Ogłoszenie nr 29996 - 2017 z dnia 2017-02-22 r.
Police: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Policach wraz z zagospodarowaniem terenu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56755-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 126951-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach, krajowy numer identyfikacyjny
81168539000000, ul.
ul. Stefana Batorego
3,
72010
Police, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
914 311 830, faks
914 311 832, e-mail
sekretariat@ug.police.pl
Adres strony internetowej (URL): www.police.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Policach wraz z zagospodarowaniem terenu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres inwestycji: o Rozbudowa budynku w poziomie parteru przy wejściu głównym o przedsionek wejściowy i rozbudowę pokoju biurowego przylegającego do przedsionka wejściowego. o Przebudowa pomieszczenia biurowego sąsiadującego z holem wejściowym. o Rozbudowa budynku przy wejściu od strony elewacji szczytowej o szyb z winda osobową o Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy projektowanym wejściu bocznym. o Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych o Wymiana stolarki okiennej piwnic. o Termomodernizacja budynku (ściany i stropodach). o Rozbudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w celu zasilenia projektowanych pomieszczeń i windy. o Budowa zewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej projektowaną wiatę wielofunkcyjną oraz instalacji oświetlenia zewnętrznego budynku i terenu. o Budowę wielofunkcyjnej wiaty mieszczącej zewnętrzną palarnię dla pracowników, boks rowerowy i boks na kontenery na odpady stałe. o Przebudowa zewnętrznych ciągów komunikacyjnych i terenów zielonych wraz z nasadzeniem drzewa i krzewów ozdobnych o Rozbiórka istniejących ogrodzeń i budowa nowych o Remont nawierzchni wewnętrznej drogi dojazdowej. o Remont istniejącego masztu przesyłowego. o Elementy małej architektury
II.4) Główny kod CPV:
45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
Dodatkowe kody CPV:45262000-0,
45320000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
07.07.2016 do 26.06.2017
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 07/07/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: JULIMEX-BUD,
,
ul. Generała Maczka 4/4,
71-050,
Szczecin, kraj/woj.
zachodniopomorskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/12/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zwiększenie zakresu i przedłużenie terminu umownego
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
rozszerzenie zakresu o windę osobową
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Przebudowa budynku biurowego przy ul. Bankowej 18 w Policach, admin. przez ZGKIM, w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami towarzyszącymi oraz modernizacją inst. wod.- kan.
- Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego (śmieciarki) do wywozu odpadów komunalnych
- Wykonanie projektu budowlanego dla inwestycji drogowej dla inwestycji pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 3906Z Tanowo - Police na odcinku Tatynia - Police
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- "Zakup wraz z montażem wiat przystankowych - Zielone przystanki w Koszalinie"
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Łekno wraz z monitoringiem produkcji i zużycia wody
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictwa Kościernica i Mokre
- Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.