eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Zimowe utrzymanie dróg na drogach powiatowych Powiatu Kłodzkiego w sezonie zimowym 2016/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-08-24

Ogłoszenie nr 302469 - 2016 z dnia 2016-08-24 r.

Kłodzko: Zimowe utrzymanie dróg na drogach powiatowych Powiatu Kłodzkiego w sezonie zimowym 2016/2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Objazdowa  20, 57300   Kłodzko, woj. dolnośląskie, państwo , tel. , e-mail , faks .
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.bip.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.zdp.bip.klodzko.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.zdp.bip.klodzko.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku, ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na drogach powiatowych Powiatu Kłodzkiego w sezonie zimowym 2016/2017
Numer referencyjny: ZDP.2000/AZ/14/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest zimowe utrzymanie sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Kłodzkiego w sezonie zimowym 2016/2017 o łącznej długości: 672,800 km. Zamówienie podzielono na 21 zadań.

II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 31/10/2016 data zakończenia: 30/04/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę związaną z zimowym utrzymaniem dróg (tożsamą z przedmiotem zamówienia) o wartości minimum: 40.000,00 zł netto 2. dysponuje lub będzie dysponował (posiadanie, dzierżawa, wynajem, umowa kupna lub w inny sposób) następującym potencjałem technicznym: a) zadanie nr 1: nośnik samochodowy, sprawny technicznie z napędem na minimum 2 osie, dostosowany do montażu piaskarko - solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt., piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 1 szt., pług średni - 1 szt., pług ciężki - 1 szt. pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie; b) zadanie nr 2: nośnik samochodowy, sprawny technicznie z napędem na minimum 2 osie, dostosowany do montażu piaskarko - solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt., piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 1 szt., pług średni - 1 szt., pług ciężki - 1 szt. pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie; c) zadanie nr 3: nośnik samochodowy, sprawny technicznie z napędem na minimum 2 osie, dostosowany do montażu piaskarko - solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt., piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 1 szt., pług średni - 1 szt., pług ciężki - 1 szt. pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie; d) zadanie nr 4: nośnik samochodowy, sprawny technicznie z napędem na minimum 2 osie, dostosowany do montażu piaskarko - solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt., piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 1 szt., pług średni - 1 szt., pług ciężki - 1 szt. pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie; e) zadanie nr 5: nośnik samochodowy, sprawny technicznie z napędem na minimum 2 osie, dostosowany do montażu piaskarko - solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt., piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 1 szt., pług średni - 1 szt., pług ciężki - 1 szt. pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie; f) zadanie nr 6: nośnik samochodowy, sprawny technicznie z napędem na minimum 2 osie, dostosowany do montażu piaskarko - solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt., piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 1 szt., pług średni - 1 szt., pług ciężki - 1 szt. pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie; g)zadanie nr 7: nośnik samochodowy, sprawny technicznie z napędem na minimum 2 osie, dostosowany do montażu piaskarko - solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt., piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 1 szt., pług średni - 1 szt., pług ciężki - 1 szt. pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie; h) zadanie nr 8: ładowarka, sprawna technicznie o minimalnej pojemności łyżki 1 m3 - 1 szt.; i) zadanie nr 9: ładowarka, sprawna technicznie o minimalnej pojemności łyżki 1 m3 - 1 szt., j) zadanie nr 10: nośnik samochodowy, sprawny technicznie z napędem na minimum 2 osie, dostosowany do montażu piaskarko - solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt., piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 1 szt., pług średni - 1 szt., pług ciężki - 1 szt. pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie; k) zadanie nr 11: nośnik samochodowy, sprawny technicznie z napędem na minimum 2 osie, dostosowany do montażu piaskarko - solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 2 szt., piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 2 szt., pług średni - 2 szt., pług ciężki - 2 szt. pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie; l) zadanie nr 12: nośnik samochodowy, sprawny technicznie z napędem na minimum 2 osie, dostosowany do montażu piaskarko - solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 2 szt., piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 2 szt., pług średni - 2 szt., pług ciężki - 2 szt. pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie; ł) zadanie nr 13: nośnik samochodowy, sprawny technicznie z napędem na minimum 2 osie, dostosowany do montażu piaskarko - solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 2 szt., piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 2 szt., pług średni - 2 szt., pług ciężki - 2 szt. pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie; m) zadanie nr 14: ładowarka, sprawna technicznie o minimalnej pojemności łyżki 1 m3; n)zadanie nr 15: nośnik samochodowy, sprawny technicznie z napędem na minimum 2 osie, dostosowany do montażu piaskarko - solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt., piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 1 szt., pług średni - 1 szt., pług ciężki - 1 szt. pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie; o) zadanie nr 16: nośnik samochodowy, sprawny technicznie z napędem na minimum 2 osie, dostosowany do montażu piaskarko - solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt., piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 1 szt., pług średni - 1 szt., pług ciężki - 1 szt. pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie; p) zadanie nr 17: nośnik samochodowy, sprawny technicznie z napędem na minimum 2 osie, dostosowany do montażu piaskarko - solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt., piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 1 szt., pług średni - 1 szt., pług ciężki - 1 szt. pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie; r) zadanie nr 18: nośnik samochodowy, sprawny technicznie z napędem na minimum 2 osie, dostosowany do montażu piaskarko - solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt., piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 1 szt., pług średni - 1 szt., pług ciężki - 1 szt. pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie; s) zadanie nr 19: nośnik samochodowy, sprawny technicznie z napędem na minimum 2 osie, dostosowany do montażu piaskarko - solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt., piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 1 szt., pług średni - 1 szt., pług ciężki - 1 szt. pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie; t) zadanie nr 20: nośnik samochodowy, sprawny technicznie z napędem na minimum 2 osie, dostosowany do montażu piaskarko - solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt., piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 1 szt., pług średni - 1 szt., pług ciężki - 1 szt. pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie; u) ładowarka, sprawna technicznie o minimalnej pojemności łyżki 1 m3
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 2) wykaz narzędzi lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1)formularz ofertowy; 2)kosztorys ofertowy; 3)pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 4)w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy lub w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: 1)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) 2)dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia, w przypadku gdy: a)zmianie ulegną stawki podatku od towarów i usług - wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku oraz wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie, b)zmianie ulegnie wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dn. 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c)zmianie ulegną zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. o ile Wykonawca wykaże, że określone w ppkt. b) lub c) mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3)dopuszczalna jest zmiana osób wymienionych w Wykazie pracowników świadczących usługi 4)dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych zmuszających do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg ponad termin określony w § 2 ust. 1 umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/09/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Odśnieżanie i podsypywanie dróg powiatowych na terenie miasta Kłodzka, gminy Kłodzko i gminy Bystrzyca Kłodzka oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3145D, 3226D (część), 3238D, 3261D, 3279D, 3280D, 3281D, 3292D (część) (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. Wymagania sprzętowe: o nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, dostosowany do montażu piaskarko-solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt.; o piaskarko - solarka o ładowności co najmniej 3 m3 - 1 szt.; o pług średni - 1 szt.; o pług ciężki - 1 szt.; Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Planowane ilości: o odśnieżanie i posypywanie (pług średni z piaskarką): 100 godzin; o odśnieżanie i posypywanie (pług ciężki z piaskarką): 30 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 40 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Kłodzko, gminy Bystrzyca Kłodzka oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3227D, 3237D, 3248D, 3260D, 3262D, 3263D, 3278D (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. Wymagania sprzętowe: o Nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, dostosowany do montażu piaskarko-solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt.; o piaskarko - solarka o ładowności minimum 3 m3 - 1 szt.; o pług średni - 1 szt.; o pług ciężki - 1 szt.; Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Planowane ilości: o odśnieżanie i posypywanie (pług średni z piaskarką): 100 godzin; o odśnieżanie i posypywanie (pług ciężki z piaskarką): 30 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 40 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Kłodzko, gminy Szczytna i gminy Polanica Zdrój oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3239D, 3240D, 3291D, 3293D, 3306D, 3307D, 3308D (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zi-mowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. Wymagania sprzętowe: oNośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, dostosowany do montażu piaskarko-solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt.; opiaskarko - solarka o ładowności minimum 3 m3 - 1 szt.; opług średni - 1 szt.; o pług ciężki - 1 szt.; Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na ca-łej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Planowane ilości: oodśnieżanie i posypywanie (pług średni z piaskarką): 100 godzin; oodśnieżanie i posypywanie (pług ciężki z piaskarką): 30 godzin; odyżur na Obwodzie Drogowym: 40 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzetu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Kłodzko, gminy Szczytna, gminy Duszniki Zdrój i gminy Radków oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3241D, 3242D, 3302D, 3303D, 3304D, 3305D (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. Wymagania sprzętowe: o nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, dostosowany do montażu piaskarko-solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt.; o piaskarko - solarka o ładowności minimum 3 m3 - 1 szt.; o pług średni - 1 szt.; o pług ciężki - 1 szt.; Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Planowane ilości: o odśnieżanie i posypywanie (pług średni z piaskarką): 100 godzin; o odśnieżanie i posypywanie (pług ciężki z piaskarką): 30 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 40 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Lewin Kłodzki, gminy Szczytna i gminy Duszniki Zdrój oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3243D, 3300D, 3299D, 3301D (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. Wymagania sprzętowe: o nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, dostosowany do montażu piaskarko-solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt.; o piaskarko - solarka o ładowności minimum 3 m3 - 1 szt.; o pług średni - 1 szt.; o pług ciężki - 1 szt.; Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Planowane ilości: o odśnieżanie i posypywanie (pług średni z piaskarką): 100 godzin; o odśnieżanie i posypywanie (pług ciężki z piaskarką): 30 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 40 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładownośc30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Lewin Kłodzki oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3294D, 3295D, 3296D, 3297D, 3298D (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. Wymagania sprzętowe: o nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, dostosowany do montażu piaskarko-solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt.; o piaskarko - solarka o ładowności minimum 3 m3 - 1 szt.; o pług średni - 1 szt.; o pług ciężki - 1 szt.; Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Planowane ilości: o odśnieżanie i posypywanie (pług średni z piaskarką): 100 godzin; o odśnieżanie i posypywanie (pług ciężki z piaskarką): 30 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 40 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Bystrzyca Kłodzka i gminy Kłodzko oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3283D, 3286D, 3287D, 3288D, 3311D, 3289D, 3290D (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. Wymagania sprzętowe: o nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, dostosowany do montażu piaskarko-solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt.; o piaskarko - solarka o ładowności minimum 3 m3 - 1 szt.; o pług średni - 1 szt.; opług ciężki - 1 szt.; Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Planowane ilości: o odśnieżanie i posypywanie (pług średni z piaskarką): 100 godzin; o odśnieżanie i posypywanie (pług ciężki z piaskarką): 30 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 40 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładownośc30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: : Załadunek materiałów uszorstniających na pługopiaskarki oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: załadunek materiałów do zwalczania śliskości, na sprzęt wykorzystywany przy Zimowym Utrzymaniu Dróg na bazie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej, ul. Bobrownicka 1A, 57-330 Szczytna oraz usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności na wezwanie Zamawiającego. Wymagania sprzętowe: o ładowarka, sprawna technicznie o minimalnej pojemności łyżki: 1,0 m3 Planowane ilości: o załadunek: 170 godzin; o odśnieżanie: 20 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 40 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: Załadunek materiałów ustostniających na pługopiaskarki na bazie siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Kłodzku.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: załadunek materiałów do zwalczania śliskości, na sprzęt wykorzystywany przy Zimowym Utrzymaniu Dróg na bazie siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Kłodzku, ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko oraz usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności na wezwanie Zamawiającego. Wymagania sprzętowe: o ładowarka, sprawna technicznie o minimalnej pojemności łyżki: 1,0 m3 Planowane ilości: o załadunek: 70 godzin; o odśnieżanie: 20 godzin; o dyżur na bazie ZDP Kłodzko: 40 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie miasta Lądek Zdrój i gminy Stronie Śląskie oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3229D, 3230D, 3254D, 3255D, 3256D, 3280D, 3281D (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. Wymagania sprzętowe: o nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, dostosowany do montażu piaskarko-solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt.; o piaskarko - solarka o ładowności minimum 3 m3 - 1 szt.; o pług średni - 1 szt.; o pług ciężki - 1 szt.; Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Planowane ilości: o odśnieżanie i posypywanie (pług średni z piaskarką): 100 godzin; o odśnieżanie i posypywanie (pług ciężki z piaskarką): 30 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 40 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Lądek Zdrój i gminy Bystrzyca Kłodzka oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3228D, 3249D, 3250D, 3251D, 3252D, 3253D, 3257D, 3258D, 3264D, 3265D (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. Wymagania sprzętowe: o nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, dostosowany do montażu piaskarko-solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 2 szt.; o piaskarko - solarka o ładowności minimum 3 m3 - 2 szt.; o pług średni - 2 szt.; o pług ciężki - 2 szt.; Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Planowane ilości: o odśnieżanie i posypywanie (pług średni z piaskarką): 200 godzin; o odśnieżanie i posypywanie (pług ciężki z piaskarką): 60 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 80 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Bystrzyca Kłodzka oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3231D, 3232D, 3236D, 3257D, 3266D, 3267D, 3268D, 3274D, 3276D, 3277D, 3282D, 3284D, 3285D (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. Wymagania sprzętowe: o nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, dostosowany do montażu piaskarko-solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 2 szt.; o piaskarko - solarka o ładowności minimum 3 m3 - 2 szt.; o pług średni - 2 szt.; o pług ciężki - 2 szt.; Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Planowane ilości: o odśnieżanie i posypywanie (pług średni z piaskarką): 200 godzin; o odśnieżanie i posypywanie (pług ciężki z piaskarką): 60 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 80 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Międzylesie i gminy Bystrzyca Kłodzka oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3232D, 3233D, 3234D, 3235D, 3269D, 3270D, 3272D, 3273D, 3274D, 3275D (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. Wymagania sprzętowe: o nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, dostosowany do montażu piaskarko-solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 2 szt.; o piaskarko - solarka o ładowności minimum 3 m3 - 2 szt.; o pług średni - 2 szt.; o pług ciężki - 2 szt.; Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Planowane ilości: o odśnieżanie i posypywanie (pług średni z piaskarką): 200 godzin; o odśnieżanie i posypywanie (pług ciężki z piaskarką): 60 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 80 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa: Załadunek materiałów uszorstniających na pługopiaskarki oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: załadunek materiałów do zwalczania śliskości, na sprzęt wykorzystywany przy Zimowym Utrzymaniu Dróg na bazie siedziby Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej, ul. Zamenhofa 41, 57-500 Bystrzyca Kłodzka oraz usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności na wezwanie Zamawiającego. Wymagania sprzętowe: o ładowarka, sprawna technicznie o minimalnej pojemności łyżki: 1,0 m3 Planowane ilości: o załadunek: 270 godzin; o odśnieżanie: 20 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 40 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15    Nazwa: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Kłodzko oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3148D, 3226D, 3244D, 3245D, 3246D, 3309D, 3310D, 3340D (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. Wymagania sprzętowe: o nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, dostosowany do montażu piaskarko-solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt.; o piaskarko - solarka o ładowności minimum 3 m3 - 1 szt.; o pług średni - 1 szt.; o pług ciężki - 1 szt.; Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Planowane ilości: o odśnieżanie i posypywanie (pług średni z piaskarką): 100 godzin; o odśnieżanie i posypywanie (pług ciężki z piaskarką): 30 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 40 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16    Nazwa: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie miasta Nowa Ruda oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3312D, 3319D, 3322D, 3323D, 3324D, 3337D (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. Wymagania sprzętowe: o nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, dostosowany do montażu piaskarko-solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt.; o piaskarko - solarka o ładowności minimum 3 m3 - 1 szt.; o pług średni - 1 szt.; o pług ciężki - 1 szt.; Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Planowane ilości: o odśnieżanie i posypywanie (pług średni z piaskarką): 100 godzin; o odśnieżanie i posypywanie (pług ciężki z piaskarką): 30 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 40 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17    Nazwa: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Radków oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3329D, 3330D, 3331D, 3333D, 3334D, 3335D (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. Wymagania sprzętowe: o nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, dostosowany do montażu piaskarko-solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt.; o piaskarko - solarka o ładowności minimum 3 m3 - 1 szt.; o pług średni - 1 szt.; o pług ciężki - 1 szt.; Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Planowane ilości: o odśnieżanie i posypywanie (pług średni z piaskarką): 100 godzin; o odśnieżanie i posypywanie (pług ciężki z piaskarką): 30 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 40 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18    Nazwa: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Radków i gminy Nowa Ruda oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3274D, 3313D, 3320D, 3323D, 3324D, 3325D, 3326D, 3327D, 3328D, 3336D (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. Wymagania sprzętowe: o nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, dostosowany do montażu piaskarko-solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt.; o piaskarko - solarka o ładowności minimum 3 m3 - 1 szt.; o pług średni - 1 szt.; o pług ciężki - 1 szt.; Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Planowane ilości: o odśnieżanie i posypywanie (pług średni z piaskarką): 100 godzin; o odśnieżanie i posypywanie (pług ciężki z piaskarką): 30 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 40 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19    Nazwa: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Nowa Ruda oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3356D, 3317D, 3315D, 3316D (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. Wymagania sprzętowe: o nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, dostosowany do montażu piaskarko-solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt.; o piaskarko - solarka o ładowności minimum 3 m3 - 1 szt.; o pług średni - 1 szt.; o pług ciężki - 1 szt.; Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Planowane ilości: o odśnieżanie i posypywanie (pług średni z piaskarką): 100 godzin; o odśnieżanie i posypywanie (pług ciężki z piaskarką): 30 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 40 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20    Nazwa: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Nowa Ruda oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3314D, 3316D, 3318D, 3319D, 3338D, 3339D (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach. Wymagania sprzętowe: o nośnik samochodowy, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie, dostosowany do montażu piaskarko-solarki, pługu średniego oraz pługu ciężkiego - 1 szt.; o piaskarko - solarka o ładowności minimum 3 m3 - 1 szt.; o pług średni - 1 szt.; o pług ciężki - 1 szt.; Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Planowane ilości: o odśnieżanie i posypywanie (pług średni z piaskarką): 100 godzin; o odśnieżanie i posypywanie (pług ciężki z piaskarką): 30 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 40 godzin;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21    Nazwa: Załadunek materiałów uszorstniających na pługopiaskarki oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: załadunek materiałów do zwalczania śliskości, na sprzęt wykorzystywany przy Zimowym Utrzymaniu Dróg na bazie siedziby Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie ul. Młyńska 10, 57-400 Nowa Ruda oraz usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności na wezwanie Zamawiającego. Wymagania sprzętowe: o ładowarka, sprawna technicznie o minimalnej pojemności łyżki: 1,0 m3 Planowane ilości: o załadunek: 150 godzin; o odśnieżanie: 20 godzin; o dyżur na Obwodzie Drogowym: 40 godzin
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ładowność30
Czas podstawienia sprzętu10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.