eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Świadczenie usług w zakresie przygotowania oraz dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów Kliniki Instytutu Medycyny Pracy w Sosnowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-11

Sosnowiec: Świadczenie usług w zakresie przygotowania oraz dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów Kliniki Instytutu Medycyny Pracy w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 303022 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sposnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przygotowania oraz dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów Kliniki Instytutu Medycyny Pracy w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie przygotowania oraz dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Instytutu Medycyny Pracy w Sosnowcu Dieta: 1. ogólna - podstawowa -40% 2. wątrobowa- 40 % 3. cukrzycowa- 8 % 4. wrzodowa- 4% 5. płynna- 4% 6. marchwiana- 4% Zalecane normy kalorii i składników pokarmowych obliczone na osobodzień: Nazwa składnika Zalecane ilości Kalorie ok. 2200 - 2400 Węglowodany ok. 300 g Białko ogółem ok. 70 g w tym białko zwierzęce ok. 20-30 g Tłuszcz ok. 70 g 1.Białko powinno pokrywać od 13-16% całodobowego zapotrzebowania kalorycznego, tłuszcze nie więcej niż 30% całodobowego zapotrzebowania kalorycznego, natomiast reszta kalorii powinna zostać pokryta przez węglowodany. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz do przygotowywania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia, przy równoczesnym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów przez urozmaicenia, sezonowość, święta. Całodobowe wyżywienie powinno składać się z trzech posiłków: śniadanie, obiad, kolacja. Śniadanie: pieczywo 100g, masło 15g, herbata 250ml. dodatek (np. wędlina 50g, jajko 50g, dżem 60g). Obiad: zupa 300ml, drugie danie (np. porcja kurczaka 150g, ziemniaki 200g, surówka 150g), kompot 250 ml. Kolacja: pieczywo 100g, masło 15g, herbata 250ml, dodatek jak przy śniadaniu. Zamawiający wyklucza stosowanie przez Wykonawcę półproduktów i posiłków regenerowanych Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ciepłe napoje dla pacjentów (oprócz napojów do posiłków) na porę nocną i między posiłkami zgodnie z zapotrzebowaniem. Zamawiający wymaga aby w jadłospisie dekadowym występowały co najmniej: 4 posiłki mięsne, 3 półmięsne oraz 3 bezmięsne 2.Wykonawca zapewni dostawę porcjowanego cukru do gorących napojów. 3. Wykonawca dostarczy depozyt produktów dla zabezpieczenia wyżywienia nieujętych w grafiku pacjentów. Jednomiesięczny skład depozytu powinien zawierać na każdy oddział: -dżem- 250 g. -ser topiony-100 g. -pasztecik-150 g. -małe masło 15gx2 W razie wykorzystania Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia depozytu. 4.Dystrybucja objętych przedmiotem zamówienia posiłków odbywać się będzie na 2 oddziałach szpitala, zlokalizowanych na I i II piętrze. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia posiłków do kuchenek na oddziały oraz do odbioru z oddziałów resztek pokonsumpcyjnych z kuchenek oddziałowych po każdorazowym wydaniu posiłków. W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić odpowiednie termosy do przewożenia ciepłych posiłków oraz pojemniki na resztki pokonsumpcyjne. 5. Naczynia oraz sztućce potrzebne do wykonania zamówienia zapewnia Zamawiający. 6. Posiłki będą dostarczane na godzinę: śniadanie 7.30 obiad 13.00 kolacja 18.00 7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć tzw. łyżki porcjowe niezbędne do prawidłowego wydawania posiłków wykonanych ze stali nierdzewnej i posiadające atest 8.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć dwa termometry zanurzeniowe do pomiaru ciepłoty dostarczanych posiłków na własny koszt do dyspozycji osoby nadzorującej realizację przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego. 9. Szacowana liczba osobodni wynosi 16 000 w ciągu 2 lat i może ulec zmianie w zależności od ilości pacjentów. 10. Zamawiane posiłki muszą spełniać odpowiednie normy dietetyczne i estetyczne. 11. Racje pokarmowe, ich wartość kaloryczna i zawartość składników odżywczych będzie przygotowana zgodnie z wykazem norm dziennych racji pokarmowych dla zakładów służby zdrowia opracowanym przez Instytut Żywienia i Żywności w Warszawie oraz zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami wdrożenia i stosowania zasad systemu HACCP. 12. Zamawiający określa na 6,00 PLN brutto minimalną wysokość wsadu do kotła. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zestawienia wartościowego wsadu do kotła. 13. Dostarczane posiłki obiadowe lub inne gorące dania muszą posiadać następującą temperaturę: Gorące zupy - minimum 75oC, Gorące drugie dania - minimum 62oC, Gorące napoje - minimum 80oC, Sałatki i surówki - minimum 4oC, 14.Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzania jadłospisów dekadowych z uwzględnieniem sezonowości i przedstawienia ich do akceptacji Zamawiającemu co najmniej na dwa dni przed wprowadzeniem nowego jadłospisu. Dostarczane posiłki muszą charakteryzować się estetycznym wyglądem i muszą spełniać standardowe normy smakowe. 15.Dowóz do szpitala i dystrybucję posiłków na poszczególne oddziały Wykonawca winien wkalkulować w koszt przygotowania posiłków. 16. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia wizytacji kuchni, przed wyborem Wykonawcy. 17.W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę posiłków nie spełniających wymagań jakościowych, po telefonicznym powiadomieniu przez Zleceniodawcę, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowy posiłek lub suchy prowiant. 18.Wszelkie naczynia, w których Wykonawca dostarcza posiłki, Zamawiający będzie oddawał Wykonawcy bez obowiązku ich mycia. Wykonawca zapewni estetyczne i funkcjonalne urządzenia do transportu posiłków, gwarantujące ciepły posiłek dla pacjenta. W wyjątkowych wypadkach w razie braku możliwości wywiązania się z obowiązku przygotowania posiłków, Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt, we właściwym czasie zapewnić posiłki dla pacjentów (wykonanych przez osobę trzecią), bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji niedostarczenia posiłków!.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.30.00 - Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Decyzja/zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydana na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 171 poz. 1225 z późn. zm.) potwierdzająca, że kuchnia, w której będą przygotowane posiłki spełnia konieczne wymagania higieniczno-sanitarne w zakresie produkcji posiłków dla odbiorców zewnętrznych Decyzja/zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydana na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 171 poz. 1225 z późn. zm.) dopuszczająca samochód/ samochody Wykonawcy do przewozu żywności wraz z wykazem samochodów, którymi dysponuje Wykonawca w ramach świadczenia usługi. Dokumenty certyfikatów HACCP Protokół z ostatniej kontroli kuchni sporządzony przez San-Epid.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 11:30, miejsce: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.