eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Dostawa przenośnej najazdowej wagi samochodowej o nośności minimum 60 ton na potrzeby oczyszczalni ścieków w Kałdowo Wieś Gm. Malbork.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-13

Malbork: Dostawa przenośnej najazdowej wagi samochodowej o nośności minimum 60 ton na potrzeby oczyszczalni ścieków w Kałdowo Wieś Gm. Malbork.
Numer ogłoszenia: 299472 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo "Nogat" Sp. z o.o. Kałdowo Wieś , 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 2722166, faks 55 2722166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przenośnej najazdowej wagi samochodowej o nośności minimum 60 ton na potrzeby oczyszczalni ścieków w Kałdowo Wieś Gm. Malbork..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i legalizacją przenośnej najazdowej wagi samochodowej o nośności minimum 60 ton na potrzeby oczyszczalni ścieków w Kałdowo Wieś Gm. Malbork. 2. Minimalne parametry opisujące wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1 Zamawiający wymaga, by dostarczana najazdowa waga samochodowa była wagą przenośną nie związaną w sposób trwały z podłożem, a jej montaż i posadowienie nie wymagały wykonania jakichkolwiek robót budowlanych związanych z wykonaniem fundamentów lub dodatkowych umocnień terenu, na którym będzie montowana. 2.2 Waga winna być wykonana w konstrukcji stalowej lub betonowej oraz wyposażona w najazdowy modułowy pomost o długości minimum 18m i szerokości minimum 3m z ogranicznikami ruchu. 2.3 Dopuszczalna tolerancja pomiaru 20 kg. Klasa handlowa III 2.4 Miernik wagowy pomiarowy wraz z kablami transmisyjnymi o długości minimum 45 m wraz z wyposażeniem zlokalizowany w zamykanej obudowie w pomieszczeniu wapnowania. 2.5 Kable pomiędzy wagą, a budynkiem w którym ma być zainstalowany terminal wagowy powinny być ułożone w ziemi w rurze osłonowej. W budynku kable ułożyć w korytku z blachy kwasoodpornej.. 2.6 Terminal wagowy powinien być dostarczony z drukarką umożliwiającą natychmiastowy wydruk dowodu ważenia oraz raportów. 2.7 Obsługę terminala ma zapewnić także dostarczony licencjonowany program na PC, umożliwiający obsługę bazy danych znajdujących się w pamięci terminala. 2.8 Miernik wagowy winien być wyposażony w pojedynczy moduł pomiarowy. Program wagowy miernika umożliwić ma wskazanie wagi netto, brutto i tary. Dodatkowo Zamawiający wymaga by komunikacja z operatorem odbywała się za pomocą prostych komend oraz umożliwiała wprowadzenie do minimum 10 dodatkowych danych, takich jak np. numeru zlecenia. 2.9 Miernik wagowy winien posiadać obudowę hermetyczną ze stali nierdzewnej o stopniu ochrony co najmniej IP 65 (wersja naścienna). 2.10 Miernik wagowy winien być dodatkowo wyposażony w interfejsy: RS232, Eternet, USB 2.0, Profibus DP,oraz powinien posiadać pamięć wewnętrzną umożliwiającą zapis pomiaru (datę, czas, zważony ciężar i numerację pomiarów). 2.11 Miernik wagowy winien być wyposażony w minimum 20 znakowy wyświetlacz LCD lub LED z podświetleniem tła, klawiaturę numeryczną lub inną klawiaturę zawierającą klawisze numeryczne umożliwiającą proste wprowadzanie danych numerycznych takich jak tara pojazdu oraz dodatkowych danych za pomocą np. klawiszy funkcyjnych. 2.12 Zamawiający wymaga, by stosowane czujniki tensometryczne wykonane były ze stali nierdzewnej o konstrukcji całkowicie hermetycznej umożliwiającą prace w zakresie temperatur -25 do 40 st. C. 2.13 Zamówienie obejmuje montaż, instalację i uruchomienie wagi samochodowej na terenie i w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego 2.14 Zamówienie obejmuje przygotowanie wagi do legalizacji, obsługę legalizacji oraz dostarczenie Zamawiającemu dokumentów legalizacyjnych wagi. 2.15 Wykonawca winien w cenie uwzględnić stosowne opłaty związane z zgłoszeniem wagi do legalizacji oraz uzyskaniem legalizacji. 2.16 Zamówienie obejmuje przygotowanie podłoża pod wagę. 2.17 Zamawiający wymaga przekazania przez Wykonawcę dokumentacji techniczno - ruchowej w 2 egzemplarzach oraz przeprowadzenia szkolenia wskazanych własnych pracowników do obsługi wagi. 2.18 Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji. 2.19 Zamawiający wymaga zapewnienia serwisu gwarancyjnego do 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii. 2.20 Przewidywaną lokalizację wagi przedstawia załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi jednorazowo w terminie do 30 dni, po bezusterkowym odbiorze dostawy wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentu legalizacji wagi i przeprowadzeniu szkolenia personelu Zamawiającego. 4. O ile w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie dostaw objętych niniejszym zamówieniem publicznym, stanowiącymi opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń materiałów lub rozwiązań technologicznych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe, a oznaczeniom tym towarzyszą słowa: wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia przy jednoczesnym zachowaniu funkcjonalnym, użytkowym i technicznym rozwiązania oferowanego. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (równoważnych), które to winny być wykazane na etapie składania oferty przetargowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający w oparciu o art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga złożenia w treści oferty stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych, dobór rodzaj i formę dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań Zamawiający pozostawia do decyzji Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.31.10 - Wagi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł. (dwa tysiące pięćset złotych). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Ochrony Środowiska S.A. O/Gdańsk numer rachunku: 80 1540 1098 2001 5549 6962 0001

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • uwzględniając specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający uzna takiego, który: W okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się posiadanym doświadczeniem w wykonaniu minimum jednej dostawy obejmującej dostawę co najmniej jednej najazdowej przenośnej wagi samochodowej o nośności powyżej 40 ton oraz długości pomostu minimum 15 m. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • uwzględniając specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • uwzględniając specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za Wykonawcę znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia uzna się takiego, który posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 50.000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia zapisaną w postaci liczby przy użyciu cyfr i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy o przedmiotowe zamówienie publiczne w trybie przewidzianym art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w sytuacji: 1. zmiany wynagrodzenia wykonawcy na skutek zmiany ustawowej stawki podatku VAT, zmiana ta będzie konsekwencją zmiany stawek podatku VAT. 2. konieczności zmiany terminu zakończenia wykonania zamówienia na skutek okoliczności nie leżących po stronie wykonawcy o okres zaistniałych przesłanek uniemożliwiających terminowe wykonanie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nogat.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Nogat Sp. z o.o., Kałdowo Wieś, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Nogat Sp. z o.o., Kałdowo Wieś, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy, którego ofertę wybrano, by przed podpisaniem umowy wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. 2. Zamawiający nie dopuszcza przekazywania wniosków i oświadczeń drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty internetowej. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, są zobowiązani przed podpisaniem umowy o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, przedłożyć Zamawiającemu łączącą Wykonawców umowę regulującą współpracę wykonawców, która powinna zawierać co najmniej: 3.1. określenie zasad współdziałania wykonawców w celu wykonania zamówienia; 3.2. określenie wewnętrznej odpowiedzialności za wykonanie poszczególnego zakresu zamówienia; 3.3. sposób i zasady wzajemnego rozliczenia za wykonany zakres zamówienia; 3.4. zasady koordynacji współdziałania oraz wskazanie osób odpowiedzialnych za koordynację poszczególnego zakresu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.