Wrocław: Realizacja Wrocławskiego programu kontroli liczebności komarów w 2016 roku przy zastosowaniu zintegrowanych metod
Numer ogłoszenia: 30017 - 2016; data zamieszczenia: 23.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja Wrocławskiego programu kontroli liczebności komarów w 2016 roku przy zastosowaniu zintegrowanych metod.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług, polegających na odkomarzaniu terenów zielonych miasta Wrocławia, przy zastosowaniu zintegrowanych metod zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania, tj. a) Zadanie nr 1 obejmuje usługi odkomarzania metodą agrolotniczą terenów zieleni wzdłuż rzeki Odry, Bystrzycy, Widawy i Ślęzy oraz Pól Irygowanych w obrębie gminy Wrocław o łącznej powierzchni 1 150 ha. b) Zadanie nr 2 obejmuje kompleksowe odkomarzanie terenów zieleni miasta Wrocławia metodą naziemną wzdłuż rzeki Bystrzycy od osiedla Jarnołtów do osiedla Marszowice (ok. 350 ha). 3. Zamawiający zastrzega, że powierzenie wykonania części przedmiotu umowy podwykonawcom jest niedopuszczalne w zakresie prowadzenia czynności odkomarzania (rozpylania środków biobójczych zarówno metodą naziemną jak i agrolotniczą oraz monitoringu występowania i uciążliwości komarów w zakresie Zadania nr 2). Jednocześnie Wykonawca ponosi odpowiedzialność za realizację całości przedmiotu zamówienia, również w części, którą powierzy podwykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie nazw preparatów chemicznych i biologicznych, które będzie stosował w trakcie realizacji zamówienia, spełniających wymagania Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, posiadał ważne ubezpieczenie w następującym zakresie: a) dla Zadania nr 1 - obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej użytkownika statku powietrznego na sumę ubezpieczenia w wysokości min. 500 000,00 zł, b) dla Zadania nr 2 - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości min. 150 000,00 zł. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie przez zawarciem umowy, do dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia posiadania wymaganego ubezpieczenia. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie Zadania nr 1, dysponował w trakcie realizacji zamówienia sprzętem do aplikacji preparatów bójczych wykorzystywanych w zwalczaniu komarów (zarówno do form larwalnych jak i postaci dorosłych) zaopatrzonym w system ULV o wielkości kropli od 30 do 400 mikrometrów. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie przez zawarciem umowy, do dostarczenia Zamawiającemu karty katalogowej tego urządzenia (albo innego dokumentu wystawionego przez producenta) potwierdzającej posiadanie systemu ULV o wielkości kropli od 30 do 400 mikrometrów.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, tylko w zakresie Zadania nr 1
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: a) w Zadaniu nr 1: 3.100,00 zł, słownie: trzy tysiące sto złotych, b) w Zadaniu nr 2: 1.600,00 zł, słownie: tysiąc sześćset złotych. Wykonawca zobowiązany jest wskazać tytułem jakiego postępowania i którego z zadań wadium jest wnoszone
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie nr 1 O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który posiada odpowiednie i aktualne uprawnienia do wykonywania usług agrolotniczych (ustawa z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo Lotnicze - Dz.U. z 2013 r., poz. 1393 ze zm.), tj. posiada aktualny Certyfikat Usług Lotniczych (AWC)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który: Zadanie nr 1 - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzaniu dezynsekcji w zakresie odkomarzania metodą agrolotniczą (przy użyciu larwicydu i adultycydów), o wartości minimum 110 000,00 zł brutto. Zadanie nr 2 - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzaniu monitoringu z jednoczesnym wykonywaniem zabiegów odkomarzania na terenach zielonych (o powierzchni minimum 300 ha) metodą naziemną (przy użyciu larwicydu i adultycydów dla każdej usługi), o wartości minimum 50 000,00 złotych brutto każda. UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który: Zadanie nr 1 dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami technicznymi, w tym co najmniej: - sprawnym samolotem lub helikopterem wyposażonym w urządzenie GPS z możliwością zapisu trajektorii lotu podczas oprysku oraz rezerwą sprzętową w postaci drugiego sprawnego samolotu lub helikoptera; - lotniskiem lub lądowiskiem bazowym; - sprawnym samochodem osobowym; - sprawnym sprzętem do aplikacji preparatów bójczych wykorzystywanych w zwalczaniu komarów (zarówno do form larwalnych jak i postaci dorosłych) zaopatrzonym w system ULV o wielkości kropli od 30 do 400 mikrometrów. Zadanie nr 2 dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami technicznymi, w tym co najmniej: - jednym sprawnym samochodem osobowym, - jednym sprawnym zamgławiaczem, - dwoma sprawnymi opryskiwaczami spalinowymi, - czterema sprawnymi opryskiwaczami ciśnieniowymi ręcznymi, - jednym sprawnym urządzeniem GPS
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który: Zadanie nr 1 - dysponuje co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia, posiadającymi uprawnienia lotnicze (ustawa z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo Lotnicze - Dz.U. z 2013 r., poz. 1393 ze zm.), które co najmniej dwukrotnie wykonywały dezynsekcję w zakresie odkomarzania metodą agrolotniczą obszaru o powierzchni minimum 100 ha przy użyciu larwicydu i 1 000 ha przy użyciu adultycydów, w tym co najmniej jedną osobą, która ukończyła szkolenie z zakresu stosowania środków ochrony roślin sprzętem agrolotniczym. Zadanie nr 2 - dysponuje co najmniej czterema osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia, które posiadają ukończone szkolenie z zakresu dezynsekcji oraz co najmniej dwukrotnie przeprowadzały monitoring w zakresie występowania larw i osobników dorosłych komarów na obszarze o powierzchni minimum 200 ha (który obejmował również tereny będące formami ochrony przyrody np. NATURA2000, Park Krajobrazowy lub innymi wymienionymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r o ochronie przyrody - Dz.U. z 2014 r., poz. 926 z późn. zm.) a także wykonywały dezynsekcję w zakresie odkomarzania metodą naziemną na tych obszarach przy użyciu larwicydu i adultycydów, w tym co najmniej jedną osobą, która ukończyła szkolenie z zakresu stosowania środków ochrony roślin sprzętem naziemnym
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, zasobach osobowych lub potencjale technicznym innych podmiotów - w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Preparat chemiczny - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, b) zmiany osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia (wskazanych przez Wykonawcę w ofercie w Wykazie osób), z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby co najmniej takich uprawnień, wiedzy i doświadczenia jak wymagane w postępowaniu przetargowym (SIWZ), pod rygorem nie dopuszczenia tych osób do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, c) zmiany urzędowej stawki podatku VAT, d) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w innych niż określone w pkt 1 sytuacjach mających charakter zmian nieistotnych, tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegałyby ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie. 3. Ustala się, iż nie stanowi istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności: - zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy, - zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, - zmiana danych teleadresowych. 4. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w pkt 3 nie wymaga sporządzenia aneksu, a jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu Stron. 6. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych, Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. nr 134.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych, Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. nr 134.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, wybrane przez siebie, zadanie. 2. Wymóg określony w pkt III.4.2) tiret szóste, dotyczy tylko Wykonawców składających ofertę na Zadanie nr 2. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmuje usługi odkomarzania metodą agrolotniczą terenów zieleni wzdłuż rzeki Odry, Bystrzycy, Widawy i Ślęzy oraz Pól Irygowanych w obrębie gminy Wrocław o łącznej powierzchni 1 150 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Preparat chemiczny - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 obejmuje kompleksowe odkomarzanie terenów zieleni miasta Wrocławia metodą naziemną wzdłuż rzeki Bystrzycy od osiedla Jarnołtów do osiedla Marszowice (ok. 350 ha).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Preparat chemiczny - 5
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa pomocy dydaktycznych - pomoce sensoryczne do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Dostawa systemu do rejestracji szerokiego zakresu sygnałów fizjologicznych (3 szt.) dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej.
- Prace remontowe w pomieszczeniach biurowych w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego przy Wyb. J. Słowackiego 12-14 we Wrocławiu
- SZP/242-077/2024 Dostawa materiałów do budowy instalacji demonstracyjnej systemu CBC Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej
- Świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ w gar dolnośl.: KMP Jelenia Góra, KPP Lwówek Śląski, KPP Oława, KPP Strzelin, KPP Środa Śląska, KP Nowa Ruda, KP Syców
- Modernizacja powierzchni w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, służącej rehabilitacji, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.