eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłów › Wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Pawłów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-08-10

Ogłoszenie nr 300743 - 2016 z dnia 2016-08-10 r.

Pawłów: Wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Pawłów.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pawłów, krajowy numer identyfikacyjny 29101058200000, ul. Pawłów 56a  , 27225   Pawłów, woj. świętokrzyskie, państwo , tel. 412 721 670, e-mail , faks 412 721 679.
Adres strony internetowej (URL): pawlow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
pawlow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście lub drogą pocztową
Pod adres:
Pawłów 56, 27-225 Pawłów , sekretariat Urzędu Gminy w Pawłowie


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Pawłów.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu dzieciom uczęszczającym do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Pawłów poprzez zakupienie biletów miesięcznych dla dzieci i ich opiekunów w okresie od 01.09.2016r. do dnia 30.06.2017r. Bilety miesięczne obejmować będą następujące trasy dowozu i odwozu uczniów: 1. TRASA - Grabków, Krajków, Modrzewie, Stary Bostów, Nowy Bostów, Chybice szkoła - 56 bilety dla uczniów Szkoły Podstawowej w Chybicach i 2 bilety dla opiekunów. 2. TRASA - Wieloborowice, Pokrzywnica, Chybice szkoła- 16 biletów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Chybicach i 1 bilet dla opiekuna. 3. TRASA - Grabków, Krajków, Łomno ( Zarzecze, Parcele) Modrzewie, Stary Bostów, Nowy Bostów, Chybice szkoła - 69 biletów dla uczniów Gimnazjum w Chybicach i 2 bilety dla opiekunów. 4. TRASA - Wieloborowice, Pokrzywnica, Chybice szkoła- 11 biletów dla uczniów Gimnazjum w Chybicach i 1 bilet dla opiekuna. Gimnazjum w Chybicach przywóz na godz. 7.05 odwóz o godz. 13.35, 14.25/15.05 Szkoła Podstawowa w Chybicach przywóz na godz. 7.55 odwóz o godz.13.35,14.25. 5.TRASA - Bronkowice Dolne, Bronkowice, Radkowice szkoła - 15 biletów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Radkowicach i 1 bilet dla opiekuna. Szkoła Podstawowa w Radkowicach przywóz na godz. 8.00 odwóz o godz. 13.45 6.TRASA - Bronkowice Dolne, Bronkowice, Radkowice, Rzepin szkoła - 46 biletów dla uczniów Gimnazjum w Rzepinie i 1 bilet dla opiekuna. 7. TRASA - Dąbrowa, Rzepin Drugi, Rzepin szkoła- 34 bilety dla uczniów Gimnazjum w Rzepinie i 1 bilet dla opiekuna. 8. TRASA - Jadowniki , Rzepin szkoła - 1 bilet dla ucznia Gimnazjum w Rzepinie i 1 bilet dla opiekuna. Gimnazjum w Rzepinie przywóz na godz. 8.00 odwóz o godz. 14.25 9.TRASA - Godów, Godów szkoła - 10 biletów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Godowie i 1 bilet dla opiekuna. Szkoła Podstawowa w Godowie - przywóz na godz. 8.00 odwóz o godz. 14.20 10. TRASA - Szeligi, Godów, Kałków, Pawłów szkoła - 41 biletów dla uczniów Gimnazjum w Pawłowie i 1 bilet dla opiekuna. 11. TRASA - Nowy Jawor, Bukówka, Pawłów szkoła - 3 bilety dla uczniów Gimnazjum w Pawłowie i 1 bilet dla opiekuna Gimnazjum w Pawłowie przywóz na godz. 7.30 odwóz o godz. 14.05. 12. TRASA - Bukówka, Zbrza, Nowy Jawor, Stary Jawor, Warszówek, Pawłów szkoła - 24 bilety dla uczniów Szkoły Podstawowej w Pawłowie i 1 bilet dla opiekuna. Szkoła Podstawowa w Pawłowie przywóz na godz. 8.15 odwóz o godz. 14.10 13.TRASA - Modrzewie, Łomno szkoła - 5 biletów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Łomnie i 1 bilet dla opiekuna. Szkoła Podstawowa w Łomnie przywóz godz. 8.00 odwóz godz. 12.15, 14.15 14.TRASA - Jadowniki Zamaje, Jadowniki, Szerzawy, Rzepinek, Świślina, Szerzawy Szkoła- 34 bilety dla uczniów Gimnazjum w Szerzawach i 1 bilet dla opiekuna. 15. TRASA - Tarczek, Modrzewie, Łomno, Szerzawy szkoła - 3 bilety dla uczniów Gimnazjum w Szerzawach i 1 bilet dla opiekuna. Gimnazjum w Szerzawach przywóz na godz. 7.30 odwóz na godz. 13.05, 14.45 16. TRASA- Rzepinek, Świślina, Szerzawy szkoła - 19 biletów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Szerzawach i 1 bilet dla opiekuna 17. TRASA - Brzezie, Łomno, Modrzewie, Wawrzeńczyce, Szerzawy szkoła - 17 biletów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Szerzawach i 1 bilet dla opiekuna. 18. TRASA - Tarczek, Szerzawy szkoła - 9 biletów dla uczniów i 1 bilet dla opiekuna Szkoła Podstawowa w Szerzawach przywóz godz. 8.20 odwóz o godz. 13.05, 14.45. Przewidziana na dzień zamówienia liczba biletów dla uczniów - 413, w tym: LICZBA BILETÓW DLA UCZNIÓW - do 5 km - 312 LICZBA BILETÓW DLA UCZNIÓW - do 10 km - 100 LICZBA BILETÓW DLA UCZNIÓW - powyżej 10 km - 1 Przewidziana na dzień zamówienia liczba biletów dla opiekunów - 20, w tym: LICZBA OPIEKUNÓW DO 5 km - 14 LICZBA OPIEKUNÓW DO 10 km - 5 LICZBA OPIEKUNÓW powyżej 10 km - 1 Wykonawca powinien posiadać odpowiednie zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na terenie gminy Pawłów w zakresie tras dowozu dzieci. Podane liczby biletów dla uczniów i opiekunów są aktualne na dzień ogłoszenia zamówienia i mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, jak również miejsca przystanków. Dokładną godzinę przywozu i odwozu uczniów do szkół ustala Wykonawca z Dyrektorami szkół. Dopuszcza się czas do 20 min odstępstwa od godziny rozpoczęcie zajęć i po zakończeniu zajęć wskazanych w opisie zadania i Załączniku Nr 1 do SIWZ część II tabela. Oferenci zobowiązują się do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i odwozu. Wielkość i ilość pojazdów na całej trasie należy dostosować do ilości osób przewożonych. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymogów prawnych dotyczących przewozu dzieci szkolnych, pojazdy powinny być ubezpieczone i posiadać aktualne przeglądy techniczne. W pojazdach w okresie zimowym i letnim powinna być zapewniona odpowiednia temperatura. Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Pawłów będzie realizowane w ramach komunikacji regularnej na podstawie imiennych biletów miesięcznych dla dzieci i młodzieży w przedziale od rozpoczęcia odbywania obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego do klasy III gimnazjum.

II.5) Główny kod CPV: 34.98.00.00 - Bilety przewozowe
Dodatkowe kody CPV:60112000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 10 data rozpoczęcia: 01/09/2016 data zakończenia: 30/06/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Przejazdy uczniów na podstawie imiennych biletów miesięcznych rozumiane jako dojazd ucznia z miejsca zamieszkania do wskazanej szkoły i powrót po skończonych zajęciach ze szkoły do miejsca zamieszkania: Liczba uczniów dowożonych w danym miesiącu to 413 uczniów w roku szk. 2016/2017. Ilość uczniów może ulec zmianie w przypadku: a) zmiany liczby dzieci zamieszkałych w obwodzie szkół w obrębie danej trasy dowozu; b) ze względu na zmianę miejsca zamieszkania uczniów; c) zmiany przepisów prawa oświatowego; d) zmiany organizacji roku szkolnego (wynikająca ze zmian ilościowych uczniów w poszczególnych szkołach w roku szkolnym 2016/2017 m.in. w związku z rozpoczęciem jak i zakończeniem zajęć dydaktycznych, zakończeniem nauki dla klas VI SP i III Gimnazjum oraz rozpoczęciem zajęć przez uczniów kl. I szkół podstawowych i gimnazjum i wychowanków rozpoczynających obowiązkowe wychowanie przedszkolne; g) zmiany planu nauczania w szkole (szkołach), zmiany planu lekcji w poszczególnych dniach tygodnia, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu podpisania umowy; h) z innych przyczyn, których nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy; i) zmiany szkoły przez ucznia. Zamawiający nabywał będzie bilety miesięczne dla uczniów w celu wykonania obowiązku określonego w art. 14a ust. 3 oraz art. 17 ust 3 ustawy z dnia 7 września 1991r o systemie oświaty (tj. Dz. U. z 2015 r. nr 2156 ze zm.), w związku z tym jest upoważniony do ulgi ustawowej w wysokości 49% na podstawie art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992r o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznymi transportu zbiorowego (Dz. U. z 2012 poz.1138 tj. z ze. zm.) Dopłatę z tytułu stosowania ulg ustawowych otrzymuje ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia miejsc siedzących dla wszystkich uczniów i ich opiekunów. Dowozy będą realizowane z zapewnieniem przez Zamawiającego opieki. Opiekę dzieciom podczas przewozów oraz wsiadania i wysiadania z autobusów zapewni Zamawiający poprzez zapewnienie minimum 1 opiekuna na autobus (oprócz kierowcy).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: Posiadania przez Wykonawcę uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, wynikające z odrębnych przepisów tj.: - posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz.1414 ze zm.); - dokumentów dopuszczających pojazdy, którymi Wykonawca będzie realizował zamówienie, do ruchu drogowego (dowód rejestracyjny z aktualnym badaniem technicznym pojazdu), zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 tekst jednolity poz. 1137 ze zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400 000, 00 zł ( słownie: czterysta tysięcy złotych) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 400 000, 00 zł. ( słownie: czterysta tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej i zawodowej tj. w przypadku niniejszego postępowania Wykonawca: a) zrealizował należycie, lub realizuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), w okresie ostatnich 3 lat do dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 usługi polegającą na dowozie uczniów do szkół, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł netto ( słownie: dwieście tysięcy zł. netto ); b) posiada prawo do dysponowania minimum 10 autobusami. Autobusy, którymi dysponuje Wykonawca są sprawne technicznie i dopuszczone do ruchu drogowego oraz posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; c) skieruje do realizacji zamówienia minimum 10 kierowców posiadających uprawnienia do kierowania autobusami tj. prawo jazdy kategorii D oraz uprawnienia do przewozu osób. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów "spełnia" lub "nie spełnia".
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: - Wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia ( 10 kierowców) z wymaganymi kwalifikacjami oraz doświadczeniem zawodowym - Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu wymaganych uprawnień przez kierowców do przewozu osób.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4.Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14, i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z 6.09.2001 o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2013 poz. 1414 z pózn. zm.). 2.Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400 000, 00 zł ( słownie: czterysta tysięcy złotych) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 400 000, 00 zł. ( słownie: czterysta tysięcy złotych) 3.Wykaz usług, wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych usług wykonywanych) w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, poświadczający zrealizowanie co najmniej 2 usług polegającej na dowozie uczniów o wartości min. 200 000,00 zł netto wraz z załączeniem dowodów, że wykazana usługa została wykonana/lub jest wykonywana należycie. 4.Wykaz pojazdów (autobusów) do realizacji zamówienia potwierdzający prawo do dysponowania przez Wykonawcę w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 5. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz kierowców- wraz informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 2. Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych); Forma wniesienia wadium:forma pieniężna;poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancja bankowa; gwarancja ubezpieczeniowa;poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 .). Sposób wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej: 1) należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego nr 06 85180006 2001 00000 462 003 z dopiskiem: wadium na: "Wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do Szkół Podstawowych i Gimnazjów na terenie Gminy Pawłów" 2) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 18.08.2016 r. do godz. 10.00, przy czym za moment wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na konto Zamawiającego. 3) wadium w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: 1) dokument musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP; 2) dokument musi obejmować cały okres związania ofertą tj. termin 30 dni. 3) oryginał gwarancji, poręczenia należy złożyć najpóźniej w dniu składania ofert tj. do 18.08.2016r. do godz. 10:00 w Sekretariacie Zamawiającego. Dopuszcza się złożenie oryginału gwarancji lub poręczenia w jednym opakowaniu z ofertą, jednak w formie nie zszytej. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium 1) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 PZP dotyczącego przesłanek zatrzymania wadium; 2) niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 3) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20
Czas podstawienia autobusu zastępczego w wyniku awarii20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje zmiany umowy zawartej z Wykonawcą w sprawie zamówienia w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 144 ust 1 pkt 2 - 6 ustawy PZP oraz Zamawiający przewiduje możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy za porozumieniem stron w przypadku zmiany przepisów prawnych dotyczących możliwości ubiegania się przez Wykonawcę dopłat z tytułu stosowania ulg ustawowych zgodnie z art. 8a ust 4 ustawy z dnia 20 czerwca 1992r o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego. 2.Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18/08/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.