eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baruchowo › Budowa zagrody edukacyjnej - Mini ZOO dla dzieci i młodzieży odwiedzającej Zieloną Szkołę w Goreniu Dużym - Budowa ptaszarni z wolierami

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-08-12

Ogłoszenie nr 301042 - 2016 z dnia 2016-08-12 r.

Baruchowo: Budowa zagrody edukacyjnej - Mini ZOO dla dzieci i młodzieży odwiedzającej Zieloną Szkołę w Goreniu Dużym - Budowa ptaszarni z wolierami
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Baruchowie, krajowy numer identyfikacyjny 91093568600000, ul. Baruchowo  , 87821   Baruchowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo , tel. 542 845 542, e-mail , faks 542 845 848.
Adres strony internetowej (URL): http://goksirbaruchowo.pl/bip/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kutury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://goksirbaruchowo.pl/bip/przetargi


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://goksirbaruchowo.pl/bip/przetargi


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
listownie na adres Zamawiającego
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Pod adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zagrody edukacyjnej - Mini ZOO dla dzieci i młodzieży odwiedzającej Zieloną Szkołę w Goreniu Dużym - Budowa ptaszarni z wolierami
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania są roboty budowlane związane z Budową zagrody edukacyjnej - Mini Zoo dla dzieci i młodzieży odwiedzającej Zieloną Szkołę w Goreniu Dużym - Budowa ptaszarni z wolierami. Projektowany budynek jest obiektem wolnostojącym bez poddasza, niepodpiwniczonym, przykrytym dachem dwuspadowym, zrealizowanym w technologii szkieletu drewnianego. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne stawiane na budowie w konstrukcji szkieletowej z elementów drewnianych prefabrykowanych. Posadzki na gruncie betonowe. Nadproża drewniane. Pokrycie dachu - blachodachówka. Przy budynku woliery na konstrukcji stalowej. Siatka woliery do wys 200 cm-stalowa. Siatka powyżej 200 cm z tworzywa odpornego na działanie UV. POWIERZCHNIA - razem 49,4 m2. Woliery o powierzchni 18,0 m2 przy każdym boksie. Łącznie woliery 90,0 m2 Zadanie nr 1 - Roboty prowadzące do stanu surowego zamkniętego - termin wykonania do dnia 15.10.2016r.: PODSTAWOWE DANE TECHNOLOGICZNE 1. BUDYNEK PTASZARNI: Budynek z wolierami jest projektowany dla ptaków ciepłolubnych. W obiekcie nie przewiduje się stałego zatrudnienia. Zapewniono właściwe doświetlenie pomieszczeń . Teren inwestycji w przeważającej części stanowi zieleń niska. 2. TECHNOLOGIA WYKONAWSTWA PROJEKTOWANEGO BUDYNKU. Fundament - ławy wylewane zbrojone. Metoda wykonawstwa tradycyjna, z zastosowaniem ścian fundamentowych murowanych z bloczków betonowych na zaprawie cem.-wap. ocieplonych styropianem gr. 10 cm od strony zewnętrznej murów. Ściany - metoda wykonawstwa szkieletowa. Konstrukcję stanowi szkielet drewniany na profilach drewnianych 145x 45 mm, ocieplony wełną mineralną, obity obustronnie płytą OSB gr 12 mm. Osłonę elewacji stanowi deska drewniana impregnowana. Dach o konstrukcji drewnianej kryty blachądachówką. 3. FUNDAMENTY I STOPY FUNDAMENTOWE. Fundamenty i stopy fundamentowe - wg. części konstrukcyjnej niniejszego opracowania. Posadzka stanu zerowego w obszarze korytarza zagłębiona 10 cm. Posadzka stanu zerowego w obszarze boksów ptaków zagłębiona 14 cm. 4. ŚCIANY. Ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych gr.24cm (bloczki betonowe z betonu klasy B-25 ) na zaprawie cementowej marki M7 z dodatkiem plastyfikatora, ocieplone styropianem EPZ 100-035 gr. 10cm zabezpieczonym podwójną siatką zatopioną w masie klejowej (zaleca się zabezpieczenie od zewnątrz warstwą folii kubełkowej). Ściany konstrukcyjne nad ziemią szkieletowe drewniane z elementów prefabrykowanych gr.18,0 cm . Ściany od zewnątrz osłonięte deską drewnianą. Posadzka w korytarzu komunikacyjnym gresowa z cokołem 10 cm. W boksach ptasich betonowa opuszczona 4 cm poniżej korytarza, wysypana drobnym żwirem. 5. WIĘŹBA DACHOWA: Drewniana dwuspadowa o spadku 200 i 120 . Element nośny stanowią dźwigary deskowe prefabrykowane o wym. 60x145 mm . Dźwigary nie są widoczne w pomieszczeniach po wykonaniu ocieplenia i podbicia. Konstrukcję dachową zaprojektowano z drewna: klasy C24, suszonego termicznie do wilgotności 12-16 % w temperaturze 65-110oC, zaimpregnowanego trójfunkcyjnym środkiem FOBOS M-4, zabezpieczającym konstrukcję przed działaniem: grzybów, owadów, ognia. Drewno zabezpieczyć preparatem Fobos M-4 metodą zanurzeniową w zakresie reakcji na ogień klasyfikuje się jako B-s2, d0. Klasyfikacja obowiązuje do zastosowań końcowych zgodnie z warunkami technicznymi , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz jak dla wyrobu niezapalnego, niekapiącego i nieodpadającego pod wpływem ognia oraz nierozprzestrzeniającego ogień wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r (Dz. U. Nr 75 poz. 690 z późniejszymi zmianami) a. Pokrycie dachu - blacha dachówko podobna stalowa powlekana w kolorze zgodnym z kolorystyką jak na budynku Zielonej Szkoły. b. Podbitkę pod okapem zadaszenia obudować deskami boazeryjnymi na ruszcie drewnianym. 6. SŁUPY, WIEŃCE I PODCIĄGI: Wg. części konstrukcyjnej niniejszego opracowania - prefabrykowane drewniane. 7. NADPROŻA: Wg. części konstrukcyjnej niniejszego opracowania - prefabrykowane drewniane. 8. STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA: Stolarka okienna PCV dwuszybowa - systemowa. Drzwi zewnętrzne stalowe pełne ocieplone - zgodnie z zestawieniami stolarki. Od strony woliery w każdym boksie przewidziano po jednym oknie nieotwieranym i dwa okna otwierane na zewnątrz, oszklone szybą podwójną bezpieczną. Przy oknach otwieranych do woliery zamontować dwustronne parapety drewniane szerokości 2 x 30 cm. Przepierzenia wewnętrzne między boksami na słupkach drewnianych obustronnie obudowanych płytami OSB a od strony korytarza w systemie aluminiowej modułowej zabudowy wolier . Drzwi wewnętrzne do boksów ptaków - systemowe otwierane na zewnątrz. Okna PCV - zgodnie z zestawieniami stolarki. 9. IZOLACJE: Izolacja przeciwwilgociowa: a) pionowa - np.: Combiflex - poniżej poz. terenu i Aquafin 2K -powyżej poz. Terenu (prod.Schomburg) lub podobnymi z folią kubełkową od ław do poziomu terenu; b) pozioma - 2x folia budowlana lub papa na lepiku, pod ścianą fundamentową np. 2x papa asfaltowa na lepiku; c) paroizolacja -1 x folia paroizolacyjna. Izolacja termiczna: pod płytą posadzkową podłogi na gruncie - styropian EPS 100-036 gr.10 cm, ściany i stropodach - 14 cm wełna mineralna. Zadanie nr 2 - Roboty wykończeniowe wraz z budową wolier - termin wykonania do dnia 30.03.2017r.: PODSTAWOWE DANE TECHNOLOGICZNE 10. WYKOŃCZENIE ZEWNĘTRZNE a) Tynki i okładziny: ściany cokołu ponad gruntem wykończyć płytką klinkierową /24 x 6 x 1 cm/ zbliżoną wielkością i kolorystyką do cokołu Zielonej Szkoły; ściany - okładzina drewniana gr 2,2 cm z oblistwowaniem otworów drzwiowych i okiennych. Przy cokole obróbka blacharska wpuszczona pod okładzinę drewnianą. b) Elementy D-2 i D-3 od strony woliery obić dwustronnie płytą OSB gub. 12 mm. 11. OBRÓBKI BLACHARSKIE: Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej w kolorze brązowym. 12. INSTALACJE WEWNĘTRZNE: Instalacje elektryczne: a) instalacja oświetleniowa, gniazda wtykowe, grzejniki elektryczne wg. części elektrycznej niniejszego opracowania Instalacje sanitarne: b) instalacja wodociągowa podłączona do przyłącza z zaworem czerpalnym ze złączką do węża oraz baterię nad zlewem. Instalację zabezpieczyć przed przemarzaniem. 13. WOLIERY: Od strony wschodniej do budynku ptaszarni przylegają woliery o szerokości 3.0 m , długości 6,0 m i wysokości 4,55 m. Woliery są przedłużeniem boksów pobytowych i stanowią dla ptaków wolny wybieg. Woliery podzielone są na 5 boksów rozdzielonych między sobą siatką z PCV. Konstrukcja wolier oparta jest na 7 stopach fundamentowych 30 x 30 cm. Górna powierzchnia stopy zagłębiona jest na 30 cm poniżej poziomu terenu. Na stopach fundamentu montować słupy z RK 50 x 50 x4 mm i wys. 485 cm. Do słupów montować dwa rygle dolne, jeden środkowy i jeden górny. Dolne rygle montować na poziomie 5 cm i 40 cm. Do rygli dolnych montować wypełnienie z blachy trapezowej powlekanej niskoprofilowej. W gruncie pomiędzy słupami wstawiać obrzeże chodnikowe stabilizowane w betonie o przekroju 5 x 25 cm. Obrzeże wysunąć 5 cm powyżej gruntu do wys. dolnej krawędzi dolnego rygla. Rygiel środkowy montować na poziomie 200 cm. Rygiel górny na poziomie 455 cm. Na konstrukcję dolną - do wysokości 200 cm nałożyć siatkę stalową ocynkowaną o oczkach 2 x 2 cm. Od poziomu 200 cm do góry i na stropie nałożyć siatkę PCV o oczkach 2 x 2 cm. Od frontu wykonać drzwi wejściowe do woliery z zamknięciem kłódkowym. Dolny moduł frontowy obok drzwi wejściowych wykonać jako demontowalny w celu wstawienia bądź wymiany drewnianego pnia stanowiącego element wyposażenia każdej woliery. W każdej z wolier przewidziano pień drewniany z drzewa liściastego z przyciętymi konarami, wkopany w podłoże na głębokość ok 80 cm. Pień powinien wspierać się o stalową konstrukcję przęsła środkowego. Konstrukcję stalową wolier oczyścić do stopnia St 3 i pomalować 2 + 2 farbą podkładową i nawierzchniową chlorokauczukową. Pomiędzy słupami wykonać krzyżowe stężenie prętowe fi 10mm ze śrubami rzymskimi i odpowiednio je naprężyć. W wolierze nr 5 wykonać oczko wodne - basenik obłożony. 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji usunięcia wad i usterek przez okres minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad i usterek. 3. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w niniejszej Specyfikacji technicznej, projekcie budowlano - wykonawczym oraz w przedmiarze robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:44112400-2, 45311200-2, 45332000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/03/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: a) dla zadania nr 1 - data zakończenia: 2016-10-15. b) dla zadania nr 2 - data zakończenia: 2017-03-30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia nas podstawie Załącznik nr 1 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą dysponowanie przez wykonawcę środkami finansowymi na rachunku bankowym lub zdolnością kredytową w kwocie min. 500.000,00 zł i posiadanie polisy odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 500.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia nas podstawie Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; c) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; b) Wzór zobowiązania do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy; c) Wzór wykazu robót przeznaczonych do podwykonania; d) Wzór umowy na roboty budowlane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
7.000,00 zł


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena90
Okres gwarancji10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zmian korzystnych dla zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy. 4. Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność udzielenia zamówień dodatkowych niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli nie jest możliwe równoległe wykonywanie robót. 5. Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy. 6. Wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót. 7. Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT). 8. Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 9. Zmian w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z zawarciem umowy podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 10. Zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia przez zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 11. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 do 10. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 12. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29/08/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.