eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nielisz › BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI NAWÓZ /DZIAŁKA GEODEZYJNA NR 483/ I WYKONANIE REMONTU NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH (wykonanie nawierzchni asfaltowej) NA TERENIE GMINY NIELISZ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-09

Nielisz: BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI NAWÓZ /DZIAŁKA GEODEZYJNA NR 483/ I WYKONANIE REMONTU NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH (wykonanie nawierzchni asfaltowej) NA TERENIE GMINY NIELISZ
Numer ogłoszenia: 299522 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nielisz , Nielisz 279, 22-413 Nielisz, woj. lubelskie, tel. 84 63 12 727, faks 84 63 12 715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugnielisz.bip.lubelskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI NAWÓZ /DZIAŁKA GEODEZYJNA NR 483/ I WYKONANIE REMONTU NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH (wykonanie nawierzchni asfaltowej) NA TERENIE GMINY NIELISZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 2 zadania i składanie ofert częściowych: I zadanie : Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nawóz działka geodezyjna nr 483- odcinek 313 mb - 1738 m2 II zadanie: remont dróg gminnych (wykonanie nawierzchni asfaltowej) na terenie gminy Nielisz: 1 droga gminna nr 110164L w miejscowości Staw Ujazdowski Kolonia - odcinek 34 mb - 170,00 m2 2 droga gminna nr 110166L w miejscowości Średnie Małe - odcinek 34 mb - 170,00 m2 3 droga gminna nr 110162L w miejscowości Gruszka Mała cz. I - odcinek I - 25,00 mb - 125,00 m2 4 droga gminna nr 110162L w miejscowości Gruszka Mała cz. I - odcinek II - 25,00mb -125m2 5 droga gminna nr 110167L w miejscowości Ujazdów- 74,00 mb - 259,00 m2 I A. Opis przedmiotu zamówienia: I zadanie. Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nawóz działka geodezyjna nr 483 - odcinek 313 mb - 1738 m2 1.Zakres robót: 1Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 1785,00m2 2Wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem kamiennym łamanym sortowanym uziarnienie 4-31,5 mm z zagęszczeniem mechanicznym- średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - 143,00 m3 3Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 nawierzchni drogowych -1785,00 m2 4Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna - 1738 m2 5Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 90,00 m3 6Ręczne formowanie nasyp w- podparcie krawędzi jezdni gruntem wraz z zagęszczeniem - 90,00 m3 II zadanie: remont dróg gminnych -wykonanie nawierzchni asfaltowej- gminy Nielisz: 1/ droga gminna nr 110164L w miejscowości Staw Ujazdowski Kolonia - odcinek 34 mb - 170,00 m2 Zakres robót: 1Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 177,00m2 2Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym mechanicznie o gr. do 10 cm - 18,00 m2 3Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg.m2 nawierzchni drogowych -177,00 m2 4Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna - 170,00 m2 5Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 8,00 m3 6Ręczne formowanie nasyp w- podparcie krawędzi jezdni gruntem wraz z zagęszczeniem - 8,00 m3 2 droga gminna nr 110166L w miejscowości Średnie Małe - odcinek 34 mb - 170,00 m2 1Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 177,00m2 2Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym mechanicznie o gr. do 10 cm - 18,00 m2 3/Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 nawierzchni drogowych -177,00 m2 4Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna - 170,00 m2 5Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 8,00 m3 6Ręczne formowanie nasyp w- podparcie krawędzi jezdni gruntem wraz z zagęszczeniem - 8,00 m3 3 droga gminna nr 110162L w miejscowości Gruszka Mała cz. I - odcinek I - 25,00 mb - 125,00m2 1Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 130,00m2 2Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym mechanicznie o gr. do 10 cm - 13,00 m2 3Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 nawierzchni drogowych -130,00 m2 4Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna - 125,00 m2 5Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 7,00 m3 6Ręczne formowanie nasyp w- podparcie krawędzi jezdni gruntem wraz z zagęszczeniem - 7,00 m3 4 droga gminna nr 110162L w miejscowości Gruszka Mała cz. I - odcinek II - 25,00 mb - 125,00m2 1Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 130,00m2 2Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym mechanicznie o gr. do 10 cm - 13,00 m2 3Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 nawierzchni drogowych -130,00 m2 4Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm -warstwa ścieralna - 125,00 m2 5Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 7,00 m3 6Ręczne formowanie nasyp w- podparcie krawędzi jezdni gruntem wraz z zagęszczeniem - 7,00 m3 5 droga gminna nr 110167L w miejscowości Ujazdów- 74,00 mb - 259,00 m2 1/Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 274,00m2 2Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym mechanicznie o gr. do 10 cm - 29,00 m2 3Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 nawierzchni drogowych -274,00 m2 4/Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm -warstwa ścieralna - 259,00 m2.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 i pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium nie później niż do dnia 24.09.2014 r. godz. 10 00 wadium musi być do tej godziny na koncie Zamawiającego w kwocie 3 000.00 zł dziesięć tysięcy zł na zadanie I. 2. Wadium należy wnieść w pieniądzu na konto Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Nieliszu z.s. w Stawie Noakowskim Nr 37 9628 0007 2001 0000 0013 3001 z dopiskiem: Wadium na zadanie I : Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nawóz działka geodezyjna nr 483. Wadium na zadanie II nie jest wymagane. 3. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest przez Zamawiającego na rachunku bankowym i podlega oprocentowaniu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż gotówka należy wprowadzić zapis umożliwiający zatrzymanie wadium przez Zamawiającego na podstawie art. 46 ust . 4a ustawy Prawo zamówień publicznych . W przypadku braku takiego zapisu oferta zostanie potraktowana jak w przypadku braku wpłaty wadium - zostanie odrzucona. 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającemu powyższym wymaganiom, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 5. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od daty składania ofert. 7. W ofercie należy złożyć potwierdzenie wniesienia wadium. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli: a odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w części IV niniejszej Instrukcji, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie art. 46 ust. 2 pkt. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium na zasadach podanych w art. 46 ustawy Prawo zamówień oprócz przypadku opisanego w art. 46 ust. 4 a ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalizacji do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w celu obsadzania niżej podanych stanowisk. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na stanowisko. Pod względem doświadczenia z kandydat powinien spełniać niżej podane wymagania - załącznik Nr 2 do niniejszej Instrukcji. Lp. STANOWISKO Całkowite doświadczenie liczba lat Jako kierownik podobnych robót liczba lat Minimalna liczba personelu 1. Kierownik robót 3 2 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, składa następujące dokumenty - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w załączonych dokumentach poświadczających należy potwierdzić wykonanie co najmniej jednego zadania o charakterze i zakresie porównywalnym do zamówienia na I zadanie Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nawóz działka geodezyjna nr 483- odcinek 315,00mb - 1738,00 m2 o wartości min. 100 tys. zł. brutto i na II zadanie: remont dróg gminnych wykonanie nawierzchni asfaltowej gminy Nielisz: 1 droga gminna nr 110164L w miejscowości Staw Ujazdowski Kolonia - odcinek 34 mb - 170 m2 2 droga gminna nr 110166L w miejscowości Średnie Małe - odcinek 34 mb - 170,00 m2 3 droga gminna nr 110162L w miejscowości Gruszka Mała cz. I - odcinek I -25 mb -125 m2 4droga gminna nr 110162L w miejscowości Gruszka Mała cz. I - odcinek II -25 mb - 125 m2 4 droga gminna nr 110167L w miejscowości Ujazdów - odcinek 74 mb- 259,00 m2 o wartości min. 50 tys.zł. brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty - wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi zasobami; Wykonawca ma dysponować niżej podanymi w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu - załącznik Nr 3 do niniejszej Instrukcji. Lp. TYP I CHARAKTERYSTYKA SPRZĘTU MIN. WYMAGANA LICZBA JEDNOSTEK 1. Koparka podsiębierna - I i II zadanie 1 2 Walec statyczny samojezdny - 10 t I i II zadanie 1 3. Piła do cięcia nawierzchni -I i II zadanie 1 4. Kocioł do bitumu - I i II zadanie 1 7. Skrapiarka do emulsji -I i II zadanie 2 8. Samochód samowyładowczy 10 t ÷ 20 t - I i II zadanie 2 9. Stacjonarna wytwórnia mas bitumicznych WBM o mieszaniu cyklicznym, powinna zapewniać warunki ochrony środowiska i produkcję nie mniejszą niż 10ton.h 1- I i II zadanie 1 1 Wytwórnia mas bitumicznych - lokalizacja powinna umożliwiać transport masy mineralno asfaltowej od załadunku do rozładunku zapewniającym zachowanie wymaganych właściwości i wymaganej temperatury przy wbudowaniu. Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje wytwórnią mas bitumicznych, Zamawiający dopuszcza zakup mieszanki mineralno-asfaltowej. Wytwórnia mas bitumicznych, z której będzie dostarczana mieszanka również zakupiona powinna być zlokalizowana w takiej odległości , że czas liczony od chwili zakończenia załadunku samochodu na wytwórni do chwili rozpoczęcia wbudowywania mieszanki nie będzie przekraczał 2 dwóch godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki. 5. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalizacji do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w celu obsadzania niżej podanych stanowisk. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na stanowisko. Pod względem doświadczenia z kandydat powinien spełniać niżej podane wymagania - załącznik Nr 2 do niniejszej Instrukcji. Lp. STANOWISKO Całkowite doświadczenie liczba lat Jako kierownik podobnych robót liczba lat Minimalna liczba personelu 1. Kierownik robót 3 2 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty kosztorys ofertowy wykaz stawek i narzutów na załączniku Nr B1 i Nr B2 do kosztorysu ofertowego potwierdzenie wniesienia wadium- na zadanie I podpisany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zostanie wprowadzona umowa zmieniająca zapisy umowy pierwotnej jeśli wystąpi taka potrzeba, określająca zmiany: a terminu realizacji zamówienia jednocześnie rozpoczęcie roboty jak i jej zakończenia b zakresu przewidzianych robót zwiększając jego jedną część a jednocześnie zmniejszając drugą , a także zwiększając każdą albo zmniejszając każdą c kierownika robót podczas realizacji zadania w uzasadnionych przypadkach. d Zamawiający może dokonać zmian w obowiązującej umowie w przypadku gdy konieczność takich zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugnielisz.bip.lubelskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Nielisz Nielisz 279 22-413 Nielisz pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Nielisz Nielisz 279 22-413 Nielisz sekretariat, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I zadanie Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nawóz działka geodezyjna nr 483- odcinek 313 mb - 1738 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres robót 1Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 1785,00m2 2Wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem kamiennym łamanym sortowanym uziarnienie 4-31,5 mm z zagęszczeniem mechanicznym- średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - 143,00 m3 3Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 nawierzchni drogowych -1785,00 m2 4Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm warstwa ścieralna - 1738 m2 5Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 90,00 m3 6Ręczne formowanie nasyp w- podparcie krawędzi jezdni gruntem wraz z zagęszczeniem - 90,00 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II zadanie: remont dróg gminnych (wykonanie nawierzchni asfaltowej) na terenie gminy Nielisz:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II zadanie remont dróg gminnych wykonanie nawierzchni asfaltowej na terenie gminy Nielisz 1 droga gminna nr 110164L w miejscowości Staw Ujazdowski Kolonia - odcinek 34 mb - 170,00 m2 Zakres robót 1Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 177,00m2 2Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym mechanicznie o gr. do 10 cm - 18,00 m2 3Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg.m2 nawierzchni drogowych -177,00 m2 4Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm warstwa ścieralna - 170,00 m2 5Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 8,00 m3 6Ręczne formowanie nasyp w- podparcie krawędzi jezdni gruntem wraz z zagęszczeniem - 8,00 m3 2 droga gminna nr 110166L w miejscowości Średnie Małe - odcinek 34 mb - 170,00 m2 1Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 177,00m2 2Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym mechanicznie o gr. do 10 cm - 18,00 m2 3Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 nawierzchni drogowych -177,00 m2 4Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna - 170,00 m2 5Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 8,00 m3 6Ręczne formowanie nasyp w- podparcie krawędzi jezdni gruntem wraz z zagęszczeniem - 8,00 m3 3droga gminna nr 110162L w miejscowości Gruszka Mała cz. I - odcinek I - 25,00 mb - 125,00m2 1Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 130,00m2 2Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym mechanicznie o gr. do 10 cm - 13,00 m2 3Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 nawierzchni drogowych -130,00 m2 4Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna - 125,00 m2 5Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 7,00 m3 6Ręczne formowanie nasyp w- podparcie krawędzi jezdni gruntem wraz z zagęszczeniem - 7,00 m3 4 droga gminna nr 110162L w miejscowości Gruszka Mała cz. I - odcinek II - 25,00 mb - 125,00m2 1Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 130,00m2 2Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym mechanicznie o gr. do 10 cm - 13,00 m2 3Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg.m2 nawierzchni drogowych -130,00 m2 4Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm warstwa ścieralna - 125,00 m2 5roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 7,00 m3 6Ręczne formowanie nasyp w- podparcie krawędzi jezdni gruntem wraz z zagęszczeniem - 7,00 m3 5 droga gminna nr 110167L w miejscowości Ujazdów- 74,00 mb - 259,00 m2 1Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 274,00m2 2Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym mechanicznie o gr. do 10 cm - 29,00 m2 3Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 nawierzchni drogowych -274,00 m2 4Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm warstwa ścieralna - 259,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.