eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Prowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach II stopnia w języku angielskim na kierunku Budownictwo organizowanych w ramach projektu Rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Krakowskiej w zakresie nowoczesnego budownictwa w semestrze zimowym 2014/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-11

Kraków: Prowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach II stopnia w języku angielskim na kierunku Budownictwo organizowanych w ramach projektu Rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Krakowskiej w zakresie nowoczesnego budownictwa w semestrze zimowym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 302840 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach II stopnia w języku angielskim na kierunku Budownictwo organizowanych w ramach projektu Rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Krakowskiej w zakresie nowoczesnego budownictwa w semestrze zimowym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym 2014/2015 na studiach II stopnia Budownictwo w języku angielskim organizowanych w ramach projektu Rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Krakowskiej w zakresie nowoczesnego budownictwa. 3.2. Przez jedną godzinę zajęć rozumie się godzinę dydaktyczną - 45 minut. Podczas zajęć trwających do 2 godzin nie przewiduje się przerwy. Zajęcia (zarówno ćwiczenia, wykłady, projekty i laboratoria) powinny być prowadzone w formach innowacyjnych oraz powinny być dostosowane do potrzeb studentów. 3.3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobligowany do: 1. prowadzenia zajęć zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego programem, sylabusem, harmonogramem (planem zajęć) oraz ustaleniami poczynionymi z Koordynatorem studiów II stopnia; 2. bieżącego nadzorowania prowadzenia listy obecności studentów; 3. odbierania z wyznaczonego miejsca listy obecności studentów przed zajęciami; 4. składania w wyznaczonym miejscu listy obecności studentów po zakończonych zajęciach; 5. sprawdzenia wiedzy studentów po zakończeniu wszystkich zajęć (zaliczenie/ egzamin) udokumentowane wpisem do indeksu (jeśli dotyczy) zgodnie z regulaminem i zasadami obowiązującymi na Politechnice Krakowskiej; 6. wykonania i przekazania materiałów dydaktycznych asystentowi Koordynatora Studiów II stopnia w wersji elektronicznej, najpóźniej po odbyciu danych zajęć w danym dniu; 7. wyznaczenia co najmniej 2 godzin konsultacji w tygodniu, w czasie ustalonym ze studentami; 8. przeprowadzenia wszystkich czynności, o których wyżej na terenie Politechniki Krakowskiej; 9. przestrzegania wszelkich zasad i regulaminów Politechniki Krakowskiej dotyczących pracy ze studentami i prowadzenia zajęć; 10. poddania hospitacji prowadzonych zajęć; 3.4. Negatywna ocena przeprowadzonej hospitacji zajęć skutkować będzie rozwiązaniem umowy ze skutkiem natychmiastowym. 3.5. Wszelkie koszty związane z realizacją zadania, w szczególności koszty dojazdu i zakwaterowania wykładowcy leżą po stronie Wykonawcy. 3.6. Sale wykładowe, laboratoryjne itp. zapewni Zamawiający. 3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.8. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte również w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie w poniższym zakresie: Zadanie częściowe nr 1 wykształcenie minimalne: dr nauk technicznych jako nauczyciel akademicki przeprowadził co najmniej 60h zajęć ze studentami z zakresu związanego z przedmiotem objętym zamówieniem biegłą znajomość technicznego języka angielskiego Zadanie częściowe nr 2 wykształcenie minimalne: dr nauk technicznych jako nauczyciel akademicki przeprowadził co najmniej 60h zajęć ze studentami z zakresu związanego z przedmiotem objętym zamówieniem biegłą znajomość technicznego języka angielskiego Zadanie częściowe nr 3 wykształcenie minimalne: dr nauk technicznych jako nauczyciel akademicki przeprowadził co najmniej 60h zajęć ze studentami z zakresu związanego z przedmiotem objętym zamówieniem biegłą znajomość technicznego języka angielskiego Zadanie częściowe nr 4 wykształcenie minimalne: dr nauk technicznych jako nauczyciel akademicki przeprowadził co najmniej 60h zajęć ze studentami z zakresu związanego z przedmiotem objętym zamówieniem biegłą znajomość technicznego języka angielskiego Zadanie częściowe nr 5 wykształcenie minimalne: dr nauk technicznych jako nauczyciel akademicki przeprowadził co najmniej 100h zajęć ze studentami z zakresu związanego z przedmiotem objętym zamówieniem biegłą znajomość technicznego języka angielskiego Zadanie częściowe nr 6 wykształcenie minimalne: wyższe magisterskie z min. 2-letnim stażem pracy na uczelni wyższej technicznej jako nauczyciel akademicki przeprowadził co najmniej 60h zajęć ze studentami z zakresu związanego z przedmiotem objętym zamówieniem biegłą znajomość technicznego języka angielskiego Zadanie częściowe nr 7 wykształcenie minimalne: dr nauk technicznych jako nauczyciel akademicki przeprowadził co najmniej 100h zajęć z przedmiotu objętego zamówieniem biegłą znajomość technicznego języka angielskiego Zadanie częściowe nr 8 wykształcenie minimalne: dr nauk technicznych jako nauczyciel akademicki przeprowadził co najmniej 100h zajęć ze studentami z zakresu związanego z przedmiotem objętym zamówieniem biegłą znajomość technicznego języka angielskiego Zadanie częściowe nr 9 wykształcenie minimalne: dr nauk technicznych jako nauczyciel akademicki przeprowadził co najmniej 100h zajęć ze studentami z zakresu związanego z przedmiotem objętym zamówieniem biegłą znajomość technicznego języka angielskiego Zadanie częściowe nr 10 wykształcenie minimalne: dr nauk technicznych jako nauczyciel akademicki przeprowadził co najmniej 100h zajęć ze studentami z zakresu związanego z przedmiotem objętym zamówieniem biegłą znajomość technicznego języka angielskiego Zadanie częściowe nr 11 wykształcenie minimalne: dr nauk technicznych jako nauczyciel akademicki przeprowadził co najmniej 100h zajęć ze studentami z zakresu związanego z przedmiotem objętym zamówieniem biegłą znajomość technicznego języka angielskiego Zadanie częściowe nr 12 wykształcenie minimalne: dr nauk technicznych jako nauczyciel akademicki przeprowadził co najmniej 100h zajęć z przedmiotu objętego zamówieniem biegłą znajomość technicznego języka angielskiego Zadanie częściowe nr 13 wykształcenie minimalne: dr nauk technicznych jako nauczyciel akademicki przeprowadził co najmniej 100h zajęć z przedmiotu objętego zamówieniem biegłą znajomość technicznego języka angielskiego Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę Wykazu osób i Informacji o osobie realizującej zamówienie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ Pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ lub Zobowiązanie - osoby fizycznej - Załącznik nr 9 do SIWZ Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Pośredniczącą, c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej d) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia. e) Osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt -Rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Krakowskiej w zakresie nowoczesnego budownictwa - współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego .Umowa UDA-POKL04.01.01.-00-051-09-00.5.1. Zamówienie dla wszystkich zadań częściowych musi być realizowane w terminie: od 2014-10-01 do 2015-03-01.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Zastosowanie informatyki w konstrukcjach budowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Zastosowanie informatyki w konstrukcjach budowlanych Liczba prowadzonych zajęć:30 h laboratoriów, oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Zastosowanie informatyki w konstrukcjach budowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Zastosowanie informatyki w konstrukcjach budowlanych Liczba prowadzonych zajęć: 15 h laboratoriów, oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Podstawy projektowania i niezawodności II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Podstawy projektowania i niezawodności II Liczba prowadzonych zajęć: 15 h wykładów , oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Podstawy projektowania i niezawodności II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Podstawy projektowania i niezawodności II Liczba prowadzonych zajęć: 30 h projektów, oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Konstrukcje sprężone i prefabrykowane II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Konstrukcje sprężone i prefabrykowane II Liczba prowadzonych zajęć: 15 h wykładów , oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Konstrukcje sprężone i prefabrykowane II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Konstrukcje sprężone i prefabrykowane II Liczba prowadzonych zajęć: 30 h projektów, oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Konstrukcje metalowe specjalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Konstrukcje metalowe specjalne Liczba prowadzonych zajęć: 30 h projektów , oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Konstrukcje drewniane II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Konstrukcje drewniane II Liczba prowadzonych zajęć: 15 h wykładów, oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Konstrukcje drewniane II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Konstrukcje drewniane II Liczba prowadzonych zajęć: 30 h projektów , oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Wybrane konstrukcje przemysłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Wybrane konstrukcje przemysłowe Liczba prowadzonych zajęć: 15 h wykładów,oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Wybrane konstrukcje przemysłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Wybrane konstrukcje przemysłowe, Liczba prowadzonych zajęć: 60 h projektów , oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Mosty II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Mosty II, Liczba prowadzonych zajęć: 30 h wykładów , oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Mosty II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z przedmiotu Mosty II .Liczba prowadzonych zajęć: 30 h projektów , oraz przygotowanie kompletu materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.