczalna wyłącznie w przypadku zaistnienia zdarzeń opisanych w paragrafie 9 projektu umowy, będącym załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Treść paragrafu 9 projektu umowy: § 9. Zmiany i rozwiązanie umowy 1. Zmiany, uzupełnienia, odstąpienie i rozwiązanie niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej. 2. Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy: a) Wykonawca stanie się niewypłacalny i zostanie złożony wniosek o upadłość Wykonawcy, b) zostanie otwarta likwidacja lub nastąpi rozwiązanie przedsiębiorstwa Wykonawcy, c) Wykonawca nie będzie wykonywał przedmiotu umowy z wymaganą starannością (profesjonalizmem) lub będzie realizował ją niewłaściwie i niezgodnie z umową, pomimo wcześniejszego wezwania Zamawiającego i bezskutecznego upływu odpowiedniego terminu wyznaczonego w takim wezwaniu na usunięcie niezgodności lub dokonanie poprawek, d) Wykonawca dopuści się opóźnienia w realizacji umowy (przekroczenie terminu określonego w §5) przekraczającego 7 dni, e) Wykonawca, pomimo wezwania ze strony Zamawiającego nie przejął terenu budowy w umówionym terminie albo nie rozpoczął robót w terminie 5 dni od przejęcia terenu budowy; f) Wykonawca z nieuzasadnionych przyczyn przerwał realizacje prac i przerwa ta trwała dłużej niż 5 dni pomimo wezwania ze strony Zamawiającego; 3. Wykonawcy przysługuje prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w przypadku gdy opóźnienie w zapłacie wynagrodzenia przekroczy 30 dni. 4. Jeśli Zamawiający odstępuje od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawcy należy się wynagrodzenie tylko za prace wykonane do momentu odstąpienia, o ile zostały wykonane prawidłowo i są przydatne w realizowanej inwestycji budowlanej. Zamawiający uprawniony jest żądać w przypadku odstąpienia, pokrycia kosztów dodatkowych spowodowanych przez powierzenie wykonania robót osobie trzeciej, co nie ogranicza prawa Zamawiającego do żądania naprawienia szkody w pozostałym zakresie. 5. Jeżeli Wykonawca albo Zamawiający rozwiązuje lub odstępuje od umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, jest on zobowiązany zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie wyłącznie za zrealizowane do momentu rozwiązania prace oraz pokryć udokumentowane i niezbędne koszty poniesione przez Wykonawcę w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. 6. W przypadku odstąpienia lub rozwiązania umowy odbiór robót wykonanych do momentu rozwiązania lub odstąpienia oraz zapłata wynagrodzenia za te roboty następuje z odpowiednim zastosowaniem zasad określonych w paragrafach 6 i 2. 7. W razie rozwiązania lub odstąpienia od umowy: a) Strony sporządzą protokół inwentaryzacji robót na dzień rozwiązania umowy; b) Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót w zakresie wspólnie uzgodnionym, na własny koszt; jeżeli rozwiązanie nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, to będzie on zobowiązany zwrócić Wykonawcy uzasadnione koszty zabezpieczenia; c) Wykonawca sporządzi wykaz materiałów, urządzeń i konstrukcji, które nie mogą być przez niego wykorzystane jeśli rozwiązanie umowy nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; d) Wykonawca wezwie Zamawiającego do odbioru wykonanych robót, a Zamawiający przystąpi do ich odbioru; e) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu 7 dni od rozwiązania umowy wszelkie dokumenty związane z realizacją niniejszej umowy, w tym dokumentację powykonawczą wykonanego zakresu robót. 8. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1.) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy: 1.1. spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, którymi są, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 1.2. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; 1.3. zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie; 1.4. inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1 - 1.4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i ich ewentualnych skutków. 2.) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia : 2.1 zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: a) z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu przy niższych kosztach wykonania robót poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych przy zachowaniu jakości i parametrów technicznych obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń, b) z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych zwiększających jakość, parametry techniczne lub eksploatacyjne obiektów budowlanych, c) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, d) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, e) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zmniejszenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, f) konieczność zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, g) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, h) zmiana decyzji, postanowień lub uzgodnień przez organy administracyjne i podmioty uzgadniające dokumentację projektową, i) konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, j) konieczność usunięcia sprzeczności w Umowie w przypadku niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2) możliwa jest, w szczególności, zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. 3.) Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami, takimi jak : a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z SIWZ (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do postępowania o jakim mowa w § 1 ust.1); b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; c) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji; d) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego; e) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 9. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 8 pkt 3) a, c, d, e możliwa jest, w szczególności, zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. 10. Wszystkie powyższe postanowienia w ust. 8 punkty 1), 2) i 3) stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość wyrażenia zgody na wykonywanie robót przez podwykonawców nie wskazanych w ofercie lub na zakres robót nie wskazany w ofercie, jako planowany do powierzenia podwykonawcom. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury zatwierdzania podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ctm.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A. , ul. A. Dickmana 62, 81-109 Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A. , ul. A. Dickmana 62, 81-109 Gdynia. Punkt podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.