eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › utrzymanie czysto¶ci w budynku P³ywalni Miejskiej Podolanka w P³ocku, przy ul. Czwartaków 6

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-09-11

P³ock: utrzymanie czysto¶ci w budynku P³ywalni Miejskiej Podolanka w P³ocku, przy ul. Czwartaków 6
Numer og³oszenia: 302908 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespó³ Obiektów Sportowych Jednostka Bud¿etowa , pl. D±browskiego 2a, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678430, faks 024 2678439.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzos.ump.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: utrzymanie czysto¶ci w budynku P³ywalni Miejskiej Podolanka w P³ocku, przy ul. Czwartaków 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w budynku krytej P³ywalni Miejskiej Podolanka znajduj±cej siê w P³ocku przy ul. Czwartaków 6. Informacje ogólne: P³ywalnia jest czynna we wszystkie dni tygodnia od poniedzia³ku do soboty, w godzinach 6:00 - 22:00 i w niedziele od 10:00 do 22:00 oraz w wyznaczone ¶wiêta ka¿dorazowo w odrêbnie ustalanych godzinach. Sprz±taniu podlegaj± nastêpuj±ce pomieszczenia: A. HOL I PRZYLEG£O¦CI (parter) 1) hol wraz wiatro³apem, 2) szatnia ubrañ wierzchnich, 3) korytarze komunikacyjne, 4) pomieszczenia biurowe plus 2 sanitariaty, 5) sanitariaty - 4 pomieszczenia B. SZATNIE DAMSKIE (parter) - przebieralnie, natryski, sanitariaty 1.szatnia nr 1 2.szatnia nr 2 C. SZATNIE MÊSKIE (parter) - przebieralnie, natryski, sanitariaty 1. szatnia nr 1 2. szatnia nr 2 D. SZATNIA RODZINNA(parter) - przebieralnie, natryski, sanitariaty E. HALA BASENOWA (parter) F. ZAPLECZE HALI BASENOWEJ (parter), w tym pomieszczenia ratowników wraz z sanitariatem, G. HOL I PRZEJ¦CIE PRZY TRYBUNACH (I piêtro), H. TRYBUNY (I piêtro), I. SAUNY (I piêtro), 1. sauna damska i mêska, 2. sanitariaty, 3. natryski, 4. pokoje wypoczynkowe, 5. ci±gi komunikacyjne przy pomieszczeniach saun. J. SALKA GIMNASTYCZNA (II piêtro), K. HOL i PRZYLEG£O¦CI (II piêtro), sanitariaty - 2 pomieszczenia L. PODBASENIE 1. Pomieszczenie socjalne konserwatorów wraz z sanitariatem, 2. hol przy pomieszczeniu socjalnym, 3. schody, 4. winda. £±czna powierzchnia do sprz±tania wynosi 5 785 m2, w tym koryta przelewowe wokó³ niecek oraz dozowniki do myd³a, papieru toaletowego i rêczników typu ZZ 1) natryski - 250 m2 - w tym ¶ciany (powierzchnie zmywalne, glazura), 2) szatnie/przebieralnie -300 m2 - w tym ¶ciany (powierzchnie zmywalne, glazura), 3) korytarze, schody - 1380 m2 - w tym ¶ciany (powierzchnie zmywalne, glazura), 4) sanitariaty -160 m2 - w tym ¶ciany (powierzchnie zmywalne, glazura), 5) trybuny -140 m2 + 197 fotelików, 6) parkiet -133 m2, 7) powierzchnia przybasenowa - 600 m2, w tym ¶ciany, 8) niecki basenowe - 850 m2, 9) okna - 400 m2 (praca na wysoko¶ci), 10) lustra 40m2, 11) przelewy basenowe - 200 mb, 12) sauny z przyleg³ymi pomieszczeniami (natryski + pomieszczenia wypoczynkowe) - 125 m2, 13) pod³ogi PCV - PL Y Flor (metalik) - 1400 m2, 14) dozowniki do myd³a: na myd³o w p³ynie - 34 szt., na myd³o w pianie - 2 szt. 15) pojemnik do papieru toaletowego - 26 szt. 16) pojemnik do rêczników typu ZZ - 19 szt. 17) ¶mietniczki: na odpady segregowane - 5 szt., na odpady niesegregowane - 41 szt. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Dziale II SIWZ..

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych, polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ, których warto¶æ nie przekroczy 50% warto¶ci zamówienia podstawowego, w trybie z wolnej rêki, na zasadach okre¶lonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.90.00.00 - Us³ugi w zakresie sprz±tania i odka¿ania 90.91.00.00 - Us³ugi sprz±tania 90.91.13.00 - Us³ugi czyszczenia okien .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 31.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¶li przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie do wykonania zamówienia. b) W tym zakresie wykonawca musi wykazaæ wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywane, us³ugi w okresie trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie): co najmniej 1 us³uga odpowiadaj±ca swoim rodzajem us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia (sprz±tanie pomieszczeñ) o warto¶ci brutto minimum 25.000,00 z³ w skali jednego miesi±ca, lub 2 us³ugi o warto¶ci ³±cznej brutto minimum 25.000,00 z³ w skali jednego miesi±ca (z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie). Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i dokumentów wskazanych w sekcji III.4.1.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± odpowiednim potencja³em technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentu lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1. zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (za³±cznik nr 6 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia sytuacji niezale¿nych od Zamawiaj±cego jak: ataki terroryzmu, rewolucje, przewroty wojskowe lub cywilne, wojna domowa, ska¿enia radioaktywne klêski ¿ywio³owe (np. huragany, powodzie, trzêsienie ziemi) lub inne zdarzenia (jak np. bunty, niepokoje, strajki, okupacje obiektu), w trakcie których umowa jest realizowana przez osoby inne ni¿ pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawcy, 2) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach opisanych w § 7 ust. 3 i w § 8.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ump.pl/index.php?show_cat=m4z4nfgI
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: MZOS J. B., 09-402 P³ock, Pl. D±browskiego 2a.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 12:00, miejsce: MZOS J. B., 09-402 P³ock, Pl. D±browskiego 2a, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.