eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › II POSTĘPOWANIE Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kędzierzyn-Koźle dla terenu w sąsiedztwie cmentarza komunalnego na osiedlu Kuźniczka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-10

Kędzierzyn-Koźle: II POSTĘPOWANIE Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kędzierzyn-Koźle dla terenu w sąsiedztwie cmentarza komunalnego na osiedlu Kuźniczka
Numer ogłoszenia: 301752 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II POSTĘPOWANIE Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kędzierzyn-Koźle dla terenu w sąsiedztwie cmentarza komunalnego na osiedlu Kuźniczka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kędzierzyn-Koźle dla terenu w sąsiedztwie cmentarza komunalnego na osiedlu Kuźniczka wraz z wszelkimi niezbędnymi opracowaniami w celu przeprowadzenia procedury planistycznej oraz strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. 2. Interpretacja zapisów zmiany studium na każdorazowe żądanie Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od dnia podjęcia uchwały w spawie uchwalenia zmiany studium dostarczona do Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle najpóźniej do 14 dni od daty otrzymania żądania. 3. Odbiór poszczególnych etapów, wg harmonogramu rzeczowo - terminowego zaproponowanego przez Wykonawcę, uzgodnionego przed zawarciem umowy z Zamawiającym, potwierdzony protokołami odbioru, podpisanymi przez obie strony. 4. Zamawiający w terminie 14 dni kalendarzowych od przekazania przedmiotu zamówienia zgodnie z poszczególnymi etapami, przeprowadzi wstępną ocenę poprawności pod względem jego zgodności z zamówieniem oraz warunkami umowy, potwierdzając to protokołem odbioru podpisanym bez zastrzeżeń lub odmawiając podpisania protokołu zwróci go Wykonawcy wyznaczając termin na usunięcie wad. 5. Przekazanie przedmiotu zamówienia częściowe i ostateczne musi nastąpić w terminie min. 21 dni przed końcem terminu na wykonanie danej części zamówienia. 6. Podkłady mapowe oraz wszelkie dokumenty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, niebędące w posiadaniu Zamawiającego, pozyska Wykonawca na swój koszt. 7. Koszty ogłoszeń w prasie obciążają Zamawiającego. 8. Pożądany termin zakończenia projektu: 18 miesięcy od daty podpisania umowy. 9. Na każdym etapie projekt zmiany studium i prognozę ooś należy przekazywać w formie papierowej i elektronicznej (na etapach pośrednich, mapy po uzgodnieniu z Zamawiającym mogą być przekazywane w skali innej niż ostateczna); projekty ogłoszeń, pism przewodnich, wykazy, rozstrzygnięcia, protokoły w formie elektronicznej; dokumentację prac planistycznych przekazaną wraz z ostatecznym przekazaniem projektu studium w formie papierowej; prognoza ooś i mapy studium muszą posiadać podpis i pieczęć autora. 10. Wszelkie dokumenty w wersji elektronicznej przekazywane do Zamawiającego nie mogą posiadać innych rozszerzeń niż: - dokumenty tekstowe: PDF, DOC; - dokumenty graficzne: SHP, DWG zapisane w układzie geodezyjnym 2000 w strefie 6, PDF Informacje dodatkowe: 1.Zamówienie należy sporządzić min. zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. nr 118 poz. 1233 z 26.05.2004r.), ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2003r. poz. 1235) oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 20 czerwca 2002 r. w sprawie Zasad techniki prawodawczej (Dz. U. z 2002r. Nr 100, poz. 908). 2.Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a)przygotowania projektu zmiany studium w formie ujednoliconego projektu studium z wyróżnieniem projektowanych zmian, b)przygotowania treści wszelkich ogłoszeń i obwieszczeń, c)przygotowania zawiadomień do podmiotów przewidzianych do uzgadniania i opiniowania, d)przygotowania wykazu opinii, wykazu wniosków lub oświadczenia o ich braku, e)przygotowania rozstrzygnięcia ws. rozpatrzenia złożonych wniosków, f)sporządzenia projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, g)przygotowania wystąpień celem uzgodnienia i opiniowania projektu zmiany studium i prognozy ooś wraz z przekazaniem niezbędnej ilości kopii projektu i prognozy, h)wprowadzenia zmian do projektu i prognozy wynikających z uzyskania opinii i dokonanych uzgodnień, i)udziału w dyskusji publicznej podczas wyłożenia projektu zmiany studium i prognozy do publicznego wglądu, j)przygotowania protokołu z dyskusji, listy obecności, wykazu uwag lub oświadczenia o ich braku, k)przygotowania rozstrzygnięcia ws. rozpatrzenia złożonych uwag, l)wprowadzenia zmian do projektu zmiany studium wynikających z rozpatrzenia uwag, a następnie wykonanie niezbędnych czynności w celu ponowienia procedury planistycznej, m)przygotowania projektu uchwały o przyjęciu studium wraz z uzasadnieniem i załącznikami, n)przygotowania pisemnego podsumowania i uzasadnienia związanego ze strategiczną ooś, o)sporządzenia dokumentacji prac planistycznych, p)udział w posiedzeniu Rady Miasta i posiedzeniu Komisji Urbanistyki, Architektury i Środowiska Naturalnego Rady Miasta, q)w ramach rękojmi: wprowadzenia zmian do studium w przypadku wydania przez Wojewodę Opolskiego Rozstrzygnięcia Nadzorczego, a następnie wykonanie niezbędnych czynności w celu ponowienia procedury planistycznej; wprowadzenie zmian do podsumowania strategicznej ooś w przypadku braku jego akceptacji przez RDOŚ lub PPIS. r)interpretacji zapisów zmiany studium na każdorazowe żądanie Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od dnia podjęcia uchwały w spawie uchwalenia zmiany studium, polegająca na udzielaniu wyjaśnień tych kluczowych zapisów, dla których Zamawiający wskaże więcej niż jedną możliwą interpretację, dostarczona do Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle najpóźniej do 14 dni od daty otrzymania żądania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie (w zakresie usług w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat tj. od 22/09/2011r. do 22/09/2014r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług w zakresie: 1. Opracowania co najmniej 3 (trzech) 3 projektów studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian z czego, co najmniej jednego studium lub jego zmiany obejmującej swym zakresem teren całej gminy, przyjętych uchwałą Rady Gminy oraz 2.Opracowania co najmniej 3 prognoz (trzech) oddziaływania na środowisko sporządzonych na potrzeby dokumentów planistycznych. z potwierdzeniem ich należytego wykonania. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie zespołem składającym się z: 1. Kierownik Projektu, który w okresie ostatnich 3 lat był autorem lub współautorem 3 projektów studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian, z czego co najmniej jednego studium lub jego zmiany obejmującej swym zakresem teren całej gminy, przyjętych uchwałą Rady Gminy i posiada wykształcenie jak niżej: a) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej; lub b) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w pkt 4 oraz ukończyła studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej; lub c) nabył uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1989 r. Nr 17, poz. 99, z późn. zm. 5); lub d) nabył uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. Nr 15, poz. 139, z późn. zm. 6); lub e) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 i 1650); W przypadku gdy Wykonawca dysponuje personelem składającym się z osób będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, to osoby te muszą posiadać nabyte kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej odpowiadające wymaganiom określonym w pkt 4 lub 5 artykułu 5 Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 2. I Członek Zespołu: który w okresie ostatnich 3 lat był autorem lub współautorem dla 3 (trzech) prognoz oddziaływania na środowisko sporządzonych na potrzeby dokumentów planistycznych (miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, studia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego) i posiada wykształcenie jak niżej: a) wykształcenie wyższe geograficzne lub przyrodnicze lub urbanistyczne. Dopuszcza się możliwość spełnienia warunków dla I Członka Zespołu przez Kierownika Projektu, z zastrzeżeniem spełnienia warunków wykształcenia i doświadczenia wymaganych dla I Członka Zespołu. W przypadku ofert wspólnych, zasoby ludzkie wykonawców występujących wspólnie podlegają sumowaniu. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie (druk nr 20) potwierdzające prawo do podpisywania wniosku o dopuszczenie do postępowania lub oferty, a tym samym posiadające prawo zaciągania zobowiązań lub składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy Wykonawca zagraniczny składa oświadczenie jak wyżej. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy nie prowadzący działalności, a występujący wspólnie składają wymagane oświadczenie. W przypadku osoby udostępniającej swoje zasoby zgodnie z art. 26 ust. 2b i biorącej udział w realizacji części zamówienia składa także niniejszy dokument.; Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider lub wszyscy wykonawcy składają oświadczenie wspólne.; Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska i z załączonym planowanym harmonogramem prac.; Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem.;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian umowy w odniesieniu do następujących kwestii: a) Możliwa zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku: -wprowadzenia zmian do projektu zmiany studium wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu studium do publicznego wglądu zgodnie z art. 11 pkt 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, jeżeli powoduje to konieczność ponowienia uzgodnień lub opiniowania, -wprowadzenia zmian do projektu zmiany studium wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii organów i instytucji właściwych do uzgadniania i opiniowania zgodnie z art. 11 pkt 5 i 6 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, jeżeli powoduje to konieczność ponowienia uzgodnień lub opiniowania, -opóźnienia lub zaniechania organów i jednostek gminy oraz osób trzecich, w tym organów władzy publicznej, których udział jest przewidziany w procedurze uchwalania studium. b) Możliwa zmiana terminu wykonania zamówienia i wynagrodzenia w przypadku: -konieczności wykonania prac nie objętych zakresem Harmonogramu rzeczowo-terminowego w wyniku zmiany przepisów prawnych lub zmiany uchwały Rady Miasta będącej podstawą zawartej umowy. c)Możliwość odstąpienia od umowy w przypadku: -uzyskania negatywnych uzgodnień i opinii organów i instytucji właściwych do uzgadniania i opiniowania zgodnie z art. 11 pkt 5 i 6 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wszelkie zmiany umowy nie powodują zmiany jej wartości i mogą być wprowadzone po uzyskaniu akceptacji obu Stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.