eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Policach wraz z zagospodarowaniem terenu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-02-22

Ogłoszenie nr 29996 - 2017 z dnia 2017-02-22 r.

Police: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Policach wraz z zagospodarowaniem terenu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 56755-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 126951-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach, krajowy numer identyfikacyjny 81168539000000, ul. ul. Stefana Batorego  3, 72010   Police, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 914 311 830, faks 914 311 832, e-mail sekretariat@ug.police.pl
Adres strony internetowej (URL): www.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Policach wraz z zagospodarowaniem terenu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres inwestycji: o Rozbudowa budynku w poziomie parteru przy wejściu głównym o przedsionek wejściowy i rozbudowę pokoju biurowego przylegającego do przedsionka wejściowego. o Przebudowa pomieszczenia biurowego sąsiadującego z holem wejściowym. o Rozbudowa budynku przy wejściu od strony elewacji szczytowej o szyb z winda osobową o Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy projektowanym wejściu bocznym. o Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych o Wymiana stolarki okiennej piwnic. o Termomodernizacja budynku (ściany i stropodach). o Rozbudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w celu zasilenia projektowanych pomieszczeń i windy. o Budowa zewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej projektowaną wiatę wielofunkcyjną oraz instalacji oświetlenia zewnętrznego budynku i terenu. o Budowę wielofunkcyjnej wiaty mieszczącej zewnętrzną palarnię dla pracowników, boks rowerowy i boks na kontenery na odpady stałe. o Przebudowa zewnętrznych ciągów komunikacyjnych i terenów zielonych wraz z nasadzeniem drzewa i krzewów ozdobnych o Rozbiórka istniejących ogrodzeń i budowa nowych o Remont nawierzchni wewnętrznej drogi dojazdowej. o Remont istniejącego masztu przesyłowego. o Elementy małej architektury


II.4) Główny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
Dodatkowe kody CPV:45262000-0, 45320000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
07.07.2016 do 26.06.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 07/07/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

JULIMEX-BUD,  ,  ul. Generała Maczka 4/4,  71-050,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1450000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/12/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: zwiększenie zakresu i przedłużenie terminu umownego


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
rozszerzenie zakresu o windę osobową


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.