eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Dobry start w Dobrzyniewie Dużym w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dobrzyniewie Dużym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-09

Dobrzyniewo Duże: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Dobry start w Dobrzyniewie Dużym w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dobrzyniewie Dużym
Numer ogłoszenia: 299888 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyniewo Duże , ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, tel. 85 7428155, faks 85 7197147.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Dobry start w Dobrzyniewie Dużym w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dobrzyniewie Dużym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dobrzyniewie Dużym w ramach projektu Dobry start w Dobrzyniewie Dużym współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów wyznaczonych przez dyrekcje szkół. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: a. bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć, b. jakość i terminowość prowadzonych zajęć, c. szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest: 1. przygotować program zajęć uwzględniający potrzeby uczniów prowadzonej grupy dydaktycznej. Program będzie realizowany po uzyskaniu aprobaty opiekuna metodycznego. Na podstawie zaaprobowanego programu zajęć Wykonawca przygotuje wykaz niezbędnych pomocy dydaktycznych na zasadach ustalonych przez kierownika-koordynatora projektu, 2. prowadzić wymaganą dokumentację dotyczącą realizowanych zajęć, 3. po wdrożeniu programu przedstawić w formie pisemnej osiągnięte efekty. Usługi będą realizowane w następujących specjalnościach (poniższe liczby godzin mogą ulec zmianie ze względu na możliwe zmiany w projekcie): Część 1 Zajęcia z języka polskiego w Szkole Podstawowej - grupa 1. W ramach zajęć planowane jest prowadzenie warsztatów literackich - nauki pisania wierszy i prozy, zakończonych przygotowaniem tomiku poezji. W trakcie zajęć będą wykorzystane programy interaktywne, zabawy i ćwiczenia. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 tomik literacki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 2 Zajęcia z języka polskiego w Gimnazjum - grupa 2. W ramach zajęć planowane jest prowadzenie warsztatów literackich - nauki pisania wierszy i prozy, zakończonych przygotowaniem tomiku poezji. W trakcie zajęć będą wykorzystane programy interaktywne, zabawy i ćwiczenia. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 tomik literacki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 3 Zajęcia z dziennikarstwa w Szkole Podstawowej - grupa 1. Program będzie oparty na nauce pisania krótkich tekstów, reportaży, wędrówkach reportażowych, prowadzeniu gazetki szkolnej itp. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 wydania gazetki szkolnej, min. 2 napisane reportaże, min. 4 wycieczki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 4 Zajęcia z dziennikarstwa w Szkole Podstawowej - grupa 1. Program będzie oparty na nauce pisania krótkich tekstów, reportaży, wędrówkach reportażowych, prowadzeniu gazetki szkolnej itp. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 wydania gazetki szkolnej, min. 2 napisane reportaże, min. 4 wycieczki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 5 Zajęcia z języka angielskiego w Gimnazjum - grupa 1. Zajęcia będą prowadzone metodą tradycyjną i komunikatywną, przy wykorzystaniu pomocy interaktywnych i podręczników. Efektem prac dla grupy będą: min. 3 testy rocznie (na wejście, sprawdzający, końcowy). Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 6 Zajęcia z matematyki w Gimnazjum - grupa 1. Zajęcia będą miały na celu wyrównanie braków uczniów, stwierdzonych podczas zajęć obowiązkowych. Efektem prac dla grupy będą: min. 3 testy rocznie (na wejście, sprawdzający, końcowy). Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 7 Zajęcia klubu filmowego w Szkole Podstawowej - grupa 1. W ramach klubu odbędą się prezentacje ekranizacji lektur oraz klasyki kina poparte panelami dyskusyjnymi zawierającym m.in. dyskusje nad alternatywnym zakończeniem filmów. W ramach zajęć uczniowie będą poznawać definicje nowych pojęć, rozwijać umiejętność wczuwania się sytuację i przyjmowania różnych punktów widzenia, rozwijać postawę poznawczą, otwarcie dyskutować, dzielić się opiniami i wyrażać swoje poglądy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 8 Zajęcia klubu filmowego w Gimnazjum - grupa 2. W ramach klubu odbędą się prezentacje ekranizacji lektur oraz klasyki kina poparte panelami dyskusyjnymi zawierającym m.in. dyskusje nad alternatywnym zakończeniem filmów. W ramach zajęć uczniowie będą poznawać definicje nowych pojęć, rozwijać umiejętność wczuwania się sytuację i przyjmowania różnych punktów widzenia, rozwijać postawę poznawczą, otwarcie dyskutować, dzielić się opiniami i wyrażać swoje poglądy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 9 Warsztaty plastyczne w Szkole Podstawowej - grupa 1. Warsztaty będą skoncentrowane na ćwiczeniu umiejętności manualnych uczestników przez zastosowanie różnorodnych technik artystycznych - malarstwa, rysunku, collageu itp. Planuje się zorganizowanie 2 plenerów malarskich na grupę. Efektem prac dla grupy będą: 10 plac plastycznych na każdego uczestnika. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 10 Warsztaty plastyczne w Gimnazjum - grupa 2. Warsztaty będą skoncentrowane na ćwiczeniu umiejętności manualnych uczestników przez zastosowanie różnorodnych technik artystycznych - malarstwa, rysunku, collageu itp. Planuje się zorganizowanie 2 plenerów malarskich na grupę. Efektem prac dla grupy będą: 10 plac plastycznych na każdego uczestnika. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 11 Koło kultury w Szkole Podstawowej - grupa 1. W ramach zajęć uczniowie poznają techniki aktorskie, będą uczestniczyli w ćwiczeniach dykcji i interpretacji tekstu, przeprowadzą próby teatralne oraz przygotują przedstawienia teatralne. Zostaną zorganizowane wycieczki do teatru lalek i dramatycznego, podczas których uczniowie zwiedzą zaplecze teatralne oraz obejrzą spektakl teatralny. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 przedstawienie, min. 2 wycieczki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 12 Koło kultury w Gimnazjum - grupa 2. W ramach zajęć uczniowie poznają techniki aktorskie, będą uczestniczyli w ćwiczeniach dykcji i interpretacji tekstu, przeprowadzą próby teatralne oraz przygotują przedstawienia teatralne. Zostaną zorganizowane wycieczki do teatru lalek i dramatycznego, podczas których uczniowie zwiedzą zaplecze teatralne oraz obejrzą spektakl teatralny. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 przedstawienie, min. 2 wycieczki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie). Część 13 Zajęcia z doradztwa i poradnictwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum - grupy 1-2. Zajęcia będą związane z wyborem szkoły i zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania CV, ćwiczone będą umiejętności autoprezentacji itp. Po zajęciach grupowych zostaną przeprowadzone zajęcia indywidualne, w ramach których będzie prowadzona diagnoza umiejętności i potencjału ucznia, określenia celów edukacyjno - zawodowych, planu działania i rekomendacji do dalszych działań. Efektem będzie opracowanie Indywidualnego Planu Działań Edukacyjno - Zawodowych. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 prezentacje, 8 CV, 8 indywidualnych planów działań.. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie: 46 godzin lekcyjnych w tym: 6 godzin lekcyjnych grupowych i 40 godzin zajęć indywidualnych (5 godzin na każdego uczestnika). Zajęcia dla wszystkich 6 grup będą trwały łącznie 92 godzin zajęć. W ramach tej części będzie zrealizowane 92 godziny (2 grupy - 92 godzin w projekcie). Część 14 Zajęcia z doradztwa i poradnictwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum - grupy 1-2. Zajęcia będą związane z wyborem szkoły i zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania CV, ćwiczone będą umiejętności autoprezentacji itp. Po zajęciach grupowych zostaną przeprowadzone zajęcia indywidualne, w ramach których będzie prowadzona diagnoza umiejętności i potencjału ucznia, określenia celów edukacyjno - zawodowych, planu działania i rekomendacji do dalszych działań. Efektem będzie opracowanie Indywidualnego Planu Działań Edukacyjno - Zawodowych. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 prezentacje, 8 CV, 8 indywidualnych planów działań.. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie: 46 godzin lekcyjnych w tym: 6 godzin lekcyjnych grupowych i 40 godzin zajęć indywidualnych (5 godzin na każdego uczestnika). Zajęcia dla wszystkich 6 grup będą trwały łącznie 92 godzin zajęć. W ramach tej części będzie zrealizowane 92 godziny (2 grupy - 92 godzin w projekcie). Część 15 Zajęcia z doradztwa i poradnictwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum - grupy 1-2. Zajęcia będą związane z wyborem szkoły i zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania CV, ćwiczone będą umiejętności autoprezentacji itp. Po zajęciach grupowych zostaną przeprowadzone zajęcia indywidualne, w ramach których będzie prowadzona diagnoza umiejętności i potencjału ucznia, określenia celów edukacyjno - zawodowych, planu działania i rekomendacji do dalszych działań. Efektem będzie opracowanie Indywidualnego Planu Działań Edukacyjno - Zawodowych. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 prezentacje, 8 CV, 8 indywidualnych planów działań.. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie: 46 godzin lekcyjnych w tym: 6 godzin lekcyjnych grupowych i 40 godzin zajęć indywidualnych (5 godzin na każdego uczestnika). Zajęcia dla wszystkich 6 grup będą trwały łącznie 92 godzin zajęć. W ramach tej części będzie zrealizowane 92 godziny (2 grupy - 92 godzin w projekcie). Część 16 Warsztaty związane z tematyką równości szans w Szkole Podstawowej - grupy 1-6. Dwugodzinne warsztaty na tematy związane ze stereotypowym postrzeganiem płci, normami zachowań, rolą kobit i mężczyzn w społeczeństwie itp. Wykonane będą plakaty informacyjne związane z tematyką warsztatów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 plakat. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 2 godziny lekcyjne. Zajęcia dla grup 1-6 będą łącznie trwały 12 godzin. W ramach tej części będzie zrealizowane 12 godzin (6 grup - 12 godzin w projekcie). Część 17 Warsztaty związane z tematyką równości szans w Gimnazjum - grupy 7-12. Dwugodzinne warsztaty na tematy związane ze stereotypowym postrzeganiem płci, normami zachowań, rolą kobit i mężczyzn w społeczeństwie itp. Wykonane będą plakaty informacyjne związane z tematyką warsztatów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 plakat. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 2 godziny lekcyjne. Zajęcia dla grup 7-12 będą łącznie trwały 12 godzin. W ramach tej części będzie zrealizowane 12 godzin (6 grup - 12 godzin w projekcie). Część 18 Zajęcia z rozwoju osobowego w Szkole Podstawowej - grupa 1 (pedagog). Zajęcia zostały zaplanowane jako warsztaty mające na celu poznanie siebie, swoich umiejętności i otaczającego świata. Zajęcia pokażą uczestnikom metody efektywnego uczenia się, rozwiązywanie konfliktów, tematy związane z uzależnieniami, spotkania z seksuologiem, naukę tolerancji wobec różnorodności etnicznej i kulturowej. Planuje się organizację wycieczek mających na celu przybliżenie różnorodności etnicznej i kulturowej w Polsce, oraz wycieczkę do Warszawy. Zajęcia będą prowadzone metoda warsztatową przez wykwalifikowanych pedagogów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 wycieczka lokalna i 1 wycieczka do Warszawy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 30 godzin (25 godzin pedagog i 5 godzin seksuolog). W ramach tej części będzie zrealizowane 25 godzin (1 grupa - 25 godzin w projekcie). Część 19 Zajęcia z rozwoju osobowego w Gimnazjum - grupa 2 (pedagog). Zajęcia zostały zaplanowane jako warsztaty mające na celu poznanie siebie, swoich umiejętności i otaczającego świata. Zajęcia pokażą uczestnikom metody efektywnego uczenia się, rozwiązywanie konfliktów, tematy związane z uzależnieniami, spotkania z seksuologiem, naukę tolerancji wobec różnorodności etnicznej i kulturowej. Planuje się organizację wycieczek mających na celu przybliżenie różnorodności etnicznej i kulturowej w Polsce, oraz wycieczkę do Warszawy. Zajęcia będą prowadzone metoda warsztatową przez wykwalifikowanych pedagogów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 wycieczka lokalna i 1 wycieczka do Warszawy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 30 godzin (25 godzin pedagog i 5 godzin seksuolog). W ramach tej części będzie zrealizowane 25 godzin (1 grupa - 25 godzin w projekcie). Część 20 Zajęcia z rozwoju osobowego w Szkole Podstawowej - grupa 1 (seksuolog). Zajęcia zostały zaplanowane jako warsztaty mające na celu poznanie siebie, swoich umiejętności i otaczającego świata. Zajęcia pokażą uczestnikom metody efektywnego uczenia się, rozwiązywanie konfliktów, tematy związane z uzależnieniami, spotkania z seksuologiem, naukę tolerancji wobec różnorodności etnicznej i kulturowej. Planuje się organizację wycieczek mających na celu przybliżenie różnorodności etnicznej i kulturowej w Polsce, oraz wycieczkę do Warszawy. Zajęcia będą prowadzone metoda warsztatową przez wykwalifikowanych pedagogów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 wycieczka lokalna i 1 wycieczka do Warszawy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 30 godzin (25 godzin pedagog i 5 godzin seksuolog). W ramach tej części będzie zrealizowane 5 godzin (1 grupa - 5 godzin w projekcie). Część 21 Zajęcia z rozwoju osobowego w Gimnazjum - grupa 2 (seksuolog). Zajęcia zostały zaplanowane jako warsztaty mające na celu poznanie siebie, swoich umiejętności i otaczającego świata. Zajęcia pokażą uczestnikom metody efektywnego uczenia się, rozwiązywanie konfliktów, tematy związane z uzależnieniami, spotkania z seksuologiem, naukę tolerancji wobec różnorodności etnicznej i kulturowej. Planuje się organizację wycieczek mających na celu przybliżenie różnorodności etnicznej i kulturowej w Polsce, oraz wycieczkę do Warszawy. Zajęcia będą prowadzone metoda warsztatową przez wykwalifikowanych pedagogów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 wycieczka lokalna i 1 wycieczka do Warszawy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 30 godzin (25 godzin pedagog i 5 godzin seksuolog). W ramach tej części będzie zrealizowane 5 godzin (1 grupa - 5 godzin w projekcie). Wykonawca musi posiadać osoby o następujących kwalifikacjach : a. części 1-17: i. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, ii. stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, iii. kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2013 r., poz. 1207 z późn. zm.). b. części 18-19: i. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, ii. stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, iii. kwalifikacje do pełnienia funkcji pedagoga szkolnego. c. części 20-21: i. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, ii. kwalifikacje do wykonywania zawodu seksuologa dziecięcego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia. - złożone w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie, 2)Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 3) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy: i. upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo z innego dokumentu ii. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, (dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: 1) zmiana warunków i terminu realizacji umowy - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy oraz w sytuacji wystąpienia problemów związanych z realizacją założeń projektowych i/lub koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia korekt w przedmiocie umowy, 2) zmiana warunków płatności - zmiany spowodowane niedotrzymaniem terminów przez strony umowy, zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środków i terminów ich wydatkowania, 3) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy), 4) zmiany w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez obie strony, 5) w przypadku zmian istotnych warunków realizacji projektu dokonanych przez Instytucję Wdrażającą Regionalny Program Operacyjny Kapitał Ludzki. 6) zmiany terminu wykonania zamówienia, 7) jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, tj. działania siły wyższej. 8) zmniejszenia z uwagi na uzasadnione potrzeby Zamawiającego, zakresu usług objętych umową wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia. 9) rozwiązania umowy o dofinansowanie projektu Dobry start w Dobrzyniewie Dużym, 10) przerwania realizacji projektu z jakichkolwiek przyczyn, 11) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie wywiązywania się Wykonawcy z ciążących na nim obowiązków.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzęd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urzęd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, p. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dobry start w Dobrzyniewie Dużym jest współfinansowany w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.