eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutomiersk › ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI KAZIMIERZ - BUDOWA BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ NA TERENIE DZIAŁKI O NR EWID. 188

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Lutomiersk: ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI KAZIMIERZ - BUDOWA BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ NA TERENIE DZIAŁKI O NR EWID. 188
Numer ogłoszenia: 30217 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lutomiersk , Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie, tel. 043 6775011 w. 118, faks 043 6775094.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutomiersk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI KAZIMIERZ - BUDOWA BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ NA TERENIE DZIAŁKI O NR EWID. 188.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boiska sportowego do piłki nożnej w Kazimierzu - Gmina Lutomiersk - na działce nr 188, wraz z zastosowaniem rozwiązań innowacyjnych - nawadnianie wykonane z zastosowaniem typowego systemu ogrodniczego wraz ze zraszaczami oraz zastosowanie naturalnej nawierzchni trawiastej - gotowej - w rolkach o szerokości 40-60 cm. KODY CPV: 45112720-8- Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45112710-5 - Zieleń, trawniki 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 2. Obiekt zlokalizowany będzie na działce nr ewid. 188 w miejscowości Kazimierz, Gmina Lutomiersk. Lokalizacja została wskazana na mapach stanowiących załącznik do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 3. Roboty budowlane będą realizowane zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych z dn. 09-05-2014r. do Starostwa Powiatowego w Pabianicach, przyjętym bez uwag i sprzeciwu oraz zgodnie z ostateczną decyzją Pozwolenie na budowę nr 5/2015 wydaną przez Starostę Pabianickiego w dn. 07-01-2015r. Scan zgłoszenia oraz pozwolenia na budowę - w załączeniu do siwz. Roboty prowadzone będą pod nadzorem archeologicznym. Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić teren budowy archeologowi, który podczas prac ziemnych będzie wykonywał czynności związane z prowadzonym nadzorem (wykonywanie dokumentacji fotograficznej, pobieranie próbek gleby, itp.). 4. Postanowienia dotyczące dokumentacji projektowej: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i zachowaniem podanej przez projektanta technologii, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, wskazaniami Zamawiającego/inspektora nadzoru oraz obowiązującymi przepisami prawa; 2) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową i złożyć na piśmie uwagi dotyczące dostrzeżonych błędów lub uchybień, które mogą mieć wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia; 3) W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie niezwłocznie; 4) Wszystkie materiały wskazane z nazwy w dokumentacji projektowej i kosztorysowej, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów i standardu. Zamawiający dopuszcza wyroby równoważne tzn. o parametrach takich samych lub lepszych. Wszelkie zmiany i odstępstwa od dokumentacji technicznej, zamiany materiałów określonych w specyfikacji technicznej na inne, nie mogą powodować obniżenia wartości funkcjonalnych i użytkowych przedmiotu zamówienia oraz nie mogą powodować zmniejszenia trwałości eksploatacyjnej. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w siwz oraz w załącznikach do niej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy -lub równoważne- - zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wymagania jakościowe i materiałowe. 1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru oraz w dwóch kompletach na koniec realizacji zamówienia; 2) Jeżeli w projekcie budowlanym, w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie - tj. marka, znak towarowy, patent, producent, dostawca materiałów lub dotyczące materiałów normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach; 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany udokumentować, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na jego żądanie. 6. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi Zamawiającego: 1) Dowiezienie i rozładunek materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia do miejsca objętego zamówieniem odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe w czasie transportu, rozładunku a także w czasie wykonywanych prac. Odpowiedzialność taką ponosi w całości Wykonawca zamówienia. 2) Po wykonaniu robót Wykonawca pozostawi teren objęty zamówieniem w czystości i należytym porządku. Wszelkie odpady stanowią własność Wykonawcy i powinny zostać usunięte poza teren robót na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, chyba że w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zaznaczono inaczej albo uzgodnieniem z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia postanowiono inaczej. Również w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dbać o porządek na placu budowy i wokół niego w ramach wykonywanych prac. 3) Zamawiający żąda aby wykonawca powołał ze swojej strony kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w zakresie prac jak w niniejszym zamówieniu. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kserokopią właściwych uprawnień i wpisem do izby inżynierów budownictwa. Wymagania dotyczące doświadczenia kierownik budowy zostały opisane w rozdz. 4 ust. 1 pkt 1 lit. c. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-terminowy robót oraz kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną na bazie przedmiatu robót, który stanowi załącznik do siwz. 4) Zaleca się, aby Wykonawcy w celu sprawdzenia terenowych - faktycznych uwarunkowań mających wpływ na rzetelną kalkulację ceny, przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem. Każdy z Wykonawców ponosi odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. 5) Harmonogram prac, zabezpieczenia, oznakowania, przejścia prowizoryczne należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym (inspektorem nadzoru). 6) Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie samodzielnie podejmować decyzji i wykonywać robót będących przedmiotem zamówienia w sposób odbiegający od dokumentacji projektowej. 7) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za: właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakość materiałów oraz metody organizacyjno-techniczne w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na terenie robót powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac a także za ewentualne szkody poniesione w związku z prowadzonymi pracami przez pracowników Wykonawcy i osoby trzecie. 7. Dodatkowe wyjaśnienia Zamawiającego dotyczące dokumentacji projektowej i wykonania zamówienia: 1) Boisko zostanie wykonane z darni naturalnej. Zamawiający dopuszcza każdą grubość darni pod warunkiem, że warstwa darni wraz z warstwą wegetacyjną pod nią będzie wynosiła 10 cm. Trawa z rolki, zwana darnią powinna spełniać normę DIN.18035 lub równoważną w odniesieniu do warunków naszej strefy klimatycznej. Skład gatunkowy przykładowy: - komponentami darni powinna być wiechlina łąkowa (Poa pratensis) 60% oraz życicy trwałej (Lolium perenne) 40%. Darń powinna być utworzona z 3 odmian wiechliny łąkowej i 2 odmian życicy trwałej. Odmiany powinny być dostosowane do warunków klimatycznych Polski oraz nieć podwyższoną tolerancję na deptanie. - w darni nie może być zachwaszczenia roślinami dwuliściennymi oraz wiechliną roczną (Poa annua) i wiechlina zwyczajną (Poa tryvialis). Po wykonaniu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające rodzaj zastosowanej darni. Pielęgnacja boiska będzie przebiegać zgodnie z wytycznymi Wykonawcy, który po wykonaniu zamówienia dostarczy Zamawiającemu instrukcję korzystania z boiska. 2) Zastosowano 80 mb bieżących piłkochwytów (po 14 słupów na stronę boiska). 3) Ogrodzenie zostanie wykonane z rurek w rozstawie słupków co 1,0m z pochwytem. Stal malowana proszkowo. 4) Barierka zostanie wykonana tylko z rurek. 5) Spryzmowaną ziemię należy rozplantować lub wywieźć. 6) Przyłącze wody (w tym zainstalowanie wodomierza oraz odpowiedniej pompy podwyższającej ciśnienie nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia) i zostanie wykonane przez technicznych pracowników Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia, który ramowo został określony powyżej, stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 Scan pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia robót budowlanych Załącznik Nr 3 Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 Przedmiary robót Wymagany okres gwarancji na na wykonane roboty i wbudowane materiały. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z opisem zawartym w dalszej części siwz. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium -gwarancja i rękojmia, będzie traktował taki zapis tak, jakby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji i rękojmi)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.11.27.10-5, 45.21.22.00-8, 45.21.22.21-1, 45.11.12.13-4, 45.22.38.00-4, 45.33.22.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00zł. (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank L.B.S. Zduńska Wola, Oddział Lutomiersk Nr 64 9279 0007 0024 0002 2000 0060 (w tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu na budowę boiska w Kazimierzu) 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (tj. Urząd Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II nr 11, I piętro, w kancelarii pok. 17) lub dołączyć do oferty jako odrębny dokument (nie łączyć, nie spinać trwale z ofertą), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie boiska sportowego z nawierzchnią z trawy naturalnej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: c.1) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, - która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności oraz posiada doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie boiska sportowego z nawierzchnią z trawy naturalnej, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia; sanitarnej w zakresie instalacji wodociągowych, - która będzie kierowała robotami związanymi z budową instalacji wodociągowej służącej nawodnieniu boiska i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • pozwalającea wykonać przedmiotowe zamówienie biorąc pod uwagę warunki płatności określone w siwz (Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    w zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy, Wykonawca przedłoży - zgodnie z §1 ust. 4 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r. poz. 231) - informację (wykaz) robót budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie 3 lat przed wszczęciem przedmiotowego postępowania, w celu zweryfikowania rzetelności - w szczególności robót polegających na budowie boisk sportowych z nawierzchnią z trawy naturalnej. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia będzie oceniał także rzetelność podmiotów trzecich, na potencjał których powołuje się Wykonawca. W związku z tym Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz o którym mowa powyżej dotyczący podmiotów trzecich, na potencjał których się powołuje.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja i rękojmia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych następujące zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego, b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych, d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest z wystąpieniem wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania zmian, poprawek, uzupełnień, co zostanie wskazane i zaakceptowane przez inspektora nadzoru; c) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - wystąpieniem wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania Umowy - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez nadzór archeologiczny - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutomiersk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II nr 11, 95-083 Lutomiersk, pokój nr 18..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2015 godzina 09:50, miejsce: 1. Ofertę Zamawiającemu należy złożyć w Urzędzie Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II nr 11, 95-083 Lutomiersk, pokój nr 17 (I piętro, sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY W RAMACH UMOWY POMOCY W RAMACH DZIAŁANIA 413 -WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU- W ZAKRESIE OPERACJI ODPOWIADAJĄCYCH WARUNKOM PRZYZNANIA POMOCY W RAMACH DZIAŁANIA -ODNOWA I ROZWÓJ WSI- OBJĘTEGO PROW NA LATA 2007-2013, NA OBSZARZE LSR, REALIZOWANEJ PRZEZ LOKALNĄ GRUPĘ DZIAŁANIA O NAZWIE FUNDACJA ROZWOJU GMIN -PRYM-.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.