eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Bieżąca obsługa i konserwacja fontann znajdujących się na terenie miasta Inowrocławia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Inowrocław: Bieżąca obsługa i konserwacja fontann znajdujących się na terenie miasta Inowrocławia
Numer ogłoszenia: 30183 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca obsługa i konserwacja fontann znajdujących się na terenie miasta Inowrocławia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: obsługa i konserwacja fontann oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym i czystościowym na terenie Miasta Inowrocławia w 2015 roku. 1. Zakres konserwacji fontann obejmuje: a) przeprowadzenie wiosennego rozruchu instalacji fontann oraz zabezpieczenia urządzeń i wszelkich systemów wodnych na okres zimowy w terminie do końca kwietnia 2015 r. b) przygotowanie oraz utrzymanie w gotowości technicznej urządzeń fontann, tj.: pompy, filtry, urządzenia kontrolno -pomiarowe do kontroli i sterowania parametrami chemicznymi, dysze wodne i rurociągi fontanny, urządzenia sterujące i zasilania elektryczne, spusty i w pusty wody niecki fontanny, c) utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń towarzyszących takich jak instalacje zasilania fontanny w wodę, instalacje kanalizacji deszczowej i kanalizacji ogólnospławnej, zasilania energetycznego oraz systemu podświetlania fontann, d) bieżące oczyszczenie filtrów i lustra wody, a szczególnie koszy ssących pomp jak również dysz i zaworów, e) dbanie o czystość samej niecki fontannowej oraz lustra wody, f) wymianę wody w zbiornikach na zlecenie zamawiającego, g) zapoznanie się z instrukcjami obsługi producentów poszczególnych urządzeń oraz współdziałania z wykonawcami fontann w czasie przeglądów fontann, h) bieżącą konserwację urządzeń i wyposażenia, i) kontrolę, dozowanie i zapewnienie we własnym zakresie wszystkich środków chemicznych niezbędnych do utrzymania parametrów wody na właściwym poziomie, j) włączenie i wyłączenie fontann w terminach określonych przez Zamawiającego telefonicznie i potwierdzonych pisemnie faksem lub e- mailem, k) codzienną kontrolę prawidłowości pracy fontann, l) wypompowanie wody ze zbiorników i instalacji przed sezonem zimowym, przed wystąpieniem niesprzyjających warunków atmosferycznych - mrozy, jednakże w terminie nieprzekraczającym do dnia 31 października 2015 r. i wyłączenie obiegu wszystkich fontann z terenu Miasta Inowrocławia, ł) usuwanie przyczyn i skutków awarii oraz zniszczeń urządzeń wchodzących w skład fontann, m) prace konserwacyjne na niecce fontann, n) konserwację włazów i elementów wentylacyjnych, o) oczyszczanie (wg. Potrzeb) z osadów i glonów tafli szklanych i ozdobnych głazów (fontanna na inowrocławskim Rynku), p) w razie konieczności przeprowadzenia drobnych napraw, malowanie, uzupełnianie ubytków, zaprawy murarskiej, likwidacja skutków działalności wandali, r) dokonywanie odczytów na wodomierzu fontanny przy kościele św. Mikołaja w dniu pierwszego uruchomienia fontanny oraz po zakończeniu sezonu jesienią, zgodnie ze szczegółowym opisem umieszczonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamówienie obejmuje 12 fontann na terenie miasta Inowrocławia, w tym: a) Ogrody Papieskie w Parku Solankowym, b) przy Muszli Koncertowej w Parku Solankowym, c) przy Tężniach w Parku Solankowym, d) przy dużym stawie z mostkiem w Parku Solankowym, e) przy małym stawie w Parku Solankowym, f) przy Skwerze Obrońców Inowrocławia /przed Sądem Rejonowym w Inowrocławiu, g) na inowrocławskim Rynku, h) przy stawie na Osiedlu Piastowskim, i) przy stawie na ul. Czarlińskiego, j) przy stawie w Szymborzu, k) przy skwerze Leona Wyczółkowskiego, l) przy kościele św. Mikołaja. 2.1. Przewiduje się zmianę ilości obsługiwanych fontann (przy stawie -Kaula-na Osiedlu Rąbin)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Będą one udzielone do wysokości 20 % zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy. W przypadku wykorzystania całej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia lub w przypadku zwiększonej liczby awaryjności fontann.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że zrealizował minimum 2 usługi o podobnym charakterze o wartości minimum 100.000,00 zł netto każda. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonego do oferty wykazu wraz z załączeniem poświadczenia, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 6 do siwz). Poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada sprzęt pływający dla obsługi stawów wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wymagana minimum 1 łódź wiosłowa. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonego do oferty wykazu (załącznik nr 4 do siwz). Zamawiający oceni wykonawcę na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonej polisy. Do polisy należy załączyć dowód jej opłacenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz ofertowy (zał. nr 1 do swiz), b) Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp -wzór - zał. nr 2 do siwz, c) Oświadczenie w trybie art.24 ustawy Pzp - wzór - zał. nr 3 do siwz. d) Wykaz usług - wzór zał. nr 4 do siwz, e) Wykaz narzędzi - wzór zał. nr 5 do siwz f) Oświadczenie w trybie art.26 ustawy Pzp - wzór - zał. nr 6 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Tak - zgodnie z siwz i ustawą Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: hhtp://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu, ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do kont. Krystyna Glonek, tel./faks 52 35 64 304.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2015 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu, ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, sekretariat 1 piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.