eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla MZOZ Sp. z o. o. we Włocławku, z podziałem na 3 pakiety

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-08-16

Ogłoszenie nr 301215 - 2016 z dnia 2016-08-16 r.

Włocławek: Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla MZOZ Sp. z o. o. we Włocławku, z podziałem na 3 pakiety
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu
ZP/05/2016 Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla MZOZ Sp. z o. o. we Włocławku, z podziałem na 3 pakiety

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 91134032800000, ul. ul. Kilińskiego  16, 87800   Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo , tel. 054 231 10 33, e-mail , faks 054 232 56 15.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mzoz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.mzoz.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Pod adres:
MZOZ Włocławek, ul. Jana Kilińskiego 16 pokój nr 47 SEKRETARIAT, 87-800 Włocławek


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla MZOZ Sp. z o. o. we Włocławku, z podziałem na 3 pakiety
Numer referencyjny: ZP/05/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: PAKIET nr 1 - Pojemniki medyczne oraz pojemniki na odpady i zużyty sprzęt medyczny Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy "biohazard" lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia, pojemność: 10 litrów, Szt.400, Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy "biohazard" lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia, pojemność: 5 litrów Szt. 1000 Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy "biohazard" lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia, pojemność: 2 litry Szt. 1000 Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy "biohazard" lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia, pojemność: 1 litr Szt. 370 Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy "biohazard" lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia, pojemność: 0,7 litra Szt. 1400 Kubki jednorazowe j.u opakowanie: a'100 sztuk. Op. 300 Kieliszki do leków plastikowe jednorazowego użytku, niejałowe, w opakowaniach a'75 sztuk. Op. 150 Miska nerkowata z tworzywa "mała" ok. 20cm Szt. 10 Miska nerkowata z tworzywa "duża" ok. 30cm Szt. 10 Tace medyczne plastikowe wymiar 30 x 30 Szt. 10 Tace medyczne plastikowe wymiar 40 x 30 Szt. 10 Tace medyczne plastikowe wymiar 53 x 41 Szt. 10 Basen plastikowy z pokrywką, wielorazowy Szt. 5 Kaczka medyczna plastikowa, wielorazowa Szt. 5 PAKIET nr 2 - Drobny sprzęt chirurgiczny Strzykawki j.u. dwuczęściowe, tłok w kolorze kontrastowym, skala czarna, czytelna, bez przedłużonej skali, wykonane z tworzywa sztucznego, nie zawierające latexu, DEHP i PVC, op.a80 szt. Strzykawki jednorazowe, pojemność:20 ml. Op. 15 Strzykawki j.u. dwuczęściowe, tłok w kolorze kontrastowym, skala czarna, czytelna, bez przedłużonej skali, wykonane z tworzywa sztucznego, nie zawierające latexu, DEHP i PVC, op.a100 szt. Strzykawki jednorazowe, pojemność: 10 ml. Op. 40 Strzykawki j.u. dwuczęściowe, tłok w kolorze kontrastowym, skala czarna, czytelna, bez przedłużonej skali, wykonane z tworzywa sztucznego, nie zawierające latexu, DEHP i PVC, op.a100 szt. Strzykawki jednorazowe, pojemność: 5 ml. Op. 300 Strzykawki j.u. dwuczęściowe, tłok w kolorze kontrastowym, skala czarna, czytelna, bez przedłużonej skali, wykonane z tworzywa sztucznego, nie zawierające latexu, DEHP i PVC, op.a100 szt. Strzykawki jednorazowe, pojemność: 2 ml Op. 400 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 1,1 40 op.Op.100 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,9 40 op. Op. 250 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,8 40 op. Op. 300 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,7 40 op. Op. 300 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,7 30 op. Op. 50 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,6 30 op. Op. 30 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,6 25 op. Op. 20 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,5 25 op. Op. 140 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,45 16 op. Op. 5 Igły do wlewów dożylnych typu "motylek", dwupłaszczyznowe ostrze wykonane z wysokiej klasy stali nierdzewnej, silikonowana powłoka kaniuli, ultra-cienka ścianka igły gwarantująca minimalny opór tkanki oraz swobodny przepływ krwi, elastyczny, nieodkształcający się dren o dł. 300 mm z końcówką LUER-LOCK w rozmiarach Igła Motylek 0,6 Szt. 100 Igły do wlewów dożylnych typu "motylek", dwupłaszczyznowe ostrze wykonane z wysokiej klasy stali nierdzewnej, silikonowana powłoka kaniuli, ultra-cienka ścianka igły gwarantująca minimalny opór tkanki oraz swobodny przepływ krwi, elastyczny, nieodkształcający się dren o dł. 300 mm z końcówką LUER-LOCK w rozmiarach Igła Motylek 0,7 Szt. 50 Ostrze chirurgiczne sterylne 10 Op. 2 Ostrze chirurgiczne sterylne 11 Op. 2 Jałowy zestaw do usuwania szwów o składzie: 1 para rękawic lateksowych M, 6 tupferów kula 20x20 17-nitek, 1 pęseta plastikowa, 1 ostrze typu stich-cutter 11 cm Op. 100 Pęseta chirurgiczna jednorazowa jałowa Szt. 50 PAKIET nr 3 - Elektrody, papiery rejestracyjne i drobne urządzenia diagnostyczne Papier do USG - PRINTER SONY upp HD 110. Zamawiający nie dopuszcza zamienników. Szt. 100 Papier do EKG ASCARD, rozmiar: 112 x 25. Szt. 300 Termometr elektroniczny Szt. 10 Ciśnieniomierz zegarowy dla dzieci Szt. 10 Ciśnieniomierz zegarowy dla dorosłych Szt. 20 Gruszka do RR Szt. 5 Mankiet do RR Szt. 10 Stetoskop lekarski 1-głowicowy Szt. 20 Pasek gumowy do EKG Szt. 30 Elektrody metal. do EKG Kpl. 4 Elektrody przyssawkowe Kpl. 4 Elektrody klamrowe Kpl. 4

II.5) Główny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 12


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia - Załącznik nr 2a do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający, oprócz złożenia stosownego oświadczenia - Załącznik nr 2a do SIWZ - wymaga dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 zł. (opłacona polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający, oprócz złożenia stosownego oświadczenia - Załącznik nr 2a do SIWZ- wymaga, wykazu dostaw - wzór stanowi Załącznik nr 6 - wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tożsamych z przedmiotem zamówienia, odpowiadających łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł za oferowany przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; d) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - według własnego wzoru Wykonawcy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający, oprócz złożenia stosownego oświadczenia - Załącznik nr 2a - wymaga, na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 poz. 1126), dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 zł. (opłacona polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający). W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający, oprócz złożenia stosownego oświadczenia - Załącznik nr 2a - wymaga, na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 poz. 1126), wykazu dostaw - wzór stanowi Załącznik nr 6 - wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tożsamych z przedmiotem zamówienia, odpowiadających łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł za oferowany przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia wraz z ofertą: opisów lub fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, autentyczność których musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Dodatkowo Zamawiający wymaga załączenia do ofert próbek wskazanego asortymentu: W ramach PAKIETU NR 1 - Pojemniki medyczne oraz pojemniki na odpady i zużyty sprzęt medyczny: * pozycja numer 3 / pojemnik na odpady 2 l /, * pozycja numer 5 / pojemnik na odpady 0,7l / W ramach PAKIETU NR 2 - Drobny sprzęt chirurgiczny: * pozycja numer 3 / strzykawka j.u dwuczęściowa 5 ml. /, * pozycja numer 4 / strzykawka j.u. dwuczęściowa 2 ml. /, * pozycja numer 5 / igły iniekcyjne hipodermiczne 1,1 /, * pozycja numer 7 / igły iniekcyjne hipodermiczne 0,8 /, * pozycja numer 15 / igły do wlewów - igła Motylek 0,7 / W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o oferowanych produktach - wzór, którego stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W celu potwierdzenia, iż zaoferowany asortyment spełnia wymogi postawione przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających, iż oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do niej. Wykonawca winien przedstawić jeden z dokumentów dotyczących wyrobu: ? deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE, ? świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu ? świadectwo jakości lub też świadectwo dopuszczenia do stosowania ? pozytywną opinię o wyrobie medycznym.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp, nie przewiduje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi następująca okoliczność: Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1 art. 144 Ustawy Pzp., b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29/08/2016, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: PAKIET nr 1 - Pojemniki medyczne oraz pojemniki na odpady i zużyty sprzęt medyczny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy "biohazard" lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia, pojemność: 10 litrów, Szt.400, Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy "biohazard" lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia, pojemność: 5 litrów Szt. 1000 Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy "biohazard" lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia, pojemność: 2 litry Szt. 1000 Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy "biohazard" lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia, pojemność: 1 litr Szt. 370 Pojemnik na odpady medyczne i zużyty sprzęt medyczny wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia, kolor czerwony, z otworem utrudniającym wyjęcie zawartości i umożliwiającym trwałe zamknięcie, z naklejoną etykietą, umożliwiającą opisanie pojemnika, posiadające znak ostrzegawczy "biohazard" lub równoważny, możliwość powtórnego otwarcia, pojemność: 0,7 litra Szt. 1400 Kubki jednorazowe j.u opakowanie: a'100 sztuk. Op. 300 Kieliszki do leków plastikowe jednorazowego użytku, niejałowe, w opakowaniach a'75 sztuk. Op. 150 Miska nerkowata z tworzywa "mała" ok. 20cm Szt. 10 Miska nerkowata z tworzywa "duża" ok. 30cm Szt. 10 Tace medyczne plastikowe wymiar 30 x 30 Szt. 10 Tace medyczne plastikowe wymiar 40 x 30 Szt. 10 Tace medyczne plastikowe wymiar 53 x 41 Szt. 10 Basen plastikowy z pokrywką, wielorazowy Szt. 5 Kaczka medyczna plastikowa, wielorazowa Szt. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: PAKIET nr 2 - Drobny sprzęt chirurgiczny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Strzykawki j.u. dwuczęściowe, tłok w kolorze kontrastowym, skala czarna, czytelna, bez przedłużonej skali, wykonane z tworzywa sztucznego, nie zawierające latexu, DEHP i PVC, op.a80 szt. Strzykawki jednorazowe, pojemność:20 ml.Op. 15 Strzykawki j.u. dwuczęściowe, tłok w kolorze kontrastowym, skala czarna, czytelna, bez przedłużonej skali, wykonane z tworzywa sztucznego, nie zawierające latexu, DEHP i PVC, op.a100 szt. Strzykawki jednorazowe, pojemność: 10 ml. Op. 40 Strzykawki j.u. dwuczęściowe, tłok w kolorze kontrastowym, skala czarna, czytelna, bez przedłużonej skali, wykonane z tworzywa sztucznego, nie zawierające latexu, DEHP i PVC, op.a100 szt. Strzykawki jednorazowe, pojemność: 5 ml. Op. 300 Strzykawki j.u. dwuczęściowe, tłok w kolorze kontrastowym, skala czarna, czytelna, bez przedłużonej skali, wykonane z tworzywa sztucznego, nie zawierające latexu, DEHP i PVC, op.a100 szt. Strzykawki jednorazowe, pojemność: 2 ml Op. 400 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 1,1 40 op.Op.100 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,9 40 op. Op. 250 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,8 40 op. Op. 300 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,7 40 op. Op. 300 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,7 30 op. Op. 50 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,6 30 op. Op. 30 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,6 25 op. Op. 20 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,5 25 op. Op. 140 Igły iniekcyjne hipodermiczne, cienkościenne, o atraumatycznym ostrzu (nacięcie tkanki odbywa się tylko na szerokości pierwszej sekcji ostrza, co odpowiada 1/3 średnicy zewnętrznej igły), wykonane ze stali nierdzewnej, pokryte olejem silikonowym, z kolorową końcówką oznaczającą rozmiar. Igły jednorazowe 0,45 16 op. Op. 5 Igły do wlewów dożylnych typu "motylek", dwupłaszczyznowe ostrze wykonane z wysokiej klasy stali nierdzewnej, silikonowana powłoka kaniuli, ultra-cienka ścianka igły gwarantująca minimalny opór tkanki oraz swobodny przepływ krwi, elastyczny, nieodkształcający się dren o dł. 300 mm z końcówką LUER-LOCK w rozmiarach Igła Motylek 0,6 Szt. 100 Igły do wlewów dożylnych typu "motylek", dwupłaszczyznowe ostrze wykonane z wysokiej klasy stali nierdzewnej, silikonowana powłoka kaniuli, ultra-cienka ścianka igły gwarantująca minimalny opór tkanki oraz swobodny przepływ krwi, elastyczny, nieodkształcający się dren o dł. 300 mm z końcówką LUER-LOCK w rozmiarach Igła Motylek 0,7 Szt. 50 Ostrze chirurgiczne sterylne 10 Op. 2 Ostrze chirurgiczne sterylne 11 Op. 2 Jałowy zestaw do usuwania szwów o składzie: 1 para rękawic lateksowych M, 6 tupferów kula 20x20 17-nitek, 1 pęseta plastikowa, 1 ostrze typu stich-cutter 11 cm Op. 100 Pęseta chirurgiczna jednorazowa jałowa Szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: PAKIET nr 3 - Elektrody, papiery rejestracyjne i drobne urządzenia diagnostyczne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Papier do USG - PRINTER SONY upp HD 110. Zamawiający nie dopuszcza zamienników. Szt. 100 Papier do EKG ASCARD, rozmiar: 112 x 25. Szt. 300 Termometr elektroniczny Szt. 10 Ciśnieniomierz zegarowy dla dzieci Szt. 10 Ciśnieniomierz zegarowy dla dorosłych Szt. 20 Gruszka do RR Szt. 5 Mankiet do RR Szt. 10 Stetoskop lekarski 1-głowicowy Szt. 20 Pasek gumowy do EKG Szt. 30 Elektrody metal. do EKG Kpl. 4 Elektrody przyssawkowe Kpl. 4 Elektrody klamrowe Kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.