eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Kompleksowa realizacja projektu pn. e-Powiat Węgrowski - nowa jakość w administracji publicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-09

Węgrów: Kompleksowa realizacja projektu pn. e-Powiat Węgrowski - nowa jakość w administracji publicznej
Numer ogłoszenia: 299668 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgrowie , ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 25 7922617, faks 25 7922617 w. 145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa realizacja projektu pn. e-Powiat Węgrowski - nowa jakość w administracji publicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja projektu e-Powiat Węgrowski - nowa jakość w administracji publicznej. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1. Wdrożenie platformy e - usług: e - formularze z kartami informacyjnymi - formularze interaktywne do wypełniania w formie elektronicznej i wydruku oraz formularze on - line, interaktywna mapa powiatu (zabytki, instytucje i urzędy, placówki oświatowe, kościoły, pomoc medyczna, policja, straż, pogotowie, firmy, usługi), e - Interwencje drogowe - usługa umożliwiająca zgłaszanie poprzez stronę internetową uszkodzeń dróg i informacji o przeszkodach na drodze, przeglądanie już przekazanych zgłoszeń i odpowiedzi Zarządu Dróg Powiatowych o planowanych lub zrealizowanych czynnościach w reakcji na zgłoszenie, e - Konsument - możliwość zadawania pytań i otrzymywania odpowiedzi od Powiatowego Rzecznika Konsumentów, e - Konsultacje społeczne - usługa umożliwia zapoznanie się mieszkańców powiatu węgrowskiego z planowanymi do realizacji przedsięwzięciami, dokumentami strategicznymi, Informator kulturalny - prezentacja najważniejszych imprez organizowanych na terenie powiatu, e - Rejestr Stowarzyszeń i fundacji - usługa umożliwi łatwy i uporządkowany dostęp do informacji o stowarzyszeniach i fundacjach działających w powiecie, a organizacjom pozarządowym umożliwi promowanie swojej działalności, poszukiwanie sponsorów i wolontariuszy. 2. Modernizacja infrastruktury sieciowej wraz z telefonią VoIP, połączenie obu budynków Starostwa Powiatowego w Węgrowie światłowodem. 3. Wdrożenie specjalnie przystosowanej sieci Intranetu dla Starostwa Powiatowego w celu poprawy komunikacji wewnątrz urzędu. 4. Stworzenie nowej strony internetowej Powiatu Węgrowskiego dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych. 5. Zakup sprzętu komputerowego, pakietów biurowych oraz programów antywirusowych. 6. Zakup tablicy LED dla reklamy wizyjnej Powiatu. 7. Wdrożenie systemu kolejkowania spraw. 8. Instalacja infokiosków oraz urzędomatu. 9. Zakup oprogramowania dziedzinowego. Szczegółowy zakres rzeczowy zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.82.00.00 - Serwery 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 51.61.10.00 - Usługi instalowania komputerów 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w Powiatowym Banku Spółdzielczym Nr 02 9236 0008 0000 0198 2000 0150 z dopiskiem wadium na kompleksową realizacje projektu e-Powiat. Dowód przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, polegających na dostawie sprzętu komputerowego, o wartości minimum 200 000 zł brutto każda. b) wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, polegających na stworzeniu i wdrożeniu portalu internetowego wraz z mechanizmem zarządzania treścią CMS, o wartości minimum 25 000,00 zł brutto każda

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi wykazać, iż posiada: a) środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 500 000,00 zł. b) opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 100 000,00 zł, ważną co najmniej do dnia realizacji przedmiotu zamówienia. Do polisy należy dołączyć dokument potwierdzający jej opłacenie. Polisę należy przedłożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz asortymentowo - cenowo - terminowy - załącznik nr 6 do SIWZ, 2. formularz oferty technicznej - załącznik nr 7 do SIWZ, 3. dowód wniesienia wadium, 4. certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego potwierdzający kompatybilność oferowanego komputera z oferowanym systemem operacyjnym 5. dokument poświadczający, że oferowane komputery produkowane są zgodnie z normą ISO-9001 lub równoważną - załączyć do oferty. Przez normę równoważną zamawiający rozumie taką, która co najmniej: określa politykę jakości organizacji; określa wymagania dotyczące wyrobu oraz umożliwia ich przegląd; określa cele w zakresie jakości wyrobów; reguluje kwestie odpowiedzialności kierownictwa; definiuje uprawnienia pracowników; definiuje politykę środowiskowa organizacji; określa jej cele, zadania i programy środowiskowe; definiuje i wskazuje niezbędne zasoby, role, odpowiedzialność i uprawnienia; opisuje sterowanie operacyjne oraz gotowość i czasy reakcji na awarie; wskazuje metody monitorowania i pomiaru wyrobów i procesów. 6. deklaracja zgodności CE lub dokument równoważny - załączyć do oferty. Przez dokument równoważny zamawiający rozumie taki, który potwierdza zgodność oferowanych urządzeń co najmniej z: R & TTE 1999/5/EC1, rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1275/2008, przepisami dyrektywy ErP 2009/125/WE, 7. potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram - do oferty załączyć dokument potwierdzający spełnienie warunku. 8. certyfikat EnergyStar lub równoważny - do oferty załączyć certyfikat lub wydruk ze strony www.energystar.gov lub www.eu-energystar.org. Przez certyfikat równoważny zamawiający rozumie taki, który został przyznany wskutek badania: przeprowadzonego w laboratorium posiadającym procedury kontroli jakości na potrzeby monitorowania prawidłowości testów oraz kalibracji; w trakcie którego, wszystkie obliczenia są prowadzone w rzeczywistych wartościach mierzonych lub obserwowanych. w trakcie którego tylko ostateczny wynik obliczeń zostaje zaokrąglony do najbliższej cyfry znaczącej wyrażone w odpowiedniej granicy podanej w specyfikacji, w trakcie którego, przestrzeganie limitów specyfikacji powinno być ocenione za pomocą dokładnych wartości bez jakiejkolwiek korzyści z dalszego zaokrąglania. 9. firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Przez normę równoważną zamawiający rozumie taką, która co najmniej: określa politykę jakości organizacji; reguluje kwestie odpowiedzialności kierownictwa; definiuje uprawnienia pracowników; definiuje politykę środowiskowa organizacji; określa jej cele, zadania i programy środowiskowe; definiuje i wskazuje niezbędne zasoby, role, odpowiedzialność i uprawnienia; opisuje sterowanie operacyjne oraz gotowość i czasy reakcji na awarie; wskazuje metody monitorowania i pomiaru wyrobów i procesów. 10. raport badawczy wystawiony przez niezależną, polską, akredytowaną jednostkę potwierdzający, ze głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 22 dB dla komputerów stacjonarnych, 11. raport badawczy wystawiony przez niezależną, polską, akredytowaną jednostkę potwierdzający, ze głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 20dB dla laptopów, 12. certyfikat TCO 6.0 lub równoważny. Przez standard równoważny dla TCO 6.0 zamawiający rozumie taki, który definiuje następujące parametry: czytelność i stabilność obrazu, odporność na zakłócenia zewnętrzne, emisję promieniowania, energooszczędność oraz bezpieczeństwo elektryczne. 13. certyfikat Energy Star 6.0 lub równoważny - dokument załączyć do oferty. Przez standard równoważny dla Energy Star zamawiający rozumie taki, który: dotyczy monitorów z wyświetlaczami o maksymalnej przekątnej użytecznej części ekranu mniejsza lub równa 60 cali; dotyczy monitorów posiadających wyświetlacz zasilany z osobnego standardowego gniazda prądu przemiennego, z zestawu akumulatorowego sprzedawanego razem z zasilaczem, lub poprzez złącze wymiany danych albo połączenie sieciowe; dotyczy monitorów zakwalifikowanych do programu certyfikacyjnego na podstawie obliczenia poboru mocy w trybie włączonym przy aktywnej funkcji automatycznej regulacji jasności. 14. certyfikat ISO 9241 lub równoważny - załączyć do oferty. Przez certyfikat równoważny dla ISO 9241 zamawiający rozumie taki, który definiuje użyteczność jako miarę wydajności, efektywności i satysfakcji użytkownika z jaką dany produkt może być używany dla osiągnięcia celów jego użytkowników. W szczególności certyfikat musi informować: na ile łatwo jest wykonać proste zadania przy pierwszym kontakcie z produktem, jak szybko korzystają z produktu użytkownicy, którzy już go znają, o łatwości przypomnienia sobie korzystania z produktu po dłuższej przerwie, jak często są popełniane i jak łatwo użytkownicy mogą się z nich wydobyć, Jak bardzo produkt przyjemny jest w korzystaniu. 15. wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu Print Screen ekranu z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, dla oprogramowania SYSmark 2012, BABCO MOBILEMark 2012, PassMark Performance potwierdzających osiąganie przez wskazany model wymaganych wartości wskaźników wydajnościowych, 16. potwierdzenie dostępu do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty należy dołączyć link strony 17. wydruk z wynikiem testu dla oferowanego modelu serwera ze strony internetowej www.spec.org 18. certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności dla zastosowanych materiałów i urządzeń, 19. Szczegółowy opis wymagań w zakresie rodzajów testów które należy załączyć do oferty zawiera załącznik nr 1 specyfikacji. 20. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła ustawowa zmiana wysokości podatku VAT, b) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej również tych polegających na niezgodności dokumentacji projektowej z przepisami prawa, c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego, d) zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia lub rozwiązań nie przewidzianych w umowie, jeżeli zmiany te są konieczne ze względów technicznych. Dopuszcza się je tylko w przypadku gdy proponowane rozwiązania są równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej będącej podstawą zamówienia, e) wystąpienie okoliczności siły wyższej np. niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość wykonania, albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy, f) wystąpienie kolizji nieprzewidzianej w projekcie i uniemożliwiającej kontynuację prac, g) zmiany oferowanych urządzeń na inne, o parametrach nie gorszych niż deklarowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta, po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego h) zmian w sposobie finansowania dot. faktur częściowych, i) zmian terminu realizacji z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, j) konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikała z wymogów instytucji nadzorujących realizację projektu, w ramach których Zamawiający otrzymał dofinansowanie zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwegrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Węgrowie, Wydział Inwestycji i Rozwoju, ul. Piłsudskiego 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Węgrowie, ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt e-Powiat Węgrowski - nowa jakość w administracji publicznej współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet II Przyśpieszenie e-Rozwoju Mazowsza Działanie 2.2 Rozwój e-usług.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.