eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Dąbrowa › Przebudowa drogi wewnętrznej i odcinka drogi gminnej w miejscowości Parlino, przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Załęcze oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kicko.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-08-24

Ogłoszenie nr 302431 - 2016 z dnia 2016-08-24 r.

Stara Dąbrowa: Przebudowa drogi wewnętrznej i odcinka drogi gminnej w miejscowości Parlino, przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Załęcze oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kicko.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
PROW

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Dąbrowa, krajowy numer identyfikacyjny 81168572800000, ul.   20, 73112   Stara Dąbrowa, woj. zachodniopomorskie, państwo , tel. 0-91 5739820, 5739832, e-mail , faks 0-91 5739822.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http:bip.staradabrowa.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 212 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. oz. 1830), osobiśce lub za pośrednictwem posłańca pod adres : Gmina Stara Dąbrowa Star Dąbrowa 20 73-112 Stara Dąbrowa - sekreariat
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wewnętrznej i odcinka drogi gminnej w miejscowości Parlino, przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Załęcze oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kicko.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części tj.:Część I: Przebudowa istniejącego zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 106 (dz. nr. 216 obręb Parlino) do drogi wewnętrznej (dz. nr 119 obręb Parlino) w miejscowości Parlino,Część II : Modernizacja drogi gminnej wewnętrznej o długości 93,05 mb. stanowiącej dojazd z drogi wojewódzkiej nr 142 do budynków mieszkalnych w m. Załęcze. Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane jest na działce nr 306/7 obręb Łęczyca gmina Stara Dąbrowa,Część III: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kicko zlokalizowane na działkach 16, 75 obręb Kicko gmina Stara Dąbrowa.Ad części I )Droga wojewódzka w obrębie inwestycji posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości ok. 6,5 m. Jezdnia posiada obustronny chodnik wykonany z kostki brukowej betonowej. Zjazd wykonany jest z bruku. Przewidziano całkowitą rozbiórkę istniejącej nawierzchni zjazdu z bruku. Materiał rozbiórkowy tj.: kamień brukowy należy do Zamawiającego. Ze względu na elementy uzbrojenia terenu prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich środków ostrożności. Projekt zakłada zmianę istniejącej geometrii. Zjazd wykonany zostanie pod kątem prostym do drogi wojewódzkiej nr 106. Pozwoli to na poprawę bezpieczeństwa w obrębie zjazdu. Konieczne będzie dostosowanie istniejących zjazdów indywidualnych oraz chodników do przebudowanego zjazdu. Nawierzchnia zjazdu publicznego wykonana zostanie jako bitumiczna, a chodnika oraz zjazdu z kostki brukowej betonowej. Przebudowa istniejącego zjazdu publicznego nastąpi w następujący sposób: szerokość zjazdu będzie wynosiła 5,8 m; krawędź zjazdu oraz jezdni drogi wojewódzkiej zostaną wyokrąglone promieniem 12,0; 5,5 m; całkowita szerokość zjazdu będzie wynosiła 22,1 m; spadek poprzeczny jednostronny 0,65 %; spadek podłużny równy 0,51 % w stronę drogi wewnętrznej. Konstrukcja zjazdu publicznego - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm , warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie gr. 20 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm, łączna grubość konstrukcji gr. 45 cm. Konstrukcja chodnika - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr. 5 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm , łączna grubość konstrukcji gr. 23 cm. Konstrukcja zjazdu indywidualnego - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr. 5 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm , łączna grubość konstrukcji gr. 43 cm. Obramowanie nawierzchni zjazdu publicznego wykonać należy z krawężnikiem betonowym 15 x 30 cm na ławie betonowej. Chodnik zostanie zakończony obrzeżem betonowym 8x30 cm, a zjazdy obramowane opornikiem 22 x 12 cm. Wody opadowe zostaną odebrane za pomocą wpustów na drodze wewnętrznej. Kierunek spływu wody przedstawia rysunek planu zagospodarowania terenu. Obszar oddziaływania obiektu zamyka się w granicach działek, na których jest projektowana inwestycja. Inwestycja nie ograniczy zabudowy oraz nie zmieni istniejącego zagospodarowania na działkach sąsiednich. Zakres robót to roboty ziemne - wykopy pod projektowana konstrukcję zjazdu, rozebranie istniejącego zjazdu, wykonanie warstw podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, układanie nawierzchni zjazdu z kostki brukowej betonowej wraz ustawieniem krawężników, regulacja studni. Wykaz istniejących obiektów budowlanych to droga gminna i wojewódzka, budynki mieszkalne i usługowe. Wskazanie elementów zagospodarowania terenu, które mogą stwarzać zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi. Zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi na obszarze planowanego zamierzenia inwestycyjnego związane z elementami zagospodarowania terenu są następujące: roboty budowlane będą prowadzone "pod ruchem." W trakcie realizacji robót zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi stanowić może ruch drogowy i sprzęt budowlany konieczny do wykonywania prac budowlanych. Czas wystąpienia zagrożenia jest czasem wykonywania tych robót.Ad. części II) Zakresem robót jest: rozbiórka istniejącej nawierzchni gruntowo - bitumicznej, ułożenie nowej konstrukcji z warstwą ścieralną z betonu asfaltowego, budowa chodnika z betonowej kostki brukowej. Stan istniejący to droga będąca przedmiotem inwestycji obsługuje ruch związany z dojazdem mieszkańców do budynków mieszkalnych w miejscowości Załęcze. Droga posiada nawierzchnię bitumiczną o zmiennej szerokości. Brak wydzielonego pasa dla pieszych. Po obu stronach jezdni pobocza gruntowe bez rowów. Stan nawierzchni jezdni można ocenić jako bardzo zły. Liczne ubytki nawierzchni, nierówności i wyboje powodują zastoiska wodne przez co ruch po drodze w okresach deszczowych jest znacznie utrudniony. Przez teren objęty inwestycją przebiega sieć energetyczna. Prace polegają na wykonaniu jezdni o szerokości 4 m z warstwą ścieralną z betonu asfaltowego o długość 93,05 m. Istniejąca nawierzchnia zostanie rozebrana, a w jej miejscu powstanie nowa konstrukcja. Nawierzchnia zostanie dowiązana do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Wzdłuż jezdni po lewej stronie wybudowany zostanie chodnik o szerokości 1,25 m z betonowej kostki brukowej. Chodnik od jezdni oddzielony zostanie krawężnikiem 15x30x100, a od terenów zielonych obrzeżem 8x30x100. Droga będzie posiadała jednostronne spadki poprzeczne równe 2 % na odcinkach prostych i 0,5% na łukach. Grubości poszczególnych warstw konstrukcji nawierzchni utwardzonych należy wykonać odpowiednio dla: 1)konstrukcja jezdni warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 4 cm warstwa wiążącą z betonu asfaltowego 6 cm podbudowa z mieszanki 0/31,5 20 cm warstwa odsączająca z piasku 15 cm. Grubość konstrukcji 45 cm 2)konstrukcja chodnika warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej 8 cm podsypka cementowo - piaskowa 5 cm warstwa odsączająca z piasku 10 cm. Grubość konstrukcji 23 cm. Odwodnienie - sposób odwodnienia nawierzchni oraz terenów przyległych nie ulegnie zmianie. Pochylenia poprzeczne i podłużne nawierzchni zaprojektowano w sposób umożliwiający naturalny spływ wody opadowej bezpośrednio w przyległy teren. Na terenie objętym pracami nie znajdują się drzewa przewidziane do przesadzenia lub usunięcia. W ramach inwestycji przewiduje się przestawienie dwóch istniejących lamp oświetlenia ulicznego. Obszar oddziaływania obiektu zamyka się w granicach działek, na których jest projektowana inwestycja. Inwestycja nie ograniczy zabudowy oraz nie zmieni istniejącego zagospodarowania na działkach sąsiednich.Ad. części III) Inwestycja polegać ma na przebudowie drogi gminnej na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 106 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4152Z, budową i remontem chodników i zjazdów usytuowanych przy drodze. W ramach zadania wykonane zostaną również: remont przepustów pod drogą, przebudowa i budowa przyłączy do kanalizacji deszczowej, montaż wpustów deszczowych. Roboty nawierzchniowe w obrębie pasa jezdni mają na celu poprawę nośności oraz jakości nawierzchni. Pozwoli to na zwiększenie komfortu poruszających się po drodze pojazdów co wpłynie wydatnie na poprawę bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego. Droga gminna w miejscu skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 106 posiada jezdnię o szerokości ok. 5,0, następnie w km 0+020 zwęża się do szerokości ok. 3,5m. Istniejąca droga na całym odcinku objętym inwestycją posiada nawierzchnię bitumiczną, której stan techniczny jest niedostateczny. Szerokość jezdni na przeważającej części odcinka nie przekracza 3,5 m co zmusza mijające się pojazdy do poruszania się po krawędzi jezdni. Powoduje to załamywanie i wykruszanie się nawierzchni na skraju pasa. Dodatkowo liczne zapadnięcia, wyboje i dziury znacznie utrudniają ruch, a nawet mogą być niebezpieczne dla użytkowników drogi. Powierzchnia drogi jest nierówna i zdeformowana. W obszarze niezabudowanym pobocza są zawyżone co uniemożliwia odpływ wód opadowych z powierzchni jezdni. Trasa w planie klasa drogi L, prędkość projektowa 40 km/h, układ jezdny 1x2 pasy, szerokość pasa ruchu 2,5 m. Przebudowa obejmuje korektę istniejącej drogi gminnej od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 106 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4152Z wraz z jego przebudową. Droga będzie posiadała jezdnię o szerokości 5,0 m wykonaną z betonu asfaltowego. Długość przebudowywanego odcinka wynosi ok. 2 522 m. Istniejąca nawierzchnia asfaltowa zostanie sfrezowana, a na nią ułożona zostanie nowa warstwa betonu asfaltowego. Przebudowa obejmuje wykonanie nowej konstrukcji jezdni w obrębie skrzyżowania drogi gminnej z drogą powiatową nr 4152Z. Istniejąca nawierzchnia bitumiczna zostanie rozebrana. Wykonanie skrzyżowania należy wykonać w następujący sposób; szerokość jezdni drogi gminnej będzie wynosiła 5,0 m; krawędzie jezdni wyokrąglone zostaną promieniem 8,0 m, całkowita szerokość skrzyżowania wynosiła będzie 21,0 m, spadek nawierzchni skrzyżowania 1,3 % w kierunku drogi powiatowej oraz spadek poprzeczny daszkowy równy 2,0 %. Należy wykonać nowy przepust 300, L = 14,5 m PEHD. Wzdłuż drogi wykonać należy chodnik o szerokości 1,5 m. W km 0+000 do km 0+976,51 chodnik usytuowany będzie wzdłuż prawej strony jezdni, a następnie od km 0+962 do km 1+940 po lewej stronie jezdni. Chodnik zostanie oddzielony od jezdni krawężnikiem 15x30x100 cm, a od terenów zielonych obrzeżem betonowym 8x30x100 cm. Chodnik wykonany zostanie z kostki brukowej betonowej. Na jezdni zaprojektowano 2% spadki poprzeczne w przekroju daszkowym głównie na odcinkach prostych i 2% lub 3% za spadkiem jednostronnym na łukach. Chodnik będzie posiadał spadek jednostronny równy 2%. Prace wykonane zostaną w pasie drogowym. Konstrukcje wszystkich nawierzchni przewidziane w opracowaniu zostały zaprojektowane w oparciu o Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Grubości poszczególnych warstw konstrukcji nawierzchni utwardzonych zostały podane po ich zagęszczeniu. Konstrukcja chodnika kostka brukowa betonowa gr. 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr. 5 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm, łączna grubość konstrukcji gr. 23 cm. Konstrukcja drogi gminnej w miejscu poszerzenia jezdni warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm, podbudowa pomocnicza z betonu asfaltowego AC22P gr. 7 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm, łączna grubość konstrukcji gr. 50 cm. Konstrukcja drogi gminnej w miejscu istniejącej jezdni warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm, podbudowa pomocnicza z betonu asfaltowego AC22P gr. 7 cm. warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5 śr. gr. 10 cm, frezowanie istniejącej nawierzchni mineralno - asfaltowej śr. gr. 4 cm, istniejąca nawierzchnia mineralno - asfaltowa . Umocnione pobocza nawierzchnia z brukowca gr. 16/18 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr. 5 cm, podbudowa zasadnicza z betonu C16/20 gr. 22 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm, łączna grubość konstrukcji gr. 58/60 cm. Wody opadowe oraz roztopowe zostaną odprowadzone za pomocą odpowiednich spadków nawierzchni jezdni oraz chodnika do wpustów lub w tereny przyległe. W ramach zadania należy odtworzyć istniejące przyłącza do kanalizacji deszczowej. Wody opadowe zastaną zagospodarowane w obrębie działki Inwestora. Przepust przewidziany do przebudowy zlokalizowany w pasie drogi powiatowej leży w ciągu rowu przydrożnego nie będącego elementem melioracji wodnej. Pobocze w obrębie przepustu Km 0+977,00 należy umocnić za pomocą bruku, a skarpę narzutem kamiennym. Zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi na obszarze planowanego zamierzenia inwestycyjnego związane z elementami zagospodarowania terenu są następujące : roboty budowlane będą prowadzone "pod ruchem." W trakcie realizacji robót zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi stanowić może ruch drogowy i sprzęt budowlany konieczny do wykonywania prac budowlanych. Czas wystąpienia zagrożenia jest czasem wykonywania tych robót.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2690191.45
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 240


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie części I posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 300 000,00 zł., części II ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 100 000,00 zł, a części III ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 2 000 000,00 zł. W przypadku ubiegania się o zamówienie na dwie lub trzy części zamówienia kwoty wymaganego ubezpieczenia na poszczególne części sumują się.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: I. W przypadku ubiegania się o zamówienie części I Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na wykonaniu budowy/przebudowy drogi obejmującej wykonanie podbudowy, nawierzchni bitumicznej oraz chodników, o wartości całkowitej nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto. II. W przypadku ubiegania się o zamówienie części II Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na wykonaniu budowy/przebudowy drogi obejmującej wykonanie podbudowy, nawierzchni bitumicznej oraz chodników, o wartości całkowitej nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. III. W przypadku ubiegania się o zamówienie części III Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na wykonaniu budowy/przebudowy drogi obejmującej wykonanie podbudowy, nawierzchni bitumicznej oraz chodników, o wartości całkowitej nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale V. ust. 2 pkt 2.3 a);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) zestawienia kosztów inwestycji zgodnego z treścią Załącznika nr 2, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu;- zgodnego z treścią Załącznika nr 3 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 5) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 6) potwierdzenie wniesienia wadium;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) 5 000, 00 zł składając ofertę na I część zamówienia, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. 2) 2 000,00 zł składając ofertę na II część zamówienia, słownie : dwa tysiące złotych 00/100. 3) 50 000,00 zł składając ofertę na III część zamówienia, słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art, 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: a)w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. w Stargardzie Szczecińskim Nr 39 1020 4867 0000 1502 0007 9905 z adnotacją Wadium na Przebudowę drogi wewnętrznej i odcinka drogi gminnej w miejscowości Parlino, przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Załęcze oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kicko. "Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu." b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy w Starej Dąbrowie, 73-112 Stara Dąbrowa 20 (pokój 15) a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji " od dnia.... do dnia...... " d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.l, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.l, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Okres gwarancji20.00
Termin realzacji20.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa w sprawie realizacji niniejszego zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 2.Warunki umowy na wykonanie niniejszego zamówienia zostały określone w załączniku nr 5-do SIWZ. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności przewidzianych w niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj. przypadkach określonych w § 16 umowy. 5. Wskazane powyżej zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/09/2016, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.