Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-11
Szczecin: Wykonywanie drobnych napraw, konserwacji i usuwanie awarii instalacji budynkowych w lokalach użytkowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 30248 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie , ul. Potulicka 2, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 489 27 97, 489 27 98 w. 108, faks 91 488 74 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Mienia Wojskowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie drobnych napraw, konserwacji i usuwanie awarii instalacji budynkowych w lokalach użytkowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia składa się z sześciu części, opisanych w części XVIII SIWZ. 3. Warunki oraz zakres wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Warunki udziału w postępowaniu, zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum po jednej osobie z branży: a) sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) elektrycznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2. Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale III ust. 4.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas, w jakim Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac naprawczo-konserwacyjnych - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy będzie możliwa w przypadkach i na warunkach określonych w załączniku nr 8 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jw..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 70-230 Szczecin ul. Potulicka 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szczecin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie drobnych napraw, konserwacji i usuwanie awarii instalacji budynkowych w lokalach użytkowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas, w jakim Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac naprawczo-konserwacyjnych - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świnoujście.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie drobnych napraw, konserwacji i usuwanie awarii instalacji budynkowych w lokalach użytkowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas, w jakim Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac naprawczo-konserwacyjnych - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stargard, Goleniów, Choszczno, Morzyczyn, Witkowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie drobnych napraw, konserwacji i usuwanie awarii instalacji budynkowych w lokalach użytkowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas, w jakim Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac naprawczo-konserwacyjnych - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wałcz, Mirosławiec, Złocieniec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie drobnych napraw, konserwacji i usuwanie awarii instalacji budynkowych w lokalach użytkowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas, w jakim Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac naprawczo-konserwacyjnych - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Koszalin, Rosnowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie drobnych napraw, konserwacji i usuwanie awarii instalacji budynkowych w lokalach użytkowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas, w jakim Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac naprawczo-konserwacyjnych - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kołobrzeg, Wieniotowo, Mrzeżyno, Gryfice, Trzebiatów, Jaromin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie drobnych napraw, konserwacji i usuwanie awarii instalacji budynkowych w lokalach użytkowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas, w jakim Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych prac naprawczo-konserwacyjnych - 20
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wymiana systemu odbojowego na nabrzeżu niskim na Falochronie Wschodnim (osłonowym) w Świnoujściu
- Usługa wycinki i pielęgnacji drzew na terenie ośrodków wypoczynkowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie mieszczących się w Dziwnowie i Łukęcinie
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Kanałowej 27 w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia obsługi medycznej dla funkcjonariuszy Policji garnizonu zachodniopomorskiego
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla USK-2 w Szczecinie.
- Remont holu na parterze w obiekcie dydaktycznym Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Henryka Pobożnego 11 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.