eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Remont i modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowościach Morawa, Kraszewo, Runowo, Babiak oraz budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Kierz, Kochanówka, Kłębowo, Zaręby, Sarnowo



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Lidzbark Warmiński: Remont i modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowościach Morawa, Kraszewo, Runowo, Babiak oraz budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Kierz, Kochanówka, Kłębowo, Zaręby, Sarnowo
Numer ogłoszenia: 30221 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lidzbark Warmiński , ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7673274, faks 089 7673274.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowościach Morawa, Kraszewo, Runowo, Babiak oraz budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Kierz, Kochanówka, Kłębowo, Zaręby, Sarnowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na robotach montażowych sanitarnych oraz robotach elektrycznych. Planowany zakres robót w stacjach uzdatniania wody : wymiana zbiorników i rurociągów; wymiana instalacji i rozdzielni elektrycznej; wymiana pomp; odnowienie elewacji; prace malarskie; Planowany zakres robót przy budowie przydomowych oczyszczalni ścieków : dostawa i montaż przydomowej oczyszczalni ścieków; prace ziemne dla montażu przyłącza, osadnika oraz drenażu; roboty elektryczne dla zasilenia dmuchaw napowietrzających; Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne obiekty tj. : Część I - Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Morawa Część II - Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Kraszewo Część III - Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Runowo Część IV - Remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Babiak i montaż zaworu redukcyjnego na sieci wodociągowej w miejscowości Bugi Część V - Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Kierz Część VI - Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Kochanówka Część VII - Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Kłębowo Część VIII - Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zaręby Część IX - Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Sarnowo Przedmiot zamówienia określają : Projekty budowlane wraz ze szkicami i rysunkami, przedmiarami robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki od Nr 1a do Nr 1i do SIWZ, dostępne na stronie internetowej www.gminalidzbark.com UWAGA !!! Załącznik Nr 1a to projekt budowlany wraz ze szkicami i rysunkami, przedmiarem robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót remontu stacji uzdatniania wody w miejscowości Morawa. Załącznik Nr 1b to projekt budowlany wraz ze szkicami i rysunkami, przedmiarem robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót remontu stacji uzdatniania wody w miejscowości Kraszewo. Załącznik Nr 1c to projekt budowlany wraz ze szkicami i rysunkami, przedmiarem robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót remontu stacji uzdatniania wody w miejscowości Runowo. Załącznik Nr 1d to projekt budowlany wraz ze szkicami i rysunkami, przedmiarem robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót remontu stacji uzdatniania wody w miejscowości Babiak i montaż zaworu redukcyjnego na sieci wodociągowej w miejscowości Bugi. Załącznik Nr 1e to projekt budowlany wraz ze szkicami i rysunkami, przedmiarem robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowy przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Kierz. Załącznik Nr 1f to projekt budowlany wraz ze szkicami i rysunkami, przedmiarem robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowy przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Kochanówka. Załącznik Nr 1g to projekt budowlany wraz ze szkicami i rysunkami, przedmiarem robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowy przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Kłębowo. Załącznik Nr 1h to projekt budowlany wraz ze szkicami i rysunkami, przedmiarem robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowy przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zaręby. Załącznik Nr 1i to projekt budowlany wraz ze szkicami i rysunkami, przedmiarem robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowy przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Sarnowo..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część I - 3.000,00 zł Część II - 300,00 zł Część III - 4.000,00 zł Część IV - 1.700,00 zł Część V - 200,00 zł Część VI - 350,00 zł Część VII - 200,00 zł Część VIII - 500,00 zł Część IX - 200,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust.1 , którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie min. 2 robót budowlanych w zakresie budowy, remontu lub modernizacji stacji uzdatniania wody lub budowy sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej lub budowy, remontu lub modernizacji oczyszczalni ścieków o łącznej wartości min. 200.000,00 zł (słownie : dwieście tysięcy złotych) na potwierdzenie Wykonawca składa wykaz robót budowlanych, którego wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ wraz z załączeniem dowodów, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust.1 , którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wskazanie osób do kierowania : - robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (min. 1 osoba) wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca w tym zakresie składa wykaz osób do kierowania robotami którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej w wersji papierowej, a w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej w dniu podpisywania umowy kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej wraz z wykazem materiałów i sprzętu wraz z cenami w wersji elektronicznej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany warunków umowy mogą dotyczyć : 1. terminu wykonania zamówienia z powodu wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 2. terminu wykonania zamówienia z powodu konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej; 3. terminu wykonania zamówienia w przypadku następstw okoliczności : pożaru, powodzi, huraganu; 4. zmiany osób wymienionych w umowie reprezentujących strony lub zmiany osób przy pomocy których realizuje się zamówienie; i muszą być zawarte na podstawie aneksu do umowy wprowadzającego te zmiany podpisanego przez obie strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalidzbark.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1, pokój Nr 31 lub pobrać ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2015 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1, pokój Nr 30 lub pocztą na adres Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Lidzbark Warmiński.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.