eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Realizacja badań społecznych dotyczących różnych obszarów funkcjonowania m.st. Warszawy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Warszawa: Realizacja badań społecznych dotyczących różnych obszarów funkcjonowania m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 29909 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja badań społecznych dotyczących różnych obszarów funkcjonowania m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja badań społecznych dotyczących różnych obszarów funkcjonowania m.st. Warszawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.32.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali łącznie co najmniej 7 badań, w tym: a) co najmniej 4 badania społeczne zrealizowane techniką CAPI. Liczba zrealizowanych wywiadów efektywnych w ramach każdego z badań musi być nie mniejsza niż 1 000; b) co najmniej 3 badania realizowane techniką CAPI przy wykorzystaniu metody random route (w celu wytypowania gospodarstwa domowego) oraz przy pomocy siatki Kisha (w celu wyboru respondenta w gospodarstwie domowym). Liczba zrealizowanych wywiadów efektywnych w ramach każdego z badań musi być nie mniejsza niż 1 000. CZĘŚĆ II wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali należycie: a) co najmniej 2 badania zrealizowane techniką wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI) na próbie gospodarstw domowych. Liczba wywiadów efektywnych przeprowadzonych w ramach każdego z badań musi być nie mniejsza niż 500; b) co najmniej 4 badania społeczne zrealizowane techniką wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI) na próbie osób. Liczba zrealizowanych wywiadów efektywnych w ramach każdego z badań musi być nie mniejsza niż 1000 CZĘŚĆ III wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali łącznie co najmniej 6 badań, w tym: a) co najmniej 3 badania społeczne zrealizowane techniką CAPI. Liczba zrealizowanych wywiadów efektywnych w ramach każdego z badań musi być nie mniejsza niż 1 000; b) co najmniej 3 badania realizowane techniką CAPI przy wykorzystaniu metody random route (w celu wytypowania gospodarstwa domowego) oraz przy pomocy siatki Kisha (w celu wyboru respondenta w gospodarstwie domowym). Liczba zrealizowanych wywiadów efektywnych w ramach każdego z badań musi być nie mniejsza niż 1 000. CZĘŚĆ IV wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali łącznie co najmniej 6 badań, w tym: a) co najmniej 5 badań zrealizowanych techniką Mystery Shopping (z wyłączeniem Mystery Calling). Liczba przeprowadzonych audytów w ramach każdego z badań musi być nie mniejsza niż 100. b) co najmniej 1 badanie zrealizowane techniką Mystery Shopping (z wyłączeniem Mystery Calling), w którym liczba przeprowadzonych audytów była nie mniejsza niż 300.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I wykażą, że dysponują osobą - badaczem ilościowym dedykowanym do pracy przy realizacji zamówienia, który posiada minimalne kwalifikacje: - w okresie ostatnich 7 lat pracował jako badacz ilościowy lub kierownik ilościowych projektów badawczych; - w okresie ostatnich 7 lat: -opracowywał kwestionariusze wywiadów realizowanych techniką PAPI lub CAPI, -zajmował się ilościową analizą danych z wykorzystaniem aplikacji SPSS, -przeprowadzał kontrolę spójności logicznej zbiorów zapisywanych w formacie SPSS (plik .sav), -opracowywał raporty badawcze (tj. opracowania opisujące rezultaty badań i analiz, przygotowanych dla podmiotu zlecającego badanie). CZĘŚĆ II wykażą, że dysponują osobą - kierownikiem projektu dedykowanym do realizacji zamówienia, który posiada minimalne kwalifikacje: - w okresie ostatnich 5 lat pracował na stanowisku badacza ilościowego lub kierownika projektów badawczych o charakterze ilościowym; - w okresie ostatnich 3 lat kierował co najmniej 4 projektami badawczymi o tematyce społecznej realizowanymi z wykorzystaniem techniki wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI) oraz w ramach każdego z tych projektów badawczych: -opracowywał lub konsultował kwestionariusze wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI); -zajmował się ilościową analizą danych; -przeprowadzał kontrolę spójności logicznej zbiorów zapisywanych w formacie SPSS (plik .sav), -jest autorem lub współautorem 3 raportów badawczych (tj. dokumentów lub opracowań, opisujących rezultaty badań i analiz, przygotowanych dla podmiotu zlecającego badanie) z 3 różnych projektów badawczych o tematyce społecznej, w których wykorzystywane były ilościowe metody badań, np. wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo (CATI). CZĘŚĆ III wykażą, że dysponują osobą - badaczem ilościowym dedykowanym do pracy przy realizacji zamówienia, który posiada minimalne kwalifikacje: - w okresie ostatnich 5 lat pracował na stanowisku badacza ilościowego lub kierownika projektów badawczych o charakterze ilościowym; w okresie ostatnich 5 lat: -opracowywał kwestionariusze wywiadów realizowanych techniką PAPI lub CAPI, -zajmował się ilościową analizą danych z wykorzystaniem aplikacji SPSS, przeprowadzał kontrolę spójności logicznej zbiorów zapisywanych w formacie SPSS (plik .sav), -opracowywał raporty badawcze (tj. opracowania opisujące rezultaty badań i analiz, przygotowanych dla podmiotu zlecającego badanie). CZĘŚĆ IV wykażą, że dysponują osobą - kierownikiem projektu dedykowanym do realizacji zamówienia, który posiada minimalne kwalifikacje: - w okresie ostatnich trzech lat, kierował co najmniej 4 projektami badawczymi realizowanymi techniką Mystery Shopping oraz w ramach każdego z tych projektów badawczych: - opracowywał lub konsultował kwestionariusze-karty oceny do audytów; - zajmował się ilościową analizą danych z wykorzystaniem aplikacji SPSS; przeprowadzał kontrolę spójności logicznej zbiorów zapisywanych w formacie SPSS (plik .sav). - opracowywał raporty badawcze (tj. opracowania opisujące rezultaty badań i analiz, przygotowanych dla podmiotu zlecającego badanie).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; b) jeżeli Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej składa taką informację - wg wzoru określonego w załączniku do SIWZ; c) oryginał pisemnego zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; d) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt sekcji III (12 i 13 SIWZ), a w szczególności zgodnie z zapisem pkt III.6) lit. a) ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy e) w przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. b) SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zmiana postanowień zawartej Umowy w każdej części zamówienia w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w następującym zakresie: 1) zmiany terminu czynności opisanych w Umowie będące następstwem okoliczności nie wynikającej z winy Wykonawcy; 2) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy. 3) Wykonawca może, za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, powierzyć wykonanie przedmiotowego zamówienia osobom spoza składu Zespołu Wykonawcy, które nie zostały wskazane w złożonej przez Wykonawcę ofercie stanowiącej podstawę zawarcia Umowy. Zamawiający zastrzega jednak, iż Wykonawca zobowiązany będzie w takim przypadku wykazać, iż osoby te posiadają wiedzę i doświadczenie odpowiadającą wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, pok. nr 13..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, pok. nr 13..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Termin otwarcia ofert 13/03/2015 godz. 11:30, Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, pok. nr 16 2. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: - w sprawach formalno-prawnych: Pani Jolanta Kotowicz - główny specjalista w Biurze Zamówień Publicznych, tel.: 22/443 14 13; - w sprawach merytorycznych: Pani Inga Domagała - naczelnik w Centrum Komunikacji Społecznej, tel.: 22/443 34 06.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja badania dotyczącego potrzeb, postaw i opinii mieszkańców Warszawy na temat jakości funkcjonowania Warszawy - 2 pomiary.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania dotyczącego potrzeb, postaw i opinii mieszkańców Warszawy. Badanie ma charakter systematycznych, regularnych pomiarów, w których oprócz stałych bloków pytań (zwanych Barometrem Warszawskim), wprowadzane są pytania dotyczące aktualnych kwestii związanych z życiem mieszkańców i zarządzaniem miastem.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.32.00.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 91
      • 2. odsetek zrealizowanej próby badawczej stanowiący próbę kontrolną - 9

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja ilościowego badania dotyczącego zachowań proekologicznych, w tym m.in. korzystania z różnych źródeł energii w warszawskich gospodarstwach domowych, realizowanego w ramach wdrażania Planu Działań na Rzecz Zrównoważonego Zużycia Energii w perspektywie do 2020 roku (SEAP).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania sondażowego dotyczącego zachowań proekologicznych, w tym m.in. korzystania z różnych źródeł energii w warszawskich gospodarstwach domowych.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.32.00.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 91
      • 2. odsetek zrealizowanej próby badawczej stanowiący próbę kontrolną - 9

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja badania opinii mieszkańców Warszawy na temat wybranych obszarów funkcjonowania Warszawy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania opinii mieszkańców Warszawy na temat wybranych obszarów funkcjonowania stolicy..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.32.00.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 91
      • 2. odsetek zrealizowanej próby badawczej stanowiący próbę kontrolną - 9

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Badanie poziomu obsługi interesantów Wydziałów Obsługi Mieszkańców oraz delegatur Biura Administracji i Spraw Obywatelskich Urzędu m.st. Warszawy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania poziomu obsługi interesantów w urzędach dzielnic m.st. Warszawy..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.32.00.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 85
      • 2. liczba spraw, w których przeprowadzenie audytów będzie polegało na faktycznym załatwieniu sprawy - 15

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.