Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2015-03-04
Stalowa Wola: Dostawa ambulansu sanitarnego typu C dla potrzeb Powiatowego Szpitala
Specjalistycznego w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 30143 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny , ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, faks 015 8433201, 8433397.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ambulansu sanitarnego typu C dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ambulansu sanitarnego typu C dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedkłada - oświadczenie z art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ (w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy PZP)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedkłada - oświadczenie z art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ (w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy PZP)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedkłada - oświadczenie z art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ (w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy PZP)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedkłada - oświadczenie z art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ (w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy PZP)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawia a)oświadczenie z art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ (w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy PZP) b)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wg Załącznika nr 6 do SIWZ c) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, o których mowa w Załączniku nr 6 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca przedstawi w ofercie: -Opis przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem wszystkich, wymaganych przez Zamawiającego parametrów (parametry graniczne muszą mieć potwierdzenie w aktualnych, oficjalnych dokumentach dotyczących samochodu, które muszą być dołączone do oferty) - wg Załącznika nr 1 do SIWZ, -oświadczenie o spełnianiu wymogów prawnych dla oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ -kopię homologacji na pojazd skompletowany lub inne dokumenty umożliwiające rejestrację ambulansu jako M1/pojazd specjalny-karetka sanitarna (przy dostawie wraz z fakturą i kartą pojazdu) -świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania, zgodnie z obowiązującym prawem polskim tj.Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. Ustaw z 2010 roku Nr 107, poz. 679 z późn. zmianami) :(deklaracje zgodności, CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych), dla oferowanego sprzętu medycznego - przedział medyczny i wyposażenie sprzętowe.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Parametry Techniczne - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Staszica 4, 37 - 450 Stalowa Wola
Dział Zam.Publ. i Zaop.pok nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Staszica 4, 37 - 450 Stalowa Wola Dział Zam.Publ. i Zaop. pok nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca złoży ofertę spełniającą wymogi SIWZ ,w tym: -dostarczy przedmiot zamówienia do Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli na własny koszt i ryzyko, w terminie do trzech tygodni od daty podpisania umowy -dysponuje autoryzowanym serwisem dla oferowanego w postępowaniu samochodu -zapewni następujące warunki gwarancji i serwisu: -okres gwarancji na perforację min. 8 lat -okres gwarancji na przedział medyczny wraz ze sprzętem medycznym: min. 24 m-ce -okres gwarancji na podzespoły(gwarancja mechaniczna): min. 36 m-cy z limitem minimum 250 000 km -okres gwarancji na powłoki lakiernicze ambulansu: min. 24 miesiące -czas reakcji serwisu max 12 godzin , licząc od chwili zgłoszenia usterki do chwili przystąpienia do jej usunięcia, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy określonych w prawie polskim ponadto zaakceptuje termin zapłaty 30 dni , licząc od daty dostawy, otrzymania faktury VAT i podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Cykliczne dostawy artykułów mleczarskich dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Montaż kamer monitoringu wizyjnego na elewacji zewnętrznej hali owocowo-warzywna "Zieleniak" oraz budowa punktu monitoringu wizyjnego zlokalizowanego przy rondzie, obok hali targowej PSS Społem
- Remont Wodnego placu zabaw - Wymiana nawierzchni bezpiecznych, izolacji i wierzchniej warstwy betonu
- Świadczenie usług w zakresie przewozu osób w ramach działalności MOSIR
- Przebudowa dróg powiatowych i remont mostu w ciągu drogi na terenie miasta Stalowej Woli w zakresie części pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2601R ul. Komisji Edukacji Narodowej"
- Dostawa sprzętu medycznego do Poradni Kardiologicznej
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup nowego mikrobusa, do przewozu osób z niepełnosprawnościami na zajęcia służące rehabilitacji, w celu wyrównywania różnic między regionami".
- Zakup i dostawa autobusu przystosowanego do przewozu uczniów niepełnosprawnych wraz z windą, objętych kształceniem specjalnym do placówek oświatowych na zajęcia edukacyjne przez Gminę Kowale Oleckie
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AMBULANSU TYPU B WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DO POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Zakup piaskarko-solarek.
- Zakup piaskarko-solarek.
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.