eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Wola Lisowska, Wandzin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-09-09

Lubartów: Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Wola Lisowska, Wandzin
Numer ogłoszenia: 299762 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubartów , ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553586, faks 081 8545901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Wola Lisowska, Wandzin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące dwie części: Część I - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103348L, działka nr 456 m. Wola Lisowska od km 2+ 826,12 do km 4+215,48 na długości 1298,88 m Zakres robót Na istniejącej drodze o zmiennej szerokości, nawierzchni asfaltowej zaprojektowano wykonanie jezdni o szerokości 3,8 m (2x1,90 m), pobocza utwardzone kruszywem łamanym o uziarnieniu 0-31,5 i szerokości 0,75 m. W km 4+200 do km 4+215 zaprojektowano wykonanie placu manewrowego w kształcie trapezu o wymiarach 14x12,63x20,67 z końcową krawędzią zakończoną na granicy pasa działki 456. Zaprojektowano przekrój daszkowy o pochyleniu jezdni 2%, poboczy 8% Na w/w odcinku należy wykonać poszerzenie o zmiennej szerokości i n/w konstrukcji: -11 cm warstwa ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem o RM=2,5 MPa -20 cm warstwa podbudowy wzmocnione z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 -5 cm warstwa wiążąca z AC 16 W 50/70 4 cm warstwa ścieralna z AC 11 S 50/70 Oraz nakładkę (dywanik bitumiczny) o n/w konstrukcji: -min 1 cm warstwa wyrównawcza z AC 16 W 50/70 -4 cm warstwa ścieralna z AC 11 S 50/70 Część II - Modernizacja drogi gminnej nr 103355L w m. Wandzin, gm. Lubartów na odc. od km 4+615 do km 5+565 Roboty modernizacyjne polegają na 1.naprawie cząstkowej nawierzchni bitumicznej- 51,45 m2 (rozebranie nawierzchni bitumicznej, uzupełnienie podbudowy tłuczniem, skropieniu asfaltem, rozścielenie mieszanki bitumicznej) 2.Wymianie przepustu 80 cm dł 9,0 m z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni bitumicznej (24,0 m2), oraz wykonaniem 2 szt. ścianek czołowych. 3.Wymianie przepustu 80 cm dł 21,5 m z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni bitumicznej (28,35 m2), oraz wykonaniem 2 szt. ścianek czołowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, dokumentacji technicznej i dotyczy wyżej wymienionego zakresu robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.32.22-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się kwotę wadium dla poszczególnych części zamówienia w wysokości: dla części I zamówienia: Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Wola Lisowska, Wandzin - Część I - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103348L, działka nr 456 m. Wola Lisowska od km 2+ 826,12 do km 4+215,48 na długości 1298,88 m - 15 000,00 zł ( słownie : piętnaście tysięcy złotych 00/100) dla części II zamówienia : Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Wola Lisowska, Wandzin - Część II - Modernizacja drogi gminnej nr 103355L w m. Wandzin, gm. Lubartów - 1 900 zł ( słownie : jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 24.09.2014 r. do godz. 10.00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9 c) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) UWAGA! Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy p.z.p, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto Gminy Lubartów przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w w Banku Polska Kasa Opieki S.A. 95 1240 2409 1111 0010 2025 9043 Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach , dokumenty te należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Szczegółowe informacje na temat form wnoszenia wadium, przypadków zatrzymania wadium, terminu zwrotu wadium zawarto w art.45-46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części I zamówienia: - co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem: przebudowę lub budowę drogi o wartości minimum 500 000,00 zł. brutto wykonanego zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego. dla części II zamówienia: co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem: przebudowę lub budowę drogi o wartości minimum 80 000,00 zł. brutto wykonanego zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego. W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, dopuszcza się również możliwość wykazania co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem: przebudowę lub budowę drogi o wartości minimum 580 000,00 zł. brutto wykonanego zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego. Podmioty występujące wspólnie mogą spełnić ww. warunek łącznie. W przypadku gdy rozliczenia za wykonane zadania przedstawione przez Wykonawcę na potwierdzenie ww. warunku dokonane zostały w innej walucie niż w złotych polskich, przeliczenie wartości zadań dokonane zostanie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-zgodnie z pkt. 6.1.1. SIWZ, wykaz robót budowlanych wraz z dowodami o których mowa w paragrafie 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) - zgodnie z pkt. 6.1.2. SIWZ, pisemnego zobowiązania innego podmiotu lub inny dowód - zgodnie z pkt 6.7 SIWZ (jeżeli dotyczy)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotycz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane wykazanie dysponowania odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane zgodnie z odnośnymi przepisami (zgodnie z art. 14 ustawy Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. nr 243/2010 r., poz. 1623, z późniejszymi zmianami oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. nr 83/2006 r. poz. 578, z późn. zmianami) i należącą do organu samorządu zawodowego; Zamawiający określając wymogi zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy umieścić co najmniej najważniejsze roboty budowlane oraz złożyć dotyczące ich dowody. Za najważniejsze roboty uznaje się roboty niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt III.3.2) Wiedza i doświadczenie Ogłoszenia o zamówieniu oraz pkt 6.1.2. siwz; Zamawiający nie wymaga wykazania robót niewykonanych lub wykonanych nienależycie;;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach : 1) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy, 2) zmiana osób wskazanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunek określony w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczący kwalifikacji i uprawnień osoby zmienianej oraz zmiana inspektorów nadzoru, 3) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z dokumentacją przetargową, 4) zmiany stawki podatku VAT, 5) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na : a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń, b) zlecenie robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 pzp, c) warunki atmosferyczne lub nieprzewidziane okoliczności niezależne od stron umowy powodujące przerwę w wykonaniu umowy, przy czym powody tej przerwy muszą być potwierdzone odpowiednim zapisem w dzienniku budowy. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uglubartow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Lubartów, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Lubartów, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów - biuro podawcze parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103348L, działka nr 456 m. Wola Lisowska od km 2+ 826,12 do km 4+215,48 na długości 1298,88 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót Na istniejącej drodze o zmiennej szerokości, nawierzchni asfaltowej zaprojektowano wykonanie jezdni o szerokości 3,8 m (2x1,90 m), pobocza utwardzone kruszywem łamanym o uziarnieniu 0/31,5 i szerokości 0,75 m. W km 4+200 do km 4+215 zaprojektowano wykonanie placu manewrowego w kształcie trapezu o wymiarach 14x12,63x20,67 z końcową krawędzią zakończoną na granicy pasa działki 456. Zaprojektowano przekrój daszkowy o pochyleniu jezdni 2%, poboczy 8% Na w/w odcinku należy wykonać poszerzenie o zmiennej szerokości i n/w konstrukcji: -11 cm warstwa ulepszonego podłoża z piasku stabilizowanego cementem o RM=2,5 MPa -20 cm warstwa podbudowy wzmocnione z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 -5 cm warstwa wiążąca z AC 16 W 50/70 4 cm warstwa ścieralna z AC 11 S 50/70 Oraz nakładkę (dywanik bitumiczny) o n/w konstrukcji: -min 1 cm warstwa wyrównawcza z AC 16 W 50/70 -4 cm warstwa ścieralna z AC 11 S 50/70 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, dokumentacji technicznej i dotyczy wyżej wymienionego zakresu robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej nr 103355L w m. Wandzin, gm. Lubartów na odc. od km 4+615 do km 5+565.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Modernizacja drogi gminnej nr 103355L w m. Wandzin, gm. Lubartów na odc. od km 4+615 do km 5+565 Roboty modernizacyjne polegają na 1.naprawie cząstkowej nawierzchni bitumicznej- 51,45 m2 (rozebranie nawierzchni bitumicznej, uzupełnienie podbudowy tłuczniem, skropieniu asfaltem, rozścielenie mieszanki bitumicznej) 2.Wymianie przepustu 80 cm dł 9,0 m z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni bitumicznej (24,0 m2), oraz wykonaniem 2 szt. ścianek czołowych. 3.Wymianie przepustu 80 cm dł 21,5 m z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni bitumicznej (28,35 m2), oraz wykonaniem 2 szt. ścianek czołowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, dokumentacji technicznej i dotyczy wyżej wymienionego zakresu robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.