eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Rozbudowa krytej pływalni KORAL w Morawicy - dostawa centrali wentylacyjnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-09-09

Morawica: Rozbudowa krytej pływalni KORAL w Morawicy - dostawa centrali wentylacyjnej
Numer ogłoszenia: 300036 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Morawicy/Gmina Morawica , ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3114691.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa krytej pływalni KORAL w Morawicy - dostawa centrali wentylacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz instalacja w miejscu dostawy fabrycznie nowej centrali wentylacji mechanicznej. Zakres prac obejmuje wykonanie: a) Dostawę centrali wentylacji mechanicznej do budynku krytej pływalni KORAL w Morawicy. Z uwagi na to, iż jest to budynek istniejący należy przewidzieć , że urządzenie musi być dostarczone w częściach i złożone przez Wykonawcę na miejscu dostawy przed terminem odbioru. Koszty transportu pokrywa wykonawca. Adres miejsca dostawy: KORAL Sport i rekreacja Sp. z o.o. ul. Szkolna 6, 26-026 Morawica b) Serwis gwarancyjny Opis przedmiotu zamówienia: Wytyczne do centrali wentylacyjnej : -ilość powietrza nawiewanego Vn = 22.000 m3/h -spręż dyspozycyjny nawiewu dp = 500 Pa -ilość powietrza wywiewanego Vn = 21.000 m3/h -spręż dyspozycyjny wywiewu dp = 500 Pa Centrala wyposażona będzie w następujące sekcje: -filtr nawiewu kieszeniowy klasy min. F5 -filtr wywiewu min. EU-4 -komora recyrkulacji z płynną regulacją i wyposażona w wannę z odkraplaczem -odzysk ciepła na wymienniku typu rurka ciepła z odkraplaczem -pompa ciepła z zabudowanym agregatem chłodniczym -zespoły wentylatorowe z silnikami do współpracy z falownikami -nagrzewnicę wodną. Centrala ma umożliwiać osuszanie powietrza na poziomie min. 254 kg/h. Sprawność odzysku na rurce ciepła min. 43 procent. Agregat sprężarkowy składający się z 2-ch sprężarek o łącznej mocy chłodniczej 48,4 kW, mocy elektrycznej nie przekraczającej 7,5 kW i współczynniku COP min. 7,48. Nagrzewnica wodna ( 75/55 stopni C) o mocy 50 kW. Silnik wentylatorów nawiewu i wywiewu przystosowane do współpracy z falownikami o mocach 11 kW. Poziom głośności do otoczenia nawiewu w odległości 1 m: 53,9 dB Poziom głośności do otoczenia wywiewu w odległości 1 m: 52,2 dB Centrala ma być w wykonaniu tzw. basenowym, a jej konstrukcja zapewnia: - przyłącza wymienników oraz króćców odpływu skroplin po stronie obsługowej, - centrale powinny posiadać budowę szkieletową, - panele osłonowe w postaci kaset wykonanych z blachy pokrytej powłoką ulegającą samo pasywacji (np. AlZn) - zewnętrzne i z blachy epoksydowanej - wewnętrzne, - izolacja kaset termiczna i dźwiękochłonna w wełny mineralnej , grubości panelu 50 mm, - wszystkie przejścia kablowe wykonane fabrycznie i wyposażone w dławiki, - sekcje funkcjonalne powinny być posadowione na ramie wykonanej z zimnogiętego profilu stalowego, ocynkowanego o wysokości min. 120 mm - elementy wewnętrzne ( np. prowadnice wymienników , przepony) malowane, - rama zespołu wentylatorowego z profili Al. Typu BAS, - lamele wymienników epoksydowane (chłodnice, parowniki, rurki ciepła), - obudowy wentylatorów i silniki malowane, - zbiornik ciekłego czynnika oraz sprężarki malowane - armatury pompy ciepła ze stopów miedzi. Centrala ma być wyposażona w silniki z falownikami (2 wydatki) oraz fabryczną automatykę zasilająco - sterującą. Ze względu na brak możliwości przetransportowania centrali do wentylatorni w całości, centrala dostarczona będzie w sekcjach do demontażu i ponownego montażu na obiekcie. Centrala powinna spełniać wymagania dotyczące konstrukcji central potwierdzone certyfikatem TUV (zgodność z normą DIN 1946-4, PN-EN 13053 oraz PN-EN 1886). Badania laboratoryjne na obudowie modelowej (M) Wytrzymałość mechaniczna obudowy - klasa min D1 Szczelność obudowy: - przy podciśnieniu min. 1000 Pa - klasa min. L1 - przy nadciśnieniu min. 1000 Pa - klasa min. L1 Szczelność zamocowania filtrów: - przy podciśnieniu min. 1000 Pa - klasa filtra min. F9 - przy nadciśnieniu min. 1000 Pa - klasa filtra min. F9 Współczynnik przenikania ciepła - klasa min. T2 Współczynnik wpływu mostków cieplnych - klasa min. TB2 Izolacyjność akustyczna obudowy - wartość tłumienia wtrącenia w oktawie: 250 Hz - In. 30 dB 500 Hz - min. 33 dB 1000 Hz - min. 46 dB. Uwaga! Maksymalne wymiary urządzenia podano w załączniku nr 8 - szkic z wymiarami urządzenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.00.00 - Urządzenia wentylacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje okresowo co najmniej dwie dostawy , których przedmiotem było urządzenie wentylacyjne o wartości 100.000,00 złotych brutto, wraz z dowodami , że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnienie niniejszego warunku udziału w postepowaniu jeśli wykaże , że : -posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż; 50 000,00- zł , - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum - 50 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy wykazując spełnienie warunków udziału w postepowaniu Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , potencjalne technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadzie art. 26 ust.2b ustawy PZP jest zobowiązany złożyć : - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia , - w sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącej tych pod-miotów, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumentów dotyczących w szczególności: 1.zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu 2.sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu , przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia 3.charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem 4.zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiana umowy może nastąpić w zakresie: a) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku okolicznościach, o których mowa §2 ust. 3 wzoru umowy 3 Zmiana umowy może zostać dokonana wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Morawicy ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica pok. 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Morawicy ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica pok. 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.