eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Juchy › Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie Gminy Stare Juchy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-11-06

Stare Juchy: Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie Gminy Stare Juchy
Numer ogłoszenia: 300034 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Juchy , Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6199053, faks 087 6199053.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-juchy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie Gminy Stare Juchy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z odbieraniem wszystkich odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Stare Juchy wskazanych w opisie zamówienia. Wykaz ilości punktów, pojemników i częstotliwości odbioru odpadów komunalnych stanowi załącznik nr 8a Ilość punktów i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz załącznik nr 8b Ilość punktów odbioru pojemników i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości pojemników i kontenerów oraz punktów odbioru odpadów i częstotliwości ich wywozu podanych w załącznikach nr 8a, nr 8b. Liczbę mieszkańców oraz adresy nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Zamawiający oszacował na podstawie danych meldunkowych będących w posiadaniu Zamawiającego oraz na podstawie złożonych do dnia ogłoszenia zamówienia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. W trakcie realizacji usługi możliwe są więc zmiany adresów i liczby obsługiwanych nieruchomości, jak i liczby mieszkańców. Zmiany mogą dotyczyć zarówno zmniejszenia, jak i zwiększenia liczby nieruchomości i liczby mieszkańców. Zmiany te nie będą wpływały na zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Wszystkie odpady objęte niniejszym zamówieniem wykonawca jest obowiązany do przekazywania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku prowadzonej przez PGO Eko - MAZURY spółka z o. o. w Siedliskach w godzinach otwarcia zakładu. W przypadku zaistnienia przerwy w pracy Regionalnej Instalacji Przetwarzania odpadów komunalnych w Siedliskach k/Ełku wskutek jej awarii Wykonawca zobowiązany jest dostarczać odbierane odpady do Zastępczej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Spytkowie k/Giżycka. Rozliczenie kosztów transportu nastąpi wg zasad ustalonych między stronami. Wykonawca nie będzie regulował należności za dostarczone do PGO Eko - MAZURY spółka z o. o. w Siedliskach odpady. Faktury opłacać będzie Gmina Stare Juchy na podstawie zawartej odrębnej umowy. Charakterystyka Gminy Stare Juchy: powierzchnia 19701,8673 ha, liczbę osób zameldowanych na dzień 31.12.2014r. wynosi 4112 mieszkańców w tym zamieszkałych wg zgłoszonych deklaracji 2494 mieszkańców. Na terenie gminy Stare Juchy zbierane będą odpady komunalne z podziałem na: 1 selektywne: a selektywnie zebrana frakcja sucha - zmieszane odpady komunalne: papier i tektura w tym: opakowania, gazety i czasopisma, metale żelazne i kolorowe, drewno, tworzywa sztuczne, szkło opakowaniowe, opakowania wielomateriałowe oraz tekstylia - kod: ex 20 03 01 b selektywnie zebrana frakcja mokra: - odpady kuchenne ulegające biodegradacji - kod: 20 01 08 i lub - odpady ulegające biodegradacji - kod: 20 02 01 2 nieselektywne zmieszane odpady komunalne - kod: 20 03 01 3 żużel i popioły paleniskowe 4 zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe. 5 odpady z oczyszczalni ścieków tzw. skratki o kodzie 19 08 01 gromadzone w kontenerach KP7 Ilości odebranych odpadów komunalnych na terenie Gminy Stare Juchy od 01.07.2013 - 30.06.2014 r. wynosiła: zmieszane 681,50 Mg segregowane 14,32 Mg gabaryty 58,42 Mg Przewidywana ilość odpadów komunalnych do odebrania w okresie trwania umowy - ok. 755Mg Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia: Przed podpisaniem umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowy harmonogram określający dni odbioru odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram z Zamawiającym w taki sposób, aby co najmniej na 7 dni przez rozpoczęciem świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia został on ostatecznie zaakceptowany przez obydwie strony zamówienia. W celu uzgodnienia harmonogramu Wykonawca zobowiązany jest przekazać projekt harmonogramu w wersji elektronicznej, natomiast Zamawiający w ciągu 3 dni od jego otrzymania dokona akceptacji lub wniesie uwagi do harmonogramu. Uwagi Zamawiającego Wykonawca wprowadzi do harmonogramu oraz przedstawi go do ponownej akceptacji. Zamawiający odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów, w tym celu umieści na stronie internetowej Urzędu Gminy Stare Juchy sporządzone przez Wykonawcę harmonogramy odbioru odpadów. Przed wykonaniem usługi odbioru odpadów segregowanych z punktów ich gromadzenia Wykonawca jest zobowiązany do kontroli rodzaju zebranych w pojemnikach odpadów, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości co do segregacji odbiera odpady z danej nieruchomości w następnym możliwym terminie zgodnie z harmonogramem i powiadamia Zamawiającego o zaistniałych sytuacjach. Wykonawca jest zobowiązany do informowania zamawiającego o przekraczaniu ilości rzeczywiści odebranych odpadów komunalnych w stosunku do ilości zgłoszonej w deklaracji. Wykonawcę obowiązuje bezwzględny zakaz mieszania ze sobą poszczególnych rodzajów odpadów. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie w ofercie 5 przejazdów w trakcie trwania umowy na zgłoszenie zamawiającego w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca na terenie Gminy Stare Juchy. Wykonawca zapewni aby pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia były: trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu, nazwą przedsiębiorcy oraz jego danymi adresowymi i numerem telefonu, wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiające trwałe zapisanie przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątnięcie terenu wokół pojemników, sprawne technicznie i posiadały wymagane świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym. Wykonawca przekaże Zamawiającemu hasła dostępu do systemu GPS monitorowania pozycji pojazdów wykorzystywanych w realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania sprawozdań o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach i przekazywania ich w jednym egzemplarzu do Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna z siedzibą w Ełku oraz w jednym egzemplarzu do Wójta Gminy Stare Juchy oraz do przekazywania Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia miesiąca raportów zawierających informację o ilości odebranych w Mg odpadów zmieszanych, segregowanych i popiołu w formie elektronicznej i pisemnej. Wykonawca zobowiązany jest natychmiast poinformować Zamawiającego o zdarzeniach, które mogą wpłynąć na prawidłową realizację zamówienia, w tym związanych z BHP, sytuacjach konfliktowych oraz mających wpływ na wizerunek Zamawiającego. Za szkody wyrządzone osobom trzecim spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiada Wykonawca. Wykonawca w trakcie realizacji zadania musi spełniać wymogi określone prawem, a szczególnie wymogi rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz. U. z 2013 r. poz. 122 w tym aktów zmieniających i następczych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed terminem złożenia ofert do dnia 13.11.2015 r. godz. 12.30. w wysokości 10.000,00 zł. Wadium może być wniesione w : 1. pieniądzu, przelewem na konto Urzędu Gminy Stare Juchy w BS Ełk o/Stare Juchy Nr konta 22 9331 0004 0010 0100 0260 0002 2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zmianami/. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w treści złożonego dokumentu powinny się znaleźć zapisy o których mowa w art. 46 ust.4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium - w innej formie niż pieniądz należy dołączyć do oferty kserokopię a oryginał złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, dołączyć - kopię potwierdzenie wpłaty wadium przelewem. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się posiadaniem uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, tj. wpisem do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Stare Juchy, prowadzonego przez Wójt Gminy Stare Juchy oraz zezwoleniem na transport odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, posiada wiedzę i doświadczenie w zrealizowaniu: - co najmniej dwóch usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych zmieszanych, o łącznej ilości minimum 1000 Mg/rok. Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz usług i załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane są wykonane należycie. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu realizacji zamówienia musi dysponować pojazdami, spełniającymi wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w ilości minimum 2 szt. pojazdów typu śmieciarka do odbioru odpadów zmieszanych z pojemników PA o pojemności od 120L do 1100L, co najmniej 2 pojazdami ciężarowymi z urządzeniem hakowym do wywozu kontenerów KP-7, co najmniej jednym samochodem do odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min.100.000,00 zł związanej z przedmiotem zamówienia oraz posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji niniejszego zamówienia w wysokości min. 100.000,00 zł. Wykonawca przedłoży wraz z ofertą dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej oraz opłaconą polisę ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia. Jeśli fakt opłacenia polisy nie wynika z załączonego dokumentu, Wykonawca wraz z polisą musi złożyć dowód jej opłacenia. Ocena spełniania warunków przez Wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy ( zał. Nr 1 ). 2. Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stare-juchy-ug.bip-wm.pl/public/popup.php?id_menu_item=2606
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Juchy ul. Plac 500-lecia 4 19-330 Stare Juchy woj. warmińsko-mazurskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Juchy ul. Plac 500-lecia 4 19-330 Stare Juchy woj. warmińsko-mazurskie pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.