eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ca³odobowa us³uga ochrony fizycznej budynku Funduszu Sk³adkowego w Poznaniu przy ul. ¦w. Marcin 46/50

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2016-08-22

Og³oszenie nr 302097 - 2016 z dnia 2016-08-22 r.

Warszawa: Ca³odobowa us³uga ochrony fizycznej budynku Funduszu Sk³adkowego w Poznaniu przy ul. ¦w. Marcin 46/50
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundusz Sk³adkowy Ubezpieczenia Spo³ecznego Rolników, krajowy numer identyfikacyjny 1034702600000, ul. ul. ¯urawia  , 00515   Warszawa, woj. mazowieckie, pañstwo , tel. 022 6297096, 6296762, e-mail , faks 226 299 724.
Adres strony internetowej (URL): www.fsusr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

tak
www.bip.fsusr.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.fsusr.gov.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
poczt± lub osobi¶cie
Adres:
00-515 Warszawa, ul. ¯urawia 32/34 (III piêtro)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ca³odobowa us³uga ochrony fizycznej budynku Funduszu Sk³adkowego w Poznaniu przy ul. ¦w. Marcin 46/50
Numer referencyjny: FS-251-4/16
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ca³odobowa us³uga ochrony fizycznej budynku biurowo - handlowo - us³ugowego w Poznaniu przy ul. ¦w. Marcin 46/50, wzmocniona wsparciem grup interwencyjnych. Us³uga bêdzie polegaæ na ¶wiadczeniu ca³odobowej ochrony fizycznej w formie sta³ej i bezpo¶redniej w nastêpuj±cy sposób: od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 6:00-22:00 przez 2 pracowników ochrony, od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 22:00-6:00 przez 1 pracownika ochrony, w soboty w godzinach 6:00-16:00 przez 2 pracowników ochrony, w soboty w godzinach 16:00-6:00 przez 1 pracownika ochrony, w niedziele i ¶wiêta przez 1 pracownika ochrony. Do obowi±zków Wykonawcy w ramach ochrony fizycznej obiektu nale¿eæ bêdzie: obs³uga portierni, obs³ugiwanie systemów dozoru telewizyjnego obiektu,monitorowanie sygna³ów alarmowych po³±czone z zapewnieniem wsparcia grup interwencyjnych, w czasie nie d³u¿szym ni¿ 10 min. od ka¿dorazowego wezwania pracownika ochrony, obs³ugê systemu rejestracji obchodów budynku przez pracownika ochrony w punktach newralgicznych, uzgodnionych z Zamawiaj±cym, dozór sygnalizacji urz±dzeñ alarmowych i ostrzegawczych zainstalowanych w obiekcie, opracowanie planu ochrony obiektu i przedstawienie go do akceptacji Zamawiaj±cego, niezw³oczne powiadamianie Zamawiaj±cego i organów ¶cigania o ka¿dym zdarzeniu (próbie) w³amania, utraty lub uszkodzenia mienia, zagro¿enia osób i innych zdarzeñ losowych, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji zwi±zanej z realizacj± zamówienia (w tym równie¿ elektronicznej) i udostêpnianie jej do wgl±du Zamawiaj±cego, nadzór oraz udostêpnianie pomieszczenia w podcieniu budynku wyznaczonego na sk³adowanie ¶mieci wszystkim Najemcom, umo¿liwianie odbioru odpadów komunalnych upowa¿nionej firmie w ustalonych terminach. Przez obs³ugê portierni nale¿y rozumieæ obowi±zek wykonywania m.in. nastêpuj±cych czynno¶ci: kontrolowanie ruchu osób wchodz±cych i wychodz±cych z biurowca , udzielanie informacji, nadzorowania ruchu osób wchodz±cych i wychodz±cych, ¿±daj±c w celu potwierdzenia to¿samo¶ci okazania dokumentów, prowadzenie ewidencji wej¶æ i wyj¶æ osób do budynku, ewidencjonowanie go¶ci wchodz±cych i wychodz±cych do strefy chronionej i powiadamianie u¿ytkowników obiektu, niedopuszczenie do wnoszenia materia³ów i towarów przeznaczonych do sprzeda¿y i rozpowszechniania przez przedstawicieli firm zewnêtrznych, niedopuszczanie do wstêpu osób nieupowa¿nionych na teren po godzinach urzêdowania, kontrola wywozu, wynoszenia materia³ów i sprzêtu z terenu obiektu, czuwanie nad stanem infrastruktury obiektu oraz zapobieganie próbom kradzie¿y, dewastacji i uszkodzenia mienia, zapobieganie przestêpstwom i wykroczeniom przeciwko osobom oraz mieniu, przeciwdzia³anie powstawaniu szkody wynik³ej z tych zdarzeñ, przyjêcie odpowiedzialno¶ci za powierzone mienie, zapewnienie kontrolowanego wydawania i przyjmowania kluczy do poszczególnych pomieszczeñ biurowca upowa¿nionym pracownikom, prowadzenie rejestru, powiadamianie o zauwa¿onych nieprawid³owo¶ciach, kontrolowanie w³a¶ciwego zamkniêcia i zabezpieczenia pomieszczeñ po zakoñczonej pracy, wspó³praca z firm± sprz±taj±c± polegaj±ca na zg³aszaniu i przekazywaniu uwag Zamawiaj±cego i Administratora budynku, zw³aszcza w zakresie czysto¶ci wind, klatek schodowych oraz toalet dla kursantów znajduj±cych siê na I piêtrze. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III SIWZ, warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y równie¿ we wzorze umowy.

II.5) G³ówny kod CPV: 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie

II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczêcia: 01/10/2016 data zakoñczenia: 30/09/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Warunki dotycz±ce posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. - o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2014r., poz. Nr 1099 z pó¼n. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy wymaga posiadania przez Wykonawcê ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 1.000.000,00 z³otych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1)Zamawiaj±cy wymaga posiadania przez Wykonawcê do¶wiadczenia umo¿liwiaj±cego nale¿yte wykonanie zamówienia, dlatego te¿ musi wykazaæ, w formie za³±czonego do oferty wykazu us³ug i o¶wiadczenia uprzednich odbiorców o ich nale¿ytym wykonaniu, potwierdzonego odpowiednimi dokumentami, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie), licz±c wstecz od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert, wykona³ lub wykonuje, tj. zrealizowa³ lub realizuje 3 zamówienia w zakresie ochrony osób i mienia, przy czym ³±czna warto¶æ wykazanych 2 us³ug nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 200.000,00 z³otych brutto. Wykonawca musi udokumentowaæ, ¿e wy¿ej wymienione us³ugi wykona³ lub wykonuje nale¿ycie za³±czaj±c dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yt± realizacjê, a w wykazie podaæ ich warto¶æ, przedmiot (zakres, rodzaj), datê(y) wykonania i odbiorcê(ów). W przypadku us³ug wykonywanych warunek zostanie uznany za spe³niony, gdy na dzieñ up³ywu terminu sk³adania i otwarcia ofert zaawansowanie w wykonywaniu przedmiotowych us³ug wynosiæ bêdzie ³±cznie co najmniej 200.000,00 z³otych brutto. 2)Wykonawca musi dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dlatego te¿ musi wykazaæ, i¿ posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, to jest za³±czyæ wykaz osób, które bêd± wykonywaæ zamówienie (przewidzianych do realizacji) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia oraz o¶wiadczeniem, i¿ posiadaj± one wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 z pó¼n. zm.), tj.: a)co najmniej 2 osoby nadzoruj±ce i kontroluj±ce wykonanie us³ugi, które s± wpisane na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej osób i mienia i posiadaj± co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe, b)co najmniej 2 osoby, które s± wpisane na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej osób i mienia. 3)Zamawiaj±cy wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3 a, aby pracownicy, o których mowa w Rozdziale 3 pkt 4 SIWZ byli zatrudnieni przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê. 4)Wykonawca musi dysponowaæ odpowiednim potencja³em technicznym pozwalaj±cym na realizacjê zamówienia, dlatego te¿ musi wykazaæ, i¿ dysponuje odpowiednimi urz±dzeniami technicznymi, tj.: dwoma pojazdami mechanicznymi dla grup interwencyjnych w pe³ni wyposa¿onymi w broñ paln± i ¶rodki przymusu bezpo¶redniego, przemieszczaj±cymi siê w charakterystycznie dla Wykonawcy oznakowanych pojazdach, posiadaj±cych ³±czno¶æ radiowo-dyspozytorsk± i GSM (zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji, poz. 1462 z dnia 21 pa¼dziernika 2011r.), przy czym radiowóz z grup± interwencyjn± ma przybyæ do obiektów na wywo³any alarm, w czasie do 10 minut.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1)Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego aibo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 2)Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. VII pkt 4 ppkt 1 SIWZ, sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 3)Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada zamiast dokumentów, o których mowa w cz. VII pkt 4 ppkt 1 SIWZ, dokument lub dokumenty potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e a)sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b)nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4)Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1 i pkt 2, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania dotycz±ce okresu wa¿no¶ci tego dokumentu stosuje siê odpowiednio.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1)aktualna kopia koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia. 2)wykaz wykonanych us³ug, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lonego w Rozdziale V pkt 3 ppkt 1 SIWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. 3)dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± w Rozdziale V pkt 2 SIWZ (je¿eli jest to polisa, a w jej tre¶ci nie ma informacji o jej op³aceniu, nale¿y do³±czyæ potwierdzenie op³acenia), 4)Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a P.z.p., bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da zobowi±zania, które okre¶la w szczególno¶ci: a)zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1)wykaz osób, przewidzianych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego oraz kwalifikowanych pracowników ochrony przewidzianych przez Wykonawcê do kontroli i nadzoru. 2)wykaz dotycz±cy potwierdzenia warunku dysponowania dwoma pojazdami mechanicznymi dla grup interwencyjnych w pe³ni wyposa¿onymi w broñ paln± i ¶rodki przymusu bezpo¶redniego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi pojazdami.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1)O¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 P.z.p. (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena (Kc)60
zatrudnienie (Kz)25
jako¶æ (Kj)15


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 P.z.p., Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wyst±pienia jednej lub kilku z nastêpuj±cych okoliczno¶ci okre¶lonych w Rozdziale XIII SIWZ: Kwota wynagrodzenia umownego mo¿e ulec zmianie w przypadku okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 142 ust. 5 P.z.p. tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3- 5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 30/08/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.