eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Remont i przebudowa budynku jednorodzinnego - leśniczówka Pustelnia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Wronki: Remont i przebudowa budynku jednorodzinnego - leśniczówka Pustelnia
Numer ogłoszenia: 301808 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wronki , Nadolnik 1, 64-510 Wronki, tel. +48 67 2540148, faks +48 67 2540578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pila.lasy.gov.pl/web/wronki

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa budynku jednorodzinnego - leśniczówka Pustelnia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.remont budynku jednorodzinnego - leśniczówki Pustelnia w zakresie wymiany podłóg, okła-dzin ściennych, drzwi i okien oraz instalacji co i cw, a także ich modernizacji wraz z dostoso-waniem instalacji elektrycznej. 2.Przebudowa części biurowej budynku wraz z dostosowaniem jej poprzez wyprowadzenie no-wego wejścia z zewnątrz oraz dobudowaniem schodów z zadaszeniem. 3.Stan obecny: Budynek leśniczówki zlokalizowany jest na działce nr 80361/4, jest budynkiem partero-wym z użytkowym poddaszem oraz podpiwniczonym. Ściany zewnętrzne ceglane, nieotynko-wane. Dach dwuspadowy pokryty dachówką. Powierzchnia zabudowy: 128,70 m2 Powierzchnia użytkowa: 207,55 m2 Kubatura: 980,00 m3 Wyposażenie w instalacje : wentylacji grawitacyjnej; instalacja wodociągowa ( doprowadzenie wody do budynku własnego ujęcia studnia ); instalacja kanalizacyjna ( odprowadzenie ścieków sanitarnych do zbiornika bezodpływowewgo); instalacja c.w.u. ( c.w.u. z podgrzewaczy elektrycz-nych i zasobnika ciepłej wody ); instalacja elektryczna; ogrzewanie c.o. ( źródłem ciepła jest piec na paliwo stałe).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 7000 PLN (słownie: siedem-tysiącyzłotych). 2.Wadium należy wnieść w formie dopuszczonej art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 65 1240 3754 1111 0010 0402 4335 w Bank PEKAO S.A. I O-Wronki. 4.Wadium wnoszone w innych formach należy złożyć w kasie Zamawiającego. 5.Wadium należy wnieść w terminie warunkującym skuteczne zabezpieczenie oferty (data uznania wpływu na rachunku bankowym Zamawiającego). 6.Kopie dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żąda-nie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym; posiadają niezbędne uprawnienia, koncesje, zezwolenia; 2.posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia; 3.dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; 4.dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5.posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia; 6.nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami). Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: a)ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w dziale G; z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił; b)nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą; Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub innej formy działania. 1.W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty, współubiegające się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo-upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. 3.Zapisy SIWZ dotyczące warunków stawianych Wykonawcom mają zastosowanie do wszystkich współubiegających się wykonawców. 4.W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w punktach G.1., G.2., G.10., G.11. składają wszyscy współubiegający się Wykonawcy z tym że oświadczenie G.1. w zakresie pełnym składa pełnomocnik, natomiast informację dot. punktu 4 ww. oświadczenia wszyscy pozostali uczestnicy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami) wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 2.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami) wg wzoru określonego w załączniku nr 3 SIWZ; 3.oświadczenie o udzieleniu na wykonane roboty co najmniej 3 letniej gwarancji jakości oraz rękojmi na okres minimum 3 lat; 4.oświadczenie o dostarczeniu na teren budowy sprzętu i materiałów na własne ryzyko; 5.oświadczenie o uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót; 6.oświadczenie o ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej budowy; 7.oświadczenie o terminie wykonania zamówienia; 8.oświadczenie o zaakceptowaniu warunków zapłaty i rozliczenia określonych w pkt D; 9.kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną zawierający zestawienie materiałów wraz z podaniem cen jednostkowych oraz czynników produkcji tj. Kp Kz , rg, Z, kosztów pracy podstawowego sprzętu; 10.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz sposobem rozliczania się za wykonane roboty zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 maja 1968 r. Kodeks cywilny (Dz.u. z 1964 r. nr 16 poz. 93); 13.dokumenty stwierdzające, że osoby pełniące samodzielną funkcję techniczną na budowie, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016), tj.: odpis decyzji organu samorządu zawodowego nadającą kierownikowi budowy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności m.in.: konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, aktualne zaświadczenie o wpisie kierownika budowy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, a w przypadku utraty ważności ww. zaświadczenia w czasie wykonywania zamówienia oświadczenie o aktualizowaniu zaświadczenia w czasie trwania całej budowy; 14.informację z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wskazują-cą, że wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytowa jest nie mniejsza niż 50 % oferowanej ceny 15.kierownik budowy, w terminie 3 - 5 dni przed rozpoczęciem robót, przedstawi przedstawicielowi inwestora plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia opracowany na podstawie wytycznych załączonych do SIWZ 16.Wykaz min. 3 wykonanych robót budowlanych o podobnym charakterze, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokóły odbioru robót, listy referencyjne, opinie); W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie wszyscy współubiegający się wykonawcy lub co najmniej jeden z nich. 17.wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru zamieszczone w załączniku nr 4 do SIWZ); 18.pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 1993 r. nr 47 poz. 211) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -tajemnica przedsiębiorstwa-, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy). Kopie dokumentów muszą być potwierdzone -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pila.lasy.gov.pl/web/wronki/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Wronki Nadolnik 1 64-510 Wronki pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Wronki Nadolnik 1 64-510 Wronki SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.