eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Świadczenie usługi organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie w ramach Programu wsparcia osób bezrobotnych do 30 roku życia w zakresieSpawanie blach i rur spoinami pachwinowymi met. MAG-135 i met. TIG-141

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-29

Będzin: Świadczenie usługi organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie w ramach Programu wsparcia osób bezrobotnych do 30 roku życia w zakresie: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi met. MAG-135 i met. TIG-141
Numer ogłoszenia: 300810 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie , ul. Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 2673003, 2674444, faks 32 2674153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie w ramach Programu wsparcia osób bezrobotnych do 30 roku życia w zakresie: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi met. MAG-135 i met. TIG-141.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest świadczenie usługi w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą na organizację szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie w ramach Programu wsparcia osób bezrobotnych do 30 roku życia w zakresie Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi met. MAG-135 i met.TIG-141. 2. We Wspólnym Słowniku Zamówień, o którym mowa w art. 30 ust. 7 ustawy, usługa oznaczona jest kodem 80530000-8 o nazwie: Usługi szkolenia zawodowego 3. Zakres usługi. 1) Przeprowadzenie szkolenia w formie kursu stacjonarnego w zakresie określonym w ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia. 2) Szkoleniem będzie objętych 15 osób bezrobotnych - skierowanych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem ust. 3 pkt 5 niniejszego punktu ogłoszenia. 3) Wymagany termin wykonania zamówienia: a) rozpoczęcie: sierpień 2013 roku, b) zakończenie: do 31 października 2013 roku. 4) Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie określony w harmonogramie szkolenia stanowiącym załącznik do umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia (wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) zmniejszenia liczby osób planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 3 osoby w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba uczestnika projektu, sprawowanie opieki nad chorym członkiem rodziny, utrata statusu bezrobotnego, niezgłoszenie się po skierowanie na szkolenie, itp.), b) zwiększenia liczby osób planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 3 osoby. 4. Liczba godzin zajęć oraz zakres programowy muszą być zgodne z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach: nr W-07/IS-02 dla metody MAG - 135 (spawanie blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych) oraz nr W-07/IS-03 dla metody TIG - 141. Godzina zegarowa zajęć praktycznych szkolenia liczy 60 minut, a godzina zegarowa zajęć teoretycznych szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. 5. Program szkolenia musi być zgodny z § 75 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz, 1193 z późn. zm.). Ponadto program szkolenia (treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych) musi być opracowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 6. Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 800 do 2000, z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu tygodnia obejmować będzie przeciętnie nie mniej niż 25 i nie więcej niż 40 godzin zegarowych zajęć szkoleniowych, chyba że przepisy odrębne lub specyfika szkolenia przewidują inny wymiar zajęć szkoleniowych. 7. Baza dydaktyczna do zajęć teoretycznych i praktycznych musi odpowiadać wymogom Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach zgodnie z wytycznymi W-07/IS-41. Zajęcia teoretyczne zostaną przeprowadzone w pomieszczeniach z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją, dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia Zajęcia praktyczne zostaną przeprowadzone w spawalni do ćwiczeń praktycznych wyposażonej w stanowiska spawalnicze w zakresie metody spawania MAG - 135 (co najmniej 4 stanowiska spawalnicze) oraz w zakresie metody spawania TIG-141 (co najmniej 4 stanowiska spawalnicze), przystosowanej do realizacji przedmiotu zamówienia, wyposażonej w stoły spawalnicze i odpowiednie oprzyrządowanie, umożliwiające bezpieczne wykonywanie prac spawalniczych. Spawalnia musi spełniać wymagania określone w Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach nr W-07/IS-41. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość, aby Wykonawca podzielił skierowaną przez Zamawiającego grupę uczestników na mniejsze podgrupy w każdej metodzie spawania w taki sposób, by każdy uczestnik miał samodzielny dostęp do stanowiska spawalniczego. 9. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zorganizować egzamin wewnętrzny, potwierdzający zdobytą wiedzę i na tej podstawie wydać każdemu uczestnikowi dokument, o którym mowa w ust. 17 niniejszego punktu ogłoszenia. 10. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem przeprowadzonym zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach nr W-07/IS-17. Koszt egzaminu należy uwzględnić dokonując obliczenia ceny oferty. 11. Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom szkolenia dokładny rozkład zajęć odpowiadający harmonogramowi szkolenia z podanymi tematami wynikającymi z programu szkolenia, który będzie wydany każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia. 12. Zajęcia szkoleniowe muszą być przeprowadzone na terenie Powiatu Będzińskiego, miasta Sosnowiec, miasta Dąbrowa Górnicza lub miasta Katowice z zastrzeżeniem, że czas dojazdu i powrotu uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego do miejsca i z miejsca szkolenia, w którym zgodnie z programem szkolenia odbywać się będą zajęcia szkoleniowe nie może przekraczać łącznie 3 godzin dziennie. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia bezpłatne zaplecze socjalne obejmujące kawę, herbatę, wodę i napoje zimne w ilości zaspokajającej potrzeby uczestników w każdym dniu szkolenia oraz dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywać się będą zajęcia szkoleniowe (toaleta, umywalka). 14. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone w systemie stacjonarnym. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej. 15. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40, poz. 470). Wykonawca wyposaży każdego uczestnika szkolenia w odzież ochronną, to jest ubranie dla spawacza składające się z bluzy i spodni, maski spawalnicze, fartuchy spawalnicze, rękawice spawalnicze, trzewiki lub półsaperki dla spawaczy oraz przyłbice spawalnicze z wymiennymi filtrami spawalniczymi spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. Nr 259, poz. 2173). 16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały dydaktyczne - zgodne z tematyką szkolenia, w skład których wchodzą w szczególności: podręcznik lub inne niezbędne materiały szkoleniowe oraz notatnik (minimum format A5 60-kartkowy) i przybory do pisania, przekazywane każdemu uczestnikowi na własność. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia wraz z rozpoczęciem szkolenia, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 17. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym jego zakończeniu zaświadczenie o ukończeniu szkolenia lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodne z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy /Dz. U. z 2010 Nr 177 poz.1193 z późn. zm./ zawierające co najmniej: 1) numer z rejestru, 2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, 3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, 4) formę i nazwę szkolenia, 5) okres trwania szkolenia, 6) miejsce, datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, 7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, 8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 18. Wykonawca zobowiązany jest wydać każdemu uczestnikowi szkolenia, po pozytywnym zdaniu egzaminu, książeczkę spawacza według normy PN-EN-287-1 oraz Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza uprawniające do pracy w zawodzie spawacza wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. 19. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia. 20. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia Zamawiającemu oryginałów list obecności za miesiąc poprzedni w przypadku jeśli ukończenie szkolenia przypada na koniec miesiąca wraz z podpisami uczestników szkolenia, a po zakończeniu szkolenia dokumentacji obejmującej: oryginały list obecności wraz z podpisami uczestników szkolenia, protokół z egzaminu, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i inne dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, potwierdzenie wydania uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych oraz ankiety wypełnione przez uczestników szkolenia służące do jego oceny 21. Cena szkolenia nie powinna uwzględniać: 1) kosztów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, 2) kosztów przejazdu, 3) kosztów badań lekarskich. 22. Koszty, o których mowa w ust. 21 pkt 1 niniejszego punktu ogłoszenia zostaną zwrócone Wykonawcy po przedstawieniu Zamawiającemu odrębnej faktury VAT wraz z dokumentacją potwierdzającą poniesienie tych kosztów, na zasadach określonych w umowie szkoleniowej zawartej z wykonawcą szkolenia. 23. Koszty, o których mowa w ust.21 pkt 2 i 3 sfinansuje Zamawiający we własnym zakresie. 24. Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011r., Nr 177, poz. 1054 z późń. zm.) zwalnia się od podatku od usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, inne niż wymienione w pkt 26 finansowane w całości ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane chyba, że podmiot świadczący usługę szkoleniową posiada indywidualną interpretację podatkową wydana w jego indywidualnej sprawie przez organ podatkowy. W przypadku naliczenia podatku VAT przy złożeniu oferty na przeprowadzenie szkoleń interpretacja taka musi stanowić załącznik do oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ten oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania składając oświadczenie wg wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat /* przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedno szkolenie w zakresie spawania blach i rur, a przedmiotowym szkoleniem zostało objętych minimum 15 osób z podaniem wartości poszczególnych szkoleń, ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których szkolenia te zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, czy każde z tych szkoleń zostało wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywane należycie /**, zamieszczając przedmiotowe informacje w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeśli Wykonawca ten oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, składając oświadczenie wg wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeśli Wykonawca ten oświadczy, że dysponuje odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składając oświadczenie wg wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli ten oświadczy, że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składając oświadczenie wg wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1)wypełniony formularz oferty (wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) - w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, formularz musi być złożony wspólnie, 2)program szkolenia (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ),

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) certyfikaty jakości usług - w przypadku ich posiadania - przez certyfikaty jakości usług Zamawiający rozumie certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia / szkolenia, wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO oraz akredytację kuratora oświaty w zakresie przedmiotowego szkolenia to jest szkolenia w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG-135 lub metodą TIG-141.W przypadku braku posiadania certyfikatu / certyfikatów jakości usług, Wykonawca zobowiązany jest wskazać przedmiotową informację o braku posiadania certyfikatu / certyfikatów jakości usług w ust. 13 programu szkolenia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 15 pkt 6 SIWZ, 2)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 5 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik, 3) zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do Rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji kuratora oświaty w zakresie szkolenia - spawania blach i rur spoinami pachwionowymi met. MAG-135 lub TIG-141 - 20
  • 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydanego na podstawie międzynarodowych norm ISO - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. Ignacego Krasickiego 17 A, 42-500 Będzin, pokój nr 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2013 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. Ignacego Krasickiego 17 A, 42-500 Będzin, pokój nr 113.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.