Lubartów: Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów
w m. Wola Lisowska, Wandzin
Numer ogłoszenia: 299762 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubartów , ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553586, faks 081 8545901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-lubartow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Wola Lisowska, Wandzin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące dwie części: Część I - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103348L, działka nr 456 m. Wola Lisowska od km 2+ 826,12 do km 4+215,48 na długości 1298,88 m Zakres robót Na istniejącej drodze o zmiennej szerokości, nawierzchni asfaltowej zaprojektowano wykonanie jezdni o szerokości 3,8 m (2x1,90 m), pobocza utwardzone kruszywem łamanym o uziarnieniu 0-31,5 i szerokości 0,75 m. W km 4+200 do km 4+215 zaprojektowano wykonanie placu manewrowego w kształcie trapezu o wymiarach 14x12,63x20,67 z końcową krawędzią zakończoną na granicy pasa działki 456. Zaprojektowano przekrój daszkowy o pochyleniu jezdni 2%, poboczy 8% Na w/w odcinku należy wykonać poszerzenie o zmiennej szerokości i n/w konstrukcji: -11 cm warstwa ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem o RM=2,5 MPa -20 cm warstwa podbudowy wzmocnione z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 -5 cm warstwa wiążąca z AC 16 W 50/70 4 cm warstwa ścieralna z AC 11 S 50/70 Oraz nakładkę (dywanik bitumiczny) o n/w konstrukcji: -min 1 cm warstwa wyrównawcza z AC 16 W 50/70 -4 cm warstwa ścieralna z AC 11 S 50/70 Część II - Modernizacja drogi gminnej nr 103355L w m. Wandzin, gm. Lubartów na odc. od km 4+615 do km 5+565 Roboty modernizacyjne polegają na 1.naprawie cząstkowej nawierzchni bitumicznej- 51,45 m2 (rozebranie nawierzchni bitumicznej, uzupełnienie podbudowy tłuczniem, skropieniu asfaltem, rozścielenie mieszanki bitumicznej) 2.Wymianie przepustu 80 cm dł 9,0 m z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni bitumicznej (24,0 m2), oraz wykonaniem 2 szt. ścianek czołowych. 3.Wymianie przepustu 80 cm dł 21,5 m z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni bitumicznej (28,35 m2), oraz wykonaniem 2 szt. ścianek czołowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, dokumentacji technicznej i dotyczy wyżej wymienionego zakresu robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.32.22-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się kwotę wadium dla poszczególnych części zamówienia w wysokości: dla części I zamówienia: Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Wola Lisowska, Wandzin - Część I - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103348L, działka nr 456 m. Wola Lisowska od km 2+ 826,12 do km 4+215,48 na długości 1298,88 m - 15 000,00 zł ( słownie : piętnaście tysięcy złotych 00/100) dla części II zamówienia : Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Wola Lisowska, Wandzin - Część II - Modernizacja drogi gminnej nr 103355L w m. Wandzin, gm. Lubartów - 1 900 zł ( słownie : jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 24.09.2014 r. do godz. 10.00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9 c) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) UWAGA! Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy p.z.p, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto Gminy Lubartów przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w w Banku Polska Kasa Opieki S.A. 95 1240 2409 1111 0010 2025 9043 Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach , dokumenty te należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Szczegółowe informacje na temat form wnoszenia wadium, przypadków zatrzymania wadium, terminu zwrotu wadium zawarto w art.45-46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części I zamówienia: - co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem: przebudowę lub budowę drogi o wartości minimum 500 000,00 zł. brutto wykonanego zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego. dla części II zamówienia: co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem: przebudowę lub budowę drogi o wartości minimum 80 000,00 zł. brutto wykonanego zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego. W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, dopuszcza się również możliwość wykazania co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem: przebudowę lub budowę drogi o wartości minimum 580 000,00 zł. brutto wykonanego zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego. Podmioty występujące wspólnie mogą spełnić ww. warunek łącznie. W przypadku gdy rozliczenia za wykonane zadania przedstawione przez Wykonawcę na potwierdzenie ww. warunku dokonane zostały w innej walucie niż w złotych polskich, przeliczenie wartości zadań dokonane zostanie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-zgodnie z pkt. 6.1.1. SIWZ, wykaz robót budowlanych wraz z dowodami o których mowa w paragrafie 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) - zgodnie z pkt. 6.1.2. SIWZ, pisemnego zobowiązania innego podmiotu lub inny dowód - zgodnie z pkt 6.7 SIWZ (jeżeli dotyczy)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotycz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane wykazanie dysponowania odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane zgodnie z odnośnymi przepisami (zgodnie z art. 14 ustawy Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. nr 243/2010 r., poz. 1623, z późniejszymi zmianami oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. nr 83/2006 r. poz. 578, z późn. zmianami) i należącą do organu samorządu zawodowego; Zamawiający określając wymogi zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W wykazie należy umieścić co najmniej najważniejsze roboty budowlane oraz złożyć dotyczące ich dowody. Za najważniejsze roboty uznaje się roboty niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt III.3.2) Wiedza i doświadczenie Ogłoszenia o zamówieniu oraz pkt 6.1.2. siwz; Zamawiający nie wymaga wykazania robót niewykonanych lub wykonanych nienależycie;;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach : 1) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy, 2) zmiana osób wskazanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunek określony w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczący kwalifikacji i uprawnień osoby zmienianej oraz zmiana inspektorów nadzoru, 3) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z dokumentacją przetargową, 4) zmiany stawki podatku VAT, 5) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na : a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń, b) zlecenie robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 pzp, c) warunki atmosferyczne lub nieprzewidziane okoliczności niezależne od stron umowy powodujące przerwę w wykonaniu umowy, przy czym powody tej przerwy muszą być potwierdzone odpowiednim zapisem w dzienniku budowy. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uglubartow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Lubartów, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Lubartów, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów - biuro podawcze parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103348L, działka nr 456 m. Wola Lisowska od km 2+ 826,12 do km 4+215,48 na długości 1298,88 m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót Na istniejącej drodze o zmiennej szerokości, nawierzchni asfaltowej zaprojektowano wykonanie jezdni o szerokości 3,8 m (2x1,90 m), pobocza utwardzone kruszywem łamanym o uziarnieniu 0/31,5 i szerokości 0,75 m. W km 4+200 do km 4+215 zaprojektowano wykonanie placu manewrowego w kształcie trapezu o wymiarach 14x12,63x20,67 z końcową krawędzią zakończoną na granicy pasa działki 456. Zaprojektowano przekrój daszkowy o pochyleniu jezdni 2%, poboczy 8% Na w/w odcinku należy wykonać poszerzenie o zmiennej szerokości i n/w konstrukcji: -11 cm warstwa ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem o RM=2,5 MPa -20 cm warstwa podbudowy wzmocnione z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 -5 cm warstwa wiążąca z AC 16 W 50/70 4 cm warstwa ścieralna z AC 11 S 50/70 Oraz nakładkę (dywanik bitumiczny) o n/w konstrukcji: -min 1 cm warstwa wyrównawcza z AC 16 W 50/70 -4 cm warstwa ścieralna z AC 11 S 50/70 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, dokumentacji technicznej i dotyczy wyżej wymienionego zakresu robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej nr 103355L w m. Wandzin, gm. Lubartów na odc. od km 4+615 do km 5+565.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Modernizacja drogi gminnej nr 103355L w m. Wandzin, gm. Lubartów na odc. od km 4+615 do km 5+565 Roboty modernizacyjne polegają na 1.naprawie cząstkowej nawierzchni bitumicznej- 51,45 m2 (rozebranie nawierzchni bitumicznej, uzupełnienie podbudowy tłuczniem, skropieniu asfaltem, rozścielenie mieszanki bitumicznej) 2.Wymianie przepustu 80 cm dł 9,0 m z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni bitumicznej (24,0 m2), oraz wykonaniem 2 szt. ścianek czołowych. 3.Wymianie przepustu 80 cm dł 21,5 m z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni bitumicznej (28,35 m2), oraz wykonaniem 2 szt. ścianek czołowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, dokumentacji technicznej i dotyczy wyżej wymienionego zakresu robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z "Programem Olimpia"
- Budowa i przebudowa dróg gruntowych oraz poprawa parametrów melioracji szczegółowych w ramach zagospodarowania poscaleniowego obrębów Tarkawica, Żurawiniec Wieś, Żurawiniec Kolonia w Gminie Ostrówek
- Budowa grobów na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego
- Dostosowanie toalet przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Łucce do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.