eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej poprzez rozklejenie i ekspozycję plakatów Opery Wrocławskiej na słupach ogłoszeniowych - jako zamówienie częściowe.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-08-22

Ogłoszenie nr 302034 - 2016 z dnia 2016-08-22 r.

Wrocław: Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej poprzez rozklejenie i ekspozycję plakatów Opery Wrocławskiej na słupach ogłoszeniowych - jako zamówienie częściowe.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska, krajowy numer identyfikacyjny 27894200000, ul. ul. Świdnicka  35, 50066   Wrocław, państwo , woj. dolnośląskie, tel. 713 708 800, faks 813 708 852, e-mail Adres strony internetowej (URL): www.opera.wroclaw.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej poprzez rozklejenie i ekspozycję plakatów Opery Wrocławskiej na słupach ogłoszeniowych - jako zamówienie częściowe.
Numer referencyjny ZP/ZWR/18/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ekspozycja reklamy zewnętrznej poprzez rozklejenie i ekspozycję plakatów w formacie B1 na słupach ogłoszeniowych rozmieszczonych na terenie Wrocławia w ilości do 200 sztuk miesięcznie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Opery Wrocławskiej. Ekspozycja 1 plakatu trwać będzie co najmniej 2 tygodnie.


II.5) Główny kod CPV): 79341000-6,
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust.1 pkt.1 lit.a ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej Zamawiającego wraz z montażem i demontażem plakatów o wymiarach B1.Zastosowano tryb z wolnej ręki ze względu na przyczyny o obiektywnym charakterze. Na podstawie umowy nr 50/BRH.HR/R/61/2014 zawartej Gminą Wrocław Wykonawca: REKLAMA TĘCZOWA Sp. Jawna jest jedynym dysponentem słupów ogłoszeniowych na terenie m. Wrocławia. Reklama na słupach ogłoszeniowych jest bardzo atrakcyjną lokalizacją na promocję wydarzeń operowych ze względu na to, że każdego dnia dociera ona do wielu tysięcy osób ,przemieszczających się po terenie m. Wrocławia. Plakaty na słupach są doskonale widoczne dla wszystkich osób. Stąd też przekaz promocyjny jest bardzo silny i skutecznie dociera do potencjalnych widzów (zarówno Polaków jak i obcokrajowców). W związku z powyższym znajduje zastosowanie przepisów ustawy Pzp w zakresie art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a) gdyż na rynku obiektywnie rzecz biorąc istnieje tylko jeden Wykonawca zdolny zrealizować niniejsze zamówienie.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

REKLAMA TĘCZOWA J. Dudzik, A. Majorczyk,W. Posędek Sp. Jawna,  ,  ul. Tęczowa 48/2,  53-602,  Wrocław,  kraj/woj. dolnośląskie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.