eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przemyślu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-11

Przemyśl: Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 302330 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Kopernika 58, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6783416, faks 016 6782325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmprzemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego ON przez okres obowiązywania umowy (tj. 24 miesiące licząc od dnia podpisania umowy). Zamawiający dokona zakupu paliw na potrzeby własnych środków transportu oraz urządzeń (kosiarki, kosy i piły spalinowe). 2. Przedmiotem postępowania są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb zamawiającego, zakupy paliw płynnych w szacowanych ilościach, ustalonych na cały okres realizacji zamówienia, przedstawionych poniżej: a) benzyna bezołowiowa PB 95 - 2.800 dm3, b) olej napędowy - 36.000 dm3. Określone powyżej ilości paliw są średnimi ilościami szacunkowymi ustalonymi przez zamawiającego, więc zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości zamówienia (łącznej ilości paliwa) stosownie do potrzeb, a wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń, co do ilości paliwa faktycznie zakupionego w trakcie trwania umowy. 3. Paliwa płynne, o których mowa powyżej powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 1058) zgodne z normą PN-EN 228 oraz PN-EN 590. W przypadku wystąpienia wątpliwości co do jakości paliw, każda ze stron może zlecić ich badanie niezależnemu podmiotowi, specjalizującemu się w tego rodzaju badaniach. W przypadku potwierdzenia złej jakości paliw koszt badań poniesie wykonawca, natomiast w razie potwierdzenia odpowiedniej jakości paliw, zgodnej z cytowanym rozporządzeniem w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, koszt tych badań poniesie zamawiający. 4. Ze względu na brak możliwości jednorazowego zakupu przez zamawiającego większych ilości paliw, realizacja zamówienia będzie odbywać się poprzez sukcesywne tankowanie pojazdów służbowych Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółki z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Przemyślu na stacji paliw położonej w promieniu nie większym niż 6 km mierzonym osią utwardzonej drogi publicznej od siedziby zamawiającego tj. w Przemyślu ul. Kopernika 58. Zakup paliw następował będzie bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów będących w dyspozycji zamawiającego, a w przypadku paliwa do pozostałych urządzeń (kosiarek, kos i pił spalinowych) do przenośnych pojemników, na podstawie pisemnego zlecenia zaparafowanego przez upoważnionego pracownika zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że w jego dyspozycji znajduje się aktualnie 9 pojazdów samochodowych napędzanych silnikami diesla. Numery rejestracyjne pojazdów zamawiający poda wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający oświadcza, że zakupiona w ramach zamówienia benzyna bezołowiowa PB 95 zużyta zostanie do napędzania kosiarek, kos spalinowych oraz pił spalinowych stanowiących własność zamawiającego. 5. Zakupy paliw dokonane przez zamawiającego rozliczane będą raz w miesiącu. Dokumentem rozliczenia będzie faktura VAT wystawiona przez wykonawcę. Każdorazowo do faktury wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokładną ewidencję wykonanych transakcji (dokumenty WZ) zawierającą co najmniej: a) datę i czas dokonania transakcji, b) nazwę i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, c) numer rejestracyjny pojazdu pobierającego paliwo, a w przypadku pobierania paliwa do zbiorników przenośnych (dotyczy wyłącznie benzyny bezołowiowej) faktura wskazywać będzie imię i nazwisko pracownika zamawiającego, który pobierał paliwo, d) ilość i rodzaj paliwa, e) cenę jednostkową oraz wartość zakupu przed rabatem (upustem), jak i po rabacie, f) datę i podpis pracownika zamawiającego pobierającego paliwo. 6. Wykonawca zapewni zamawiającemu możliwość korzystania ze stacji benzynowej w jej godzinach otwarcia, a w szczególności w godzinach przyjętych u zamawiającego jako czas pracy, tj. od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 15.00. 7. Zamawiający przekaże wykonawcy, z którym podpisze umowę na realizację zamówienia, imiona i nazwiska pracowników upoważnionych do pobierania paliwa, numery telefonów kontaktowych, faksów i adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego i terminowego wykonywania zobowiązań wynikających z zawartej umowy. 8. Zamawiający wymaga od wykonawcy należytej staranności przy realizacji zamówienia. Należyta staranność rozumiana jest jako staranność profesjonalisty właściwa dla działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje specjalnymi uprawnieniami do prowadzenia sprzedaży paliw płynnych tj. koncesją, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.jedn. Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje stacją paliw położoną w promieniu nie większym niż 6 km mierzonym osią utwardzonej drogi publicznej od siedziby zamawiającego w Przemyślu przy ulicy Kopernika 58.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje fakt posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22. ust 1 ustawy Pzp, którego wzory stanowią załączniki nr 2A lub odpowiednio 2B do SIWZ, c) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, dotyczącym braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, d) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgmprzemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Przemyślu, ul. Kopernika 58, 37-700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Przemyślu, ul. Kopernika 58, 37-700 Przemyśl Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.