eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liniewo › "Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Liniewo "

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-08-16

Ogłoszenie nr 301171 - 2016 z dnia 2016-08-16 r.

Liniewo: "Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Liniewo "
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:ne

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liniewo, krajowy numer identyfikacyjny 19167519000000, ul. ul. Dworcowa  3, 83420   Liniewo, woj. pomorskie, państwo , tel. 586 878 520, e-mail , faks 586 878 522.
Adres strony internetowej (URL): www.liniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.liniewo.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.liniewo.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Urząd Gminy Liniewo, 83-420 Liniewo ul. Dworcowa 3, sekretariat, pokój nr 2
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Pod adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Liniewo "
Numer referencyjny: ZPGK/7/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Liniewo" w sposób zapewniający osiągniecie przez Gminę Liniewo odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania Odpady będą odbierane z: - położonych na terenie Gminy Liniewo nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, - położonych na terenie Gminy Liniewo nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, -położonych na terenie Gminy Liniewo domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno- wypoczynkowe, - punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Liniewo oraz wyposażenie w pojemniki lub worki wskazane przez zamawiającego nieruchomości w urządzenia służące do zbierania odpadów komunalnych i ich wszystkich pojemników utrzymanie w odpowiednim stanie sanitarnym. I. Odbiór odpadów Na terenie Gminy Liniewo zameldowanych na pobyt stały i czasowy jest 4716 mieszkańców ( dane na dzień 18-07-2016), przy czym szacuje się, że przebywa ok. 4350 osób. Wielkość ta jest szacunkowa i będzie na bieżąco aktualizowana na podstawie składanych deklaracji lub korekt deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami, w której to właściciele nieruchomości określą liczbę osób zamieszkałych. Wykaz nieruchomości w Gminie Liniewo przewidzianych do obsługi wraz z zadeklarowaną liczbą osób zamieszkałych w danej nieruchomości oraz zadeklarowaną liczbą i wielkością pojemników do obsługi określa załącznik do SIWZ. Zamawiający na bieżąco będzie aktualizował, stanowiący załącznik do umowy, wykaz nieruchomości przewidzianych do obsługi. Aktualizacja wykazu nieruchomości nie wymaga zmiany umowy. Liczba nieruchomości zamieszkałych około 1100, w tym budynków jednorodzinnych około 940 oraz lokali w budynkach wielorodzinnych ( Orle, Głodowo) wynosi: ok. 160, Liczba nieruchomości niezamieszkałych wynosi: ok 50. Liczba nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wykorzystywanych jedynie przez część roku wynosi ok 210. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych w całym okresie obowiązywania umowy, t.j. od 01 stycznia 2017 do 30 marca 2019 roku, w szacunkowych ilościach wyliczonych na podstawie odebranych odpadów z terenu gminy Liniewo w latach 2014 i 2015 roku: Kod odpadu ILOŚĆ ODPADÓW ŁĄCZNIE ZEBRANYCH W LATACH 2014-2015 15 01 06 322,05 16 01 03 7,27 17 01 07 2,76 17 09 04 1,64 20 01 23 0,6 20 01 26 0,12 20 01 28 0,04 20 01 35* 3,51 20 01 36 3,16 20 02 01 73,94 20 03 01 1879,46 20 03 07 19,42 Częstotliwość odbierania odpadów. 1) Wykonawca będzie odbierał odpady komunalne zmieszane z częstotliwością nie mniejszą niż: o odpady zmieszane (niesegregowane) odbierane są: nie rzadziej niż co 2 tygodnie w okresie letnim, w okresie zimowym co 4 tygodnie, przy czym w okresie letnim o odpady selektywnie zebrane: makulatura, tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe odbierane są nie rzadziej niż co 4 tygodnie, natomiast szkło nie rzadziej niż raz na kwartał, o popioły odbierane są nie rzadziej niż raz na 4 tygodnie w okresie zimowym, o odpady ulegające biodegradacji odbierane są: w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, Z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wykorzystywanych jedynie przez część roku i zabudowie wielorodzinnej: o odpady zmieszane (niesegregowane) odbierane są: nie rzadziej niż co tydzień w okresie letnim, w okresie zimowym co 4 tygodnie lub w przypadku zapełnienia pojemników na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego o odpady selektywnie zebrane: makulatura, tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe odbierane są nie rzadziej niż co 2 tygodnie, natomiast szkło nie rzadziej niż raz na miesiąc lub w przypadku zapełnienia pojemników na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego tygodnie lub w przypadku zapełnienia pojemników na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, o popioły odbierane są nie rzadziej niż raz na 4 tygodnie w okresie zimowym tygodnie lub w przypadku zapełnienia pojemników na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, o odpady ulegające biodegradacji odbierane są: w okresie letnim nie rzadziej niż raz na tydzień lub w przypadku zapełnienia pojemników na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, Z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych: o odpady odbierane będą w zależności od potrzeb na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego Przedmiot zamówienia, w szczególności obejmuje: a) odbieranie przez Wykonawcę wszystkich zgromadzonych odpadów zmieszanych komunalnych oraz odpadów selektywnie zebranych w pojemnikach i workach na odpady z miejsca ich ustawienia na terenie nieruchomości lub innego miejsca wskazanego w deklaracji zgodnie z art. 6n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250) przez właściciela nieruchomości, b) odbieranie przez Wykonawcę odpadów wystawionych, np. w workach (tzw. "nadwyżki") pozostawione obok pojemników, przy czym nie dotyczy to odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodowych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Dotyczy zabudowy zamieszkałej i nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wykorzystywanych jedynie przez część roku. c) uprzątanie przez Wykonawcę odpadów komunalnych, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania, a także odpady wywiane lub wyrzucone przez osoby trzecie (np. w wyniku aktów wandalizmu), d) dokonywanie mycia pojemników co najmniej dwa razy w roku, e) odstawianie przez Wykonawcę, po opróżnieniu, pojemników na odpady w miejscu ich ustawienia, f) sprawdzanie każdorazowo przez Wykonawcę zawartości pojemnika na zmieszane odpady komunalne. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, że w pojemniku znajdują się odpady, które właściciel nieruchomości zobowiązał się w deklaracji opisanej w art. 6n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250) selektywnie zbierane. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować ten fakt oraz niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego, g) niezwłoczne informowanie przez Wykonawcę Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach: - umieszczania w pojemnikach na odpady zmieszane oraz pozostałe mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, odpadów z remontów i budowlanych, leków i chemikaliów, zużytego sprzętu elektronicznego, baterii i akumulatorów, zużytych opon oraz w okresie letnim odpadów zielonych i ulegających biodegradacji w przypadku prowadzenia ich selektywnej zbiórki, - umieszczania w pojemnikach przeznaczonych do zbierania odpadów zmieszanych, odpadów pochodzących z działalności gospodarczej, w tym odpadów medycznych i opakowaniowych, - niemożności odebrania z nieruchomości odpadów komunalnych zmieszanych ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawcą, h) niezwłoczne informowanie przez Wykonawcę Zamawiającego o innych nieprawidłowościach niż opisane w pkt f) - g) niniejszego ustępu związanych z postępowaniem z odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości, np. brakiem wyposażenia nieruchomości w pojemniki na odpady lub brakiem utrzymania pojemników na odpady we właściwym stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, i) przekazywanie przez Wykonawcę odebranych odpadów komunalnych zmieszanych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania oraz zagospodarowania w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych. i) sporządzanie przez Wykonawcę miesięcznych raportów w formie papierowej i elektronicznej zawierających dla odpadów komunalnych zmieszanych informację o: - ilości (masie) odebranych odpadów zmieszanych, - miejscu zagospodarowania odebranych odpadów zmieszanych, - ilości (masie) i rodzaju odpadów wysegregowanych w instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów oraz sposobie ich zagospodarowania, - ilości (masie) i rodzaju odpadów skierowanych do składowania, w tym również informację o ilości (masie) odpadów powstałych po mechaniczno-biologicznym przetworzeniu zmieszanych odpadów. j) zapewnianie przez Wykonawcę dostawy worków foliowych do odbioru odpadów selektywnych ( papier szkło, tworzywa sztuczne) w gospodarstwach indywidualnych i na nieruchomościach niezamieszkałych. Worki należy dostarczyć w kolorze i opisie zgodnym z obowiązującym w uchwale Nr XVI/110/2016 Rady Gminy Liniewo z dnia 31 maja 2016 roku kolorystyce. Pojemność worków i ilość dopasować do potrzeb indywidualnych właścicieli nieruchomości. k) odbieranie i transportowanie przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie w taki sposób, aby nie dopuścić do zmieszania tych odpadów. Odpady należy odbierać w terminach określonych w harmonogramie. W przypadku szczególnych utrudnień wynikających z warunków atmosferycznych (ulewy, zawieje i zamiecie śnieżne, itp.) w terenach o trudnym dostępie (wybudowania) dopuszcza się zmianę harmonogramu i odbieranie odpadów w dniach następnych, lecz nie później niż w ciągu 1 tygodnia od dnia ujętego w harmonogramie. O zmianie należy natychmiast powiadomić Zamawiającego. Przykładowy harmonogram odbioru odpadów komunalnych, z częstotliwością ich odbioru, stanowi załącznik do SIWZ. Ewentualne zmiany harmonogramu należy uzgodnić z Zamawiającym. W zabudowie rozproszonej (wybudowania) w szczególności w rejonach, w których drogi są nieutwardzone (gruntowe) należy stosować pojazdy o mniejszej ładowności i masie własnej, tak by nie dochodziło do uszkadzania dróg; regulacja ta ma także zastosowanie w okresie zimowym. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania przeterminowanych leków zgromadzonych w specjalnie oznakowanych pojemnikach przeznaczonych na zbieranie przeterminowanych leków, po zgłoszeniu o ich zapełnieniu. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania zużytych baterii z pojemników zlokalizowanych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Odbiór i transport odpadów należy przeprowadzać specjalistycznym sprzętem różnym dla poszczególnych frakcji odpadów w sposób zapobiegający ich zmieszaniu, rozsypaniu, wywianiu, wylaniu itp. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w terminach ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 22.00. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnić : a) osiągnięcie w trakcie trwania umowy tj. w okresach od 1.01.2017 r. do 31.12.2017 r. oraz od 1.01.2018 r. do 31.07.2018 r. w odniesieniu do masy odebranych przez Wykonawcę w poszczególnych okresach z terenu gminy Liniewo odpadów komunalnych, poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku papieru, metalu, tworzyw sztucznych i szkła oraz poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne materiałów budowlanych i rozbiórkowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645). Osiągnięcie poziomów odzysku wylicza się dla każdego okresu oddzielnie, b) osiągnięcie w trakcie trwania umowy tj. w okresach od 10.01.2017 r. do 31.12.2017 r. oraz od 1.01.2018 r. do 31.07.2018 r. w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych, poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r., poz. 676). Osiągnięcie poziomów ograniczenia masy odpadów wylicza się dla każdego okresu oddzielnie.

II.5) Główny kod CPV: 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów
Dodatkowe kody CPV:90514000-3, 90512000-9, 90513100-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/03/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Liniewo, zgodnie z przepisami art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 150 000 złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że będzie posiadać lub dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zmówienia, w ilości co najmniej: - 2 pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników od 120 l do 1100 ltr. - 2 pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z pojemników od 120l do 1100 l oraz z worków, -1 pojazd o masie całkowitej do 3,5 tony przystosowany do odbioru odpadów z posesji o utrudnionym dojeździe o szerokości jezdni do 2,5 m, - 1 samochód ciężarowy przystosowany do odbierania odpadów bez funkcji kompaktu b) Posiada lub będzie posiadać odpowiednią do przedmiotu zamówienia, bazę transportową w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Liniewo z zapleczem techniczno- biurowym, spełniającą wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska. Baza transportowa ma zapewniać możliwość garażowania taboru samochodowego na jej terenie, a zaplecze techniczno-biurowe ma umożliwiać codzienny kontakt Wykonawcy z przedstawicielem Zamawiającego. Pojazdy oraz baza transportowa o których mowa w pkt a i b musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. (dz. U. z 2013 r., poz 122). c)Posiada lub będzie posiadać wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj. zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o łącznej masie nie mniejszej niż 900 Mg .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 2.oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4.potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2. dokument potwierdzający ubezpieczanie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 3. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami 4. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w trym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 3, do SIWZ, Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) Gwarancjach bankowych d) Gwarancjach ubezpieczeniowych e) Poręczeniach udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r., Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4 Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: 75 8340 0001 0100 1876 2000 0003 z adnotacją "Wadium - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY LINIEWO. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie dołączonej do koperty z ofertą. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta Wykonawcy, która nie została zabezpieczona wadium lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy odrzuca ofertę zgodnie z art. 89 ust 1 pkt7b. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Termin płatności faktur 20.00
Kryterium środowiskowe20.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy: a) termin wykonania zamówienia: o wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego, o ustalenie innych warunków płatności, b) terminy płatności i wysokość wynagrodzenia: o zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, o wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego, o zmiana ilości odbieranych odpadów komunalnych to jest powyżej lub poniżej 25% w stosunku do ilości przyjętej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - opis przedmiotu zamówienia ( średnia arytmetyczna masa odpadów z lat 2014-2015 wynosi 1147,28 Mg), Zmiana wynagrodzenia za każdą 1 Mg obliczona zostanie w następujących sposób: cena ryczałtowa za 1 miesiąc realizacji umowy/95,61 Mg ( średnia miesięczna masa odpadów) o zmiana częstotliwości odbioru i zagospodarowania odpadów, Zmiana wynagrodzenia za każdą zmianę ilości wywóz w rejonie obliczona w następujący sposób: cena ryczałtowa za 1 miesiąc realizacji umowy/28,83 ( przyjęta średnia miesięczna ilość wywozów w Gminie), o wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2002 r. Nr 200 poz.1679 z póź. zm.) lub zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania zamówienia. Zmiana wynagrodzenia wywołana powyższymi przypadkami będzie mogła nastąpić w przypadku gdy spowodują one wzrost kosztów wykonywania zamówienia o więcej niż 10% w okresie realizacji umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości zamówienia pozostałego do wykonania. c) parametry przedmiotu zamówienia: o zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego w tym prawa miejscowego, o zmiana ilości odbieranych odpadów komunalnych to jest powyżej lub poniżej 15% w stosunku do ilości przyjętej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - opis przedmiotu zamówienia ( średnia arytmetyczna masa odpadów z lat 2014-2015 wynosi 1147,28 Mg),
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 31/08/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.