eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Prowadzenie kursów językowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-21

Łódź: Prowadzenie kursów językowych
Numer ogłoszenia: 300964 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 41 im. Króla Władysława Jagiełły , ul. Rajdowa 18, 94-003 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 686 48 60, faks 42 686 48 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp41.edu.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie kursów językowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu kursów językowych z zakresu języków: angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego dla dzieci w wieku szkolnym (szkoła podstawowa i gimnazjum) z zastosowaniem tablic interaktywnych z oprogramowaniem do nauki w/w języków - na następujących zasadach: 1. Dzieci zostaną podzielne na 40 grup liczących od 5 do 8 osób, w tym 36 grup języka angielskiego, 2 grupy języka niemieckiego i 2 grupy języka rosyjskiego. 2. W ramach 36 grup języka angielskiego zostanie utworzonych: 2.1. - 8 grup - dla dzieci z klas 1-ych szkoły podstawowej z poziomem początkującym (begginers), 2.2. - 8 grup - dla dzieci z klas 2-ich szkoły podstawowej z poziomem początkującym (beginners), 2.3. - 7 grup - dla dzieci z klas 3-ich szkoły podstawowej z poziomem początkującym (beginners), 2.4. - 5 grup - dla dzieci z klas 4-ych szkoły podstawowej z poziomem podstawowym (elementary), 2.5. - 4 grupy - dla dzieci z klas 5-ych szkoły podstawowej z poziomem przed-średnio zaawansowanym (pre-intermediate), 2.6. - 4 grupy - dla dzieci z klas 6-ych szkoły podstawowej oraz dzieci z klas gimnazjalnych z poziomem średnio zaawansowanym (intermediate). 3. Grupy języka niemieckiego i języka rosyjskiego zostaną utworzone dla dzieci z klas 1-6 szkoły podstawowej oraz dzieci z klas gimnazjalnych z poziomem początkującym. 4. Przydzielenie dzieci do poszczególnych grup zostanie przeprowadzone przez Zamawiającego na podstawie wyników testów kwalifikacyjnych. Testy kwalifikacyjne przeprowadzi Zamawiający. 5. Zajęcia językowe odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych oraz dni wolnych od zajęć szkolnych. 6. Każda z 40 grup odbywać będzie zajęcia językowe dwa razy w tygodniu (chyba że nie będzie to możliwe z uwagi na dni świąteczne lub dni wolne od zajęć szkolnych). 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zajęć językowych w danym dniu z uwagi na wycieczkę szkolną lub inne wydarzenie o charakterze wyjątkowym. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o odwołaniu zajęć językowych co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem. W takiej sytuacji Wykonawca przeprowadzi odwołane zajęcia językowe w innym terminie, z uwzględnieniem pkt 4.1.5. SIWZ. 8. Każde zajęcia językowe będą trwać jedną godzinę lekcyjną (45 minut). 9. Zajęcia językowe odbywać się będą w godzinach od 15.00 do 19.00. 10. Zajęcia językowe odbywać się będą w czterech semestrach - z uwzględnieniem letnich i zimowych szkolnych przerw semestralnych - z tym zastrzeżeniem, iż semestr I-szy rozpocznie się nie wcześniej niż 6 października 2010 roku, a semestr IV-ty skończy się nie później niż 31 marca 2012 roku. 11. W trakcie wykonywania umowy na każdą z 40 grup przypadać będzie 136 godzin lekcyjnych, co daje łącznie liczbę 5440 godzin lekcyjnych. 12. Szczegółowy rozkład zajęć dla poszczególnych grup (harmonogram) uwzględniający pkt 4.1.1 - 4.1.11. SIWZ zostanie opracowany przez Zamawiającego po przeprowadzeniu testów, o których mowa w pkt 4.1.4 SIWZ. 13. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem kursów językowych - w szczególności: listy obecności uczestników, dzienników zajęć uwzględniających tematykę, przebieg zajęć językowych oraz oceny uczestników, rejestru wydanych zaświadczeń określonych w pkt 4.1.16 SIWZ. 14. Wykonawca będzie kontrolować osiągnięcia dzieci uczestniczące w kursach poprzez przeprowadzanie testów sprawdzających nie rzadziej niż raz na dwa miesiące. 15. Wykonawca wystawi dzieciom uczestniczącym w kursach zaświadczenia potwierdzające uczestnictwo w kursach na określonym poziomie. 16. Zajęcia językowe odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 17. Zajęcia językowe odbywać się będą w salach multimedialnych przystosowanych do korzystania z zestawów multimedialnych (tablica interaktywna wraz z projektorem). 18. Zajęcia językowe prowadzone będą z wykorzystaniem tablic interaktywnych z oprogramowaniem do nauki języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego, oraz urządzeń pomocniczych w postaci tabletów interaktywnych wraz z pilotami do testów i ankiet oraz projektorów. Tablice interaktywne umożliwiać będą jednoczesne korzystanie z tablic przez dwie osoby: lektora i ucznia lub dwóch uczniów. 19. Sprzęt, o którym mowa w pkt 4.1.17 SIWZ zapewni Zamawiający. Do czasu zapewnienia przez Zamawiającego powyższego sprzętu zajęcia językowe prowadzone będą bez wykorzystania tego sprzętu. 20. Zamawiający zapewni Wykonawcy szkolenie z zakresu obsługi tablic interaktywnych z oprogramowaniem do nauki języka angielskiego, niemieckiego oraz rosyjskiego, oraz urządzeń pomocniczych w postaci tabletów interaktywnych wraz z pilotami do testów i ankiet oraz projektorów. 21. Zajęcia językowe prowadzone będą z wykorzystaniem podręczników, które zapewni Zamawiający. O rodzaju podręczników Zamawiający poinformuje Wykonawcę na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi. 22. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni lektorów posiadających co najmniej wykształcenie wyższe kierunkowe lub kursy potwierdzone certyfikatem, a także doświadczenie w pracy z dziećmi do lat 18..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę na rzecz szkoły w rozumieniu ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (t.j. Dz.U. z 2004 roku, Nr 256, poz. 2572 ze zm.) polegającą na prowadzenia kursu językowego w zakresie języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego, obejmującego co najmniej 80 dzieci w wieku do lat 18, z wykorzystaniem tablic interaktywnych z oprogramowaniem do nauki języka obcego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 50.000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia po jej zawarciu w następującym zakresie (zmiany istotne): 1. W zakresie ilości grup oraz ilości grup danego języka określonych w pkt 4.1.1. - 4.1.3. SIWZ - w sytuacji zmiany ilości uczestników projektu, z zastrzeżeniem, iż łączna liczba godzin lekcyjnych nie przekroczy 5440, 2. W zakresie poziomu grup języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego określonych w pkt 4.1.2. i 4.1.3. SIWZ - jeśli będzie to uzasadnione wynikami testów, o których mowa w pkt 4.1.4. SIWZ, 3. W zakresie ilości godzin lekcyjnych przypadających na grupę w trakcie kursu, o której mowa w pkt 4.1.11 SIWZ, oraz liczby zajęć językowych w tygodniu, o której mowa w pkt 4.1.6 SIWZ - w sytuacji zmiany ilości grup, z zastrzeżeniem, iż łączna liczba godzin lekcyjnych nie przekroczy 5440, 4. W zakresie stawki procentowej podatku od towarów i usług w sytuacji zmiany przepisów podatkowych w tym zakresie. Zamawiający zastrzega, iż w powyższym przypadku kwota wynagrodzenia Wykonawcy brutto nie ulegnie zwiększeniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp41.edu.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 41 w Łodzi ul. Rajdowa 18, 94-003 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 11:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat - ul. Rajdowa 18, 94-003 Łódź..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu Kolorowy Świat Nauki finansowanego ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki; Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.