eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Zielona, Rolnicza, Wiejska, Stroma, Górzysta, Zdrojowa, Macha w Dębicy w 3 odcinkach i 2 etapach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-10

Dębica: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Zielona, Rolnicza, Wiejska, Stroma, Górzysta, Zdrojowa, Macha w Dębicy w 3 odcinkach i 2 etapach.
Numer ogłoszenia: 300932 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Dębickie Sp. z o.o. , ul. Kosynierów Racławickich 35, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. (014) 670 51 71, faks (014) 676 00 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.debickie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialności-100% własność Gminy Miasta Dębica.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Zielona, Rolnicza, Wiejska, Stroma, Górzysta, Zdrojowa, Macha w Dębicy w 3 odcinkach i 2 etapach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje wykonanie: A. W ul. Stromej przewodu kanalizacji sanitarnej wraz z studniami Dn1000 oraz przepompownią ścieków: a) Sieć kanalizacji sanitarnej Dn200 PCV - 294m, rura DN200 PCV SN8 SDR34 b) Sieć kanalizacji sanitarnej Dn160 PCV - 9m, do granicy działek c) Studnie kanalizacyjne betonowe Dn1000 z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typu ciężkiego (G2 do G53, G46 do G58.3, gdzie G2 jest studnią istniejącą) z betonu wodoszczelnego, z kinetą prefabrykowaną, kręgi łączone na uszczelki gumowe - 14szt. d) Kanalizacja tłoczna PE Dn63 PN10 - 9,9m e) Przepompownia ścieków Ps1 z przyłączem energetycznym, szafką sterowniczą, ogrodzeniem i kompletną infrastrukturą zgodnie z dokumentacją wraz ze wszystkimi niezbędnymi odbiorami i uruchomieniem - 1 kpl. f) Wykonanie skrzyżowań z istniejącą siecią WN, NN, gazową, teletechniczną itp. z zastosowaniem wymaganych rur ochronnych i uzyskaniem pisemnych protokołów odbioru od użytkowników. g) Wykonanie inspekcji telewizyjnej w obecności inwestora i dostarczenie jej wyników. h) Odtworzenie nawierzchni i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. B. W ul. Wiejskiej przewodu kanalizacji sanitarnej wraz z studniami Dn1000 oraz przepompownią ścieków: a) Sieć kanalizacji sanitarnej Dn200 PCV - 61m, rura DN200 PCV SN8 SDR34, b) Sieć kanalizacji sanitarnej Dn160 PCV - 60 m, do granicy działek, c) Studnie kanalizacyjne betonowe Dn1000 z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typu ciężkiego (C258 do C261.1 , studnia C261.1 bez pierścienia odciążającego i z włazem typu średniego) z betonu wodoszczelnego, z kinetą prefabrykowaną, kręgi łączone na uszczelki gumowe - 4szt, d) Kanalizacja tłoczna PE Dn90 PN10 (uwaga,: nie PE Dn75) - 88m, e) Przepompownia ścieków P41 z przyłączem energetycznym, szafką sterowniczą, ogrodzeniem kompletną infrastrukturą zgodnie z dokumentacją wraz ze wszystkimi niezbędnymi odbiorami i uruchomieniem - 1 kpl., f) Wykonanie skrzyżowań z istniejącą siecią WN, NN, gazową, teletechniczną itp. z zastosowaniem wymaganych rur ochronnych i uzyskaniem pisemnych protokołów odbioru od użytkowników. g) Wykonanie inspekcji telewizyjnej w obecności inwestora i dostarczenie jej wyników. h) Odtworzenie nawierzchni i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. C. W ul. Górzystej przewodu kanalizacji sanitarnej wraz z studniami Dn1000: a) Sieć kanalizacji sanitarnej Dn200 PCV - 164m, rura DN200 PCV SN8 SDR34, b) Sieć kanalizacji sanitarnej Dn160 PCV - 6,0 m, do granicy działek, c) Studnie kanalizacyjne betonowe Dn1000 z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typu ciężkiego (H6 do H14, studnia H6 istniejąca) z betonu wodoszczelnego, z kinetą prefabrykowaną, kręgi łączone na uszczelki gumowe - 7szt. d) Wykonanie skrzyżowań z istniejącą siecią WN, NN, gazową, teletechniczną itp. z zastosowaniem wymaganych rur ochronnych i uzyskaniem pisemnych protokołów odbioru od użytkowników. e) Wykonanie inspekcji telewizyjnej w obecności inwestora i dostarczenie jej wyników. f) Odtworzenie nawierzchni i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 UPzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: Ewentualne roboty uzupełniające polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót tj.: budowa dalszych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert: 1 robót budowlanych, których przedmiotem jest budowa, rozbudowa, przebudowa lub nadbudowa sieci kanalizacji o wartości co najmniej 150 000,00 zł. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże osoby zdolne do wykonania zamówienia - Kierownika budowy w specjalności sieci sanitarnych. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 UPzp Zamawiający przewiduje zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego polegające na: 1. Zmianie wynagrodzenia brutto Wykonawcy, a dotyczącej robót jeszcze niewykonanych, względem których Wykonawca nie pozostaje w zwłoce o wysokość zmienionej stawki podatku VAT - w przypadku zmiany ustawowej wysokości podatku od towarów i usług VAT. 2. Zmianie przedmiotu umowy, zmianie terminu wykonania umowy - W przypadku konieczności aktualizacji rozwiązań mających zastosowanie w realizacji niniejszej umowy ze względu, na postęp technologiczny, brak dostępności na rynku materiałów, maszyn, urządzeń jeżeli zmiana taka powoduje: a) poprawę parametrów technicznych, b) jest korzystna z uwagi na postęp technologiczny. 3. Zmianie przedmiotu umowy, zmianie terminu wykonania umowy, zmianie wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie zostanie ustalone na zasadzie różnicowej względem robót pierwotnych i zamiennych - W przypadku konieczności wprowadzenia robót zamiennych, których konieczność zastosowania ujawniła się w trakcie realizacji robót, a zmiana: a) jest korzystna dla Zamawiającego, b) nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego, c) usprawni proces realizacji, d) zapobiegnie powstaniu dużych i nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego. 4. Zmianie przedmiotu umowy, zmianie terminu wykonania umowy, zmianie wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że wartość robót, które nie będą wykonywane ustalona będzie wg. cen jednostkowych możliwych do przeliczenia z tabeli elementów robót - w przypadku braku uzasadnienia dla wykonania robót objętych SIWZ, która to okoliczność ujawniła się w trakcie realizacji robót, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. 5. Zmianie przedmiotu umowy, zmianie terminu wykonania umowy, zmianie wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie zostanie ustalone na podstawie cen jednostkowych możliwych do przeliczenia z tabeli elementów robót będącej załącznikiem do umowy - W przypadku modyfikacji dokumentacji projektowej, która to konieczność modyfikacji ujawniła się w trakcie realizacji robót, i: a) nie była zawiniona przez Zamawiającego, a wymagają tego względy techniczne i technologiczne stwierdzone w czasie realizacji umowy np. po odkryciu elementów niezinwentaryzowanych lub b) wynikła z propozycji Wykonawcy co do innego sposobu wykonania danego elementu, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, nie wykroczy poza określony zakres zamówienia, nie wpłynie na zwiększenie wynagrodzenia umownego oraz wpłynie na polepszenie realizowanego zamówienia i usprawnienie procesu realizacji oraz zapobiegnie powstaniu dużych i nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego. 6. Zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na: a) wystąpienia zdarzeń siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające realizację umowy na zasadach w niej określonych, b) konieczności zmian terminu wykonania umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, c) wystąpienia trudnych warunków atmosferycznych potwierdzonych przez IMiGW uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych lub technologicznych tj.: ciągłych opadów atmosferycznych utrzymujących się przez 4 kolejne dni przekraczających stan średnich opadów na danym terenie lub wystąpienie gwałtownych zjawisk: powodzi, pożaru, trąby powietrznej itp., d) wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę oraz inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie - nie dłużej jednak niż o czas wstrzymania robót, e) konieczność wykonania robót dodatkowych, które warunkują termin wykonania zamówienia, nie dłużej niż o czas wykonania robót dodatkowych. f) konieczność uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień, termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności 7. Zmianie osób, z zastrzeżeniem konieczności spełnienia przez ww. osobę warunków określonych w SIWZ - W przypadku konieczności zmiany osób o których mowa, a nie przewidzianych przez Wykonawcę (np. śmierć, choroba, rozwiązanie stosunku prawnego z winy ww. osoby lub przez ww. osobę). 8. Zmianie Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców - W przypadku okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili zawierania umowy z Zamawiającym a dotyczące możliwości korzystania z zasobów Podwykonawców (np. odstąpienie od umowy Podwykonawców), w przypadku gdy dotyczy to podwykonawców, na których zasoby powoływał się Wykonawca na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy PZP - po wcześniejszym spełnieniu warunków jak w art. 36b ust.2 ustawy PZP

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.debickie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi Dębickie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Dział Techniczny i Gospodarki Ściekowej 39-200 Dębica, ul. Kosynierów Racławickich 35, pokój nr 27..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Wodociągi Dębickie Sp. z o.o., ul. Kosynierów Racławickich 35, 39-200 Dębica, Sekretariat Prezesa Zarządu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.