eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Robota budowlana na terenie Jednostki Wojskowej 4226 Skład Hajnówka Remont opasek odwadniających, podjazdów i murków oporowych budynków magazynowych nr 74, 92 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Białystok: Robota budowlana na terenie Jednostki Wojskowej 4226 Skład Hajnówka : Remont opasek odwadniających, podjazdów i murków oporowych budynków magazynowych nr 74, 92 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka
Numer ogłoszenia: 29997 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku , ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85261 398 839, faks 85 261 398 813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robota budowlana na terenie Jednostki Wojskowej 4226 Skład Hajnówka : Remont opasek odwadniających, podjazdów i murków oporowych budynków magazynowych nr 74, 92 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na terenie Jednostki Wojskowej 4226 Skład Hajnówka. Remont opasek odwadniających, podjazdów i murków oporowych budynków magazynowych Nr 74, 92 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka. Magazyny Nr 74 oraz 92 są budynkami o wymiarach około 43,0 x 8,5 m, murowanymi w technologii tradycyjnej z cegły ceramicznej, parterowymi, niepodpiwniczonymi o stropodachach żelbetowych w konstrukcji żebrowo-płytowej, opaski odwadniające budynków oraz podjazdy wylewane betonowe, murki oporowe żelbetowe. Budynki otoczone wałami ziemnymi o wysokości około 3,0 m. A) Magazyn nr 74 (CPV: 45111300-1; 45262350-9; 45223822-4; 45233222-1) Rozbiórka betonowej opaski wokół budynku oraz podjazdów, Rozbiórka ścianek oporowych wokół budynku oraz przy podjazdach, Wywóz gruzu z terenu budowy wraz z zagospodarowaniem, Wykopy głębokości 80 cm odkrywające fundamenty budynku, oraz wykopy pod podbudowę opaski odwadniającej 10 cm, Wykopy pod prefabrykowane ścianki oporowe wokół budynku oraz podjazdów, podbudowę podjazdów Oczyszczenie szczotkami stalowymi odkrytych fundamentów budynku, Pionowa izolacja przeciwwilgociowa wys. 100 cm na zimno ścian fundamentowych dwukrotnie emulsją asfaltową, Pionowa izolacja przeciwwodna wys. 100 cm ścian fundamentowych w postaci folii kubełkowej, Osadzenie 4 szt. studzienek chłonnych z kręgów o średnicy 100 cm głębokości 3,00 m w narożach opaski odwadniającej budynku, studnie chłonne wraz z pokrywami żelbetowymi oraz włazami żeliwnymi, Zasypanie wykopów po hydroizolacji ścian fundamentowych, Zagęszczenie mechaniczne zasypywanych wykopów odkrywających ściany fundamentowe, Podbudowa z pospółki gr. 10 cm po zagęszczeniu pod odwadniającą opaskę betonową z wyprofilowaniem spadków w stronę studzienek chłonnych, Ułożenie w opasce odwadniającej prefabrykowanych betonowych korytek ściekowych wys. 10 cm, szer. 30 cm ze spadkiem odprowadzającym wodę do studzienek chłonnych, Betonowa opaska odwadniająca wokół budynku z betonu B-20 (C16/20), szerokość wraz z korytkami 130 cm, grubość 15 cm, wyprofilowane obustronnie spadki w kierunku korytek ściekowych, Spoczniki betonowe szer. 150 cm, gr. 40 cm przy podjazdach z wyprofilowaniem felców z wtopionymi kątownikami 40x40x4 mm do obsadzenia krat przejazdowych, Podbudowa z pospółki gr. 20 cm pod ścianki oporowe wokół budynku, Podbudowa z betonu B-10 gr. 10 cm pod ścianki oporowe wokół budynku, Podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm pod ścianki oporowe wokół budynku, Ustawienie ścianek oporowych wokół budynku z elementów prefabrykowanych kątowych typu L, wys. 180 cm, szer. 105 cm dł. elementów 99 oraz 49 cm ze spoinowaniem styków elementów zaprawą cementową, w narożach stosować prefabrykowane elementy narożne ścianek oporowych Zasypanie ścianek oporowych wokół budynku z wyprofilowaniem i powiększeniem skarp pozostałym urobkiem oraz zagęszczeniem. Podbudowa z pospółki gr. 20 cm po zagęszczeniu pod podjazdy i ścianki oporowe podjazdów, Podbudowa betonowa gr. 10 cm z betonu B-10 (C8/10) pod prefabrykowane ścianki oporowe podjazdów, Podsypka cementowo-piaskowa o gr. 5 cm po zagęszczeniu pod prefabrykowane ścianki oporowe oraz pod podjazdy, Ustawienie ścianek oporowych wokół budynku z elementów prefabrykowanych kątowych typu L, wys. 180 cm, szer. 105 cm dł. elementów 99 oraz 49 cm ze spoinowaniem styków elementów zaprawą cementową, Zasypanie ułożonych ścianek oporowych z wyprofilowaniem i powiększeniem skarp pozostałym urobkiem oraz zagęszczeniem Nawierzchnie podjazdów z płyt żelbetowych o wym. 300x100x15 cm z wypełnieniem szczelin oraz wnęk uchwytów montażowych materiałem uszczelniającym. Spawanie oraz osadzenie, we wcześniej przygotowanych gniazdach, krat przejazdowych spawanych z kątowników stalowych 40x40x5 w rozstawie co 7 cm, szerokość 37 cm, długość 3,0 m, zabezpieczenie antykorozyjne przez malowanie, Uzupełnienie ubytków mieszanką mineralno-asfaltową przy styku drogi z płytami żelbetowymi. B) Magazyn nr 92 (CPV: 45111300-1; 45262350-9; 45223822-4; 45233222-1) Rozbiórka betonowej opaski wokół budynku, podjazdów, ścianek oporowych wokół budynku oraz przy podjazdach, Wywóz gruzu z terenu budowy wraz z zagospodarowaniem, Wykopy głębokości 80 cm odkrywające fundamenty budynku, oraz wykopy pod podbudowę opaski odwadniającej 10 cm, Wykopy pod prefabrykowane ścianki oporowe wokół budynku oraz podjazdów, podbudowę podjazdów Oczyszczenie szczotkami stalowymi odkrytych fundamentów budynku, Pionowa izolacja przeciwwilgociowa wys. 100 cm na zimno ścian fundamentowych dwukrotnie emulsją asfaltową, Pionowa izolacja przeciwwodna wys. 100 cm ścian fundamentowych w postaci folii kubełkowej, Oczyszczenie z osadów, namułu 2 szt. studzienek chłonnych, Osadzenie 2 szt. studzienek chłonnych z kręgów o średnicy 100 cm głębokości 2,75 m w narożach opaski odwadniającej budynku, studnie chłonne wraz z pokrywami żelbetowymi oraz włazami żeliwnymi, Nadstawienie po 1 szt. kręgu fi 100 cm wys. 25 cm na istniejące studzienki (szt.2) z osadzeniem pokryw żelbetowych i włazów żeliwnych, Zasypanie po hydroizolacji ścian fundamentowych, Zagęszczenie mechaniczne zasypywanych wykopów odkrywających ściany fundamentowe, Podbudowa z pospółki gr. 10 cm po zagęszczeniu pod odwadniającą opaskę betonową z wyprofilowaniem spadków w stronę studzienek chłonnych, Ułożenie w opasce odwadniającej prefabrykowanych betonowych korytek ściekowych wys. 10 cm, szer. 30 cm ze spadkiem odprowadzającym wodę do studzienek chłonnych, Betonowa opaska odwadniająca wokół budynku z betonu B-20 (C16/20), szerokość wraz z korytkami 130 cm, grubość 15 cm, wyprofilowane obustronnie spadki w kierunku korytek ściekowych, Spoczniki betonowe szer. 150 cm, gr. 40 cm przy podjazdach z wyprofilowaniem felców z wtopionymi kątownikami 40x40x4 mm do obsadzenia krat przejazdowych, Podbudowa z pospółki gr. 20 cm pod ścianki oporowe wokół budynku, Podbudowa z betonu B-10 gr. 10 cm pod ścianki oporowe wokół budynku, Podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm pod ścianki oporowe wokół budynku, Ustawienie ścianek oporowych wokół budynku z elementów prefabrykowanych kątowych typu L, wys. 180 cm, szer. 105 cm dł. elementów 99 oraz 49 cm ze spoinowaniem styków elementów zaprawą cementową, Zasypanie ścianek oporowych wokół budynku z wyprofilowaniem i powiększeniem skarp pozostałym urobkiem oraz zagęszczeniem. Podbudowa z pospółki gr. 20 cm po zagęszczeniu pod podjazdy i ścianki oporowe podjazdów, Podbudowa betonowa gr. 10 cm z betonu B-10 (C8/10) pod prefabrykowane ścianki oporowe podjazdów, Podsypka cementowo-piaskowa o gr. 5 cm po zagęszczeniu pod prefabrykowane ścianki oporowe oraz pod podjazdy, Ustawienie ścianek oporowych przy podjazdach z elementów prefabrykowanych kątowych typu L, wys. 180 cm, szer. 105 cm dł. elementów 99 oraz 49 cm ze spoinowaniem styków elementów zaprawą cementową, Ustawienie ścianek oporowych między podjazdami z elementów prefabrykowanych kątowych typu L, wys. 55 cm, szer. 40 cm dł. elementów 99 oraz 49 cm ze spoinowaniem styków elementów zaprawą cementową, Zasypanie ułożonych ścianek oporowych z wyprofilowaniem i powiększeniem skarp pozostałym urobkiem oraz zagęszczeniem Nawierzchnie podjazdów oraz między podjazdami z płyt żelbetowych o wym. 300x100x15 cm z wypełnieniem szczelin oraz wnęk uchwytów montażowych materiałem uszczelniającym. Spawanie oraz osadzenie, we wcześniej przygotowanych gniazdach, krat przejazdowych spawanych z kątowników stalowych 40x40x5 w rozstawie co 7 cm, szerokość 37 cm, długość 3,0 m, zabezpieczenie antykorozyjne przez malowanie, Uzupełnienie ubytków mieszanką mineralno-asfaltową przy styku drogi z płytami żelbetowymi. Ustawienie krawężników wtopionych na ławach betonowych i podsypce cem.-piask. UWAGA: szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji robót: 1. Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do czwartku w godzinach 730 do 1500, w piątek w godzinach 730 do 1230, praca w innych godzinach oraz w dni wolne od pracy, tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez Użytkownika. 2. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie listy pracowników i wykaz sprzętu uczestniczących w zadaniu oraz fotografii osób uczestniczących w wykonaniu zadania celem wykonania przepustek tymczasowych przez służby ochrony. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 roku w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. 3. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 4. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 5. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 6. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu. 7. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 8. Wykonawca powinien wstępnie posegregować materiały pochodzące z rozbiórki według rodzaju i grupy. Materiały, które są surowcami wtórnymi (złom) Wykonawca powinien przekazać do magazynu Sekcji Obsługi Infrastruktury Hajnówka. 9. Materiały nie nadające się do powtórnego użycia lub wbudowania mają zostać zabezpieczone zgodnie z ustawą o odpadach, a następnie wywiezione z terenu budowy. Koszty składowania i wywozu odpadów poniesie Wykonawca. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren jednostki. 10. Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy winni okazać aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych na podstawie przepisów Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228). W przypadku braku przez pracowników aktualnego zaświadczenia stwierdzającego odbycie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, w/w szkolenie zostanie przeprowadzone przez pełnomocnika ochrony informacji niejawnych lub osobę przez niego upoważnioną. 11. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 10 marca 2015 roku na godz. 11.00. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji i kontakt z Wykonawcami zainteresowanymi jest p. Paweł Patejuk tel. 85 216 39 80 32. Jednocześnie Zamawiający informuje, że udział w wizji lokalnej w/w obiektu nie jest obowiązkowy. 12. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom i jednocześnie żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z art. 36b ustawy Pzp. W Załączniku nr 7 (Projekt umowy) do SIWZ w § 7 Zamawiający określa zasady powierzenia części zamówienia podwykonawcom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.26.23.50-9, 45.22.38.22-4, 45.23.32.22-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp. 1) Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), 2) Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert). 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem Wadium w post. 2/PN/2015 Robota budowlana na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka - Remont opasek odwadniających, podjazdów i murków oporowych budynków magazynowych nr 74, 92 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka. 4) Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły : spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawcy powinni wykazać, iż wykonali co najmniej 2 roboty budowlane o wartości min. 300 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły : spełnia - nie spełnia; Dowodami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone są: a) poświadczenie, b) inny dokument - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Wykonawca, w miejsce w/w poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły : spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca powinien wykazać, iż dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, zakresem wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wykonawca przy realizacji zamówienia powinien dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia ogólnobudowlane (wymagana przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - do oferty należy załączyć kserokopię uprawnień). Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły : spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę min. 300 000,00 zł. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły : spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

FORMULARZ OFERTOWY - wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ). PEŁNOMOCNICTWO złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne (w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne (w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzyskanie SIWZ następuje na wniosek złożony na adres Zamawiającego lub przez pobranie w siedzibie Zamawiającego albo na stronie internetowej Zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2015 godzina 08:30, miejsce: Kancelaria Jawna (budynek nr 43) adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska 70 znajduje się na terenie JW 5338, obowiązuje system przepustek..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.