eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Czarnowo › naprawa uszkodzonego transformatora blokowego bloku nr 7 typu TNSPM 270 000/400 PN, nr fabryczny 156836 w Elektrowni Dolna Odra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2006-06-07

POZYCJA 29893

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nowe Czarnowo: naprawa uszkodzonego transformatora blokowego bloku nr 7 typu TNSPM 270 000/400 PN, nr fabryczny 156836 w Elektrowni Dolna Odra Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., do kontaktów: Joanna Potocka, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3154471, fax 091 3154470, e-mail: jpotocka@dolnaodra.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dolnaodra.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://www.dolnaodra.com.pl/dolnaodra02/index.html Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., Marek Raciborski, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3154474, fax 091 3154470, e-mail: mraciborski@dolnaodra.com.pl, www.dolnaodra.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., Marek Raciborski, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3154474, fax 091 3154470, e-mail: mraciborski@dolnaodra.com.pl, www.dolnaodra.com.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., Marek Raciborski, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3154474, fax 091 3154470, e-mail: mraciborski@dolnaodra.com.pl, www.dolnaodra.com.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Sektor elektroenergetyczny; Inne:Wytwarzanie i dystrybucja energii elektrycznej i cieplnej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: naprawa uszkodzonego transformatora blokowego bloku nr 7 typu TNSPM 270 000/400 PN, nr fabryczny 156836 w Elektrowni Dolna Odra. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Elektrownia Dolna Odra, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa uszkodzonego transformatora blokowego bloku nr 7 typu TNSPM 270 000/400 PN, nr fabryczny 156836, transport do zamawiającego oraz montaż i uruchomienie naprawionego transformatora na stanowisku 7TB1 w Elektrowni Dolna Odra. (Transformator blokowy bloku nr 7 typu TNSPM 270 000/400 PN, nr fabryczny 156836 uległ awarii. W uzgodnieniu z konsorcjum Ubezpieczycieli przeprowadzone zostało badanie zaistniałej szkody i przyczyn jej powstania w aspekcie zawartej przez Zamawiającego polisy ubezpieczeniowej. W wyniku przeprowadzonego postępowania oceny szkód powstałych podczas awarii dokonało Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Remontowe Energetyki Energoserwis S.A. z siedzibą w Lublińcu na wniosek konsorcjum Ubezpieczycieli, które zobowiązało się pokryć koszty naprawy transformatora w ramach zawartej polisy ubezpieczeniowej.) 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac wynikający z przeprowadzonej oceny szkód: - Odbiór uszkodzonego transformatora z Przedsiębiorstwa Produkcyjno - Remontowego Energetyki Energoserwis S.A. z siedzibą w Lublińcu i przetransportowanie do miejsca naprawy. - Remont rdzenia - przełożenie blach i sprasowanie. - Próba grzania rdzenia wraz z pomiarami termowizyjnymi. - Wykonanie nowych uzwojeń DN wszystkich faz. - Wykonanie nowych układów izolacyjnych. - Montaż części aktywnej transformatora. - Suszenie części aktywnej w piecu próżniowym. - Naprawa odkształceń kadzi, pokrywy i kominków. - Piaskowanie i malowanie kadzi oraz osprzętu zewnętrznego transformatora. - Wymiana wszystkich uszczelnień na nowe. - Zalanie transformatora nowym olejem transformatorowym spełniającym normę PN-EN 60296 z określoną dodatkowo wartością stabilności gazowej w polu elektrycznym, która nie powinna przekraczać 5mm3/min. - Zakup i montaż nowych izolatorów przepustowych GN. - Przygotowanie transformatora do prób końcowych. - Próby końcowe transformatora. - Transport wyremontowanego transformatora typu TNSPM 270 000/400PN nr 156836 do Elektrowni Dolna Odra i rozładunek. - Demontaż transformatora TWB 240 000/400nr 173624 na stanowisku nr 7TB1 w Elektrowni Dolna Odra i transport do Elektrowni Połaniec. - Rozładunek i montaż transformatora TWB 240 000/400 nr 173624 na stanowisku rezerwowym w Elektrowni Połaniec. - Ustawienie i montaż transformatora typu TNSPM 270 000/400PN nr 156836 na stanowisku nr 7TB1 w Elektrowni Dolna Odra, obróbka i badanie oleju transformatorowego. - Pomiary pomontażowe transformatora TNSPM 270 000/400PN nr 156836. - Podpięcie transformatora po stronie pierwotnej i wtórnej, uruchomienie transformatora i jego 72 h ruch próbny potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie określa wymagań dodatkowych poza opisanymi. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.17.00.00 - Transformatory Kod CPV wg słownika 2008: 31.17.00.00 - Transformatory 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 422 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) wnoszone przed terminem składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzący działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. 3. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny. 3.1. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji podobnych napraw głównie w energetyce zawodowej, tj.: a)Wykonawca musi udokumentować, że wykonał w latach 2003-2006 w kraju Zamawiającego lub innym kraju członkowskim UE co najmniej 3 zakończone z wynikiem pozytywnym remonty transformatorów o mocy min. 240MVA i napięciu min. 110kV, w tym przynajmniej jeden remont transformatora o mocy min. 270MVA i napięciu min. 220kV. Wykonawca załącza dokumenty potwierdzające, że każda z napraw, którą wskazał została wykonana należycie, 3.2. Wykonawca musi posiadać odpowiedni potencjał techniczny zapewniający wykonanie zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)Posiadać (samodzielnie lub poprzez podwykonawcę) sprzęt transportowy umożliwiający załadunek i transport transformatora, b)Posiadać (samodzielnie lub poprzez podwykonawcę) laboratorium wykonujące badanie oleju w zakresie analizy chromatograficznej DGA i pełnych badań fizykochemicznych oleju, c)Zatrudniający przynajmniej 5 pracowników z uprawnieniami E - eksploatacja dla prowadzonych robót z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku gdzie wymagane są uprawnienia E - eksploatacja. Wykonawca musi przedstawić listę personelu kluczowego Wykonawcy przewidzianego do realizacji zamówienia, wykazać okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska oraz numery i daty wydania uprawnień E - eksploatacja. d)Zatrudniający przynajmniej 2 pracowników z uprawnieniami D - dozór dla prowadzonych robót z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku gdzie wymagane są uprawnienia D - dozór. Wykonawca musi przedstawić listę personelu kluczowego Wykonawcy przewidzianego do realizacji zamówienia, wykazać okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska oraz numery i daty wydania uprawnień D - dozór. 4. Posiadający odpowiedni potencjał ekonomiczny i znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, tzn.: 4.1. Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a)Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 3,5 mln zł. b)Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności. W okresie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności o wartości nie niższej niż 3,5 mln zł. 5. Którzy złożą w terminie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych będzie dokonywana metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. 1. Liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji - maksymalnie 5 (pięć). 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 Zamawiający zaprosi do negocjacji Wykonawców, którzy uzyskają największą ilość punktów, obliczonych w oparciu o następujące zasady: 2.1. Oceniana będzie ilość wykonanych remontów transformatorów z wynikiem pozytywnym o mocy min. 240MVA i napięciu min. 110kV w latach 2003-2006. Podstawą oceny będą dokumenty potwierdzające wykonanie przez Wykonawcę remontów w latach 2003-2006 w kraju Zamawiającego lub innym kraju członkowskim UE. Za każdy wykonany remont transformatora Wykonawca otrzyma 1 pkt. 2.2. W przypadku, gdy po ocenie wynikającej z punktu 4.2.1. nie będzie można jednoznacznie wytypować 5 Wykonawców, ze względu na to, że dwóch lub więcej Wykonawców otrzymało jednakową ilość punktów a liczba Wykonawców, którzy powinni zostać zakwalifikowani do dalszego udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny ilości wykonanych z wynikiem pozytywnym remontów transformatorów o mocy min. 270MVA i napięciu min. 220kV. Podstawą oceny będą dokumenty potwierdzające wykonanie przez Wykonawcę napraw w latach 2003-2006 w kraju Zamawiającego lub innym kraju członkowskim UE. Za każdy wykonany remont transformatora Wykonawca otrzyma 1 pkt. 2.3. W przypadku, gdy po ocenie wynikającej z punktu 4.2.1. i 4.2.2 nie będzie można jednoznacznie wytypować 5 Wykonawców, ze względu na to, że dwóch lub więcej Wykonawców otrzymało jednakową ilość punktów, Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich tych Wykonawców i wówczas liczba Wykonawców zaproszonych do negocjacji może wynieść odpowiednio 6 lub więcej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że: a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6. Dokumenty potwierdzające wykonanie w latach 2003-2006r zamówień dotyczących remontów transformatorów o mocy min. 240MVA i napięciu min. 110kV oraz transformatora o mocy min. 270MVA i napięciu min. 220kV. Dokumenty powinny zawierać następujące informacje: przedmiot zamówienia z wyszczególnieniem typów i rodzajów transformatorów, terminów realizacji, zakresu wykonanych prac i ich Odbiorców. Wykonawca musi wykazać, że remonty wykonane zostały z należytą starannością; 7. Oświadczenie o dysponowaniu (samodzielnie lub poprzez podwykonawcę) sprzętem transportowym umożliwiającym załadunek i transport transformatora; 8. Oświadczenie o dysponowaniu (samodzielnie lub poprzez podwykonawcę) laboratorium wykonującym badania oleju w zakresie analizy chromatograficznej DGA i pełnych badań fizykochemicznych oleju; 9. Listę personelu kluczowego oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wskazane w pkt. III.2) 3.2. lit. c. i d. posiadają wymagane uprawnienia E - eksploatacja i D - dozór. 10. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą, niż 3,5 mln zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający żąda aby Wykonawca na dzień podpisania umowy przedłożył ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 3,5 mln zł wraz ze zobowiązaniem, że będzie posiadał ważną umowę ubezpieczenia OC na kwotę minimum 3,5 mln zł przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 1; maksymalna liczba: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Okres gwarancji 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem może złożyć wniosek o dopuszczenie do postępowania oraz oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa na formularzu dostępnym u Zamawiającego. Instrukcja dla Wykonawców ubiegających się o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem dostępna w siedzibie Zamawiającego, budynek dyrekcji H-16, pokój nr 27 lub pocztą elektroniczną. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2006, godzina 10:00, W siedzibie zamawiającego, budynek dyrekcji H-16, pokój nr 27.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: W przypadku przedsiębiorstw składających wspólnie wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach: -Umowa spółki cywilnej - dla Spółki cywilnej, -Pełnomocnictwo dla Wykonawcy Wiodącego występującego w imieniu kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnego. Zamawiający przekazał ogłoszenie o zamówieniu Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 31 maja 2006 r. oraz Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 31 maja 2006 r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.